Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Afgjort. Det sucks også. Men hele træningen er skubbet en dag den her uge for ikke at misse et trænings pas. I øvrigt klarer hun sig selv i fremtiden, jeg lovede blot at assistere de to første trænings pas. Jeg er dog lidt bekymret, LVK er en noget maskulient domineret klub for sådan en som hende.

:laugh: (Det er ikke helt glemt)

Måske er det bevist valg af klub.. :wink: Hehe..

Jeg er da også en af dem som elsker at se RIGTIGE mænd træne.. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Måske er det bevist valg af klub.. :wink: Hehe..

Jeg er da også en af dem som elsker at se RIGTIGE mænd træne.. :laugh::tongue:

Haha, well jeg udelukker intet. Meeeeen

Omvendt er det ihvertfald stedet komme hvis man vil have mændene for sig selv. Der er sjældent mere end et hunkønsvæsen af gangen. Og det er i det hele taget sjældent der er nogen. Tilgengæld er udbudet af 16-30årige fyre MEGET stort :laugh:

Note til min log:

3 dage i træk (Søndag, mandag, Tirsdag) med biceps træning er ikke såååå smart. Mine hæftninger er super irriterede i dag. :w00t:

Håber det går over og ikke bliver noget betændelses prut.

Link to comment
Share on other sites

3 dage i træk (Søndag, mandag, Tirsdag) med biceps træning er ikke såååå smart. Mine hæftninger er super irriterede i dag. :w00t:

Håber det går over og ikke bliver noget betændelses prut.

Det må vi da ikke håbe, nej. Én ting er dog sikkert - det ER gået hen og blevet noget disco-prut. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det må vi da ikke håbe, nej. Én ting er dog sikkert - det ER gået hen og blevet noget disco-prut. :tongue:

:laugh: Hvad mener du med blevet?

Jeg synes bare mine arme er så fesne efter diæt. De er kun omkring 40 nu hvor de var 42,5 i gamle dage

Jeg skal dog ha fokus på mit squat desværre

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Intet arbejde er værd at være ulykkelig over - ligegyldigt hvor "godt" og "lovende" det end er på overfladen. Har du mulighed for at tage orlov? Eller på en anden måde få fri fra arbejde i nogle måneder? I så fald skulle du tage og gøre det :smile:...... Og tag så ud og rejs, biks med nogle biler, giv den gas med vægtene eller whatever du nu er til. Det klarer hovedet.

Du er jo også stadigvæk ung og kan da sagtens nå at sadle fuldstændigt om rent livs/jobmæssigt, hvis det er det, du har behov for :smile:.

K

Edited by Kalkunen
Link to comment
Share on other sites

Intet arbejde er værd at være ulykkelig over - ligegyldigt hvor "godt" og "lovende" det end er på overfladen. Har du mulighed for at tage orlov? Eller på en anden måde få fri fra arbejde i nogle måneder? I så fald skulle du tage og gøre det :smile: ...... Og tag så ud og rejs, biks med nogle biler, giv den gas med vægtene eller whatever du nu er til. Det klarer hovedet.

Du er jo også stadigvæk ung og kan da sagtens nå at sadle fuldstændigt om rent livs/jobmæssigt, hvis det er det, du har behov for :smile: .

K

Nej, det er jeg enig med dig i. Men omvendt er det også nødvendigt at være realistisk. Forstået på den måde at hvis alle 5 millioner danskere går rundt og tror at der findes et drømme job der er sjovt og udfordrende hver eneste dag, så er der nok nogen der bliver skuffede.

Orlov er ikke en mulighed. Min plan er mere eller mindre lagt. Jeg hænger i , cirka 12 måneder endnu, og forsøger at få så meget ud af det som muligt. Om 12 måneder tror jeg nogenlunde jeg har pejlet mig ind på hvad jeg skal.

Så pt tror jeg nok jeg mere eller mindre kan flyde oven på, ved at se frem til nye tider. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en god ide ... selvom man er midt i noget der er hårdt på den ene eller anden måde, så er det også der man for alvor får sat sine prioriteringer og reflektioner op imod virkeligheden. Når man er tilfreds udøver man ikke nær samme grad af navlepilleri, og den slags kan faktisk også være positivt :smile:

Glæder mig til at se hvad det ender med når du engang føler du har fundet ud af hvad det skal være fremover - ambulancedriver, bager, samme job, eller din chefs :wink: , eller måske bare pædagog som os rigtige mænd :cool:

Apropos rigtige mænd, så kan jeg jo se at jeg er en minoritet nu efter jeg er blevet 31 :crybaby::tongue:

Omvendt er det ihvertfald stedet komme hvis man vil have mændene for sig selv. Der er sjældent mere end et hunkønsvæsen af gangen. Og det er i det hele taget sjældent der er nogen. Tilgengæld er udbudet af 16-30årige fyre MEGET stort :laugh:

Og så bare med ned og kør heavy ass curls og masser af squat, så skal vi nok få de arme op på en ordentlig omkreds igen :devil: det virker for mig :4thumbup: ikke mindst når det er + masser af :4mewantfood: :laugh:

(de ser iøvrigt lee'ere ud nu end da du var lee offseason styrkesvin agtig (og det ved du også godt :wink: )

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en god ide ... selvom man er midt i noget der er hårdt på den ene eller anden måde, så er det også der man for alvor får sat sine prioriteringer og reflektioner op imod virkeligheden. Når man er tilfreds udøver man ikke nær samme grad af navlepilleri, og den slags kan faktisk også være positivt :smile:
Well, jeg har faktisk altid troet at jeg var på den rigtige hylde. Det er først fornylig gået op for mig, at det nok ikke er tilfældet. Og det har som du skrevet, nok været med til at gøre det klart for mig, at det er ved at være tid til at gøre noget ved det.
Glæder mig til at se hvad det ender med når du engang føler du har fundet ud af hvad det skal være fremover - ambulancedriver, bager, samme job, eller din chefs :wink: , eller måske bare pædagog som os rigtige mænd :cool:

Hehe. Lad os se. Det bliver nok ikke pædagog, men omvendt bliver der forhåbentlig væsentlig mindre af "nørderi" alene bag skærmen, og lidt mere af det jeg er god til, og kan li.

Apropos rigtige mænd, så kan jeg jo se at jeg er en minoritet nu efter jeg er blevet 31 :crybaby::tongue:
Yep, dig og Bo er klubbens dinosauere :laugh:
Og så bare med ned og kør heavy ass curls og masser af squat, så skal vi nok få de arme op på en ordentlig omkreds igen :devil: det virker for mig :4thumbup: ikke mindst når det er + masser af :4mewantfood: :laugh:

(de ser iøvrigt lee'ere ud nu end da du var lee offseason styrkesvin agtig (og det ved du også godt :wink: )

Well curl er også mest for sjov. Du ved man kan altid køre et sæt ekstra curls. Sådan har jeg det ikke med squat. Jeg håber bare jeg kan få styr på min stil igen. Jeg synes min form i squat er værrere end ever. Men desværre lader det til at hjælpe når jeg piller nogle kg af. Det må jeg jo så tage til efterretning :laugh:

Det føles desværre stadig helt forkert, og jeg kommer alt for langt forover med overkroppen. Du ved, østers tricket, hvor jeg klapper totalt sammen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Næ, du har ret i, at vi ikke alle kan være tilfredse med vores jobs, men jeg er lidt af en hippie på det område og mener ikke, at det nødvendigvis burde væe sådan, men ok, den tager vi et andet sted :laugh::laugh:.

Det er en god ide, at du giver det 12 måneder. Nogle gange er der en smule om talemåden "man ved ikke hvad man har før man mister det".

Så super fornufigt at give den et års tænkepause, men hvis din mening så ikke har ændret sig om et år, så er det ind og sige op med det samme :smile:.

Jeg vender tilbage 5 okt. 2007 kl 16.22.

K

Link to comment
Share on other sites

Næ, du har ret i, at vi ikke alle kan være tilfredse med vores jobs, men jeg er lidt af en hippie på det område og mener ikke, at det nødvendigvis burde væe sådan, men ok, den tager vi et andet sted :laugh::laugh: .

Vi kan kun være enige om at det ikke burde være sådan. Det er bare ikke altid der er et alternativ.

Det er en god ide, at du giver det 12 måneder. Nogle gange er der en smule om talemåden "man ved ikke hvad man har før man mister det".

Så super fornufigt at give den et års tænkepause, men hvis din mening så ikke har ændret sig om et år, så er det ind og sige op med det samme :smile: .

Der er flere grunde til jeg bliver et år endnu. For det første fordi det for så vidt er et godt sted, som giver mig noget med i rygsækken for hver dag jeg er der. For det andet fordi jeg har "lovet" at blive der ihvertfald et år og assistere med nogle tekniske ting her i forbindelse med overdragelsen til den nye ejer.
Jeg vender tilbage 5 okt. 2007 kl 16.22.

Hehe, det ser jeg frem til

skal nok prøve at huske dig i forbindelse med KB

Thank you

Link to comment
Share on other sites

Start: 21:23

Slut: 23:14

Vægt: 81,1

Mennesker: Børsten var i huset, men var næsten færdig så det blev ikke til så meget. En masse knægte ud over det

Status: Tja bob bob. Træningen fejler ik noget. Men ja, er i sådan en periode hvor jeg er utilfreds med forman uanset hvad. Føler mig som den vilde pinde arm for tiden.

Der har ellers både til træning i dag, og sidste gang været kommentarer fra nogle af de yngre der nede om at formen var blevet super osv. Ret overraskende at folk bemærker det. Ikke nogle jeg normalt taler med

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 100

1 x 5 x 105

1 x 5 x 110

For det første skal jeg droppe high rep. For det andet skal jeg stå mere bredt. Det hjælper. De 110 var faktisk ok.

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 40

1 x 10 x 50

1 x 10 x 60

1 x 10 x 70

KB Clean/Jerk (To kbs)

1 x 5 x 16

4 x 5 x 24 (Min form er godt nok ik pæn her)

KB TGU

3 x 5 x 16 :superman: (Første gang det lykkedes med 16 erne)

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 5

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 3

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 90

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 47,5

Rear Laterals

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

Work Out

Start: 10:47

Slut: 12::18

Vægt: 81,00

Mennesker: Der var stort set tomt. Der var 4 forskellige i alt den tid jeg var der. og vel at bemærke ikke samtidig

Status: Tjaa, det går den rigtige vej

Front Squat

1 x 8 x 40

1 x 8 x 60

1 x 8 x 62,5

1 x 8 x 65

Pæn stil, og smerte frit. Lovely

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

2 x 8 x 40

1 x 7 x 40

2 x 6 x 40

WindMils

3 x 5 x 15

Snatch

5 x 5 x 24

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 92,5

Incline Dumbell Curls

3 x 8 x 20 (blå på 22,5 cirka)

Cabel Press Downs

3 x 8 x 82,5

Standing Calf Raises

3 x 10 x 225

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 12

Link to comment
Share on other sites

Lidt "blog" snak

Det er som forventet meget svært for mig at være gået "off diet" Forstået på den måde at jeg "lider" lidt af "tvangs tanker" der gør at jeg stadig ikke kan give ret meget slip før bekymringer om at blive ved osv dukker op.

Jeg har taget noget der ligner 2-2½kg på siden jeg stoppede diæten. Thats all

Så længe jeg undgår alt slik osv, så er kan "jeg" nogenlunde overbevise mig selv. Men feks i dag hvor jeg spiste ET stykke toblerone, så bliver jeg mega irriteret på mig selv.

Det er stadig et dilemma at ville blive større og gaine masse, uden at smide den gode form helt væk.

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Lidt "blog" snak

Det er som forventet meget svært for mig at være gået "off diet" Forstået på den måde at jeg "lider" lidt af "tvangs tanker" der gør at jeg stadig ikke kan give ret meget slip før bekymringer om at blive ved osv dukker op.

Jeg har taget noget der ligner 2-2½kg på siden jeg stoppede diæten. Thats all

Så længe jeg undgår alt slik osv, så er kan "jeg" nogenlunde overbevise mig selv. Men feks i dag hvor jeg spiste ET stykke toblerone, så bliver jeg mega irriteret på mig selv.

Det er stadig et dilemma at ville blive større og gaine masse, uden at smide den gode form helt væk.

:dry:

Kender den alt alt for godt! Nogen dage er dog bedre end andre. Lad tiden gå, så skal det nok blive hverdag igen og du skal nok begynde at vokse igen. Spis ekstra med sund mad, og lad det usunde være...

Link to comment
Share on other sites

Kender den alt alt for godt! Nogen dage er dog bedre end andre. Lad tiden gå, så skal det nok blive hverdag igen og du skal nok begynde at vokse igen. Spis ekstra med sund mad, og lad det usunde være...

Ja, planen var jo også at give rum for massere af sund mad. Men omvendt var ønsket jo også at lade den "fanatiske" kost kontrol ligge, så der er plads til at at hygge sig med måde engang i mellem.

Det handler nok mest af alt om Minde control. Accepten af at man altså ikke bliver fed fra den ene dag til den anden.

jeg leger jo stadig LIDT med tanken om AF til næste år. Så skulle min Minde control trods alt gerne oparbejdes noget mere end den er i dag

Link to comment
Share on other sites

Det er her fårene bliver skildt fra bukkene, det holdt hårdt

Træning igår

Start: 22:43

Slut: 23:42

vægt: 82,3

Mennesker: helt tomt

Status: Det blev lidt sent da jeg var hos nogle venner og ikke rigtig kunne være bekendt at gå. Og det var i øvrigt også ganske hyggeligt. Men ville helst ikke misse yderligere en træning jo

Incline dumbell pres

1 x 10 x 17,5

5 x 8 x 37,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 130

10 x 1 x 162,5

KB Swings To kb`s

3 x 15 x 16

Satte vægten lidt ned i dag

Standing EZ Curls

1 x 15 x 12,5

3 x 10 x 52,5

Hanging Bench Crunches

3 x 10 x 16

Chins Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 2 :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lovely dag igår.

Mega travlt fra morgenen af. Var hjemme 17:30 , nuppede lige en lur på sofaen på 20min. Vågnede og tænkte jeg lige ville ligge mig i min seng for man lå ærlig talt ik godt på ryggen af sådan en ko.

Næste gang jeg vågnede var kl 22:00 og jeg var relativt forvirret , og troede jeg skulle på arbejde :laugh:

Nå blev oppe 2 timer, og gik i seng igen.

Rimelig dårlig oppe tid jeg holder mig

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil tidligere i seng, og undgå de små mellemtimer om eftermiddagen og aftenen, så skulle du måske bare forsøge at holde dig vågen efter arbejde. Selvom sofaen frister, så nægte det og lave noget andet. Derefter kan du så gå i seng kl. 21.30 eller 22.30, alt efter hvordan det passer dig bedst, og sove igennem til kl. 5 - 6 stykker, alt efter hvornår du står op.

Sørg for at få de 6 - 8 timer i én omgang. Det er sundt. Bevares, en morfar på 30 - 50 minutter om eftermiddagen er da rar i ny og næ ( :blush: ), men det er imho ikke sundt at gøre det til en fast aftale, og da slet ikke hvis den sniger sig op over en time. For så er det jo netop, at den ødelægger nattesøvnen.

Og hvis du har så travlt på job, så har du brug for din uforstyrrede nattesøvn. :bigsmile:

Bare et tip. Ved ikke om det kan bruges. Men sådan gør jeg, og det virker. Selvom mobilen brummer på et ukristelig tidspunkt hver morgen (05.15), så har jeg ingen problemer med at stå ud af sengen med det samme, smøre madpakken, børste tænder og være klar til at starte bilen kl. 5.30 og køre mod arbejde. Jeg går så sjældent senere i seng end 23, og forsøger at ramme 22.30 som seneste tidspunkt jeg kravler ind under dynen på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil tidligere i seng, og undgå de små mellemtimer om eftermiddagen og aftenen, så skulle du måske bare forsøge at holde dig vågen efter arbejde. Selvom sofaen frister, så nægte det og lave noget andet. Derefter kan du så gå i seng kl. 21.30 eller 22.30, alt efter hvordan det passer dig bedst, og sove igennem til kl. 5 - 6 stykker, alt efter hvornår du står op.

Der er jeg så uenig. Så vidt jeg ved peger alle undersøgelser på at den mængde søvn du kan få inden du går ind i REM søvnen har en absolut gavnlig og opkivkkende virkning. For de fleste er det cirka 20-25min der er tale om. Det har jeg ofte gavn af. Kunsten er at NØJES med de 20-25min og lytte til uret når det ringer og ikke bare ignorere det. I snit sover jeg mellem 7 og 8 timer om natten som jeg skal bruge for at være frisk. Hvilket svarer til at jeg går i seng omkring midnat.

Jeg har det seneste års tid bare måtte erkende at jeg har et relativt stort søvn behov (hvilket mange mennesker har, de underkender det blot) og jeg skal helst have 8 timer. Men ud over det har 20min powernap meget gavn. Det har dog taget meget tid at "lære" at nøjes med en sådan periode.

Igår valgte jeg så ikke at sætte mit vækkeur til, da jeg havde brug for "fri heden" til at sove ud. Hvilket jeg blev straffet for. utroligt nok har jeg faktisk sovet glimrende i nat. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Start: 20:13

Slut: 22:23

Vægt: 82,0

Mennesker: Torben F, Saabye, og Jens

Status: Jeg fik det super skidt da jeg kom hjem. Ondt i maven, kvalme osv. Troede faktisk det var fordi jeg tog første shoot kreatin.Jeg troede ikke jeg ville komme afsted. Men det lykkedes. Jeg startede med loading perioden i dag. Kører 20gram om dagen til og med næste onsdag

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 5 x 95

1 x 5 x 105

1 x 5 x 115

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 50

1 x 10 x 60

1 x 10 x 70

1 x 10 x 75

KB Clean/Jerk (To kbs)

5 x 5 x 24

KB TGU

3 x 5 x 16

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 6

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 5

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 92,5

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 50

Rear Laterals

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share