Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Go´ bedring! Håber du snart er klar igen....
Thanks
I øvrigt synes jeg, at det er helt vildt, så tit du er syg! Er du sikker på der ikke er et eller andet galt - spiser og sover du nok????

Sover altid mellem 6 og 8 timer, og spiser meget varieret, og får godt med vitaminer gennem kost tilskud.

Jeg ville i hvertfald anbefale dig et smut til din læge... det virker ikke som om dit imunforsvar er helt i top!?

Har desværre været til læge flere gange end du har spist ærter tror jeg. De siger at de ik kan gøre noget.

For at det ikke skal være løgn er mit højre øre begyndt at gøre at gøre ret kraftige knuder også. Jeg er rimelig sikker på at den springer i nat også. Jeg har fået pencelin som muligvis kan nå at stoppe det, men jeg tvivler da smerterne kun tiltager.

Link to comment
Share on other sites

Damn! Det er ved at være noget tid siden jeg sidst så i din log, men der var du også syg :(

Totalt råddent med mellemørebetændelse :( Der har jeg også prøvet at være og det var sq ikke rart. Når alt lyder som om man har en konkylie på øret, så bliver det sq belastende :jehon:

Måske du skulle forsøge at spise flere vitaminer/mineraler, eller gøre et eller andet for at forbedre imunforsvaret?

God bedring :wave:

Link to comment
Share on other sites

Damn! Det er ved at være noget tid siden jeg sidst så i din log, men der var du også syg

Totalt råddent med mellemørebetændelse  Der har jeg også prøvet at være og det var sq ikke rart. Når alt lyder som om man har en konkylie på øret, så bliver det sq belastende  

Måske du skulle forsøge at spise flere vitaminer/mineraler, eller gøre et eller andet for at forbedre imunforsvaret?

God bedring

Hey Craw. Længe siden jeg har set dig i min log. Hyggeligt :D

Men ja, det er ik alt for sjovt. Det lyder netop som en mindre version af vesterhavet inde i mit kranium. Belastende.

Jeg begyndte for en lide måned siden at spise kosttilskud fast. Dvs det er nok 3 uger siden. Så jeg håber på at det vil hjælpe. Det skulle netop være med til at opbygge imunforsvar osv.

Men thanks.

Jeg håber på at kunde vende tilbage med fornyet styrke. :D

Blackice --> Hvor lang tid plejer sådan en omgang at være?

Svært at svare på. Som sagt skal jeg spise piller til og med i morgen. (koster i øvrigt 60kr stykket, godt man ikke skal spise sådan en hver dag i et par uger hva)

Og de skulle virke 12 dage frem. Min bror har fået de samme for nogle uger siden i forbindelse med noget andet, og han sagde han kunne mærke dem en måned i kroppen. NOT NICE

Så vidt jeg husker tager det en uges tid sådan en gang mellemøre crem her. Det har jeg på ingen måde tid til.

Link to comment
Share on other sites

Hey Torben min vææææn (beklager jeg er på piller :lol: ). Rart at høre fra dig.

Skulle lige til at skrive lige til at skrive lidt log selv.

Tja, status er at der nu endelig er lidt fremgang, det lader til at begge øre er lukkede igen, så det går stille og roligt frem ad. De her piller virker , og de virker stærkt. Hvilket giver udsalg i konstant træt hed, og man render rundt og er lidt små svimmel konstant.

Jeg kan TIDLIGST være til træning igen Onsdag, men ellers er Næste mandag sat som start dato.

Jeg er lige ved at blive vanvittig, da jeg må indrømme at over 2 uger uden træning simplethen tager livet af mig. Jeg både føler mig som, og ligner en kogt porre.

Så jeg havde faktisk tænkt mig at høre hvad folk sagde mht træning.

Bør jeg ligge ude med lidt 5X5 eller starte på det hst program jeg lige havde konstrueret?

Eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Nå det var så et læge besøg. Han sendte en blodprøve ind til hospitalet, og testede mig for sukkersyge og noget betændelse i kroppen. Sukkersyge havde jeg ik, men stadig lidt betændelse i kroppen.

Spændende. Men jeg får svar på testen i morgen eller i over morgen. Så må vi se om jeg skal skydes eller hvad de har tænkt sig.

Link to comment
Share on other sites

Nå hvis alt går vel regner jeg med at tage på arbejde i morgen. Og hvis det bliver vellykket, så kan det godt tænkes at jeg smutter ned og træner i morgen aften. Meeen lad os nu se.

Jeg er ik i topform, men jeg må jo igang igen.

Link to comment
Share on other sites

Jammen ok så må jeg jo kigge forbi. Det bliver nok ik HST, men bare lidt hygge træning vil jeg tro.

Men jeg poster alligevel mit HST program engang mere, da jeg har fået en del henvendelser mht ændringer i det:

Dødløft Singels 1X 2X 3X 4X 5X

rumænsk dødløft – Vægt: 1X 2X

Bænkpres Vægt: 1X 2X

Squat Vægt: 1X 2X

Pull downs Vægt: 1X 2X

inclune Dumbell pres Vægt: 1X 2X

Barbell rows Vægt: 1X 2X

Cabel Crunch Vægt: 1X 2X

JM Pres Vægt: 1X 2X

EZ Bar curls Vægt: 1X 2X

Military Pres Vægt: 1X 2X

Shrugs Vægt: 1X 2X

Preacher curls Vægt: 1X 2X

Sitting calf raise Vægt: 1X 2X

Rotations Vægt: 1X 2X

De andre dage er ens, bare uden dødløft.

Vægt cyklusen ser sådan her ud:

rumænsk dødløft –130kg

50-55-60-65-70-75-80-85-90-100-110-120-130

Bænkpres -95kg

37,5-42,5-45-47,5-52,5-57,5-65-70-75-80-85-90-95

Squat –105kg

45-50-55-60-65-70-75-80-85-90-95-100-105

Pull downs -110

50-55-60-65-70-75-80-85-90-95-100-105-110

inclune Dumbell pres 35kg

10-12,5-15-15-17,5-20-20-22,5-25-27,5-30-32,5-35

Barbell rows 82.5kg

37,5-40-42,5-45-47,5-50-55-60-65-70-72,5-77,5-82,5

Tillægs Øvelse: Cabel Crunch Fra 45kg+ Ikke HST

JM Pres 80kg

37.5-40-42,5-45-47,5-50-55-60-65-70-72,5-77,5-80

EZ Bar curls 35kg

5-7,5-10-12,5-15-17,5-20-22,5-25-27,5-30-32.5-35

Military Pres 57,5kg

30-32,5-35-37,5-40-42,5-45-47,5-50-52,5-55-55-57,5

Shrugs -125kg

50-55-60-65-70-75-80-85-90-100-110-120-125

Preacher curls 35kg

10-12,5-15-15-17,5-20-20-22,5-25-27,5-30-32,5-35

Sitting calf raise 75kg

10-15-20-25-30-35-40-45-50-55-60-70-75

og Rotations Altid 7,5 kg IKKE HST

Den vægt angivelse der står til højre for øvelsen er min 4-5 RM.

Så tænker i måske, jammen der er jo kun 13 vægt angivelser under hver øvelse .Det er nemlig rigtigt. For jeg kører med samme vægt Fredag Og Mandag. Dvs der er 13 trænings pas med individuel vægt.

.

Mener i at jeg bør droppe Bend over rows eller Pull downs?

Anyone jeg tror det bliver et problem at springe Samme vægt Fredag/Mandag ideen over, da start vægten i så fald skal være mikro. Mener du at det er et bedre alternativ?

Hvordan synes i de to trænings pas FØR jeg starter på HST skal se ud? Skal jeg bare kaste mig ud i det i morgen? eller skal jeg lige starte stille og roligt med lidt "leg"?

Link to comment
Share on other sites

Det kommer nok an på hvad der motiverer dig mest, styrkefremgang eller tydelige resultater på kroppen. Men jeg vil da holde af at læse i din log om nye styrke PR's !!

- og et gæstevisist i TSK kan vel heller ikke udelukkes på forhånd ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne her

går og overvejer lidt om jeg skulle fyre en hvid pil efter det her HST og går tilbage til styrke programmer. Det er meget sjovere, og resultaterne (styrke fremgang) viser sig meget hurtigere
skulle vel aldrig have sammenhæng med denne her
Du skulle ellers have været der i dag. Vetö lavede intet mindre end 180 i dødløft! Han er sgu ikke ked af det for tiden.

:D

Hmmm, du kunne jo satse på et power-bb program, hvis du er lidt i tvivl.

Jeg kører sådan et for tiden og det kører rigtigt godt både hvad angår styrke og maaaass.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share