Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Sikke en dejlig debat venner. Det er fantastisk at min dødløft form har været kilde til debat i snart 12 år.

Mon ikke det kan forsætte i 12 år endnu. og nu vi er ved det så vil jeg da også komme med lidt kritik... Det duer ikke at dødløfte i sådan nogle bukser ;)

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke det kan forsætte i 12 år endnu. og nu vi er ved det så vil jeg da også komme med lidt kritik... Det duer ikke at dødløfte i sådan nogle bukser ;)

Bukserne har også været der i 12 år (ok, de er skiftet en del gange undervejs), og hvis jeg mente det ville give 1kg mere at dødløfte i noget andet så gjorte jeg......Men det er der ikke ;-P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været i Sommerhus i Blåvand i weekenden med svigerfamilien. Jylland = Kage........Meget kage

Lørdag COCCEDE jeg en smule

COC 1:

5/5,6/6

COC 1,5

3/3,3/3

COC 1:

7/7,8/8

COC 1,5

1/1

Jaaa flot

Vi landede hjemme i dag kl 19, og jeg fes ind og skiftede tøj og kørte til B-V-K

WSB Dag 3 uge 2 ME

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

1 x 2 x 115

1 x 2 x 125

1 x 2 x 130

1 x 2 x 140

1 x 2 x 150 - PR (løftet røv på anden rep)

1 x 2 x 145

Jeg ville have optaget de 150, men jeg havde åbenbart ikke ramt "optage knappen". Flot Hr. IT mand. Nå men jeg optog de 145, men det er kedeligt da det ikke er Pr

Seated dumbell shoulder pres

2 x 8 x 36

2 x 8 x 31

Skull crushers

3 x 8 x 36

1 x 8 x 38,5

Cable rows

4 x 10 x 120

Barbell shrugs

3 x 10 x 100

1 x 10 x 110

Db curls

1 x 8 x 21

1 x 8 x 26

1 x 8 x 21

Man bliver stærk af kage. Hvis jeg skal holde Onkel Troels fra livet bare en uge mere, skal der meget kage til, RIGTIG MEGET

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sateneme ikke lave 2rep med 150kg med pause på patten(Ja, ikke engang uden), så du er stadig en del foran i pattemaskinen. Ja, det er meget muligt at du forbliver stærkere i patten helt frem til stævnet.

Så må vi bare håbe at Kaufemanden ikke har lavet alt for mange events hvor vi skal dyste i patstyrke, hoho :-D

Men ok. Et stærkt bænkpres er jo et godt fundament til et stærkt overheadpress.

Mht til skullchrushers så prøv at kør den ned bagved hovedet frenchpress style. Det giver fantastisk DOMS i det lange hoved af triceps.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sateneme ikke lave 2rep med 150kg med pause på patten(Ja, ikke engang uden), så du er stadig en del foran i pattemaskinen. Ja, det er meget muligt at du forbliver stærkere i patten helt frem til stævnet.

Så må vi bare håbe at Kaufemanden ikke har lavet alt for mange events hvor vi skal dyste i patstyrke, hoho :-D

Men ok. Et stærkt bænkpres er jo et godt fundament til et stærkt overheadpress.

Mht til skullchrushers så prøv at kør den ned bagved hovedet frenchpress style. Det giver fantastisk DOMS i det lange hoved af triceps.

Nææh, men det er så også det eneste jeg kan der er i den liga. Min overhead styrke er ok, men ikke i samme liga som mit bench.

Jeg overvejer at lave skullchrushers om til pullovers, som i så fald vil minde meget om frensh pres. Den anden rammer et eller andet nasty i min triceps

sikker på det ikke er dødløfts skyld ? dødløft er skyld i meget dårligdom :D

:blahblah::blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er syg og min højre triceps er gået i stykker. Øv!

Jeg vil anbefale dig at du i bar køler går udenfor og løfter din tungeste sten 100gange over hovedet og ruller dig i sneen bagefter for at få al dårligdom ud af kroppen.

Bare et godt råd fra en konk...Ven :rolleyes:

God bedring iøvrigt. Hvorfor er dig og Kaufmann sådan nogle pjok. Fame og jeg får det let til FHK Challange :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale dig at du i bar køler går udenfor og løfter din tungeste sten 100gange over hovedet og ruller dig i sneen bagefter for at få al dårligdom ud af kroppen.

Bare et godt råd fra en konk...Ven :rolleyes:

God bedring iøvrigt. Hvorfor er dig og Kaufmann sådan nogle pjok. Fame og jeg får det let til FHK Challange :pumpin:

Brugs genstande får ridser, mærker, og skal have en reperation engang i mellem. En Rally bil der står perfekt i lakken og ikke har lidt buler, og hakker her og der, bliver ganske enkelt ikke brugt ordentligt. Kauf og jeg går all in. Så ryger der en albue, en lænd, en skulder, en hals betændelse, ind i mellem. Det er gamet

At i andre ikke i samme grad fejler noget, fortæller mere om jeres middelmådige indstilling. Tag jer nu lidt sammen

Link to comment
Share on other sites

Brugs genstande får ridser, mærker, og skal have en reperation engang i mellem. En Rally bil der står perfekt i lakken og ikke har lidt buler, og hakker her og der, bliver ganske enkelt ikke brugt ordentligt. Kauf og jeg går all in. Så ryger der en albue, en lænd, en skulder, en hals betændelse, ind i mellem. Det er gamet

At i andre ikke i samme grad fejler noget, fortæller mere om jeres middelmådige indstilling. Tag jer nu lidt sammen

Troede kun vi trænede semiseriøst?? Nå, men javel da. Så må jeg til at give den noget mere gas :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa jeg har jo munteret mig med at være syg siden Tirsdag. Nu måtte det være tid til at gøre et eller andet, selv om jeg stadig kører på nedsat blus, så jeg skred i BVK

WSB dag 4, uge 2. DE dag

Squat. 60 sekunder mellem sæt

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

6 x 2 x 105

6 x 2 x 107,5

Dødløft - 30 sekunder mellem sæt

1 x 5 x 60

1 x 5 x 110

1 x 3 x 130

15 x 1 x 172,5

Goodmornings

4 x 8 x 60

Hyper extensions

4 x 10 x 15

Decline crunches

4 x 10 x 10

H-Bar clean ´+ pres

1 x 5 x 40

1 x 5 x 60

1 x 2 x 70

1 x 1 x 80

Link to comment
Share on other sites

Der er utrolig mange det skriver til min brevkasse og siger: "Blackice, hvordan føles det at være sådan et stort, stærkt, flot flute som dig?" .

Til alle dem vil jeg sige, at det føles præcis som at være et almindeligt menneske, bare bedre, og stærkere og flottere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have mere aktivitet i loggen. Jeg anbefaler, at du skyder en video, hvor du kranrepper dødløft med en gagball i munden, strapon i panden og i mankini. Se, DET skal nok skaffe et par fans! Jeg ved, at jeg ville like.

PS: Godt at høre, at du er rask igen, venneven.

PPS: Du skylder penge, men jeg ved ikke hvor mange.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have mere aktivitet i loggen. Jeg anbefaler, at du skyder en video, hvor du kranrepper dødløft med en gagball i munden, strapon i panden og i mankini. Se, DET skal nok skaffe et par fans! Jeg ved, at jeg ville like.

PS: Godt at høre, at du er rask igen, venneven.

PPS: Du skylder penge, men jeg ved ikke hvor mange.

PPPS: For 73 dage siden sendte jeg dig en tekstbesked på din mobiltelefon. Kig på den, ellers må jeg sende min udkasso på dig. Det ik rart når Engle Hår og BumBum kommer for at aflevere penge

Link to comment
Share on other sites

Lang dag på arbejde i dag, og så har konen lagt sig syg. Great

Jeg var først i BVK kl 18:50 hvilket er noget bras når man har spist frokost kl 12:30

WSB Dag 1 uge 3 - DE

Bænkpres med pause. 1 min mellem sæt

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

3 x 3 x 110

3 x 3 x 112,5

4 x 3 x 115

Military pres

5 x 5 x 70

Gik fornuftigt selv om det var efter 10 sæt eksplosiv (men light) bench

Dips

1 x 7 x 35............ok lige friskt nok efter alt det andet triceps gøgl

3 x 8 x 30

Barbell rows

4 x 8 x 85

Blev nødt til at skride hjem da jeg var fuldstændig tømt for overskud, manglede ellers chins

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share