Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Godt løftet, efter sygdomspause og det hele :bigsmile:

Hvordan var løftet, skulle det grindes op? Hvor meget tror du der er dit max nu?

Alt i alt lader det til at skidtet virker VETO. Jeg henter dig. MUAHAHAHAHAAAAAAAAA

Gnæk Gnæk, ja vi må stramme os an. Dit mål er vel 200 kg i dødløft i år??

- Torben F

Link to comment
Share on other sites

ja det er ok.

Ganske fornuftigt.

Jeg vil tro at med tilskuere , bælte, den rette musik, så kan jeg nok trække lidt mere. Meeen det var hårdt. OG det gik laaaaaangsomt. De 145kg var allerede ret tunge. Så forstil dig hvordan 160kg har set ud :D

Men vil tro at jeg kan hente 10kg mere på den næste måned.

Jeg skal nok nå de 200kg i år. Det kan jeg ikke tro bliver noget problem.

(hør lige den selvtillid. hehe)

Så nu bliver det sjovt på Onsdag og se om vi også skal ha en PR i Bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til endnu en Max dag. Den er godt nok blevet skubbet da jeg har kæmpe meget arbejde for tiden. Har været med til, og er stadig i fuld gang med at starte et firma op, så det suger enormt meget tid. Så i stedet for Onsdag blev det fredag, men det er godt nok.

Deter bænkpres der stod for skud i dag, en øvelse jeg har stået stille i, i over et halvt år. Faktisk noget der ligner 7 måneder. Så det var med spænding.

Jeg var desværre meget sulten, og havde kun min makker som tilskuer og spotter.

Bænkpres 1X4X40 1X2X60 1X1X75 1X1X90 1X1X105KG........ YES

5%`s forbedring, og det gik super nemt. Jeg kunne ihvertfald snildt ha skudt 107,5kg op.

NY PR

Squat 1X4X65 1X4X70 1X4X70

Dødløft 1X1X105 1X4X112,5 1X4X120

Military pres 2X8X45

Bent over rows 2X8X72,5

JM pres 1X7X80

Hammer curls 2X5X22,5

EZ curls 1X7X37,5+stang 1X6X37,4 +stang

Cabel crunch stol 2X10X72,5

Sitting calf raise 2X8X72,5 Den sidste var hård

Shrugs 2X15X100

Incline dumbell pres 1X8 X32,5

Rotormanchet 2X10X7,5

laterals 1X10X10

Pushdowns 1X8X43,75

Link to comment
Share on other sites

Hva´dælen, du er ikke ked af det for tiden ;)

Og her gik jeg og troede at jeg næsten havde dig i alle de tre store.... Det virker som om at noget speed-træning har været lige det der skulle til.

Men nu starter jeg på en sheiko fra på mandag, så du skal ikke vide dig sikker. Im right behind you Muhahahaha!!

Godt løftet ;)

- Torben

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Du kommer ikke til at hente mig, det kan jeg garantere dig.

Jeg går efter 200kg i dødløft til juni, når jeg afslutter min næste TJ-singlecyklus.

jeg makser nok mandag den 16. juni.

Vetö

PS. regner også med at få 230kg i dødløft inden årsskiftet.

Link to comment
Share on other sites

tjaaa jeg skal ha 170 eller 180 den 3 Juni. Så må vi jo se om du får dine 200kg. Hehe

De 230kg skal jeg nok nå i år. Der er massere af tid. B)

Men det er ok. Så længe jeg napper dig på totalten så kan jeg leve med det :D

Link to comment
Share on other sites

I 2 er ellers ikke kede af det hvad angår jeres målsætninger. Håber bare ikke i bliver skuffede, for det er sgu nogle grumme målsætninger i har jer, vetö 50 kg på lidt over ½ år, og blackice 70kg på ligeså lang tid :blink:

Men super imponerende hvis i når det selvfølgelig :)

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg når ikke 70kg. NO WAY. Men jeg når nok de 200kg. Det er meget svært at spå hvor hurtigt det kommer til at gå. Nu har jeg lige fået 10kg på den første måned, meeeeen jeg har også haft en lang pause, med både sygdom og HST træning hvor jeg ikke har trænet dødløft, så jeg får måske 20-30kg mere, og så begynder det at gå langsomt igen.

Det samme gælder bænk, jeg har ingen ide om det kommer til at forstætte i dette Tempo. Eller om det bare for 5 heldige KG jeg fik på.

Jeg er sikker på at jeg har mange kg at hente i Squat, da jeg har fået styr på tekniken , så jeg vil tro at det umildbart er her jeg kan hente mest. Vil gætte på jeg at lyn hurtigt kan hælde 40kg på. det lydder af meget, MEN jeg tror den holder.

Link to comment
Share on other sites

Så kom dagen hvor der skulle maxes i squat.

Hvilket er noget værre ost. For min makker kan ikke om søndagen, og de andre MOL gutter er der heller ikke. Så jeg var henledt til min egen hjælp GREAT.

Nå men dårlig musik, dårlig motivation, INGEN tilskuere, og ingen spottere, kun et bælte.

Squat

1X2X40 1X2X60 1X1X80 1X1X95 Denne føltes ikke voldsomt tung, og der var god kontrol.

(Husk venligst på at jeg er svag squatter). nå men 1X1X110kg. Dvs ny PR.

om den var tung. Hmm jeg ved det ikke.Jeg kom alt for langt ned, og jeg havde faktisk opgivet, og skulle til at smide den, da jeg opdagede at jeg faktisk sagtens kunne komme op. Kønt var det ikke, men op kom jeg. Så ny PR.

Bænkpres

1X4X67,5 1X4X75 1X4X80

Alle med pause på bryst

Dødløft fra skive

1X4X95 1X4X100 1X4X105

Military pres 2X8X47,5

Bent over rows 2X8X80

JM Pres 1X6X82,5

Hammer curls 1X5X22,5

EZ Curls 1X10X32,5+stang

Cabel Crunch 1X10X50

Sitting calf raise 2X6X75

Shrugs 2X15X105

incline dumbell pres 1X7X35

Rotormanchet 2X10X7,5

Pulldowns 2X12X70

Pushdowns 1X8X45

Dette bringer mig i øvrigt op på en total der hedder

Dødløft 160kg

Bænkpres 105kg

Squat 110kg

375kg. dvs Stadig i baby løft klassen.

Men kan jeg lave samme forbedring om en måned, så skriver vi 400kg i stedet.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med rekorderne  ,selvom du har overhalet mig i trekamp  . Jeg var ellers 2,5kg foran sidst jeg kiggede, men det var den gang

Thanks. Det vidste jeg slet ikke. Great. Dobbelt sejr. WEEEEEEE

:D

Lige pt er det stadig bænkpres jeg gerne vil forøge mest. men det er fordi det er det eneste løft de konkurere i, i LVK. Dødløft og squat får ingen opmærksomhed.

Link to comment
Share on other sites

Det er måske ikke den største sejr, du kan få B) Jeg vil også helst øge i bænk, og ligesom dig, så har jeg for første gang i 7 måneder øget i bænk (dog kun til 90kg), men dødløft udgør halvdelen af min total. :o

Link to comment
Share on other sites

Det er måske ikke den største sejr, du kan få  Jeg vil også helst øge i bænk, og ligesom dig, så har jeg for første gang i 7 måneder øget i bænk (dog kun til 90kg), men dødløft udgør halvdelen af min total.

hehe muligvis ikke. Men man må glæde sig over de små ting i livet.

Tja dødløftet repræsenterer jo også en hel del af min total. Men jeg ville enormt gerne øge med 25kg igen om en måned. Lad os se om det kan lade sig gøre. Det kunne jo være ganske sjovt.

Jeg vil mene at det skulle kunne lade sig gøre. 5kg mere i bænk. 10kg mere i dødløft og 10kg mere i squat. Så kan jeg skrive 400kg.

Jeg vil enormt gerne op på 120kg i bænkpres. Så ligge jeg i Eliten i vores klub. De tre stærkeste løftere laver 150kg, 142,5kg og 140kg.

Men de er også ret tunge.

Ved vores sidste klub mester skab var der 115kg, 110kg og 102,5kg, som de tre bedste løft.

Jeg ville så tilgengæld få tæv i alt andet end bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Det var da ikke de store maxløft i klubben :unsure: Træner vægtløftningslandsholdet ikke deroppe (jeg tænkte, at der måske var nogle MVP-typer). Jeg tror, at der er folk, som løfter meget mere hos os, jeg har bla set en løfte 200kg, bolschejyden lave 2x180 og en tredie lave 165kg i skrå bænk. Men det er måske ikke dem alle, som ville overleve dopingtest (jeg ved det ikke :blink: ). Men lige nu vil jeg bare gerne nå 100kg :rolleyes: (og 200kg i dødløft :devil: )

Jeg får dog lidt opmærksomhed fra nogle af de halvstærke når jeg dødløfter :)

Link to comment
Share on other sites

Det var da ikke de store maxløft i klubben  Træner vægtløftningslandsholdet ikke deroppe (jeg tænkte, at der måske var nogle MVP-typer). Jeg tror, at der er folk, som løfter meget mere hos os, jeg har bla set en løfte 200kg, bolschejyden lave 2x180 og en tredie lave 165kg i skrå bænk. Men det er måske ikke dem alle, som ville overleve dopingtest (jeg ved det ikke  ). Men lige nu vil jeg bare gerne nå 100kg  (og 200kg i dødløft  )

Jeg får dog lidt opmærksomhed fra nogle af de halvstærke når jeg dødløfter

Niks. Vi har ikke nogen rigtig stærke folk der oppe mere. Jeg tror ik der er nogen der kan lave en total på over 500kg.

vægtløfterne er der ik mange af, og de træner kun OL løftene. og det tungeste bænkpres jeg har set er kun på 150kg. Og Dødløft er det tungeste jeg har hørt om Veto`s på 180kg.

Så nej de fleste er nogle små knægte og nogle pop drenge, og nogle ældre gubber som møfler lidt rundt med de forskellige ting.

Link to comment
Share on other sites

der er andre der godt kan løfte mere end de 3 løft blackice beskriver, men der er nogle der ikek synes at konkurrece udformningne er særlig fed, så deholder sig væk.

óg der var forøvrigt nogle vægtløftere der deltog, men det var ikek dem der løftede mest i bænk, hvilket vel egentlig ikke er så underligt, når de kun træner træk og stød til daglig :)

Link to comment
Share on other sites

der er andre der godt kan løfte mere end de 3 løft blackice beskriver, men der er nogle der ikek synes at konkurrece udformningne er særlig fed, så deholder sig væk.
Det kan godt ske. Jeg sagde også bare at jeg ikke har set dem. Og kommer trods alt på meget svingende dage, og tidspunkter. Men vil på ingen måde udelukke at vi har nogle ghostliftere et sted.

Der er ihvertfald langt i mellem dem. :D

óg der var forøvrigt nogle vægtløftere der deltog, men det var ikek dem der løftede mest i bænk, hvilket vel egentlig ikke er så underligt, når de kun træner træk og stød til daglig

Niks han bænkede 60kg, den stærkeste vægtløfter. Rimelig vildt. hehe. Men tilgengæld slog han dem alle sammen på reergometeret.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke nogen rigtig stærke folk der oppe mere. Jeg tror ik der er nogen der kan lave en total på over 500kg

- Og det værste af det hele er at jeg kunne pege på 3 stykker der virkelig har talent for skidtet og på sigt ville kunne begå sig i styrkeløftskonkurrencer. Desværre så fatter de absolut intet af rigtig styrketræning som f.eks. cat-træning og jeg føler mig helt sikker på at de heller aldrig de kommer til det. Min konstatering er blot, at i styrketræning er evnen/viljen/nysgerrigheden til at sætte sig ind i træningsteori, også i høj grad en variabel man må regne med i det større billede. Så derfor er de måske ikke så talentfulde når det kommer til stykkket.....

Torben

Edited by topper
Link to comment
Share on other sites

- Og det værste af det hele er at jeg kunne pege på 3 stykker der virkelig har talent for skidtet og på sigt ville kunne begå sig i styrkeløftskonkurrencer. Desværre så fatter de absolut intet af rigtig styrketræning som f.eks. cat-træning og jeg føler mig helt sikker på at de heller aldrig de kommer til det. Min konstatering er blot, at i styrketræning er evnen/viljen/nysgerrigheden til at sætte sig ind i træningsteori, også i høj grad en variabel man må regne med i det større billede. Så derfor er de måske ikke så talentfulde når det kommer til stykkket.....

Ja det er helt rigtigt. For der er flere som egentlig løfter nogle kolosal store vægte i nogle små latterlige øvelser, og faktisk er ganske store, på trods af deres træning er komplet latterlig. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke hvad der ville ske hvis de trænede ordentligt og blev sat til at lave noget dødløft og squat og lærte noget opspænd i bænkpres.

Men om et år eller to, så er der bare sket det at MOL gutterne helt klart ligger i Eliten der nede. Og det er jo egentlig ok :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hey Gutter og Gutinder.

Jeg har lavet et Drastisk Branche Skift. Ihvertfald for en Periode.

Vi startede i Fredags www.reko.dk op.

Jeg har som nogen måske ved, været i IT branchen 3år, men havde lyst til at prøve kræfter med noget nyt, og samtidig var vi et par stykker som synes vi havde fået en rigtig god ide.

Reko bliver forhåbentlig Danmarks Første bank som tilbyder lån til RKI registrerede uden Krav om fastejendom. Alle der er , eller har været i registreret i RKI ved hvor indskrænkede muligheder man pludselig har.

Ideen bag er at man skal tegne sig for minimum en aktie for at for lov at låne penge. Dette af den simple grund at det kræver en ret stor egen kapital at starte en bank, plus en del etabelerings omkostninger, hvilket er umuligt at fremskaffe uden at sælge aktier i projektet.

Aktien vil selvfølgelig også repræsentere en gensalgs værdi, og der vil forhåbentlig også være et rimeligt afkast på dem.

Som det er nu har vi 37500 aktie tegninger vi skal ha solgt (Minus dem der allerede er solgt). Og her efter vil projektet så gå i gang. Bemærk at pengene ikke bliver opkrævet før at vi ved om der er tegninger nok til at det danner grundlag for opstart af en bank.

Hvis i kender nogen som er i RKI eller selv er det, og skulle ha lyst til at høre mere er i velkommende til at skrive til mig på [email protected]

så vil jeg meget gerne besvare eventuelle spørgsmål.

og det skal selvfølgelig siges at det ikke kun vil blive RKI registrerede der vil få mulighed for at låne penge, men alle.

den primære målgruppe er blot rki registrerede.

Mvh

Blackice

PS. Umildbart ønsker jeg ikke at dette bliver taget op til diskusion i min log, hvis der er specifike spørgsmål så vil jeg helst have det PR mail.

Link to comment
Share on other sites

Nå så fik jeg også trænet i dag. træningen er blevet skubbet og mast rundt de sidste par dage. Fordi jeg ha virkelig meget at se til med det nye arbejde. telefonen ringer konstant, og jeg flækker og farer land og rige rundt.

Nå man Træningen Tirsdag så sådan her ud:

Squat 1X4X70 1X4X77,5 1X4X82,5

Bænkpres 1X4X67,5 1X4X75 1X4X80

Dødløft 1X1X105 1X4X112,5 1X4X120

Military pres 2X5X50

Bent over rows 2X8X82,5

JM pres 1X5X85

Hammer curls Skipped

EZ curls 2X7X35 +stang

Cabel crunch Skipped

Sitting calf raise 2X5X76,25

Shrugs Skipped

Incline dumbell pres 1X7X35

Rotormanchet 2X10X7,5

laterals Skipped

Pushdowns 1X8X46,25

i dag så træningen sådan her ud

Squat 1X4X70 1X4X77,5 1X4X82,5

Bænkpres 1X4X67,5 1X4X75 1X4X80

Dødløft Fra skive 1X4X95 1X4X100 1X4X105

Military pres 2X8X50

Hammercurls 1X10X20

Pushdowns 1X8X65 1X8X75 1X8X85

Link to comment
Share on other sites

Hvad så Nicolaj?

Du er jo blevet en berømthed i lille DK, du fører dig frem i medierne som den store stjerne ;) ;) ;)

Det var nu cool nok at i var i TV-avisen. Det siger bare noget om jeres måde at markedsfører jeg selv på, den har tilsyneladende vækket en del opsigt.

Held og lykke med projektet.

VH Vetö

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke rigtig i humør til at udtale mig om det indslag endnu. Lad mig sige det sådan. Træningen i dag er også blevet droppet pga det.

Men ihvertfald vil jeg da gøre mit til at den journalist skal blive hængt lige så meget ud som de hænger os ud. Det er utroligt at en Avis som jyllands posten , med en Erhvervs Juridst som redaktør kan skrive en hel forside med pæn omtale af os, og så DR har 2 minutter og der gør de os totalt til grin.

Jeg kan fortælle at de var der en time og filme, og der blev to minutter ud af det. Der hvor min kammerat kikser og jeg SKAL TIL AT SVARE, der klipper de hele mit svar ud, og viser kun lige min "tale fejl" ind.

Jeg vil ikke håbe at det er den form for journalistik DR har tænkt sig at ligge for dagen i fremtiden.

Der er gode og velbegrunde svar på deres spørgsmål, men de bliver ikke vist.

Jeg håber at dem i vores aktuelle kunde gruppe kan se hvor dårligt klippet det er.

Ihvertfald vil vi de kommende dage gøre alt hvad vi kan for at ryste støvet af os og komme vidre.

Men eftersom vi på små 2 uger kan få små 14000 Aktie tegninger af 1200kr stykket er der altså andre der mener at det her er en god ide.

Der er sågar personer som ville købe hele projektet hvis vi ville lade dem gøre det.

Jeg har ikke andet at sige end at det er en meget kedelig måde at latterlig gøre folk på, og at det er en af de mest ubehagelig ting jeg har været med til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå jeg er kommet lidt bag ud med Log føringen. Men har dog 4-5-6 trænings pas jeg ikke har fået indført.

Igår skulle der ha været max forsøg i Dødløft. Hvilket ikke var en succes.

Jeg skulle ha 170-180kg. Havde 160kg sidst.

Men allerede ved 130kg føltes den tung, og de 155kg var ekstremt tunge da jeg skulle løfte dem. Den var tydeligvis helt galt. Jeg kørte 2 rep med 155kg forig uge, og jeg kunne på ingen måde ha kørt 2 rep med den igår. Hvad der er gået galt ved jeg ikke. Men måske kombineret med flere dage med for lidt søvn, med en dårlig dag. Jeg havde dog sovet 1½ time inden jeg tog til træning så burde da ha samlet lidt kræfter. Men sådan virkede det altså ikke.......

Bittert. Jeg forsøgte med 165kg, og de ville ikke op.

Ned tur........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share