Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg forestiller mig følgende samtale om morgenen hjemme hos familien Blackice.

Skat... ser mine arme store nok ud i den her polo...

Ej altså, jeg kan ikke have den her skjorte på, man kan jo slet ikke se jeg har trænet...

Ser min røv stor nok ud i de her bukser...

:laugh::nahnah:

Flot form

Hehe

Bortset fra at jeg ikke går med polo på arbejde så er det jo livets barske realiteter for os under 120Kg :-D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville rigtigt gerne have en form som din, men med en fedtprocent på omkring de 30, ser jeg bare fed ud når jeg smider trøjen :/

Jeg er jo bare et nips på cirka 90kg. Jeg er ikke cut, så formen som den er nu, er afgjort bedst i en trøje eller tshirt. Omvendt er 90kg altså ikke mere end at i et sæt almindeligt tøj, så er man jo bare average joe.

Men mange tak.

Jeg så jo dine billeder på FB (som jeg dog ikke så hvor gamle var), og jeg var positivt overrasket over din fedtprocent i forhold til din kampvægt. Du har jo ikke flere kg på skroget end at hvis du cuttede moderat ned ville du vare helt almindelig. Hvor høj er du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er jo bare et nips på cirka 90kg. Jeg er ikke cut, så formen som den er nu, er afgjort bedst i en trøje eller tshirt. Omvendt er 90kg altså ikke mere end at i et sæt almindeligt tøj, så er man jo bare average joe.

Men mange tak.

Jeg så jo dine billeder på FB (som jeg dog ikke så hvor gamle var), og jeg var positivt overrasket over din fedtprocent i forhold til din kampvægt. Du har jo ikke flere kg på skroget end at hvis du cuttede moderat ned ville du vare helt almindelig. Hvor høj er du?

Mit profilbillede er fra 2009, hvor jeg vejede slanke 110 kg, i dag vejer jeg 125 kg dog med lidt mere muskelmasse end dengang. jeg er 178 cm høj på en god dag ;)

Problemet for mig, når jeg cutter er at så ryger styrken med.

Link to comment
Share on other sites

Mit profilbillede er fra 2009, hvor jeg vejede slanke 110 kg, i dag vejer jeg 125 kg dog med lidt mere muskelmasse end dengang. jeg er 178 cm høj på en god dag ;)

Problemet for mig, når jeg cutter er at så ryger styrken med.

You, me, everybody

Det er vidst bare sådan det er. Den gang jeg købte JFK´s udstyr da han stoppede med styrkesport, der spurgte jeg ham "Jan, hvad skal jeg gøre for at blive Danmarks mester i bænkpres",Hans svar lød "Tag 30kg på"

Oh well

Link to comment
Share on other sites

You, me, everybody

Det er vidst bare sådan det er. Den gang jeg købte JFK´s udstyr da han stoppede med styrkesport, der spurgte jeg ham "Jan, hvad skal jeg gøre for at blive Danmarks mester i bænkpres",Hans svar lød "Tag 30kg på"

Oh well

Hvis man kunne blive ligeså god, til at bruge dragten som han var, ville man også være godt på vej :)

Link to comment
Share on other sites

Well well well

I dag har jeg fået ny forrude i bilen. I sidste uge fik jeg nyt blinklys (dont ask)

I morgen får jeg den synet. Wup wup, sådan er livet som Baws

I weekenden kiggede jeg på Texas programmet. Jeg blev enig med mig om at det ikke kommer til at flyve. En klog mand sagde til mig at hvis jeg på forhånd ikke troede på det, så ville det aldrig blive godt. Det tror jeg han har ret i.

I stedet sendte han mig dette: http://news.bodylab.dk/artikler/3345-wsb-for-raw-loftere

Det ser fedt ud, så det har jeg tilpasset (minimalt) og det forsøger jeg nu

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

WSB Dag 1

DE Dag

Bænkpres med pause (DE)

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

10 x 3 x 110

Military

5 x 5 x 65

Dips

2 x 8 x 20+bw

2 x 8 x 25+bw

Rows

1 x 8 x 70

3 x 8 x 75

Chins

5 x 8 x 12,5+bw

Startede lidt forsigtigt ud i de små øvelser, men er godt baldret i arme og skuldre alligevel

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set lidt af hvert, og det er ikke meget, virker det paa mig som om den der Dynamic/Max-Effort split er ved at vaere ret mainstream? Det jeg har gang i skulle vist vaere det samme. Min stoerste succesperiode var dog ubetinget 5x5 alle dage, men der spiste jeg ogsaa grotesk mange carbs inden traeningen og var i oevrigt forholdsvis tyk. Synes det er svaert at vide hvornaar den linaere progression vitterligt er gaaet i staa eller man bare traener for lidt.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set lidt af hvert, og det er ikke meget, virker det paa mig som om den der Dynamic/Max-Effort split er ved at vaere ret mainstream? Det jeg har gang i skulle vist vaere det samme. Min stoerste succesperiode var dog ubetinget 5x5 alle dage, men der spiste jeg ogsaa grotesk mange carbs inden traeningen og var i oevrigt forholdsvis tyk. Synes det er svaert at vide hvornaar den linaere progression vitterligt er gaaet i staa eller man bare traener for lidt.

Spiser for lidt eller ikke drikker nok vand. Det har meget hurtigt siginifikant betydning.
Link to comment
Share on other sites

Efter at have set lidt af hvert, og det er ikke meget, virker det paa mig som om den der Dynamic/Max-Effort split er ved at vaere ret mainstream? Det jeg har gang i skulle vist vaere det samme. Min stoerste succesperiode var dog ubetinget 5x5 alle dage, men der spiste jeg ogsaa grotesk mange carbs inden traeningen og var i oevrigt forholdsvis tyk. Synes det er svaert at vide hvornaar den linaere progression vitterligt er gaaet i staa eller man bare traener for lidt.

Hvilken relevans har det om en given cyklus er mainstream? Du vælger vel ikke ud fra om det er noget "de andre" kender eller ej? Det relevante er vel om den passer til formålet.

Jeg synes personligt det giver ok mening at jeg på mit stade ikke kan restituere hurtigt nok til at lineær progresion er et tema. For at WSB skal have sin berettigelse vil jeg tro det kræver en del intensitet ( i forhold til CNS og ikke blot i forhold til 1RM)

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. WSB uge 1, dag 2

Dødløft fra blok (Altså mig på blokken, ikke vægten) . Konventionel - ME

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 120

1 x 1 x 140

1 x 1 x 160

1 x 1 x 180

1 x 1 x 200

1 x 1 x 210

1 x 1 x 220 - Bælte på denne

Rumænsk dødløft

1 x 5 x 120

2 x 5 x 140

2 x 5 x 150

Easy

Back raises

1 x 10 x bw

1 x 10 x 5

1 x 10 x 10

1 x 10 x 15

Cable crunches

2 x 10 x 50

2 x 10 x 40

Db curls

3 x 8 x 26

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Venner

I dag var jeg i BVK

WSB Dag 3. Uge 1

Bænkpres med pause ME

20 x 20

12 x 50

8 x 80

3 x 110

3 x 120

3 x 125

3 x 130

3 x 137,5

3 x 145 - PR! EAT MY DUST (løftet røv på tredje rep)

Seated dumbell shoulder pres.

4 x 8 x 31

Startede stille ud

Skull chrushers

3 x 8 x 33,5

1 x 8 x 36

Når den køres i skull crusher format frem for pull overs, så sidder den rigtig dejlig nasty i triceps

Cable rows

4 x 10 x 115

Shrugs

3 x 10 x 90

1 x 10 x 100

Startede meget stille ud

EZ Curls

1 x 8 x 33,5

1 x 8 x 43,5

2 x 5 x 53,5

Ok , der var ik meget mere at skyde med.

Jeg er svært glad for det her WSB værk. Om jeg bliver stærk af det må tiden vise. Jeg fik ros for min stærkmands form i dag, og selv om jeg ved at det kun var for at man flirte, så luner det stadig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share