Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Yeah, håber jeg da :devil: Nu skal der ihvertfald trænes hårdt op til Dm :superman:

Det er jo motivation nok at mange af de unge knøse i OBBC er ved at hente mig i bænkpressen. Og det kan vi jo ikke ha' :w00t:

Glæder mig til at følge med i træningen... Ska' du så ikke også ha' gjort noget ved kosten :4mewantfood: - bare i den ene måned :tongue: ... Tænk hvis det hjalp :laugh:

Nej, det ska' du ikke acceptere :nonono: .... Du ska' være den ondeeeeeeeeeste og mest leeeeeeeeeeeeeee' out of OBBC ever :w00t::superman::devil::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at følge med i træningen... Ska' du så ikke også ha' gjort noget ved kosten :4mewantfood: - bare i den ene måned :tongue: ... Tænk hvis det hjalp :laugh:

Nej, det ska' du ikke acceptere :nonono: .... Du ska' være den ondeeeeeeeeeste og mest leeeeeeeeeeeeeee' out of OBBC ever :w00t::superman::devil::yahoo:

Tror ikke jeg skal lave det store om på kosten. Har jeg prøvet en gang før og der bommede jeg :laugh:

Men skal nok se at få nogle gode måltider de fleste dage :bigsmile:

Yeah, jeg gør mit bedste selvom vi er mange der ligger ganske tæt i flere af løftene efterhånden. Men fedt med konkurrencen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OBBC:

Box Squat - (6x90kg, 6x90kg), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Var bare som opvarmning til Dødløften. Var noget stiv i benene efter de 21rep i squatten i lørdags)

Dødløft (Reverse Bands %60kg i bunden (Grønne. Hul 3 fra oven))

6x110kg

2x140kg

2x150kg

2x160kg

2x170kg

2x180kg

2x190kg (Alle med overhåndsgreb)

(Skiftede her opsætning, så stangen slap helt i toppen. %50kg i bunden (Hul 4 fra oven))

2x190kg

2x200kg

2x210kg

1x220kg

1x230kg

1x240kg

1x250kg

1x260kg

1x270kg

1x280kg

1x290kg (PR)

6sæt x 6reps med 170kg (Nice volumen i dødløften. Jeg har trukket 290kg før i reverse band dødløft men det var med en opsætning der gav lidt flere kg, så jeg er godt tilfreds, når dødløft formen trodsalt ikke topper mit gamle niveau helt endnu :smile: )

Goodmornings - 4sæt x 10reps med 65kg

Kabel Rows - 3sæt x 15reps med 10-14klodser (Skovhuggeren kørte 15ere til ryggen, så gjorde jeg også bare :smile: )

Incline Bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 3x110kg, 2x125kg(PR :smile: ) (Dropsæt) - 6x105kg - 4x90kg - 6x60kg (Argh, brændt aw :w00t: )

Tatepres / Dumbell Curls - 1sæt af hver

Nice træning. :smile: Teamede op med Hippo, Jens og Moos og alle gik hårdt og fik revet nogle gode vægte rundt. Jens missede dog inden det begyndte at brænde :laugh: Men både Moos og Hippo brændte max på deres sidste forsøg :4thumbup:

Betterøv fik lov til at vælge presseøvelse idag, og han sagde jeg skulle kører Incline bænkpres. Og sådan blev det :smile: Nogenlunde fornuftig styrke i en øvelse som jeg eller ikke er særlig stærk i.

Triceps manglede at få lidt flere tæsk, men må bare straffe dem lidt på onsdag istedet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OBBC:

Betterøv fik lov til at vælge presseøvelse idag, og han sagde jeg skulle kører Incline bænkpres. Og sådan blev det :smile: Nogenlunde fornuftig styrke i en øvelse som jeg eller ikke er særlig stærk i.

Så bette er min røver altså hellere ikke mere. :nonono: :4ranting:

Og godt brændt i dag på Inclinen. Lille Troels skal nok vokse op og blive stur og stærk. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Så bette er min røver altså hellere ikke mere. :nonono: :4ranting:

Og godt brændt i dag på Inclinen. Lille Troels skal nok vokse op og blive stur og stærk. :cool:

Haha! Selvom den er blevet større så er resten af dig også blevet større, så den er stadig bette i samligning med resten :tongue:

Tak, for spotten i den skrå liggestem. Det dropsæt brændte simpelthen markeringerne ind i musklen :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er simpelthen rystende at se dig dødløfte ren kran med en t-shirt hvorpå der den ene dag står "instruktør" og den anden dag "fysioterapeut"... RYS-TEN-DE sir' mig :crazy:

Hehe...Jaja, det unge kan jo ligeså godt lærer hvordan man dødløfter rigtigt, så man arbejder dynamisk med sin Erector spinae og udnytter sine intervertebrale ligamenters elastiske egenskaber optimalt :w00t:

:innocent:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Træning i Studio 82 i Holbæk:

Benpres(Technogym) - 6sæt x 6-12reps op til hele stakken (Da spyddet var i bund brændte den nu ret meget, så udemærket gang benpres)

Mave - 6sæt x 12-20reps

Goodmornings (%bælte, smal stand) - (10x20kg, 10x60kg), 6x90kg, 6x90kg, 6x90kg (Dødløften fra i mandags sad stadig i ryggen, og der skal squattes tungt på fredag så tog det stille og roligt)

Chinups - 3sæt x 10reps (Var hele tiden ved at miste grebet da stangen var glat og underarmene var smadret efter dødløften med overhåndsgreb i mandags)

Pulldowns - 3sæt x 10reps

Face pulls - 4sæt x 10-12reps

Close grip Bænkpres - (6x72kg, 6x72kg), 6x112kg, 4x132kg, 6x112kg, 6x112kg, 6x112kg, 6x112kg (Lang tid siden jeg havde kørt smal bænk, og så på denne techogym liggesofa var det en umulighed at lave noget der mindede om opspænd. Det bee' derfor pænt meget :crazy: )

Kabel Triceps - 6sæt x 10reps

Nice træningrunde i Holbæk. Jeg havde ikke særligt mange patienter idag, så jeg smuttede ned i Holbæk by og købte et par short og noget protpulver, og så ellers op i Studio 82 for at brænde. Dejligt at komme hjem og ikke skulle til at slæbe sit dovne korpus op i OBBC da træningen var klaret i arbejdstiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Floorpress - (10x20kg, 8x60kg, 6x90kg), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x147,5kg(PR :smile: ), 3x115kg, 3x115kg, 3x115kg (Udemærket runde, De 147,5kg brændte sgu også godt)

Pullups - 6sæt x 10reps (Kørte sgu fint. Plejer at brænde hurtigere ud når jeg laver 10ere men der var helt fint overskuu' :smile: )

Squat - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x145kg, 2x145kg (På med dragten)

1x140kg (Halv dragt.)

1x170kg (Halv dragt)

1x190kg (Halv dragt)

1x210kg (Halv dragt. PR :smile: Ingen af singlerne i halv dragt var helt nede, men tror at den på 190 og 210kg var omkring parrel)

1x220kg (Fuld udstyr. Ikke nede men raket op)

1x220kg (Fuld udstyr. Næsten helt nede men manglede stadig lidt. Den er fanme godt nok stram den nye Titan str 42 :crazy: )

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x100kg, 9½x140kg(Arghhh, den brændte. Lavede et totalt stunt. Undervurdere fuldstændigt kg'ene og gad ikke at have nogle spotter så reppede bare løs, men den 10ende kunne jeg simpelthen ikke få op...Efter at have bræææændt den op i den ene side, måtte jeg råbe efter hjælp :laugh: ...Mig:"Hjælp, hjælp hjælp hjælp... :laugh: Heldigvis kom der en diskopumper løbenede og hjalp efter hvad jeg følte var evigheder... Kæft der var nogle der fik sig et godt grin :w00t: )

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Sidepresses - 1sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægt

Som altid når det er fredag en god træning. Min dragt kom til at virke og jeg fik lavet en god pr i floorpress, så kan man ikke klage. Mangler dog stadig meget tekniktræning i udstyr. Det er simpelthen et helvede så lang tid det tager med de dragter :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Jaja, det unge kan jo ligeså godt lærer hvordan man dødløfter rigtigt, så man arbejder dynamisk med sin Erector spinae og udnytter sine intervertebrale ligamenters elastiske egenskaber optimalt :w00t:

:innocent:

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Floorpress - (10x20kg, 8x60kg, 6x90kg), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x147,5kg(PR :smile: ), 3x115kg, 3x115kg, 3x115kg (Udemærket runde, De 147,5kg brændte sgu også godt)

Pullups - 6sæt x 10reps (Kørte sgu fint. Plejer at brænde hurtigere ud når jeg laver 10ere men der var helt fint overskuu' :smile: )

Squat - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x145kg, 2x145kg (På med dragten)

1x140kg (Halv dragt.)

1x170kg (Halv dragt)

1x190kg (Halv dragt)

1x210kg (Halv dragt. PR :smile: Ingen af singlerne i halv dragt var helt nede, men tror at den på 190 og 210kg var omkring parrel)

1x220kg (Fuld udstyr. Ikke nede men raket op)

1x220kg (Fuld udstyr. Næsten helt nede men manglede stadig lidt. Den er fanme godt nok stram den nye Titan str 42 :crazy: )

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x100kg, 9½x140kg(Arghhh, den brændte. Lavede et totalt stunt. Undervurdere fuldstændigt kg'ene og gad ikke at have nogle spotter så reppede bare løs, men den 10ende kunne jeg simpelthen ikke få op...Efter at have bræææændt den op i den ene side, måtte jeg råbe efter hjælp :laugh: ...Mig:"Hjælp, hjælp hjælp hjælp... :laugh: Heldigvis kom der en diskopumper løbenede og hjalp efter hvad jeg følte var evigheder... Kæft der var nogle der fik sig et godt grin :w00t: )

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Sidepresses - 1sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægt

Som altid når det er fredag en god træning. Min dragt kom til at virke og jeg fik lavet en god pr i floorpress, så kan man ikke klage. Mangler dog stadig meget tekniktræning i udstyr. Det er simpelthen et helvede så lang tid det tager med de dragter :crazy:

Ja ja det skal nok blive godt, men det er IKKE et helvede med de dragter :mad::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x100kg, 9½x140kg(Arghhh, den brændte. Lavede et totalt stunt. Undervurdere fuldstændigt kg'ene og gad ikke at have nogle spotter så reppede bare løs, men den 10ende kunne jeg simpelthen ikke få op...Efter at have bræææændt den op i den ene side, måtte jeg råbe efter hjælp laugh.gif ...Mig:"Hjælp, hjælp hjælp hjælp... laugh.gif Heldigvis kom der en diskopumper løbenede og hjalp efter hvad jeg følte var evigheder... Kæft der var nogle der fik sig et godt grin w00t.gif )

Haha, man er også totalt solgt i det apparat! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

:cool::violin:

Ja ja det skal nok blive godt, men det er IKKE et helvede med de dragter :mad::laugh:

Haha! Jo, tak! Det håber jeg da også. Størrelsen er ihvertfald perfekt :4thumbup: ....Og jo det ER et helvede med de dragter...Men også en fed succes oplevelse når man får dem til at virke perfekt :cool:

Nå så begynder der da og ske ting og sager i dragten, det skal sgu nok blive godt til DM :4thumbup:

Men fedt du lige måtte få forced i patten til sidst, det koster altså kage Troels.

Tak tak :smile: Kage?!!?? Altså Fitness chef. Det havde jeg altså ikke regnet med at skulle hører fra dig. :nonono: Og mig der troede på dit patenterede JanDiæt, hvor man ikke må drikke andet end funlight saftevand og få 2 kiks om ugen alt imens man ligger stille i en seng så musklerne kan blive lange og smidige og mister deres bøffelagtige look.

Var allerede startet men nu siger du kage...Nu er jeg altså helt forvirret.

:tongue:

Så kom dagen hvor den fynske viking blevet reddet af en diskopumper. Det må sgu sætte ar på sjælen :crazy::laugh:

Ser spændende ud med den nye dragt. Gode PR's i Floorpress og Squat :4thumbup:

Haha! Ja, det var virkeligt ikke den mest heldige måde at gøre indtryk på diskopumperne på...Nu bliver jeg alligevel nød til at få den diamantørering for at få lidt street respekt :w00t:

Og tak :smile:

Ditto med Siders.

En ting er at man laver stunt :innocent: , men når man bevidst vælger at gøre det uden mulighed for at få reddet sin egen røv så koster det kage og/eller øl. :4mewantfood: :cool:

Haha! Omvendt skylder du kage for alle de gange vi har skulle belemre vores svagelige ryggen med at samle dig op i squatten når 190kg i fuldt udstyr blev alt for tungt :w00t::tongue:

Haha, man er også totalt solgt i det apparat! :tongue:

Hehe! Nemlig :4thumbup: I bænkpressen kan jeg bare lette røven hvis jeg ikke kan løfte vægten med røven i sædet. Så er der ligepludseligt til 10-15kg mere. Men i Decline bænkpressen er man virkeligt solgt når man failer :cry:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Nemlig :4thumbup: I bænkpressen kan jeg bare lette røven hvis jeg ikke kan løfte vægten med røven i sædet. Så er der ligepludseligt til 10-15kg mere. Men i Decline bænkpressen er man virkeligt solgt når man failer :cry:

:smile:

Den mås ---- :superman: må have mange gode kg i sig....

:bowdown::firebounce::alright::ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Haha! :4thumbup:

Og det siger dig som vandt for bedste mås på en eller anden dating side :4thumbup: :cool:

Jaaaaaaah men det er jo nogen år siden nu da.... :nonono: den har ikke samme kaliber længere :blink: men din ... mmmmmmmmmmmmmmmmmm :4mewantfood: glæder mig til sommeren - :innocent::4jumpy::sun::crazy: med dig i shorts....

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaah men det er jo nogen år siden nu da.... :nonono: den har ikke samme kaliber længere :blink: men din ... mmmmmmmmmmmmmmmmmm :4mewantfood: glæder mig til sommeren - :innocent::4jumpy::sun::crazy: med dig i shorts....

:blush: Hehe! Tror sgu ikke mere at jeg kan passe de bade shorts jeg havde på sidste sommer. De var allerede pænt for stramme sidste år :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share