Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

:laugh::laugh::laugh: Jeg stemmer for 3 uger, pilates og stavgang :tongue::laugh::laugh::laugh:

Dælme en go' ryg det der :4thumbup: :4flex: :4whistling: :4winkkiss:

Og et forsinket velkommen hjem :bigsmile: , håber det var en god tur - og at det var godt at se brormand :superman::yahoo:

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Jeg stemmer for 3 uger, pilates og stavgang :tongue::laugh::laugh::laugh:

Dælme en go' ryg det der :4thumbup: :4flex: :4whistling: :4winkkiss:

Og et forsinket velkommen hjem :bigsmile: , håber det var en god tur - og at det var godt at se brormand :superman::yahoo:

:yo: Cat

Ja, Pilates og stavgang er vejen frem til lange slanke muskler :4thumbup:

Og mange tak :bigsmile: Ja, det var sgu en feee' tur. Og dejligt at se min bror :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i OBBC:

Squat - (6x20kg, 6x60kg), 3x100kg, 3x100kg, 3x140kg, 3x140kg, 1x160kg, 1x170kg, 1x180kg, 1x190kg(M.Knæbind), 1x202,5kg(M.Knæbind. PR. Brændte som en sindsyg. Grimt løft :crazy: ), 3x170kg (M.Knæbind.Nemt :smile: )

Leg Extension - 6sæt x 6-15reps (Brændte dælme godt :smile: )

Rackpulls (Over knæ) - 3x210kg, 3x210kg, 3x210kg, 3x210kg, 3x210kg, 3x240kg, 3x270kg, 3x210kg (Ikke del store ROM men godt nok at få lidt halvtunge kg i hænderne igen :smile: )

Keystone Deadlift - 5x155kg (Bare et enkelt sæt. Da jeg kunne mærke lidt i højre balle. Har ellers ikke mærket noget til min irriteret M.Perifomis i noget tid)

Bænkpres - 8sæt x 2reps med 110kg (Pause på brystet. Tog det stille og roligt i bænken idag. Man har jo lov til at være fornuftigt bare engang imellem :innocent: )

Dumbell Rows - 10x40kgs, 10x50kgs, 10x60kgs, 10x70kgs, 12x83kgs(PR :w00t: FUUUUCK den brændte :4thumbup: ) 10x40kg (Nice omgang Rows hvor jeg teamede op med selveste Jan Siders. Heavy shit :devil: .Row till you Grow :cool: )

Power Shrugs - 6x120kg, 6x160kg, 6x200kg, 6x260kg(PR :devil: ), 6x160kg (Startede med at sige til Jan at det altså ikke skulle være tungt idag, da jeg ikke havde kørt øvelsen længe, og at jeg altid bliver sindsygt øm..Bla. Bla. Bla..Men så tænkte jeg sgu fuck det og smed 260kg på stangen. Skal nu nok blive øm i Trapz i morgen :w00t: )

Nice træning i godt selvskab. :smile: Fin styrke overall, selvom jeg ikke havde fået andet en 2 stykker brunsviger til morgenmad :w00t: I aften får jeg besøg af nogle af gutterne. Så skal der dælme drikkes pils :w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo ikke se en skid på det billede din klapodder! :nonono:

Det kunne jo være et sløret billede af den afskyelige snemand, hvis jeg ikke vidste bedre. :tongue:

Ved det godt :unhappy: Min kamera telefon sucks. Hvis man har en rimelig lys skærm så tror jeg dog godt man kan se lidt :smile:

Men kan da lige prøve at postet et af de andre billeder jeg tog, som måske er lidt lysere. :smile:

post-858-1138467613_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jep det var en god omgang træning og shrugs var jo helt kanon :4thumbup:

Hved du hvilken bus der kører ud forbi dig.

Yeah det var fee' :4thumbup:

Jeg kører ikke så ofte i bus, men 21,22,23 og 24eren stopper vidst lige ved mig. Ihvertfald hvis man tager dem fra banegården. Du skal bare stopper lige efter Shell. Så er der kun ca. 50meter at gå :smile:

Link to comment
Share on other sites

men kom I ned i byen :nonono:

men så kan du da bruge din hovedpine som undskyldning i morgen når du bliver owned i squatten...

Det gjorde vi faktisk :superman:

Først Ryans, så Arkaden... Utoligt nok :tongue:

Ja, det lyder fornuftigt. Ellers kan jeg vel sige væskemangel, dårlig kcal-indtag i dag eller noget andet... :nonono::unhappy::wink:

Link to comment
Share on other sites

Yeah :laugh:

Har også halv-ondt i hovedet, i dag... :tongue:

Tror jeg gerne :laugh: Er sgu heller ikke helt frisk, men har faktisk ikke haft tømmermænd, men derimod har jeg den LEDE DOMS efter gårsdagens træning :cry:

Tak for igår. Der er ikke noget så godt som at vågne op ved siden af den frække Onkel T. :blush::wub:

:laugh: Ja, havde sgu også mine betænkeligheder ved at ligge der ved siden af dig, men på den anden side så du så wasted ud at jeg tog chancen :laugh:

STYRKELØFTERALKOMISBRUGERE

Nej, da! Det er slet ikke misbrug men brug af alkohol :innocent: Faktisk bliver man pisse LEE' af at få nogle små skarpe og bajer. Bare spørg LillePrehn :4thumbup:

Tak for i går det var hyggeligt.

Fik du lov til at udnytte Henning da du kom hjem, eller han var måske ikke så meget værd efter vi ordnede ham første gang

Hehe! Han var ikke meget værd :sneaky2: Men hvem kan også få den op og stå efter de mængder alkohol :tongue:

Blev du længe efter vi var gået, og fik du kørt noget sukker på nogle tøsepigebørn ? :w00t:

men kom I ned i byen :nonono:

men så kan du da bruge din hovedpine som undskyldning i morgen når du bliver owned i squatten...

Ja, da! :w00t: Lige bortset fra Henning der gik helt kold, så var Jan Siders, Måååsen og jeg nede og flexe vores ølvom :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg gerne Er sgu heller ikke helt frisk, men har faktisk ikke haft tømmermænd, men derimod har jeg den LEDE DOMS efter gårsdagens træning
Jeg har også de ledeste doms i nakken, det var fandme ikke sjovt at vågne i morges, først fandt jeg ud af jeg havde skide ondt i skallen og fandme om jeg så ikke fandt ud af mine trapz er pænt smadrede.
Blev du længe efter vi var gået, og fik du kørt noget sukker på nogle tøsepigebørn ?

Jeg mødte jo en af mine gamle klasse kammerater fra HH jeg ikke har set i et par år, så der gik sgu lidt bajer i den. Jeg ved ikke helt hvornår jeg var hjemme, men Arkaden lukkede vidst eller også så var det den bar vi stod ved der lukkede, det kan jeg ikke lige erindre :innocent: Men så tog vi på rådhuskælderen og så smuttede jeg hjem en eller anden gang.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Box Squat med Grønne bands nedefra - (6x70kg), 3x110kg, 3x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 3x110kg (Sprang mine shorts på de 150kg så herefter røg koncentrationen lidt :blush: Ikke den vilde volumen da jeg igen kom lidt sent , og de andre var ved at være færdige med dagens ME øvelse. Tror der var til lidt mere hvis koncentrationen og shortsne var intakte :innocent: Men fin nok ikke at være løftet helt ud, da jeg jo også kørte tungt i lørdags :smile: )

Benpres - 4sæt x 10reps

Mave - 4sæt x 12-20reps

Bænkpres - (6x60kg), 2x100kg, 2x100kg, 1x130kg, 1x140kg (På med Fury str. 44)

3x170kg (12cm board)

3x170kg (8cm board)

1x170kg (4cm board)

1x170kg (Kom ikke ned)

1x170kg (Kom ikke ned)

3x170kg (8cm board)

(Tjaa, prøvede min gamle Fury da min 46 altså er lidt af et telt. Men blev bekræftiget i hvor svært det er at få noget til brystet i den trøje :crazy: De var lige de sidste 4cm der manglede. Tak, for hjælpen til MartinG, Henning, Moos og P1kZ0r der hjalp mig i trøjen:smile: )

Incline Bænkpres - 6x60kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x90kg

Laterels - 2sæt

Sådan nogenlunde træning, som nok ville have været lidt bedre hvis jeg ikke hele tiden skulle koncentrere mig om, om jeg flashede mine ædlere dele, efter mine shorts sprækkede :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Tak for igår. Der er ikke noget så godt som at vågne op ved siden af den frække Onkel T. :blush::wub:

:blush::wub: Jeg ved hvad du mener :tongue::yahoo::slut::boobs:

Sprang mine shorts på de 150kg så herefter røg koncentrationen lidt :blush:

Sådan nogenlunde træning, som nok ville have været lidt bedre hvis jeg ikke hele tiden skulle koncentrere mig om, om jeg flashede mine ædlere dele, efter mine shorts sprækkede :laugh:

:laugh::laugh::laugh: Det ville jeg alligevel godt ha' set :innocent::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blush::wub: Jeg ved hvad du mener :tongue::yahoo::slut::boobs:

:laugh::laugh::laugh: Det ville jeg alligevel godt ha' set :innocent::w00t::tongue:

Hehe :bigsmile: Må sige at du var lidt sjovere at vågne op med end Henning :innocent: :4thumbup:

Følte mig ellers ikke så smart da buskerne var flækket. Min røv er åbenbart ved at være for stor til alm. shorts, så nu kan jeg kun gå i XXXL tøj, og for at fuldende det kan jeg ligeså godt finde min gamle sølvkæde frem, få et par "tusser" en bæltetaske og begynde på Krådt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share