Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Ja det stinker lidt. Nu begynder mine løft ellers endelig at tage form.

Jeg håber på at lave en total på 410-420kg næste gang.

Det kunne godt være begyndende influenza ja. Men jeg har det ikke dårligt nok til at jeg tror det er det.

Lige nu har jeg bare lidt ondt i halsen, er ikke snottet eller noget. Men bare totalt MAT i sokkerne.

Jeg har haft det sådan de sidste to dage. Der var absolut heller ikke fuldgas i mandags.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror umildbart det er bedst ikke at træne, eller kun løfte deload, når nu jeg er syg eller overtrænet eller hvad det nu er.

En meget mystisk ting er at jeg fryser hele tiden. Altså ikke som influenza hvor man skiftevis fryser og sveder. Men jeg fryser konstant jeg kan slet ikke få varme i kroppen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Se det fra den lyse side: hvis du når din ønskede total i din sløje tilstand, hvad kan det så ikke blive til når du er frisk igen?
HA ha - det kalder jeg dælme optimisme :lol:
En meget mystisk ting er at jeg fryser hele tiden. Altså ikke som influenza hvor man skiftevis fryser og sveder. Men jeg fryser konstant jeg kan slet ikke få varme i kroppen i dag.

Var jeg dig ville jeg tage en pause. At træne ved sygsom (eller begyndende sygdom) er simpelhen det dummeste man kan gøre!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Var jeg dig ville jeg tage en pause. At træne ved sygsom (eller begyndende sygdom) er simpelhen det dummeste man kan gøre!!!!!

Yep det er bare MEGA ærgerligt når træningen nu lige kører perfekt.

Men ok, kan jeg gøre det en gang, kan jeg vel gøre det igen.

Jeg synes prehns program er noget af det bedste jeg har prøvet endnu.

Link to comment
Share on other sites

Nej det har eg ikke. Det er 5 dag i dag. Men de var væsentlig bedre i går. I dag synes jeg dog det er lidt det samme. Jeg tror dog jeg har noget infektion i halsen. Det har jeg en ide om. Men hvis det ikke er bedre i morgen så tror jeg lige jeg tager op til lægen.

Det virker ikke rigtig som jeg kan påvirke halsen ved at drikke noget varmt osv, hvilket jeg ellers altid kan hvis jeg bare har ondt i halsen. Så det fr mig til at tro at der er noget infektion.

Når jeg synker gør det ondt i venstre side af halsen og op i venstre øre.

Men jeg tog alligevel ned og trænede igår og der var ikke noget at mærke.

Dagens high lights var 5X2X110kg i squat.

Stadig et baby løft men store ting i min squat karriere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Well lige et pudsigt fænnomen jeg tænkte jeg ville berette om.

Jeg skulle træne igår, og kom hjem fra arbejde 16:40

jeg skulle lige ha lidt at spise og tælle nogle regninger sammen.

17:00 ligger jeg mig til at sove og skal sove en time, da jeg skal noget 18:00

17:30 bliver jeg vækket af min mobil telefon , og efter det ligger jeg mig ind på en anden sofa da der er lidt koldt.

jeg vågner igen næste gang, og tænker hey jeg skal da til træning nu , og ser at klokken er 22:26

Se der så jeg nok sådan her ud :blink:

Altså har jeg sovet cirka 5½ time.

Det er skræmmende. det føltes præcist som nogen lavede en joke med mig og havde stillet på alle urene . Men nej.

Tiden var bare væk. jeg faldt i søvn 01 i nat og sov til 7:45 igen.

Crazy

Nå men jeg bliver nød til at træne i dag i stedet. Typisk.

Link to comment
Share on other sites

Men håber ikke det med sygdommen er noget alvorligt!

Sygdoms tendenserne gik væk midt i sidste uge. Uden at ha været til læge eller noget.

Jeg havde ingen "rigtige" syge dage, dvs jeg var på arbejde.

Jeg fandt desværre aldrig ud af hvad det egentlig var. Men jeg tror det har været noget infektion i halsen af en art.

Link to comment
Share on other sites

Møg dag.

Vågnede klokken 06 med hold i nakken. Altså VIRKELIG hold i nakken.

Jeg har spist smarte stillende to gange, haft is på tre gange. og fået massage af en gut som vidst nok skulle vide hvad han laver.

Og jeg har stadig på ingen måde fuld bevægelighed i hovedet.

Jeg ved ikke lige hvad der er klogt at gøre. Måske jeg skal til en kiropraktor på Mandag. Det er lidt noget møg efter som jeg skal maxe i bænk på mandag.

Jeg ved ikke om det hold i nakken kan stamme fra statisk hold, shrugs, eller tung squat i Fredags.

Link to comment
Share on other sites

Well opdatering.

Det var væsentlig bedre allerede igår jo. Men alligevel ikke helt godt.

I dag var jeg så til Kiropraktor i Allerød. En meget dygtig midaldrende herre.

jeg vil sige at jeg er VIRKELIG imponeret over hvad sådan nogle gutter kan.

Han fik rettet lidt på et par led på min Rygsøjle (sådan forstod jeg det ihvertfald) og fik lavet noget oppe i min nakke.

Vi fik talt en bunke om styrkeløft eller powerlifting som han blev ved med at kalde det. Hehe, ham kan vi li.

Så det var egentlig lækkert nok. Rar fornemmelse i kroppen da jeg gik der fra.

Men jeg må indrømme at jeg skippede træningen i dag, da jeg på en eller anden måde synes det var lidt skørt at tage ned og træne samme dag som jeg lige har fået rettet op på flere ting i ryggen.

Jeg har fået tid der nede igen Onsdag. Jeg forventer at gennemføre mit max forsøg på Onsdag i stedet.

Håber ikke det kan mærkes at jeg har skippet træningen i dag.

Jeg kunne muligvis også finde på at forsøge at få det gjort i morgen.

Men problemet i morgen er lige som i dag, at min makker aldrig dukker op mere, og Torben F, desværre ikke kunne være til stede . :(

Link to comment
Share on other sites

Hehe, fair nok Torben.

Well i dag er jeg stort set fri fra ømhed og iritation i ryggen.

jeg kan fremprovokere lidt, ved at bevæge mit hovede bagover, til højre, i yder stilling, så kan jeg få det til at låse lidt, og gøre lidt ondt. Så helt væk er det ikke.

Men nu er det ikke så tit jeg har brug for at have mit hovede der. Så det går nok :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har holdt Deload i Bænkpres siden Forig Mandag.

Dvs Mandag ikke i sidste uge, men i Forrig uge. Der lavede jeg tre tunge singler med 105kg.

Tror i jeg vil kunne mærke på mit max forsøg på Onsdag at jeg ikke træne igår?

Bør jeg droppe max forsøg eller hvad?

Prehn> hvad vil det rigtige at gøre være nu, hvor jeg skal maxe i bænkpres, men stadig ikke er helt klar til at maxe i dødløft eller squat.

Hvordan skal programmet for bænk se ud der efter?

Link to comment
Share on other sites

Perfekt.

Så skal jeg sige til ham Kiropraktor knægten at i morgen skal han gøre mig kamp klar til et nyt max.

Men når jeg nu har maxet i bænkpres i morgen, og der måske går 1-3 uger før jeg har maxet i Squat og dødløft, skal jeg så træne let bænkpres i mens eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share