Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på... Fik dig og HC samlignet stats nytårs aften, da du var hjemme ved mig? For han er da vist lidt bagud med kilo'erne :tongue:

Naa, ikke hvad jeg husker af :bigsmile: Ved nogenlunde hvor han ligger og han ved nogenlunde hvor jeg ligger i styrke, og så er det jo sjovt nok at træne lidt sammen med ham, når jeg er i Fredericia. Jeg er stærkere i dødløft og ryg generelt + ben og mit bænkpres er også en smule bedre(Grundet lidt mere opspænd og lidt stærkere triceps), men når det er sagt så er han faktisk stærkere i skulder og mave end mig. Og så har han jo en rigtig fed fysik med noget lavere fedtprocent end mig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Naa, ikke hvad jeg husker af :bigsmile: Ved nogenlunde hvor han ligger og han ved nogenlunde hvor jeg ligger i styrke, og så er det jo sjovt nok at træne lidt sammen med ham, når jeg er i Fredericia. Jeg er stærkere i dødløft og ryg generelt + ben og mit bænkpres er også en smule bedre(Grundet lidt mere opspænd og lidt stærkere triceps), men når det er sagt så er han faktisk stærkere i skulder og mave end mig. Og så har han jo en rigtig fed fysik med noget lavere fedtprocent end mig :devil:

Nå ja, så er han da også bagud :laugh: Det har måske altid været fordelt på den måde?

Ja den berygtede mave, jeg er så møg misundelig. Men til næste år "I will get all the glory" :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehe :bigsmile: Må sige at du var lidt sjovere at vågne op med end Henning :innocent: :4thumbup:

Følte mig ellers ikke så smart da buskerne var flækket. Min røv er åbenbart ved at være for stor til alm. shorts, så nu kan jeg kun gå i XXXL tøj, og for at fuldende det kan jeg ligeså godt finde min gamle sølvkæde frem, få et par "tusser" en bæltetaske og begynde på Krådt :laugh:

Øhhh tak :bigsmile: , tror jeg :hehe::unsure:

XXXL tøj, kæmpe kæder, tusser overalt, bæltetaske og kråååååååådt - se hvad er der nu i vejen med det :tongue: ? Synes da det er mega monster total cool stil :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, så er han da også bagud :laugh: Det har måske altid været fordelt på den måde?

Ja den berygtede mave, jeg er så møg misundelig. Men til næste år "I will get all the glory" :cool:

Dine dragon flags er vilde :devil: - så mon ikke du er godt på vej :superman::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, så er han da også bagud :laugh: Det har måske altid været fordelt på den måde?

Ja den berygtede mave, jeg er så møg misundelig. Men til næste år "I will get all the glory" :cool:

Jo, styrkemæssigt er han bagud, men det har han altid været, lige bortset fra nogle små perioder hvor jeg har holdt off fra træningen og haft nogle løbeflip :tongue:

Og fordelingen har altid været sådan. Han kom ret sent igang med at træne ben, men er kommet godt efter det. Hans overkropsstyrke har ihvertfald aldrig fejlet noget, og han har trænet rigtigt meget skulder og bryst, mens jeg mere har trænet styrkeløft orienteret hvor skuldertræningen ikke fylder det vilde :smile:

Og hvis du fortsætter med de Dragonflags du har gang i, så skal du også nok få de lede abs. Mindes ikke at din fedtprocent er særligt høj :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er ret hardcore til dragon flags hvis jeg selv skal sige det :tongue: he he

Problemet er bare, jeg har bulket mavemusklerne usynlige :unhappy:

Men når jeg er stor nok, må jo bare på diæt :4mewantfood:

Du er ond :4thumbup: :w00t::superman: ....

Synes også du var lidt småfed sidste jeg så dig :tongue: .... host host.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jo, styrkemæssigt er han bagud, men det har han altid været, lige bortset fra nogle små perioder hvor jeg har holdt off fra træningen og haft nogle løbeflip :tongue:

Og fordelingen har altid været sådan. Han kom ret sent igang med at træne ben, men er kommet godt efter det. Hans overkropsstyrke har ihvertfald aldrig fejlet noget, og han har trænet rigtigt meget skulder og bryst, mens jeg mere har trænet styrkeløft orienteret hvor skuldertræningen ikke fylder det vilde :smile:

Og hvis du fortsætter med de Dragonflags du har gang i, så skal du også nok få de lede abs. Mindes ikke at din fedtprocent er særligt høj :devil:

Nå så han har været diskopumper. Det vidste jeg ikke :bigsmile: Nå ja, måske lidt svært at sammenligne jer to, når i træner to forskellige ting. :innocent:

Næste gang du er i frede og jeg er i frede, vil jeg gerne prøve med når i træner sammen. Kan være jeg kan lure nogle tricks :smile:

Det var jo også HC som i tidernes morgen, sagde at dragon flags var vejen frem.

Du er ond :4thumbup: :w00t::superman: ....

Synes også du var lidt småfed sidste jeg så dig :tongue: .... host host.... :innocent:

Min krop er så dum at den sætter alt fedt lige midt på maven, istedet for at fordele det. Og så fordi jeg ingen talje har, så kan min mini-vom skjules :blush:

Jeg bruger jo det anden sidste hul i mit medium bælte, hvis det ikke var fordi man får squat-røv ville alle min bukser falde ned :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Vi ved vel alle sammen godt hvad der er foregået...

"Åh, Troels, du har så store quads..."

"Ja, Henning... Men dine er større, åååh..."

love-smiley-076.gif

Sådan er den slet ikke..

"Åh Henning du har store så store quads, må jeg ikke massere dem lidt...?"

"Joh, hvis jeg til gengæld må lege lidt med din store dejlige Gluteus..." :4mewantfood: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Underwear<<

Nå så han har været diskopumper. Det vidste jeg ikke Nå ja, måske lidt svært at sammenligne jer to, når i træner to forskellige ting.

Næste gang du er i frede og jeg er i frede, vil jeg gerne prøve med når i træner sammen. Kan være jeg kan lure nogle tricks

Det var jo også HC som i tidernes morgen, sagde at dragon flags var vejen frem.

Ja, du skal da bare en tur ned i Olympia og træne en dag :cool: Så maxer vi i hele pisset :laugh::devil:

Henning og Måås<< :crazy::cry::wacko: (Iøvrigt er der en af jer drenge der har brækket sig ude på mit wc i lørdags...I skal lade være med at drikke så meget når i ikke kan holde til det :nonono::wink: )

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

Dødløft - (6x100kg, 6x100kg), 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x160kg, 2x160kg (Skal igen igang med dødløften. Min kamikazestil fungere ikke helt for tiden. Men mon ikke det kommer :smile: )

Sumo Squat - (10x50kg), 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg (Ultra bred stand. Går godt nok meget i addukterne :crazy: )

Seated Goodmornings - 3sæt x 10reps med 50kg

Gluteham Raises - 6xmig, 6xmig+5kg, 6xmig

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 10x90kg (Nixen, mere energi..Var brændt aw)

En let dag efter en lang arbejdsdag! Jeg var noget træt men fik da hevet mit dovne korpus op i OBBC, da jeg ihvertfald bare skulle have kørt noget dødløft. Men glad for at jeg kom afsted :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Floorpress - (6x60kg), 3x100kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x145kg(PR :devil: ), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Super god styrke idag :smile: Har ellers ligge længe og kæmpet med en 3er på 140kg. Idag var de rigtigt lette så gik på 145kg for en 3er hvilket også var overkommelige :smile: )

Squat - (6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 1x150kg), 1x165kg, 2x165kg, 3x165kg, 4x165kg, 5x165kg, 6x165kg (Rigtig fin squatrunde. Havde god fremgang sidst jeg kørte squat på denne måde, så skal lidt igang med det igen :smile: )

Læg - 6sæt x 10reps

Hatch Squat - 2sæt x 10reps med 100kg (Brændte sgu ret meget, og var også lidt hård ved knæet, så holdte ved de 2 sæt)

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x100kg, 6x130kg, 6x150kg(PR :bigsmile: ), 1x160kg, 1x172,5kg (PR :superman::devil: ), 6x130kg (Lækker, lækker omgang decline bænkpres. :bigsmile: )

Tatepress - 3sæt x 8reps med 22,5kgs håndvægte

Cabel Laterels - 3sæt x 10reps

T-Bar Rows - 10x25kg, 10x50kg, 10x75kg, 10x100kg, 8x100kg, 8x100kg

Dumbell Hammercurls - 2sæt x 12reps med 30kgs håndvægte (PR :w00t: )

Rigtig god fredagsafbrænding, hvor der var masser af kendte hoveder i centret. Hippo gik bla. helt amok i dødløften og maxede på trods af at det var DE dag :laugh: Han var max tæt på at få de 250kg, men missede desværre på grebet :w00t:

Jeg gik også pænt hårdt i diverse øvelser. Så jeg har da vidst fortjent en 'bitter' og en pils idaw :cool:

Link to comment
Share on other sites

Lørdags kaffeklub i OBBC:

Bænkpres - (6x80kg, 6x80kg), 2x120kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x140kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x120kg (Efter min afstraffelse af pattøjet igår, tog jeg det nogenlunde roligt idag. Pause på brystet på de fleste sæt. Sidste sæt med 3sek lang pause på begge reps)

Dødløft fra Skiiiiiiiiiive - (6x60kg, 6x110kg), 5x150kg, 5x150kg (Så gad jeg ikke det mere :innocent: )

Mave - 4-5 sæt

Dumbell Snatch - 3x30kg, 3x35kg, 1x40kg, 1x45kg(Miss. Bøffen nakkede 46erne og vandt dysten :nonono: Også dumt at battlede i Dumbell snatch med en der tager mere i alm. snatch end en selv. Men sådan er det jo med Bøffen. Han vil kun dyste i sådan nogle teknisk betonede øvelser, da han ved jeg vinder i alt det andet :tongue: )

Biceps, Dips, Laterels, Shrugs....Og en helvedes mase kæwe :4thumbup:

Havde pænt mange tømmermænd til træningen idag, og havde kun nået at få 2stykker brunsviger, 2stykker chokolade og en Cola inden dagens runde, så var lidt brændt aw. Desuden havde jeg massive DOMS efter gårsdagens træning, så brugte det meste af tiden på at rende rundt og snakke med folk. Sagt før:"Hvis man ikke selv finde ud af at træne, så kan man ligeså godt bruge tiden på at ødelægge de andres træning" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdags kaffeklub i OBBC:

Mener du derved at vi er useriøse om lørdagen? :mad:

Så har du sku ret, men sådan skal lørdagstræning nu også være... :innocent:

Desuden havde jeg massive DOMS efter gårsdagens træning, så brugte det meste af tiden på at rende rundt og snakke med folk. Sagt før:"Hvis man ikke selv finde ud af at træne, så kan man ligeså godt bruge tiden på at ødelægge de andres træning" :laugh:

De vise ord, som jeg og en del andre i klubben lever efter. :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dumbell Snatch - 3x30kg, 3x35kg, 1x40kg, 1x45kg(Miss. Bøffen nakkede 46erne og vandt dysten Også dumt at battlede i Dumbell snatch med en der tager mere i alm. snatch end en selv. Men sådan er det jo med Bøffen. Han vil kun dyste i sådan nogle teknisk betonede øvelser, da han ved jeg vinder i alt det andet )

Snøft....................Troels. Jeg var faktisk ikke klar over at dysten var påbegyndt, men nu er jeg også stor tilhænger af grundig opvarmning :tongue:

Du vælger blot en anden øvelse (blot ikke dødløft den er ligesom afgjort) som ikke nødvendigvis er teknisk. BØFFEN vil absolut ikke have en sådan kommentar hængende i luften :devil:

Vi ses måske til lidt vikinge mjød i aften.

Den uovervindelige viking BØF.

Link to comment
Share on other sites

Snøft....................Troels. Jeg var faktisk ikke klar over at dysten var påbegyndt, men nu er jeg også stor tilhænger af grundig opvarmning :tongue:

Du vælger blot en anden øvelse (blot ikke dødløft den er ligesom afgjort) som ikke nødvendigvis er teknisk. BØFFEN vil absolut ikke have en sådan kommentar hængende i luften :devil:

Vi ses måske til lidt vikinge mjød i aften.

Den uovervindelige viking BØF.

Som har logget sig på som pige :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share