Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Work Out

Start: 17:18

Slut: 18:50

Vægt: 81,8

Mennesker: Spøer, Veto, Mike, Jens, BB

Status: Mine skuldre gør vold nas i starten ind til de er varmet op. Meget mystisk. Men i hver dagen er der intet. Jeg har kronisk kvalme for tiden pga Kreatin. Bvader

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 62,5

1 x 8 x 65

1 x 8 x 67,5

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

5 x 8 x 40

WindMils

3 x 5 x 16

Snatch

5 x 5 x 24

Kører ret fornuftigt

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 95

Incline Dumbell Curls

3 x 8 x 22,5

Cabel Press Downs

3 x 8 x 85

Standing Calf Raises

3 x 10 x 230

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 12

Link to comment
Share on other sites

Det er som forventet meget svært for mig at være gået "off diet" Forstået på den måde at jeg "lider" lidt af "tvangs tanker" der gør at jeg stadig ikke kan give ret meget slip før bekymringer om at blive ved osv dukker op.

Det med tvangstanker har vi jo allerede diskuteret i diverse religions tråde… :poking:

Undskyld. Kunne ikke lade være. :smile:

Det du beskriver er ret normalt. Jeg har det samme og er sikker på mange på mol har det på samme måde. I stedet for at se det som noget negativt, så se den evige stræben efter forbedring som noget positivt. Før det over på andre dele af livet og det bliver en stræben om at blive et bedre menneske. Til trods for vores uoverensstemmelser i verdensopfattelse, så kan vi vel blive enige om, at det ikke er helt tosset. :wink:

Nu har du ikke postet nogle fullbody billeder, men er benene lige så godt med som overkroppen, så syntes jeg du bør tage din overvejelser omkring AF alvorlige, da du både har god masse og symmetri. :4flex:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det med tvangstanker har vi jo allerede diskuteret i diverse religions tråde… :poking:

Undskyld. Kunne ikke lade være. :smile:

:laugh: Lige netop på det område har jeg vidst ikke nogen tvangstanker. Tværtimod, går der sjældent en dag hvor mit standpunkt ikke er til overvejelse. Det i sig selv kan være en prøvelse. Nok om det :wink:
QUOTE(BLACKICE @ 8. Oct 2006, 16:20) post_snapback.gif

Det er som forventet meget svært for mig at være gået "off diet" Forstået på den måde at jeg "lider" lidt af "tvangs tanker" der gør at jeg stadig ikke kan give ret meget slip før bekymringer om at blive ved osv dukker op.

Det med tvangstanker har vi jo allerede diskuteret i diverse religions tråde… :poking:

Undskyld. Kunne ikke lade være. :smile:

Det du beskriver er ret normalt. Jeg har det samme og er sikker på mange på mol har det på samme måde. I stedet for at se det som noget negativt, så se den evige stræben efter forbedring som noget positivt. Før det over på andre dele af livet og det bliver en stræben om at blive et bedre menneske. Til trods for vores uoverensstemmelser i verdensopfattelse, så kan vi vel blive enige om, at det ikke er helt tosset. :wink:

Nu har du ikke postet nogle fullbody billeder, men er benene lige så godt med som overkroppen, så syntes jeg du bør tage din overvejelser omkring AF alvorlige, da du både har god masse og symmetri. :4flex:

Det er sandt. Og det er "desværre" noget der kendetegner mange sider af mit liv. Forstået på den måde at jeg generelt ikke har det godt med at gøre noget "halvt" eller "uordentligt". Det kan til tider være en belastning at man ikke bare kan slappe af og "go with the flow"

Men du har ret i at ønsket om, og evnen til at "handle" og ikke blot se til, er positiv og bør ses som værende sådan.

Det er faktisk sandt, jeg har aldrig postet et billede af mine ben. Host.

De halter nok lidt. Svært at sige. Der er for meget hår til at den slags uden censur kan fremvises :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Start: 13:47

Slut: 14:57

vægt: 82,3

Mennesker: Honkey, Sirprise

Status: Efter en semi produktiv dag, hvor jeg har hjulpet min far med at flytte rundt på nogle sten i hans vandløb, og slæbe et tapvippe vindue hjem stod den på træning.

Den bedste træning meget længe. Jeg var seriøst "on fire". Jeg havde helt glemt hvor godt jeg responderer på kreatin, det er en sand fornøjelse. Jeg gik rundt og følte mig "drugged up" og vægtene fløj op i dag. SÅ FEDT

Og så sluttede jeg træningen af med at hjælpe Sir Prise med at bære sofa og skabe ned fra 4 sal. Anvendelig styrke. Yes sir

Ud over det var jeg til Sølvbryllup igår, hos nogle af mine forældres gamle venner (jeg er venner med deres ældste søn), anyway, de havde lejet en Softice maskine som jeg skulle være "in charge off" (stor fejl), hvilket jo var ganske sjovt. Det var et par timer, og så var der brugt 20 L Softice . Men for silvan jeg fik ædt noget is. hehe

Var faktisk overrasket over hvor lidt fedt osv der egentlig er i. Men det er der tilgengæld nok i de 6 slags toppings, og 3 slags sovs. hehe

Incline dumbell pres

1 x 15 x 17,5

5 x 8 x 40

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 120

1 x 2 x 150

5 x 1 x 182,5

Overvejede at reppe ud i sidste sæt men tænkte jeg helre måtte lade være pga workcapacity osv.

KB Swings To kb`s

2 x 15 x 16

1 x 10 x 24

Standing EZ Curls

1 x 15 x 7,5

3 x 8 x 55

Hanging Bench Crunches

3 x 10 x 16

Chins Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 2

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Men omvendt var ønsket jo også at lade den "fanatiske" kost kontrol ligge, så der er plads til at at hygge sig med måde engang i mellem.

jeg leger jo stadig LIDT med tanken om AF til næste år. Så skulle min Minde control trods alt gerne oparbejdes noget mere end den er i dag

Hey Blackiii...

Tror det er godt nok at kikke efter sin kost, det ender jo heldigvis med at blive en vane

og gem dine off dage, som f.eks da du var til Solvbryllup hvor du fik din del af softisen.. :laugh:

Maa da indromme at jeg kaemper selv meget med min kost, og nu til det fanatiske for mit vedkommen... det er blevet et tundoff hvis mine dates, lever total usundt, saa det udelukker desvaere en del.. :nonono:

Det er faktisk sandt, jeg har aldrig postet et billede af mine ben. Host.

De halter nok lidt. Svært at sige. Der er for meget hår til at den slags uden censur kan fremvises :w00t:

Hehe... igen.. Charmetrold.. :laugh: Trold er efterhaanden et godt udtryk... Griner..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så det kan være du skal igang igen så småt :P
Not. jeg kan hverken gå eller stå på min venstre fod idag. :unhappy:
Ja det tror jeg sq os nemt du kan. 220 :cool:

Ja 220 er målet, 230 er drømmen.

Så du havde hevet 6x 186 not bad at all

Hey Blackiii...

Tror det er godt nok at kikke efter sin kost, det ender jo heldigvis med at blive en vane

og gem dine off dage, som f.eks da du var til Solvbryllup hvor du fik din del af softisen.. :laugh:

Maa da indromme at jeg kaemper selv meget med min kost, og nu til det fanatiske for mit vedkommen... det er blevet et tundoff hvis mine dates, lever total usundt, saa det udelukker desvaere en del.. :nonono:

Hey Nille

Hva silvan. En hilsen Fra Thailand :w00t:

Jo jo det er da sandt at "kost kontrol" altid er godt. Men for mit vedkommende er det bare super svært at kombinere med weight gain. Fordi jeg skal virkelig være et mad svin, hvis jeg skal tage på. Og jeg er egentlig ret glad for det visuelle resultat (især når jeg støder på billeder fra sidste år) men omvendt vil jeg jo også gerne gaine noget "mass". Omvendt holder jeg stadig stilen nogenlunde , mht de dårlige madvarer. Men af "rigtig" mad ryger det meste ind :blush:

Hehe... igen.. Charmetrold.. :laugh: Trold er efterhaanden et godt udtryk... Griner..! :tongue:

:blush: Jammen altså

Ok ok jeg poster et pic

Link to comment
Share on other sites

det var da træls med foden.. Tror du ik bare det er fordi du ik har løbet i noget tid den skaber sig lidt. :tongue:
Næppe, jeg stoppede jo netop med at løbe pga den smerte :wink:
230 det er satme alligevel os en del kg når man lige tænker over det :)

Tjaa, det er ik noget. Børsten som jeg træner med går efter 275kg til Januar :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke en pind, du er lækker :slut:
:laugh: Ikke flirte ikke flirte

Jeg sladrer

Dine ben er iøvrigt bedre end det billede viser :smile: Du har godt nok Ulrik lægge :w00t: , men derfra og op er de faktisk helt ok :wink:

Sådan rent propertionelt synes jeg også de er ok. Læggene er som du siger ikke eksisterende. hehe

Jep hep 275 kranløft!! :devil::superman:

YEAH :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en dag

Da jeg kom på job lå der en mail fra min søster og svorger, om at hvis jeg kunne og ville have de reserveret en billet til mig , fra 13 December til 1 januar.

Nu har vi så brugt hele dagen på arbejdet på at diskutere hvor vidt jeg kan få fri eller ej, og nu er det endelig faldet på plads.

Så jeg nupper igen 3 uger hos min søster og svorger, og deres unger :wub: , i Portland Oregon

:w00t::superman: :4thumbup:

Det bliver nok relativt destruktivt for min fysiske form, og alt muligt andet.

Men forhåbentlig godt for mit sind. Nuuuj jeg trænger til det. Jeg er helt brændt af i skallen

Heldigvis plejer jeg at kunne træne en del gange mens jeg er der, så mon ikke det er en option stadig. Men ved ikke om jeg stiller op i LVK i Januar så.

Måske, måske ikke

Link to comment
Share on other sites

Start: 20:01

Slut: 22:44

Vægt: 82.8

Mennesker: Torben F,SirPrise

Status: Well det blev en super lang træning. Der var bare ingen energi. Det her mørke vejr bryder jeg mig absolut ikke om. Foden blev bundet godt ind, og så prøvede jeg ellers

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 85

1 x 5 x 100

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 40

1 x 10 x 55

1 x 10 x 67,5

1 x 10 x 77,5

KB Clean/Jerk (To kbs) Aka the Russian Handbags

5 x 5 x 24

KB TGU

3 x 5 x 16

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 8

1 x 5

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 5

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 95

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 52 (meget snedigt opfundet med en ankel sand sæk bundet til håndledet)

Rear Laterals

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

Og så sluttede jeg træningen af med at hjælpe Sir Prise med at bære sofa og skabe ned fra 4 sal. Anvendelig styrke. Yes sir

Yes, og det var cool :) ville aldrig have troet, at 2½ personers udtjent sofa kunne være så tung! og uhåndterlig. Og ja du kan godt være tilfreds med din træning den dag, det så mega overskudsagtigt ud !!! Så ikke for at ødelægge den gode stemning, så I hate to say this, men det /var/ nu kun 3. sal :-P .... anyway tak for hjælpen!!! .)

Edited by Sir Prise
Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal jeg kunne motivere mig selv til at træne dødløft hvis du ikke er med til Januar (endsige bænk) .. allerede igår gik det galt - kørte snydedødløft aka. sumo.. det var aldrig sket hvis jeg kunne se dit rødspængte ansigt for mig imens... men nej, du vil heller poste lækre modello billeder og bo i store lækre huse end have kridtlussinger og ondt i lænden :nonono: tsk tsk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share