Forslunds log vol. II


Chris27
 Share

Recommended Posts

Dagens træning: lørdag 28/10-2006

Frivend: 1x5x20 - 1x5x40(hugvend) - 1x5x50 - 3x5x60

Skrå bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x60 - 1x5x65 - 1x6x70(PR )

Dødløft: 1x5x80 - 1x4x120 - 3x4x140

Military: 1x5x30 - 1x4x40 - 4x4x46 - 1x7x46(PR ) :devil:

Overhead squat: 4x5x27,5

Træning med Batman og Krebsen. Frivend virkede som noget rod, så der ville jeg ikke højt op. I dødløft fik jeg en masse kommentarer, og jeg prøvede at bruge en anelse mere ben, men de føltes ikke så gode som sidst, hvor der var pænt overskud, så jeg laver nok også 140kg næste gang.

Men pressestyrken var til UG. I skråbænk var 6x70 lettere end 5x65 for en måned siden, så der må også være fremgang i den normale bænk :wink:

Den tunge dag i military var overkommelig, og sidste sæt, må være det bedste jeg har lavet i MP overhovedet. Der må snart være til en ny 1RM :bigsmile: .

I OH squat var der nogle fodboldspillere udenfor, som skulle være smarte og kommentere de 'store vægte'. Fodboldspillere er nogle skod :4ranting:

Træningen får 8/10 med nogle rare presøvelser.

Jeg har ellers brugt natten til at deltage i livedraftet til mit ESPN NBA fantasyhold, hvor jeg er med i to ligaer i år, det skal jeg nok få en masse tid til at gå med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har for en sjældent gangs skyld sprunget en træning over i mandags, da jeg har lidt travlt med arbejde og og MCAD kursus denne uge. Men i morgen er det tid igen :smile:

Jeg var godt nok tæt på at skrive og spørge, hvilken version af Hatfield, det var du trænede bænk efter, til jeg så uge 5.

Det er da et held, du er så svag i øvelsen, når det nu går så godt :smile:

Hej Xjyde, sjældent at se dig her, og vist også i din egen log :cool:

Jeg havde en off-day, da jeg lavede dag 4 i Hatfield, så den så lidt amputeret ud. Men ellers går det fornuftigt i bænken og bedre i military og dødløft, så jeg henter dig snart i 3-kampen, og du kan roligt være nervøs :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: torsdag 02/11-2006

Frivend: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x60

Bænk m pause (Hatfield dag 7): 1x5x20 - 1x5x50 - 1x3x72,5 - 2x3x81(PR ) - 1x4x81(PR :blush::devil: )

Frontsquat: 1x5x50 - 5x5x65

Military: 1x7x30 - 5x7x40

I dag blev der træning igen :smile: Der var masser af mennesker, da jeg kom lidt sent og Batman og Martin blev der.

Hatfield bænken gik fint... så fint, at jeg kom til at lave en ekstra rep :innocent: i sidste sæt, fordi jeg kan :smile: , jeg håber ikke det spolerer noget.

Frontsquat føltes tung, men gik fint, selvom sidste sæt ikke var så pænt.

Træningen får 6/10 for en god bænk og ellers noget rutinepræget træning.

Morgenvægten søndag var 92,4kg. Jeg har jo en indre konflikt her, da min vægtstigning giver fremgang, men det ikke pynter på maven, men forfængeligheden skal helst først vinde til foråret. Bruno og Xjyden skal jo have baghjul først :nonono: .

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 04/11-2006

Træk: 1x5x20 - 1x5x30 - 3x5x40

Skrå bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x60 - 1x5x65 - 1x5x70

Dødløft: 1x5x80 - 1x3x120 - 1x1x135 - 1x1x145 - 1x1x155 - 1x1x165

Military: 1x6x30 - 5x6x43

Overhead squat: 2x5x30(PR ) - 1x4x30(fail på 5.) - 1x5x30

Træning med Batman og Rasmus.

Presøvelserne gik fint. I skrå bænk løftede jeg mig ikke helt ud for at have kræfter til Hatfield. I military var der også et par reps til overs :smile:

Træk føltes derimod tung. Jeg manglede vist lidt timing efter ikke at have lavet den fornylig.

Dødløft føltes tung på de planlagte 165kg, så jeg skal nok ikke meget højere i almindelig træning.

OH squat var ret ustabil i dag, hvor jeg missede en gang og generelt skulle kæmpe med balancen, jeg havde dog også gået op i vægt.

Træningen får 5/10 for en gennemsnitlig træning.

I går så jeg den højt ansete kult gyser 'The hills have eyes' fra 1977. Det er godt nok overvurderet. Den var hverken uhyggelig eller skræmmende og i øvrigt ret dilletantisk. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 06/11-2006

Frivend: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x5x60 (+ pushpres 1x1x60(PR )

Eksplosiv paused bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 5x3x67,5

Frontsquat: 1x5x50 - 5x4x70

Military: 1x5x30 - 1x5x40 - 5x5x46

Der var fuldt hus i dag med mig, Jeff, Martin, Rasmus, Batman og Krebsen.

Frivend var fornuftig uden at være helt i top. Til gengæld pushpressede jeg sidste rep med 60kg, hvilket er det højeste jeg nogensinde har løftet over hovedet i nogen øvelse :bigsmile: .

Bænken var ret eksplosiv i dag, så det er spændende, om jeg også kan lave doubler med 86kg på torsdag :sneaky2:

Frontsquat var ret tung, men jeg fik den kæmpet hjem, med Krebsens tilråb :smile: . Krebsen sagde at teknikken var fornuftig, men jeg har besluttet kun at følge mit program en gang om ugen, og så lave 5x5x60 (foreløbig) den anden dag, fordi det er for hårdt med 5 all-out sæt to gange om ugen (næste gang hedder det 5x3x75), og fordi jeg ikke kan holde optima :sneaky2: l teknik på så tunge vægte.

Næste spørgsmål er hvornår feks 70kg bliver let :blush:

I military lavede jeg min hidtil tungeste 5x5, og der skulle også kæmpes lidt, men forhåbentligt får jeg 5x4x49 på torsdag.

Dødløft sprang jeg over, da jeg ikke gad mere.

Træningen får 6/10, da det egentligt gik udmærket.

Morgenvægten i går var 92,5kg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt, at jeg selv har anbefalet 5 x 5 til bænkpres og military press, men jeg har tænkt over, om det egentlig var noget godt råd. Du er jo meget opsat på ikke at blive større :wink: , og så burde du måske fokusere mere på egentlig styrkeløftertræning. Altså toere og treere i stedet for femmere og derover.

Det er jo almindelig anerkendt at få reps øger styrken ved at gøre den eksisterende muskelmasse mere effektiv, mens flere reps øger styrken gennem en forøget muskelmasse. Eller sagt lidt groft, så løfter to slappe drenge (mere ineffektiv muskelmasse) mere end én slap dreng. Men ikke nødvendigvis mere end én stærk dreng (mere effektive muskler).

Så måske ville træning med få reps bedre opfylde dine to mål om dels at hæve dit 1RM og dels at undgå at tage på i vægt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager skam på i vægt for tiden, faktisk har jeg nok aldrig vejet mere end jeg gør nu. Jeg prøver bare at tage på i moderat tempo (helst omkring 200g om ugen) for at undgå at tage for meget af de forkerte på, da jeg ikke har nogen illusioner om, at kunne tage mere muskelmasse end det på med mit program, og jeg ikke gider have for meget siddende på sækken. Men jeg håber at få lidt ekstra muskelmasse med.

Jeg regner også med at cutte i foråret, hvor jeg håber at føre i vores konkurrence og i øvrigt ikke at tabe så meget styrke, som jeg tidligere har gjort, for man må jo også godt kunne se, at jeg træner :wink:

Med hensyn til 5x5, så træner jeg ikke specielt efter det, men både i frontsquat, bænk og military dukker det op, som en del af mine cykler, da jeg gerne vil have noget variation.

Frontsquat og military er Smolov-inspireret, hvor jeg har taget lidt ekstra reps i military for at få noget ekstra volumen til mine ærgelige skuldre. Der går det ret godt for tiden, og jeg vil nødig ændre noget, som jeg har succes med og jeg prøver snart 57,5kg :cool:

I bænk regner jeg med at droppe Hatfield efter denne cyklus, men jeg har ikke besluttet, hvad jeg vil lave i stedet. Her har jeg overvejet noget <smolovagtigt, men jeg kunne også overveje noget med få reps på min tunge dag.

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: Torsdag 09/11-2006

Træk:1x5x20 - 3x5x40

Bænk med pause (Hatfield dag 8): 1x5x20 - 1x5x50 -1x2x70 - 1x2x80 - 3x2x86(PR )

Frontsquat: 1x5x50 - 3x5x60

Military: 1x5x30 - 1x4x42,5 - 3x4x49(PR ) - 1x3x49 :cry: - 1x4x49

Ret svingende træning med Batman, presøvelserne gik fint men resten var ikke godt.. det ser heller ikke så omfattende ud på tryk..

Træk var lidt bedre end sidst, men de føltes ikke så overbevisende, at jeg ville længere op i kg.

I frontsquat havde jeg planlagt en let 5x5, men den føltes ikke så let, som den burde, så jeg gad kun 3 sæt.

Bænk var til gengæld god, da jeg ikke har reppet med mere end 82,5kg før. Anden sæt var der dog lidt krise, da jeg vist sænkede stangen for lavt og måtte kæmpe for første rep. Jeg maxer nok næste uge :cool: .

I military fik jeg også en god pr, og jeg er nok også klar til at slå min 1RM :smile: , jeg missede dog en rep i 4. sæt, hvor jeg fik stangen for langt frem, så det ikke blev helt perfekt.

Træningen får 6/10 da de gode øvelser vejer tungere end de dårlige.

I går var jeg til basket (med tilhørende 26km transportcykling i regnvejr), hvor jeg endte med at blive træt i alle muskler. Til gengæld var jeg vores topscorer i alle tre kampe :smile:

Jeg er også stoppet med kreatinen, som jeg tror hjalp lidt denne gang, men man skal jo holde pauser fra det ind i mellem og efter 3 måneder må være på tide.

Link to comment
Share on other sites

Bruno> Der sker nok ikke mirakler, men det burde efterhånden være tid til 100kg uden pause.

Dagens træning: lørdag 11/11-2006

Frivend:1x5x20 - 3x5x50

Skrå bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x5x60

Dødløft: 1x5x80 - 5x1x120

Hurtig let træning med Krebsen og Batman. Efter en snak med Krebsen blev vi enig om, at understellet er i overtræning, hverken, træk, friend, frontsquat eller dødløft har fungeret særlig godt i denne uge, så jeg behøver et par lette træningspas.

I presøvelserne går det derimod fint, men da jeg skal maxe på torsdag, holder jeg lige igen der også.

Træningen får 3/10, og nu skal jeg til julefrokost :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 13/11-2006

Træk: 1x5x20 - 1x5x30 - 3x5x40 - 1x3x45

Paused bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x3x67,5 - 1x2x80 - 1x1x87,5 - 1x0x95(fail :unhappy: ) 1x6x80(PR )

Frontsquat : 5x5x50

Military: 1x5x30 - 1x5x40 - 1x2x47,5 - 1x1x52,5 - 1x0x57,5(fail :unhappy: )

Rumænsk dødløft: 1x6x60 - 1x6x65 - 1x6x70

Pushpres 1x5x50(PR )

Træning med Batman, Krebsen og Rasmus og store politiske diskussioner :tease: .

Træk gik bedre end de seneste gange, men jeg havde også Krebsen til at checke teknikken.

Jeg besluttede at maxe i bænk allerede i dag i stedet for torsdag, da mine eksplosive sæt var fine, men det gik ikke særlig godt, og de 95kg føltes ikke tæt på :dry: . For at afreagere fik jeg dog en fin 6RM :smile: .

Jeg har altså slet ikke fået noget ud af Hatfield, hvilket er noget øv, og Hatfield får ikke genvalg. Nu vil jeg prøve bare at træne efter dagsformen.

I frontsquat træner jeg let denne uge, til gengæld var de pæne.

For at få en 1RM med hjem prøvede jeg at maxe i military, men det var en dum ide, 52,5kg var tunge, og jeg burde slet ikke prøve 57,5kg, som ikke kom nogen vegne.

Rumænsk dødløft bør jeg få med igen for at forbedre min holdning i dødløft og frontsquat, og den startede jeg forsigtigt ud med.

Træningen får 4/10 da jeg fik 2xPR men jeg missede mine planlagte max-forsøg.

Resten af ugen vil jeg træne let, og så få lidt flere kilo på næste uge.

Morgenvægten søndag var 92,4kg, så jeg har til min overraskelse ikke tabt mig, efter jeg stoppede med Kreatin.

I lørdags var jeg til MOL-julefrokost, det var meget hyggeligt, selvom jeg ikke fik snakket med så mange, men jeg gik vist glip af en masse, da jeg gik tidligt inden nogen havde kastet op, selvom incognito allerede der havde kendt bedre dage :tongue: . Maden var til gengæld elendig.

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt med dine kiksede max-forsøg. Men er det ikke påfaldende, at du klarer dig godt i PR-forsøg med mange reps, men kikser i begge 1RM-forsøgene? Det tyder vel på, at din træning fokuserer for meget på råstyrke og for lidt på styrkeløfterstyrke. Jeg vil ikke anbefale et bestemt program (selvom Simmons Cycle kører ganske godt for mig for tiden :wink: ), da det måske mere handler om principper end om et bestemt programvalg.

Det bør i hvertfald give stof til eftertanke, at din nuværende træning gør dig både tungere og stærkere i øvelser med mange reps, mens du trods efterhånden mange måneders træning alligevel ikke kommer nogen vegne med de 1RM-rekorder, som du allerhelst vil forbedre.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa..vi lige sige at på din anbefaling har jeg fået købt noget Within Temptation hjem... det er da slet ikke ringe :4thumbup: :4thumbup:

Det er da godt at høre, at jeg kan inspirere, hvilken af dem har du købt: Mother Earth eller The Silent force. Mother earth er en del mere bombastisk, medens The silent force er knapt så tungt, til gengæld er der ingen dårlige numre på den :smile:

Ærgeligt med dine kiksede max-forsøg. Men er det ikke påfaldende, at du klarer dig godt i PR-forsøg med mange reps, men kikser i begge 1RM-forsøgene? Det tyder vel på, at din træning fokuserer for meget på råstyrke og for lidt på styrkeløfterstyrke. Jeg vil ikke anbefale et bestemt program (selvom Simmons Cycle kører ganske godt for mig for tiden :wink: ), da det måske mere handler om principper end om et bestemt programvalg.

Det bør i hvertfald give stof til eftertanke, at din nuværende træning gør dig både tungere og stærkere i øvelser med mange reps, mens du trods efterhånden mange måneders træning alligevel ikke kommer nogen vegne med de 1RM-rekorder, som du allerhelst vil forbedre.

Ja jeg ville hellere have haft en 1RM end min 6RM. Undervejs i programmet har jeg også følt mig stærkere end i min første Hatfield og sat enb del rep-rekorder. Men nu holder jeg pause fra programmer i bænkpres og vil træne efter dagsformen og nok sjældent over 3reps, så burde min styrke også snart give en 1RM.

Jeg tror ikke meget på Simmons i bænk, da dagene virker alt for lette med 1x2x90, som det tungeste.

At jeg ikke fik en rekord i military er der ikke så meget at sige til, da jeg slet ikke burde have maxet i dag. Men jeg syntes, at jeg havde en rekord til gode i dag. Her vil jeg fortsætte mit program, som jeg godt kan lide og har givet pæn fremgang, jeg dropper dog en rep ned til de normale Smolov-reps. Så får jeg nok snart 57,5kg.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: torsdag 16/11-2006

Frivend: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x5x55

Stød: 1x1x55(PR) - 1x1x57,5(PR)

Paused bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x2x70 - 5x2x80

Frontsquat: 1x5x50 - 4x5x55

Military: 1x6x30 - 5x6x41

Rumænsk dødløft: 1x6x60 - 1x6x70 - 1x6x75

Træning med Krebsen, Batman og Rasmus.

I frivend og frontsquat løftede jeg som planlagt let, så kan der komme flere kilo på næste uge. Til gengæld lavede jeg min første PR i stød, som Krebsen godkendte, og der var måske lidt mere. Så nu er min PR i tokamp 105kg :tongue:

I bænken startede jeg ikke på en ny Hatfield, men fulgte min nye plan med få tunge reps. Det var ikke maxtungt.

Træningen får 5/10

I går så jeg kvalitetsfilm med motorsavsmasakren, som nok er den mest voldelige (og syge) film, jeg endnu har set, men den er ikke ligefrem Oscarmateriale. Efter filmen fik vi fribillette som kompensation for de fjolser, som vi havde delt biograf med, som snakkede uafbrudt, SMS'ede, snakkede i mobiltelefon og vist også dyrkede sex :crazy: . Det kan godt være lidt distraherende.

Link to comment
Share on other sites

I går så jeg kvalitetsfilm med motorsavsmasakren, som nok er den mest voldelige (og syge) film, jeg endnu har set, men den er ikke ligefrem Oscarmateriale. Efter filmen fik vi fribillette som kompensation for de fjolser, som vi havde delt biograf med, som snakkede uafbrudt, SMS'ede, snakkede i mobiltelefon og vist også dyrkede sex :crazy: . Det kan godt være lidt distraherende.

Det må ellers lige ha været en opgave for en vægtløfter som dig.

Anyway, pænt irriterende med den slags.

PS. Tak for tippet mht box deadlift :blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Det må ellers lige ha været en opgave for en vægtløfter som dig.

Anyway, pænt irriterende med den slags.

PS. Tak for tippet mht box deadlift :blush::blush::blush:

Jeg er lidt en kylling med den slags ting, specielt med en flok gangsta agtige 2.g'ere, som man ikke ved, hvad kan finde på :dry:

Jeg havde en anelse om, at det var dit dødløftproblem, da jeg før har set en moller lave den samme fejl, og min erfaring fra Sheiko er at rackpulls er lettere end dødløft. Jeg havde godt forudset nogle muntre kommentarer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er da godt at høre, at jeg kan inspirere, hvilken af dem har du købt: Mother Earth eller The Silent force. Mother earth er en del mere bombastisk, medens The silent force er knapt så tungt, til gengæld er der ingen dårlige numre på den :smile:

Den hedder Enter

rimeligt surt med sådan nogen båtnakker i biffen...

Kan man klappe til "forskellen på det private og det offentlige rum" :crazy:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Den hedder Enter

rimeligt surt med sådan nogen båtnakker i biffen...

Kan man klappe til "forskellen på det private og det offentlige rum" :crazy:

Jeg har også Enter, men jeg nævnte den ikke, fordi den er ret gammel og ikke særlig kendt, så jeg regnede ikke med, at det var den du faldt over. De to album, som jeg nævnte er endnu bedre :smile: Du kan eventuelt smugkigge lidt på det på youtube, hvis du ikke har gjort det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt en kylling med den slags ting, specielt med en flok gangsta agtige 2.g'ere, som man ikke ved, hvad kan finde på :dry:

Jeg havde en anelse om, at det var dit dødløftproblem, da jeg før har set en moller lave den samme fejl, og min erfaring fra Sheiko er at rackpulls er lettere end dødløft. Jeg havde godt forudset nogle muntre kommentarer :tongue:

Ja, det er jeg også. Alt for konflikt sky. Og især med den slags elementer. Man skal heller ikke gå ind i sådan noget med mindre man er 200% sikker på at man kan kontrolere situationen. Så er det trods alt ofte bedre at bide det i sig.

Hehe, ja det var spot on. Min ryg er også godt ristet i dag. De der 3 x 3 x 177,5 stående på en 25kg plate bed alligevel godt. Især efter alle de normale dødløft. Havde jeg vidst det var rack pulls havde det jo været en smal sag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 18/11-2006

Frivend: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x60 - 1x2x67,5

Stød: 1x1x60(PR) - 1x1x62,5(PR)

Skrå bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x57,5 - 1x5x62,5 - 1x5x67,5 - 1x5x72,5(PR)

Dødløft: 1x5x80 - 1x3x100 - 1x3x120 - 1x3x140 - 1x1x150

Military: 1x5x30 - 5x5x44

Træning med Batman. Mine ben føles stadig lidt trætte, så jeg lavede ikke så meget frivend, teknikken var ellers pæn på 60kg. 67,5kg er stadig på grænsen med min teknik (Batman mente at jeg havde styrke til en del mere). For at udrette noget, fik jeg til gengæld lavet to rekorder i stød. Det varer ikke længe her før, at det er vendet og ikke opadstødet, som er det svage punkt. Min tokamp er nu på 110kg :cool: .

I skrå bænk går det strålende, og jeg fik en ny 5RM, oven i købet selvom jeg forvirrede mig selv og holdt 10cm smallere end ellers.

Dødløft føles lidt rusten for tiden, så der ville jeg ikke presse mig selv for meget. Det var også halvtungt.

Military var halvtung, men det bør den måske være med den vægt.

Træningen får 5/10 med nogle gode øvelser og nogle ikke særlige gode øvelser.

Under træningen hørte vi dansktoppen, hvilket må være det værste program i radioen med fantastiske numre som "Hun siger jeg ligner Elvis", "I det lille ledvogterhus" og "Jeg klipper hæk" med gudelyrikken "Jeg klipper hæk, og solen er ved at gå væk". Det er simpelthen skrækkeligt dårligt musik, som ikke engang er så gode som min mors lejlighedssange. Og hvorfor hørte jeg det så i en time :blush::tongue:

Link to comment
Share on other sites

I skrå bænk går det strålende, og jeg fik en ny 5RM, oven i købet selvom jeg forvirrede mig selv og holdt 10cm smallere end ellers.

Eller måske netop fordi du holdt smallere end ellers? Har du overvejet at eksperimentere med forskellige grebsbredder for at finde den, som passer dig selv bedst? Næsten alle bænkpresser med samme grebsbredde som styrkeløfterne (pegefingeren på ringen), selvom den grebsbredde kun automatisk er optimalt ved brug af bænkprestrøje. Her tror jeg mange kunne hente nogen kilo, hvis de fokuserede lidt mere på sig selv end på hvad der er Comme Il Faut i vægttræningslokalet.

Link to comment
Share on other sites

Eller måske netop fordi du holdt smallere end ellers? Har du overvejet at eksperimentere med forskellige grebsbredder for at finde den, som passer dig selv bedst? Næsten alle bænkpresser med samme grebsbredde som styrkeløfterne (pegefingeren på ringen), selvom den grebsbredde kun automatisk er optimalt ved brug af bænkprestrøje. Her tror jeg mange kunne hente nogen kilo, hvis de fokuserede lidt mere på sig selv end på hvad der er Comme Il Faut i vægttræningslokalet.

Jeg er relativ stærk i triceps, og bænker næsten det samme i close grib som med almindelig bredde (lillefingeren på ringen på vores vægtløfterstænger) så jeg tror ikke at grebsbredden betyder så meget, men nu hvor du siger det, så kunne det være interessant at eksperimentere lidt med bredden til næste tunge bænkdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 20/11-2006

Træk: 1x5x20 - 3x5x40 - 1x3x45 - 1x0x50(fail)

Eksplosiv paused bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 4x3x70 - 1x6x75

Frontsquat: 1x5x50 - 1x4x55 - 1x4x60

Military: 1x5x30 - 1x4x42,5 - 4x4x47 - 1x6x47(PR)

Masser i mennesker i dag med Batman, Heffehurtig, Martin og gæstevisit af Morten.

Ellers kan jeg næsten bruge et par gentagelsestegn til min træning, presøvelserne gik fint og resten dårligt.

I træk var det ret blandet kvalitet, men jeg fik ros af Morten af mit ene 45kg løft, så jeg prøvede, men den nåede aldrig op, og var et ret dårligt forsøg. Frontsquat gad jeg ikke rigtig, så det blev lidt halvhjertet. Det er hvad der sker, når jeg ikke har noget program, Krebsen ikke er der, og benene bare ikke føles oplagte.

I bænk prøvede jeg igen det lidt smallere greb, som jeg ved et uheld brugte i lørdags. Min umiddelbare vurdering er, at jeg kan løfte det samme, som med normalt greb. 70kg var fint eksplosivt, og jeg kunne også let reppe med 75kg, så det vil jeg prøve noget mere.

Military gik fint efter et tungt førstesæt, så i sidste sæt kæmpede jeg en 6RM hjem :smile: .

Jeg synes i øvrigt, at det er ret usportsligt at Jeff efter et års pause let trækker 70kg med perfekt teknik :nonono: , når jeg trods ihærdig træning ikke kan lave 50kg.

Morgenvægten søndag var 91,7kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share