Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Vi har sådan en dobbelt højde bænk man kan ligge på. Sådan en vælte peter fætter. Den er de helt tossede med i LVK. Har dog aldrig brugt den til anden end rear laterals

Jeg er specielt vild med når Bo og ham den lille træner på den bænk - og ham den lille sidder inde under/i bænken og spotter BB.

Og alle de små drenge elsker den fordi BB træner der. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er specielt vild med når Bo og ham den lille træner på den bænk - og ham den lille sidder inde under/i bænken og spotter BB.

Og alle de små drenge elsker den fordi BB træner der. :laugh:

Hehe, har du bemærket at de holder sig for ørene når de sidder under. Fordi de larmer så meget når de smadrer barbellen op i selve bænken :laugh:

BTW så har den gode BB også en konto her inde, ommed den vidst ikke er i brug.

Men det er ihvertfald old school bodybuilding når det er bedst. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, det vil jeg nu ikke kalde det .... old school er noget jeg forbinder med store fede powerøvelser .. og ikke sådan en fesen omgang bagskulder, som de tror rammer ryggen ... :nonono: Seriøst, det er den ringeste øvelse og den bænk burde bare ud!!

Næh, giv dem nogle heavy ass yates/alm barbell ell db rows med 80 kg. på ... så er jeg sikker på at de ville komme og takke dig dagen efter for deres livs doms :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, det vil jeg nu ikke kalde det .... old school er noget jeg forbinder med store fede powerøvelser .. og ikke sådan en fesen omgang bagskulder, som de tror rammer ryggen ... :nonono: Seriøst, det er den ringeste øvelse og den bænk burde bare ud!!

Næh, giv dem nogle heavy ass yates/alm barbell ell db rows med 80 kg. på ... så er jeg sikker på at de ville komme og takke dig dagen efter for deres livs doms :w00t:

Arhh nu var det ikke lige den liggende fesne bagskulder øvelse jeg tænkte på med old school. Men mere deres generelle træning og beklædning under samme, og musik valg. AC/DC er en sikker vinder.

og ja, jeg er efterhånden blevet indoktrineret så meget med AC/DC så når Thunder spilles, så bliver jeg nød til at løfte nogle vægte uanset hvor jeg er :laugh:

:superman::superman::superman: DAMN!!! :w00t::w00t::w00t:

:blush::blush::blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder helt fee... har beholdt min ferie her hvor jeg ellers skulle have været afsted og kørt udtømning osv., så jeg er frisk begge dage. Så snapper jeg bare træningen idag. Det passer fint med de 2 andre dage ons og fredag :wink:

Sweet.

Jeg skal til Sverige i Sommerhus Fredag-Mandag, derfor jeg træner Fredag formiddag.

Men jeg giver lige lyd fra mig hvornår det bliver.

Onsdag bliver nok omkring 17:30

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Klaus :smile:

Jeg er meget spændt på hvordan formen arter sig hen over vinteren.

Mine spise vaner er lagt betydeligt om. Men jeg slækker naturligvis lidt på det hele nu hvor diæten er slut.

Det lader dog til at der skal rimelig meget indenbords før der sker noget der er værd at tale om

Link to comment
Share on other sites

Træning

Start: 18:55

Slut: 20:33

Vægt: 81,2

Mennesker: Sprøer og Anders var i huset. Torben F kom senere

Status: Køre fint men skulderen brokker lidt. Jeg burde nok spise noget fish oil igen

Der var nogle gutter der spurgte hva silvan det der KB træning var godt for. Jeg skal have udarbejdet et bedre svar. Men jeg tror det lykkedes at komme med en nogenlunde valid version

Dødløft CAT træning

1 x 10 x 50

1 x 5 x 80

15 x 1 x 137,5

Benchpres

1 x 10 x 50

1 x 5 x 80

2 x 3 x 110

2 x 2 x 115

2 x 4 x 125 Eccentrisk

KB Clean Jerk (2 KB`s)

1 x 5 x 16

1 x 5 x 24

1 x 5 x 16

1 x 5 x 24

1 x 5 x 24

TGU

1 x 3 x 16

2 x 5 x 12

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 80

Rear Laterals

3 x 10 x 20

Dumbell Rows

3 x 8 x 32,5

Push Downs

3 x 8 x 77,5

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

En masse TGU og windmills skal nok få din skulder på ret køl igen. Imponerende at du allerede har styr på teknik i både C&P og TGU :4thumbup: Keep up the good work!! :superman:

Nu kan jeg jo ikke påstå at min stil er den flotteste i verden. Men det kræver jo øvelse og vedholdenhed for at blive god. Men jeg synes det kører ok. Jeg bliver dog træt i skulderen med 16kg kb`s i TGU. Jeg kunne kun holde den 3 rep. Det går bedre med 12`eren.

De C&P kører rigtig godt med 16kg. Med 24kg er stilen lidt tvivlsom. Men hvis ikke der er nok kg på har jeg tendens til at snyde ved bare at vende dem og presse dem uden brug af hofte/stød delen.

Link to comment
Share on other sites

Spøer! Ikke Sprøer...

Det er måske med vilje? Eller en tyrkfejl?

Oki. Nææh vidste ikke hvordan det staves. Så det er noteret. Han er ellers ved at blive en habil bænker. 3 x 6 x 122,5 not bad at all.

Vi skal ha ham i kamp form til at naile Ole til januar

Rigtig god form ellers...

Thanks.

Ikke meget man har set til dig i LVK på det sidste. Fået din bordplade? :tongue::laugh:

Spøg til side. Håber du får Mike i Kamp form på Lørdag

Link to comment
Share on other sites

Work Out

Start: 10:30

Slut: 12:01

Vægt: 80,5

Mennesker: LungBrush og DocHylle

Status: Træningen var elendig. Alt gjorte ondt. Fod, knæ, og skulder. Uanset hvad jeg rørte ved. Totalt demotiverende.

Men børsten var i top humør og stærkere end ever. Det er fedt at se at humøret er tilbage

Front Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

Squat

1 x 5 x100

1 x 2 x 125

1 x 8 x 80

1 x 8 x 90

Snatch

1 x 5 x 8

1 x 5 x 12

4 x 5 x 16

WindMils

1 x 5 x 12

3 x 5 x 16

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 87,5

Standing Calf Raises

3 x 10 x 210

Incline Dumbell Curls

3 x 8 x 17,5

Benchpres Teknik træning

1 x 15 x 20

3 x 15 x 40

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 12

Og nu skrider jeg til Sverige og slapper af ved en svensk skov sø :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Arhh , "endelig" hjemme igen.

Knapt 4 dage i det mørke Sverige. Dog et super lækkert sted, ejet af det firma jeg arbejder i. Udsigt over en relativt stor skov sø, med egen bade bro, og tilhørende robåd. Stort træ dæk med udsigt over søen. Rigtig nice.

Mit ben, og skulder har haft godt af lidt Pause. Jeg tror dog jeg begynder på Glucosamine (stave plade) + Chondroitin Sulfate. Da jeg tror jeg vil få gavn af det, mht skuldre , knæ osv.

Det har været 4 dage med en del mad jeg normalt ikke spiser. Juice, bacon, æg, slik, chips, og lidt kage. Dog har der også været en del ro ture, en gå tur på 10km, og jeg har flækket en masse brænde. Ja jeg er nød til at være lidt aktiv.

Så fedt at se billeder fra DM. Man må jo misunde dem der er gået hele vejen. Jeg kan godt drømme lidt om at det en dag bliver mig.

Lørdagen med DM, var jeg nok på GRPS 6 gange. Med en 56k forbindelse fra en Svensk skov. Men jeg måtte bare holde mig opdateret. Og KongKent blev spammet med sms`er fra mig, om status. :blush:

Træning i dag:

Start: 15:09

Slut: 16:22

Dødløft

1 x 8 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 125

5 x 1 x 177,5

KB Swings (to kb`s)

1 x 10 x 8kg

3 x 15 x 16kg

Benchpres

1 x 10 x 20

1 x 10 x 40

1 x 5 x 60

1 x 6 x 95

Og det blev så slutningen på mit bænkpres program. Jeg skulle lige prøve om jeg ved at spænde pænt op, og holde spændt kunne forblive smerte fri. Men de 6 rep gjorte relativt ondt, så jeg valgte at droppe resten. Fra nu af kører jeg BP en gang om ugen og kun teknik, resten må forblive DB.

Skod

Bench Crunch

3 x 10 c 10kg

Incline dumbell pres

1 x 8 x 17,5

1 x 8 x 35

1 x 8 x 37,5

1 x 7 x 37,5

1 x 6 x 37,5

EZ Curls

3 x 8 x 50

Chins

1 x 12

1 x 7

post-89-1159196841_thumb.jpg

post-89-1159196857_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sakset i det nye program pga skulder skaden

Mandag:

Basic:

Incline Dumbell pres 5 X 8

Dødløft Tung dag: (TJ Singel cyklus)

Tillægs øvelser:

KB Swings 3 X 15

Standing EZ Curls 3 x 8

Hanging bench crunches 3X10

Chins 2 x Max

Onsdag:

Basic:

Back Squat 5 sæt x 5 reps (Back to Basic)

Dødløft Let dag (Singel cyklus)

Barbell Benchpres Teknik træning 5 X 10

Tillægs øvelser:

KB Clean/Jerk

KB TGU 3X5

Dips 2 X Max

Sitting Calf Raises 3X15

Bend over dumbell Rows 3X8

Trisets 3X8

Fredag:

Basic:

Front Squat 3X8

Flat Dumbell Pres 5 X 8

Tillægs øvelser:

KB Wind mills 3X5

KB Snatch 5X5

Pull downs Spade greb 3X8

Incline Hammer Curls 3X8

Cabel Pressdowns 3X8

Standing Calf Raises 3X10

Hanging bench crunches 3X10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share