Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Det er jo et personligt valg..  Jeg synes bare at der virker som lidt spild af tid, hvis det blot bliver til et par tilfældige sæt engang imellem..  Så hellere køre kun chins den ene dag og kun bent-over den anden. Hvor man virkelig kan fokusere på at forbedre sig i øvelsen!!

d.v.s.  flere sub-failure sæt (evt. 4x5r)  med fokusering på god teknik m.m.  (behandl øvelsen som var det squat eller dødløft)...  Lige for tiden virker det blot lidt som om at det bliver til et par tilfældige sæt alt efter hvad du lige kan klare!!

Det er da også okay, men jeg tror bare ikke at du rigtigt får noget ud af det sådan... Men igen, måske har jeg misfortolket din log lidt  :D

Link to comment
Share on other sites

det er ik tilfældige sæt som sådan.

Altså det er hver torsdag,

Dødløft, bend over, og så chins.

Målet i chins er 3X10. Men der er langt igen. Men derfor vil jeg stadig ik kalde det tilfældigt.

Ideen var jo at når jeg så kunne køre 3X10 så skulle jeg køre den med vægt på. Men jeg opnår nok bare aldrig fremgang når den ligger lige efter mine Rows......

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror forresten jeg har fundet årsagen til min dårlige træning i Mandags. Jeg var til bryllup Lørdag aften. Det var på en kro, og personalet var lidt gavnlige med Drikkevarene. Så jeg har fået en hel del glas vin ned. Og eftersom jeg aldrig drikket så har det nok taget hårdere på mig end som så. Jeg sad ned i 6 timer, så derfor kan jeg egentlig godt ha været rimelig påvirket uden at have bemærket det.

Det er garanteret derfor. Det havde jeg ikke skænket en tanke før nu.

Link to comment
Share on other sites

Blackice:

Ang. det med at bulke, jeg synes du skal køre den endnu! Altså, du kan godt komme op og runde de 85kg samtidig med at du stiger med lidt vægt i nogle af dine stærk øvelser, og så når du har krydset de 85 kg. så cut dig ned på 80kg. igen.

Jeg synes du skal køre denne tur ...

Noget du kan gøre, som jeg selv overvejer og ihvertfald delvis starter på d. 1 maj, er en decideret supplement-bomb :)

Skal bare pumpe min krop op med det :D

Synes bestemt du skal bulke endnu, tag dig ikke af dit dæk *LOL* det har de fleste af os som bulker og spiser lidt mere frit :D

Men lad vær med at rippe dig endnu, mindre du vil tunes her til sommer, men så skal du også til at starte nu! Jeg dropper at rippe til sommer, og bulker bare frem til engang i dec. eller feb. Og så skal der tilgengæld også cuttes!

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

ja det bliver nok også det , det hele ender med.

Jeg vil gerne op på 90-95kg før jeg skal rippe.  Jeg kan se jeg har mange kg at hente endnu.

Jeg ripper først så jeg er klar til Stranden sommeren 2003.

Så må vi se. Spændt på hvordan min kreatin virker i anden runde. Håber vi kan komme op og slås med de 95-100kg i bænkpres i Maj.

Link to comment
Share on other sites

Blackice:

Yep, så kører vi en bulke kur sammen? Fordi jeg begynder på min her på mandag :D Skaffer mine supplementer allerede mandag, under STOR diskussion med mine forældre :(

"Du blir så stor at det er grimt, og du ved det giver dig knopper!" Ja, men jeg er nød til at gøre det en gang endnu :) Men SÅ skal der fandme også cuttes bagefter!

Og ang. de der 90-100kg i bænkpress så er jeg spændt :) Men husk: Man er kun CLEAN når man kan kører den pågældende vægt, 3 sæt af minimum 5 reps - Ok? ;)

Your going doooown :D *G* Jeg poster forresten i min logbog imorgen, der bliver sandsynligvis bentræning. Muligvis sqaut, for første gang.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Jeg bulker sådan stort set hele tiden. Så jeg starter ikke på nogen "ny" bulke periode. Men jeg har lige været ude og købe tøj. 3 par bukser, og to skjorter så jeg satser altså ikke på at vokse ud af det lige de næste dage...

Vi er enige mht bænkpres. Det er ikke max løft. Det er 3 sæt af 5. Det er en Deal. Jeg skal nok rykke fra dig. Det er helt sikkert. (HMMM)

Nå men jeg har trænet i dag. Motivationen var ik for fed. Jeg blev vækket halv 9 af min makker som synes vi skulle træne tidligt. Hmmm ok det måtte jeg så gå med til. Så træningen gik fra 10:00-11:45

Dødløft

Opvarmning 1X6X50 1X6X60

Workset 5X5X105

Næste gang 107,5kg.

Bend over barbell reos

Opvarmning 1X6X30

Workset 3X5X57,5 2X4X57,5

Chins

1X5 2X4

Barbell Shrugs

opvarmning 1X8X55

Workset 3X8X102,5

Mave

Opvarmning 1X10 på skråbænk med alu stang bag nakken

Workset 3X10 Pavel body raise style.

ja det var dagens træning. Det gik faktisk ok.

Link to comment
Share on other sites

Få???

Næhh jeg har ikke brug for flere.

Det eneste jeg savner lidt er dumbell pres og flyers.

Men Torsdag har jeg 5 øvelser, Lørdag er der 7 øvelser og Mandag er der igen 5 øvelser..........

Tja jeg kører ofte 2X muskel gruppe øvelse. Kan ikke se hvordan du kan undgå at gøre det. Især hvis du har flere øvelser end jeg har med.

Link to comment
Share on other sites

Blackice: Vi kan da også køre lidt komp. i incline dumbell press?? ;) Jeg ligger på 25kg på hver håndvægt, og selvfølgelig med 3x6 :)

Poster min træning idag, og der er nok guf at hente for jer som følger steroide-loggen, min makker er allerede begyndt at mærke bivirkninger, og jeg mærkede faktisk selv lidt til nogle af dem idag. Forklaring følger iaften.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Bare i orden. For jeg er ret sikker på at jeg kan starte på 30kg der. hehe.

Har kørt øvelsen før.

Men jeg er frisk.

Jeg er bare ikke sikker på om jeg skal have den med, og hvor jeg evt skal fylde den ind henne.

Nogen ideer?

Lad mig gætte din makker er agresiv eller?

Link to comment
Share on other sites

Nå det var så dagens træning.

Min makker skrev som sagt og sagde at han ik kunne i dag. Hvilket havde været meget fedt hvis han havde gjort nogle timer før, ELLER dage før.

Så jeg ringede til en Kammerat og han tog med.

Det var bare en dårlig løsning for det blev til mere snak end til træning. Men sådan kan det gå.

Front Squat

Opvarmning 1X6X50 1X6X60

Workset 5X5X75 Deep.

Incline benchpres Ny vægt i dag

Opvarmning 1X6X50

Workset 1X5X80 1X4X80 3X2X80

Close Grip. vær obs på at jeg lige har fået rettet stilen. Så det nu er HELT Tæt greb og armene ned langs siden.

Opvarmning 1X6X40

Workset 1X5X60 1X4X65 1X3X65

har problemer med mit venstre Håndled og tommelfinger.

Barbell Curls.

Opvarmning 1X8X22,5

Workset 2X8X42,5 1X5X42,5

En rep lavere end sidst. Men jeg er stoppet på Kreatin. Så det glæder mig at styrken holder.

Dips med 2,5 i bæltet

1X10 1X10 1X8

Stifleged Deadlift

Opvarmning 1X8X30

Workset 3X5X70

Mave.

1X20 Crunch. Så får den lidt hvile.

Link to comment
Share on other sites

Sagen er den at før holdte jeg alt for bredt.

Nu er jeg inde for stangen er glat. Faktisk helt op til det lille Rug stykke på midten af stangen. jeg går ud fra du ved hvad jeg mener når det er Eliko Stænger vi taler om.Før var det meget bredere. Og ikke med armene ned langs siden. Så jeg sal lige ha tjek på den nye. Derfor min løft også sucks.

Link to comment
Share on other sites

Fedt. Jeg tror ikke det blive i denne uge jeg siger mit job op for at blive PRO Løfter.

Jeg holder Deload uge i hele næste uge. Det her er simpelthen til grin.

Backsquat-Til paralel

Opvarmning 1X6X50 1X6X60

Workset 5X5X80

Bænkpres

Opvarmning 1X60X6

Workset 3X2X90

Military pres

Opvarmning 1X8X20

Workset 3X4X47,5

Dumbell curls

Opvarmning 1X8X12,5

Workset 1X8X20 1X5X20 1X3X20

Mave

Opvarmning 1X20 crunch 1X5 skrå crunch til hver side.

Workset 3X10 pavel style body raise.

Link to comment
Share on other sites

Blackice: Okey, jeg har kun lige holdt godt øje fra d. 22 men din træning er da ikke skod?!

Synes da at du kører ret godt med 3x2 af 90kg i din bænkpress og du kører da også ret gode dumbell curls! Workset med 20kg af ialt 16 gentagelser er der godt gået!

Jeg har set ham der Pavels øvelser, og tjae ... altså jeg holder mig til crunch med vægt på brystet - Synes du at Pavels øvelse ville give mere, end de sæt jeg kører i mine maveøvelser? Jeg kører fast med 40kg belastning.

Ellers så ser det altså ud til at du har et OK forspring i vores konkurrence for at være ærlig! :) Jeg kæmper lidt med de 3x6 af 85kg og jeg stopper med min creatin kur om 1½ uge :) Såeah ... Nu må vi se, jeg håber jeg når det! :D

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro at du kan mærke det om 3 uger. At du er stoppet.

Problemet med mit benchpres er at jeg har været oppe og lave 5X4X4 nu var det 2X2X2

Så derfor går det den forkerte vej.

Mht pavels øvelse. SÅ ja den er rigtig god. men også meget svær at udføre korrekt.

Jeg synes at crunch med vægt er ok. Borset fra at det bare er nemt. Altså jeg sluttede med at lave den med 30kg på bryst mener jeg. Og det var overhovedet ikke hårdt.

ved ikke om jeg har forspring. Men generelt går det da ok.

Mht curls, så har det også været bedre end det er nu. Jeg kan bedre lide Barbell curls. Der ligger jeg på 42,5.

Skal du op på 3X8 i BP eller hvad er det du skal nå? hvis du kan lave 3X6 med 85kg kan du da godt stige til 87,5.

Link to comment
Share on other sites

heh tak til den gut der skulle lukke i dag. Han var mindst en halv time forsinket. Vi lukker 21:00 jeg kørte 21:30 og der var han stadig ikke dukket op.

Dagens træning. Lidt noget hest. Jeg skulle ha været nede og hente min nye bil i morgen tidlig. Men han ringede her til aften og sagde at han lige havde solgt den. Mega nedtur.

Dødløft

Opvarmning 1X6X50 1X6X60

Workset 5X5X107,5

bend over

Opvarmning 1X6X40

Workset 4X5X57,5 1X4X57,5

Chins 3X4

Berbarll shrugs

Opvarmning 1X8X60

Workset 3X8X105

Mave

OPvarmning 1X20 crunch plusd 5 skrå crunch til hver side

3X10 pavel style bodyraise.........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share