Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

det er en 36 med indsyet stropper, den er ganske behagelig at ha på, og den er ikke så svær at komme i, og stropperne er også nemme at få op, meeen når man skal ned så er den TOOUGH i forhold til min hardcore :devil:

Jeg har ingen problemer med at komme til godkendt i min hardcore og har endda lige fået syet stropperne ind :cry:

Oki! En 36 er også en bette dragt :crazy::devil: Men du er jo også bette :tongue: Men hvis du nemt kan få den på, så er det jo bare et spørgsmål om tid før du kan få noget godkendt i den :smile:

Men en Hardcore der sidder perfekt er nu også en god dragt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Oki! En 36 er også en bette dragt :crazy::devil: Men du er jo også bette :tongue: Men hvis du nemt kan få den på, så er det jo bare et spørgsmål om tid før du kan få noget godkendt i den :smile:

Men en Hardcore der sidder perfekt er nu også en god dragt :smile:

eftersigende samme str som Michael Jensen løfter i og han er i 90 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke også en Inzer Hardcore som Oldenborg sagde var den bedste?

Haha :4thumbup: Nej, ikke en Hardcore. Det var den helt gamle Champion Suit også fra Inzer som han sagde var verdens bedste dragt :4thumbup:

Jeg sad og snakkede med Jan/Inzer og Oldenborg til stævnet om hvilken dragt jeg brugte i dødløft. Og jeg nævnte at jeg løftede i en gammel Champion Suit, da den ikke var så kraftig i materiale og jeg bedre kunne komme ned til stangen. Hvorefter Oldenborg sagde at det simpelthen var verdens bedste dragt :bigsmile:

Det var vidst også en rigtig populær dragt for 10-15års tid siden :cool: Og mener at det var den Oldenborg satte rekorder i. Og Lp har ret i at kyneb løftede i en hardcore :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet onkel :bigsmile:

Håber det blev fejret på behørig vis med en eller flere special øl :wink:

Mange tak :smile:

Fik vidst 2 dåseøl oppe i Randers men ellers var jeg sgu for smadret til at fyrer den af med humlen da jeg kom hjem.

Det går ikke...Det ødelægger jo mit ry som styrkedranker :laugh: ....Må straks på den i aften så :innocent::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej OT.

Tak for sidst, hyggeligt lige at få en sludder oven en kop kaffe og lidt ma´´.

Dit sidste løft på 180 jah, det så nu ok ud men JEG havde ikke den ene knap..Men den er der sikkert til DM..

Hold skruen i vandet..

Jan

Ja, det var sgu hyggeligt :4thumbup:

Ja, håber også den er der til Dm selvom man lige skal have squattet inden.

Oldenborg var sgu da ellers også vild til stævnet så vidt jeg husker :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var sgu hyggeligt :4thumbup:

Ja, håber også den er der til Dm selvom man lige skal have squattet inden.

Oldenborg var sgu da ellers også vild til stævnet så vidt jeg husker :devil:

Ja Ollefar fik da de 200 som han kom efter, men han ville nu gerne ha´haft de 210, men han var ok tilfreds.

Men resultatet er da fint for en man på 50.. :superman: :1356:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share