Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Fik også lavet en smule idag i min frokostpause.

Pullups - 3sæt x 10reps

Supersættet med

Incline Dumbell Press - 3sæt x 12reps med 20-30kgs håndvægte

Pulldowns(Underhåndsgreb) - 3sæt x 10reps med 70kg

Supersættet med

Chestpress i maskine - 3sæt x 10reps

Og så skal jeg snart ned til grænsen og købe 10000bajer og 100flasker whisky....Jaaaaa

Link to comment
Share on other sites

Fik også lavet en smule idag i min frokostpause.

Pullups - 3sæt x 10reps

Supersættet med

Incline Dumbell Press - 3sæt x 12reps med 20-30kgs håndvægte

Pulldowns(Underhåndsgreb) - 3sæt x 10reps med 70kg

Supersættet med

Chestpress i maskine - 3sæt x 10reps

Og så skal jeg snart ned til grænsen og købe 10000bajer og 100flasker whisky....Jaaaaa

Tsk tsk tsk Det er 100 flasker whisky og 2000 bajer

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning-

Incline bænkpres - 10x50kg, 10x70kg, 6x90kg, 6x90kg, 10x70kg, 10x50kg

Bænkpres - 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 10x90kg, 10x70kg, 10x50kg

Dumbell Laterels - 5sæt x 10reps med 12kgs håndvægte

Squat i smithrack - 5sæt op til 110kg

Pulldowns - 3sæt x 10reps

Rope pushdowns - 3sæt x 10reps

Dumbell curls - 1sæt x 25reps med 16kgs håndvægte

Kom meget sent ud at træne så der var kun kort tid til at træne. Der var meget fart på træningen derfor blev vægtene også derefter. Men godt pump..

Link to comment
Share on other sites

Lidt bevægelse på arbejdet pga. en patientudeblivelse.

Pullups - 3sæt x 10reps

Dumbell Laterels - 3sæt x 12reps med 12,5-15kgs håndvægte

Leg Extension - 3sæt x 10reps

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Flat Dumbell Press - 3sæt x 12reps med 25-30kgs håndvægte

Kabel Curls - 3sæt x 10reps

Ingen træning og enorme mængder vingummi er ikke noget man bliver stor, stærk og hakket af.

Heldigvis fik jeg bevæget mig lidt idag. Skal bliver bedre til at få presse de små træninger ind i hverdagen som jeg før har været bedre til.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Pullups - 5sæt x 10reps

Incline Dumbell Press - 5sæt x 10reps med 41kgs håndvægte

Band Pullaparts - 5sæt x 10-15reps

Bulgarian Split Squat - 3sæt x 10reps med hver ben + 20kgs håndvægt

Pushdowns - 3sæt x 10reps

Løbebånd - 2km (Hold nu lige kaje jeg er blevet i dårlig løbeform....)

Ryghold - 45min

Dejligt at få lavet noget. Udemærket træning selvom jeg ikke lige er på toppen hverken styrkemæssigt eller konditionsmæssigt for tiden.

Link to comment
Share on other sites

sejt.... Den var min første bryg / mix og må sige at habanero Chili stedet for alm. gjorde det til et ret interessant bekendtskab.

lige nu nyder jeg en god whisky hvilket er lidt sjovere. Snapsen skal dog bruges til at holde evt dårligdom og weakness ud af kroppen. Det er lidt som en omgang breathing squats. Det er forfærdeligt når det står på men ret fedt nogle timer efter...

Link to comment
Share on other sites

En smule mandagstræning:

Transportcykling - 14km

Hold - 45min (Lidt hårdere idag hvor jeg indgik på noget cirkeltræning. Stadig rimeligt små vægte)

Facepulls - 4sæt x 12reps

Supersættet med

Incline Dumbell Press - 20x22kgs, 20x30kgs, 10x41kgs, 10x41kgs

Man kan vel kalde det præventiv atrofi træning.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Patientafbudstræning:

Leg curls - 3sæt x 10-12reps

Squat - 10x60kg, 10x100kg, 10x110kg

Leg Ext - 3sæt x 10reps

Enhånds håndvægt stem - 10/10x27,5kg, 8/8x30kg, 3/3x37,5kg

Fesent... Når jeg engang bliver gammel og børnene store så vil jeg være en stor og stærk GYM Rat, der kører "terapeutiske" doser krudt og løfter tunge vægte mens jeg belærer de unge krapyler..

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Pullups - 5sæt x 10reps

Bend over Rows - 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x100kg

Incline Dumbell Press - 20x22kgs, 20x30kgs, 10x41kgs, 10x41kgs, 10x41kgs, 10x41kgs, 10x41kgs, 10x30kgs, 10x30kgs, 10x30kgs.

Kabel Laterels - 3sæt x 10reps

Løbebånd - 4km (Igen pissehårdt. Min løbeform er så elendig. Men godt at komme lidt igang igen. Løb er min bedste fedmeprævention. Det med at spise kylling og salat er for kedeligt)

Hæderlig omgang. Mit løb er fordi det trodsalt er bedre at være tynd og slap end tyk og slap.

Link to comment
Share on other sites

Nåede lige lidt bevægelse imens jeg ventede på en patient:

Hyperextension - 2sæt x 50reps

Incline Dumbell Press - 20x25kgs, 10x30kgs, 20x37,5kgs (Tror ikke jeg har lavet en 20er med så meget før. Men ok. Det er nok fordi jeg ikke har prøvet på det. )

Lidt er bedre end ingenting. Det er det mindset jeg bliver nød til at ha' for tiden. Er også dejligt forkølet for tiden hvilket ikke øger motivationen yderligere.

Tror jeg ville ha' godt af at komme ud og blive most til noget BJJ eller MMA så jeg virkeligt kan få udstillet min forringede form. Det ville nok toughe mig lidt op..

Link to comment
Share on other sites

Tak, Dr.Delt.

Du har ret. Det er begyndt at udvikle sig til en tudelog. Det ligner ellers ikke mig.

Jeg nyder også træningen. Dog er træning selvforstærkende i nydelse forstående på den måde at jo mere man træner jo sjovere er det. Den der sitrende fornemmelse i hele kroppen og forventningens glæde til at 'idag laver jeg fanme PR i det og det' den er af gode grunde ikke til stede pga. min lave træningsfrekvens og lave intensitet når jeg endelig træner.

Her i vinteren har udfordringen været at udendørs træning i mørke og kulde med kettlebells bare ikke har været særligt tiltalene, samt meget travlt på arbejdet. Derudover så er jeg faktisk ikke medlem af noget fitnesscenter så kunne da være man skulle tage og melde sig ind i den lokale fitness world...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share