Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Godt at høre du lytter til delten - det betaler sig i længden - tro mig :wink:

Det ser godt nok lækkert u derovre hensidan!! Må også til at stramme mig an og få fixet en tur derover, har snakket længe med Lena om det :smile: Der er en helt særlig stemning, og ro :4thumbup:

Godt at se at du fører årene i båden, så baconen kunne blive til store vinger :tongue: og det billede der med øksen!! :w00t: :4thumbup: Det er bare alt for fedt!! Lige til et skovhugger hunks blad :cool: Ej, du har bare fået dig en lee form - det ser ganske enkelt fee ud!!

Wann træner du igen?

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre du lytter til delten - det betaler sig i længden - tro mig :wink:
well det er jo ikke fordi jeg er meget for det. Men meget tyder på at jeg mister evnen til at træne helt hvis jeg fortsætter. Fordi det har godt nok skabt knas de sidste dage.
Det ser godt nok lækkert u derovre hensidan!! Må også til at stramme mig an og få fixet en tur derover, har snakket længe med Lena om det :smile: Der er en helt særlig stemning, og ro :4thumbup:

Det er virkelig fedt. og der var intet TV. Så der blev læst, gået ture, sejlet lidt rundt, og kløvet en masse brænde :4thumbup:

Godt at se at du fører årene i båden, så baconen kunne blive til store vinger :tongue: og det billede der med øksen!! :w00t: :4thumbup: Det er bare alt for fedt!! Lige til et skovhugger hunks blad :cool: Ej, du har bare fået dig en lee form - det ser ganske enkelt fee ud!!

Wann træner du igen?

Yes sir. jeg blev jo nød til at demonstrere hvordan det pjat skulle gøres. (Det var jeg i øvrigt ikke særlig god til med 5 mand i båden. Pyyy den var tung)

Men yes, jeg gik totalt i lumber jack mode. Jeg flækkede alt det brænde der lå. :laugh:

Der gik til sidst sport i at se hvor få hug der skulle til for at flække sådan en god størrelse Ege træ`s stamme. og det lykkedes også at kløve den i et hug til sidst. Jeg fik også taget livet af en birke træs stamme på en meters penge. Det var en ordentlig fætter :4thumbup:

Jeg havde i øvrigt glemt hvor "svært" jeg har ved at tage på. Min vægt står stort set stille så længe jeg holder mig nogenlunde fra junk. Jeg har taget cirka 2 kg på, og her ligger jeg åbenbart rimelig stille nu.

Jeg træner næste gang Onsdag aften, og så Fredag formiddag

Link to comment
Share on other sites

Onsdag aften kunne sagtens være et bud, men er ikke helt 100 endnu - der kommer der jo også DH :wink: men måske efter work - skal lige have det vendt med Lena

Lyder godt med vægten - så er der basis for nogle gode kilo der sidder som de skal, så du kan blive klar til at hoppe på scenen næste år :wink:

Link to comment
Share on other sites

Møg dag

Start: 19:41

Slut: 21:08

Vægt: 80,5

Mennesker: A lot of kids

Status: En af de dage. Komplet vanvittig diskussion i OT. Hvorfor bliver jeg ved?

Mødte kl 8:00, virus angreb, fremlæggelse af project charter for vores IT chef, af et projekt jeg skal i gang med til 1,5 Mil, hvor jeg havde forventet at få et svar i dag, men resultatet blev at jeg bare skulle sende det videre så det kom med på deres Global Management møde.BÆ

Fri kl 16:00 kørte direkte til bestyrelses møde i KBH (17:00). 2 stive timer med nogle mindre behagelige valg. Bla blev vi enige om (jeg er formand) at stoppe samarbejdet med det rådgivnings firma der ellers skulle bistå os i vores renovering til 5Mil af bygningen. På trods af vi allerede har smidt 230.000kr efter dem. Skod, men det spiller bare ikke.

Nå færdig 19:00 forbi en veninde og hente noget jeg skal ha med til Jylland på Lørdag, kørte til LVK i bæ trafik og var så i lvk around tyve i otte.

Formen til træning sucks, jeg lignede seriøst noget der er kommet baglæns ud af en mellem stor egyptisk gennemsnitligt brugt, under ernæret sløj kammel

Og nu sidder jeg så her hos mine forældre som ikke er hjemme, 21:51 og har stadig ikke spist aftens mad, og er bare træt og brugt.

Dødløft

1 x 8 x 50

1 x 3 x 90

15 x 1 x 137,5

Squat SUCKS

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

1 x 8 x 85

3 x 8 x 90

Barbell benchpres teknik træning

2 x 10 x 20

2 x 10 x 40

1 x 10 x 50

KB Clean/Jerk (To kbs)

1 x 5 x 12

1 x 5 x 16

3 x 5 x 24

KB TGU

3 x 5 x 12

Dips

1 x 11

1 x 15

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 85

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 45

Rear Laterals

3 x 8 x 20 ( de blå på 22 cirka)

Link to comment
Share on other sites

Fokusér på de gode ting i det indlæg. Du fik banket en god omgang træning ud af kroppen. Specielt ryggen ser da ud til at have fået en tørn med den omgang dødløft og rows. :smile:

Ang. Off-Topic:

Jeg er kørt lidt død i det. Synes ikke der er nogen interessante emner mere, og har en aftale med mig selv om ikke at diskutere religion og politik mere. Det ender altid galt, for jeg bliver angrebsliderlig - og det bringer intet godt med sig, har min erfaring lært mig. :laugh:

Så mit råd må være, at gøre ligesom jeg: Luk af for det. Drop Off-Topic, medmindre det er "harmløse" tråde hvor man bare hygger sig. De vilde diskussioner der sommetider udvikler sig vildt og blodigt - ja, dem orker jeg simpelthen ikke mere. Det er sjovt nok til en vis grænse, men på et tidspunkt bliver jeg bare træt. Ikke af dem der er uenige med mig, men mindst lige så meget mig selv. :blush:

Du må ikke lade MOL gå dig på i virkeligheden. Så har det fået det bedre af dig, og så skader det mere end det gavner. Og det skulle jo helst gavne. :bigsmile:

Håber ikke humøret er helt i kælderen. Ellers må jeg jo lokke LungBrush til at svinge dig et par kridtlussinger under næste træningspas, så du kan få clearet hovedet og komme tilbage for fuld styrke! :wink: Chin up, champ. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fokusér på de gode ting i det indlæg. Du fik banket en god omgang træning ud af kroppen. Specielt ryggen ser da ud til at have fået en tørn med den omgang dødløft og rows. :smile:

Well det er ganske sat. Tror jeg var gået helt op i limningen hvis ikke jeg havde fået kørt en træning af.

Jeg er kørt lidt død i det. Synes ikke der er nogen interessante emner mere, og har en aftale med mig selv om ikke at diskutere religion og politik mere. Det ender altid galt, for jeg bliver angrebsliderlig - og det bringer intet godt med sig, har min erfaring lært mig. :laugh:

Så mit råd må være, at gøre ligesom jeg: Luk af for det. Drop Off-Topic, medmindre det er "harmløse" tråde hvor man bare hygger sig. De vilde diskussioner der sommetider udvikler sig vildt og blodigt - ja, dem orker jeg simpelthen ikke mere. Det er sjovt nok til en vis grænse, men på et tidspunkt bliver jeg bare træt. Ikke af dem der er uenige med mig, men mindst lige så meget mig selv. :blush:

Du må ikke lade MOL gå dig på i virkeligheden. Så har det fået det bedre af dig, og så skader det mere end det gavner. Og det skulle jo helst gavne. :bigsmile:

Well sådan har det faktisk alle dage været for mig. Jeg er jo den samme person her, som jeg er ude i det virkelige liv. Så når jeg går ind i en diskusion, har jeg jo "mig" selv med. Så hvis jeg er i gang med en debat af en art, så stresset det mig faktisk, at jeg ikke kan følge den hele tiden. Lige så vel som jeg naturligvis bliver rimelig påvirket af den anvendte tone, da jeg af naturlige årsager opfatter det som en hvilken som helst anden dialog.

Men du har ret. Det er et problem når man "tager det med sig", og det påvirker en ude i det der skulle hedde sig at være det virkelige liv.

Link to comment
Share on other sites

Back fra det mørke Jylland

Tog afsted Fredag middag til Struer. Det er desværre blevet til en masse skod mad, og det sucks. Man ved aldrig hvem der læser med, så jeg tror ikke jeg vil udtale mig om turen :laugh:

Ud over det er mit hovede busted for tiden. Jeg gør mig nogle seriøse overvejelser om at skifte job. Nærmere branche. Det spiller ikke på sigt, og jeg er ikke på rette hylde. Jeg er relativt god til mit job, og har det som blommen i et æg, men det hjælper ikke en skrue når man ikke føler nogen "gnist" eller glæde ved det man udfører

Dagens træning:

Vægt: 80,8

Start: 14:38

Slut: 16:14

Mennesker: Mike, Sune Kæve, Jønke , Steffen

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 60

1 x 8 x 62,5

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 17,5

5 x 8 x 37,5

KB Wind Mills

3 x 5 x 16

KB Snatch

1 x 5 x 16

4 x 5 x 24

Pull down T-Bar

3 x 8 x 90

Incline hammer curls

3 x 8 x 20

Cabel Pressdowns

3 x 8 x 80

standing calf raises

3 x 10 x 220

Sit up/Get up

3 x 10 x 12

Link to comment
Share on other sites

.. jeg vil nu hellere foreslå male stripper, med den Nicolai du render rundt med for tiden. Tror det kunne tage kejler, på sådan en tupperware-fest med en forsamling 40+ damer, der har fået lidt for meget rødvin og cognac til kaffen...

Men helt seriøst, så synes jeg det er fornuftigt at overveje sin fremtid. Hvis du er ved at tabe motivationen allerede nu og samtidig er godt stresset såehh. Men det er selvfølgelig en afvejning mellem masser af forskellige faktorer. Det vigtige er dog at man ikke bare brænder sig selv ud og får stress, for det er den sikre vej til sygdomme af den ene og anden slags, i længden.

Link to comment
Share on other sites

Hey BlackIce,

Tjek lige min log for indlæg om KB teknik.

:crazy:

Jeg var til time med Kenneth Jay.

I suck :laugh:

Kommer straks hehe
Tror jeg er kommet 2 minutter efter dig ... damn. Nå, men Sune kæwe fik da spottet mig, men ville nu heller have haft dine brøl i nakken :bigsmile:

PS: skal vi bytte job? :wink:

Jeg så dig faktisk sus rundt nede i rundkørsel. :wink:

jeg vil nu hellere foreslå male stripper, med den Nicolai du render rundt med for tiden. Tror det kunne tage kejler, på sådan en tupperware-fest med en forsamling 40+ damer, der har fået lidt for meget rødvin og cognac til kaffen...
Det er skrevet på listen
Men helt seriøst, så synes jeg det er fornuftigt at overveje sin fremtid. Hvis du er ved at tabe motivationen allerede nu og samtidig er godt stresset såehh. Men det er selvfølgelig en afvejning mellem masser af forskellige faktorer. Det vigtige er dog at man ikke bare brænder sig selv ud og får stress, for det er den sikre vej til sygdomme af den ene og anden slags, i længden.

Well det er faktisk en rigtig rigtig svær beslutning. Jeg har altid været meget målbevidst. Gik i lære direkte efter folkeskolen. Havde lære plads som en af de eneste i hele klassen.

Startede i lære 1 Januar 00. Var udlært i en alder af 18år og 4 måneder. Der er aldrig spildt meget tid i mit liv, og jeg har karriere mæssigt fået tingene serveret rimelig velplaceret.

Folk forstår sjældent når jeg lufter tanken om jeg gerne vil skifte. Jeg sidder i en af DK`s absolut fedeste bygninger. Et MEGET sundt, og relativt stort firma (plus 5000 medarbejdere) , jeg har en stilling med stor fremtid, massere af kursus og videre uddannelses muligheder, stor indflydelse, fornuftig løn, fornuftige og flexible arbejds tider. Osv

Alle andre i mine sko ville nok være glade.

Men det er bare ik nok. Det er ikke jobbet, det er ikke firmaet, det er MIG, i forhold til den type job.

Jeg sidder for mig selv (eller i et lille team) hele dagen. Jeg snakker meget lidt, og når vi snakker er det sjældent særlig konstruktivt. Bare hygge snak. Så man sidder i sit hjørne og sørger for at hjulene nu kører, og bliver kaldt ind som ekspert bistand i ny og næ. Ganske fint.

Men når jeg nu elsker at snakke med mennesker, forklare, præsentere, argumentere, lære fra mig, give noget, se et resultat, have indflydelse på min egen løn, komme rundt osv osv. Hvad nytter det hele så.

Men tanken om at skulle forfra duer heller ikke. Med mindre jeg sælger lejlighed, biler osv, og river op med rode, men det kan ikke komme på tale.

Så der er tusind tanker i skallen på mig. Jeg kan heller ikke ombestemme mig, jeg kan ikke bare komme tilbage til branchen. Måske jeg stiller for store krav, måske jeg skal lære at være tilfreds.

Der er så mange ting der skal overvejes

Link to comment
Share on other sites

Status: Rimelig heftig dag på arbejdet. Det ene møde efter det andet. Pt er der intet der er til at sige bare en dag ud i fremtiden. Om jeg stadig arbejder der, hvad jeg skal lave osv.

Træning:

Efter træning tog jeg til LVK. Skulle ikke selv træne men havde lovet en kammerats dame, at hjælpe hende i gang med træningen. Så jeg var der en times tid.

Nuuj jeg hader at være der uden at træne. Og for silvan hvor føler jeg mig dog ussel for tiden. Min form er top fessen. Jeg er stadig SUPER bitter over jeg ikke squatter ordentligt. Arghh

Nå men da jeg nu var der kunne jeg lige så godt curle

Standing dumbell curls

1 x 8 x 25

1 x 8 x 22,5

1 x 8 x 20

1 x 8 x 17,5

1 x 8 x 15

1 x 8 x 12,5

1 x 8 x 10

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Start: 20:32

Slut: 21:28

vægt: 81,0

Mennesker: En masse kids

Status: Træningen kører nogenlunde, men squat spiller ikke. Tager ikke rigtig på for tiden. Kun meget meget lidt. Jeg har det tilgengæld af ........ til i skallen. Sys det hele er lidt noget prut for tiden.

Incline dumbell pres

1 x 10 x 17,5

5 x 8 x 35

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 2 x 120

15 x 1 x 142,5 easy

KB Swings To hånd. Tror det var overkill

1 x 11 x 24

2 x 10 x 24

Der var ingen styrke i dag. Sucks

Standing EZ Curls

1 x 10 x 50

2 x 8 x 50

Hanging Bench Crunches

3 x 10 x 12,5

Chins Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5 og det var så det der lige var til i dag

Link to comment
Share on other sites

Status: Træningen kører nogenlunde, men squat spiller ikke. Tager ikke rigtig på for tiden. Kun meget meget lidt. Jeg har det tilgengæld af ........ til i skallen. Sys det hele er lidt noget prut for tiden.

Har ikk været aktiv i din log, men ville da lige hilse på.. :smile:

Træls med skallen skipper.. det spiller mega meget ind på min træning også, når det ikk kører i bøtten på mig.. der ska nok komme en periode igen snart hvor alt spiller igen.. plejer det jo :bigsmile: .. Op med hagen Boss!

Link to comment
Share on other sites

Har ikk været aktiv i din log, men ville da lige hilse på.. :smile:

Træls med skallen skipper.. det spiller mega meget ind på min træning også, når det ikk kører i bøtten på mig.. der ska nok komme en periode igen snart hvor alt spiller igen.. plejer det jo :bigsmile: .. Op med hagen Boss!

Hey Lasse

Tak for hilsenen. Det er lidt fessent at bruge sin log til at hyle i. Men det er nu alligevel rart nok at have et sted at læsse lidt af nogen gange.

Jeg ved ikke lige, om det er pga det mørke vejr eller hvad, synes bare det hele er lidt blue for tiden og der er tusind tanker i hovedet, og en masse ting der ikke spiller, mht job, økonomi, osv.

Men ja, der kommer altid en dal man kan trille ned af, efter en stejl bakke.

Link to comment
Share on other sites

Ville det ikke være mindre stressende at kombinere dine egne træninger med instruks til hende :wink: Bare et lille tip fra en der øver sig i at sige nej og lave 500 aftaler om ugen
Afgjort. Det sucks også. Men hele træningen er skubbet en dag den her uge for ikke at misse et trænings pas. I øvrigt klarer hun sig selv i fremtiden, jeg lovede blot at assistere de to første trænings pas. Jeg er dog lidt bekymret, LVK er en noget maskulient domineret klub for sådan en som hende.
22 stk uden at dips er en øvelsder du træner rigtigt og uden at have kørt dip program er da nice.. Fin potentiale for mange reps champ!.. AF next year, yeah! :devil:

:laugh: (Det er ikke helt glemt)

Link to comment
Share on other sites

Ahh...

Apropos det med maskulin, så fik jeg en af mine kollegaer til at nyde både stemningen plus squat :4thumbup: ved intensentiv postiv omtale af squattens muligheder for at forme røv og ben :innocent: samt disse diskostederne og kabeløvelser (den var hun dog også selv med på :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Ahh...

Apropos det med maskulin, så fik jeg en af mine kollegaer til at nyde både stemningen plus squat :4thumbup: ved intensentiv postiv omtale af squattens muligheder for at forme røv og ben :innocent: samt disse diskostederne og kabeløvelser (den var hun dog også selv med på :wink: )

Jaaa jeg så godt din PB, sorry jeg ikke svarede. Ideen er som sådan ganske fin, og jeg kan jo kun være enig. Men lige i starten vil jeg se om hun overhovedet holder ved, før jeg skruer det helt forchromede sammen.

Hun ligger stor vægt på mave træning, og arme. :laugh:

Det hører med til historien at de har 4 unger, og hun har fået ihvertfald 3 kejser snit. Ihvertfald var hun meget hooked på det de her to gange. Men styrken er ikke eksisterende. Vi taler om 3-4kg dumbell shoulder pres. Vi tager om 2 kg laterals, vi taler om ikke at kunne lave et crunch uden at have føderne fikseret under noget, osv.

Så vi starter fra scratch her.

Hun kommer Mandag og Onsdag , rimelig tideligt. Så hvis du ser en høj relativt slank blondine i start 30`erne, så er det nok hende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer jeg jo til at skulle træne tidligt hele tiden.... :innocent:

Vi snakker jo lige min målgruppe :tongue::laugh:

:laugh:

Jeg var også kun lige kommet ind af døren Mandag før en af knægtene stod, og var ved at forklare mig at han lige havde set en blondine der inde, "you better watch it boy"

Hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share