Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Diskokaj!! :4flex: :4thumbup:

Ej det ser sgisme godt u' - rigtige pics må være op over nu - vi har jo også haft det oppe en del gange efterhånden :wink:

Hehe, yeah, men der er dælme heller ik meget køøøj tilbage på skroget. :crazy:

Men jo det er nu rart nok at være lidt mere "fit". Men jeg glæder mig allerede til at rive nogle heavy ass vægte rundt igen til vinter.

Ville være rart med nogle ordentlige pics. Men jeg er jo ikke meget for det før der er ordentlige ABS. Jeg synes de lader vente på sig. Det har ALTID været problemet at få det sidste køjjj af på mavsen

Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio

Start: 20:15

Mennesker: Myhlers var i huset, og nogle knægte

Status: Synes jeg er fessen. Men sådan er det vel at smide 10-15kg

30Min på Det 7 vinduer, 6% stigning 6,6kmt 377kcal

20:28min på cyklen 7Km 190kcal

12 Min ppå stepperen 92,2 Floors og 233kcal (yeah right)

Har 45min Massør tid i morgen. Gotta love that

Link to comment
Share on other sites

What a day. 45 Min massage. Afsted til frisør Finn, til træning, hjem så kom der 5 af gutterne, og der efter ringede en veninde , og vupti så er den aften gået. Nice

Start: 16:37

Slut: 18:05

Vægt: 84,7

Mennesker: Kong Tana, Sprøer, Honkey, Mike (med dame senere) og myhlers spillede ping pong

Status: Ik sjovt at træne med de store gutter. Tsk tsk. Jeg er fessen jo :blush:

Chin ups 3X10

Pull downs T-Bar 2X10X92,5

Benpres (gen optræning) 3X15X70 1X50X55 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X47,5

cabel rows 2X10X97,5

Back Extensions 2X17,5

Standing calf raises 3X10X190

Dødløft : 1X5X50 1X5X90 1X5X130 3X5X150.

Har droppet høj rep dødløft

Link to comment
Share on other sites

Start: 15:10

Slut: 16:50

vægt: 85,2

Mennesker: En masse knægte, og bo

Status: Fessen form, og ik fedt at træne når bo er der jo :laugh:

Flat Dumbell pres 1X20X17,5 1X9X40 1X8X40+1 1X8X40

Incline dumbell flyes 3X10X27,5

Dumbell shoulder pres 3X9X27,5

Pull ups 2X11 1X10

Dips 3X12

Cabel pushdowns 3X10X87,5

French pres 2X10X40

One Arm Concentrated curls 1X9X17,5 1X7X17,5

Preacher curls 1X7X42,5 1X7X42,5

Reversed crunches 3X15

Link to comment
Share on other sites

Gal hvor jeg synes det er KAMP nederen at det er blevet så almindeligt med "drugged" logs her på MOL.

Bare dagens sure opstød. Jeg kan selvfølgelig være lige glad, men det er jeg altså ikke

HØRT! Jeg kan ihvertfald ikke rigtigt bruge dem til noget - og der var engang hvor jeg anså MOL for nogenlunde drug-free, men det er ihvertfald slut :nonono:

Link to comment
Share on other sites

HØRT! Jeg kan ihvertfald ikke rigtigt bruge dem til noget - og der var engang hvor jeg anså MOL for nogenlunde drug-free, men det er ihvertfald slut :nonono:

Ja og ikke nok med det, så skal du og mike stå på scenen med to af dem til oktober i år. Tsk tsk tsk tsk :mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sys ikke diæten kører helt tilfredstillende. Synes jeg er stangeret lidt her i bunden af 80`erne.

Plus at jeg føler jeg har mistet overblikket lidt mht mit indtag.

Feks i dag har jeg gæster fra jylland som bliver til i morgen, og der er blevet spist lidt laks, og light fløde ost, lidt salat, lidt kylling, lidt kartofler, og hjemme bagte LIGHT banan muffins

Selv om det er rimelig uskyldige ting de fleste, mangler jeg lidt overblikket over mit indtag.

Er nok nød til at få købt mig en vægt, og være lidt mere strickt med at få talt mit indtag.

Øv

:unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio har bestået i 5 timers flytning for nogle venner. Pyyyy

Heldigvis var dagens tungeste genstand en vaske maskine, så det er jo til at overkomme.

Men pga de fem timer røg der lunch ned hos dem. Hvilket ikke var optimelt.

Lyst brød af en art ( i den lidt grovere ende) med ægge salat, chease, skinke salat, og noget lever ståhej.

Not good

Men havde ik forventet det tog så lang tid at jeg skulle sørge for fornuftig lunch selv. Stupid

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 84,5

Start: 14:52

Slut: 16:25

Status: Hmm ikke tilfreds. Synes hverken diæt eller noget kører. Hmm dårlig periode vel

Mennesker: Fuldt hus. Møg irriterende.

Low Incline dumbell pres 1X15X17,5 1X9X40 1X8X50 1X7X40

Cabel flyes 3X10X37,5

Military Pres 3X10X47,5

Laterals 3X10X15

Rear Laterals 3X10X12,5

Skull chrushers 1X10X45 Tog vægt af og kørte 2X10X37,5 da jeg synes stilen var for ringe

Closegrip benchpres 2X9X85

Weighted pushups 3X10X27,5 på ryggen

EZ Curls 1X15X12,5 3X10X52,5 (ik så kønt)

Ronnie curls 3X10X75

Reversed crunches 3X15

Hanging Leg raises 2x10

Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio

Start: 20:24

Slut: 21:50

Mennesker: Børsten var i huset

Status: Synes min form er fessen. Seriøst. Men nytter jo ikke at pive. Der er kun en vej frem

35 Min på Løbe båndet. 6,6Kmt 6% Stigning. 6,5% de sidste 5 min, 3,84km 445Kcal

25 Min på cyklen 8,39km 264Kcal

12 Min på stepperen 99,8 Fllors 254Kcal

Link to comment
Share on other sites

Morgen Cardio

Powerwalk

Start 05:30

Slut: 06:20

Må godt nok indrømme at cardioen bed i dag. Puha, jeg var wasted.

Fatter dog ikke min vægt for tiden. De sidste to dage har den sagt 82,0 som morgen vægt. Giver absolut ingen mening. Men har lidt bøvl med mavsen, så måske jeg har et lager der ikke er sendt bort endnu :4thumbup:

Info følger senere om min SYGE arbejds dag i går

Link to comment
Share on other sites

Naiz :4thumbup: godt gået! Du er for lee!!

Fatter dog ikke min vægt for tiden. De sidste to dage har den sagt 82,0 som morgen vægt. Giver absolut ingen mening. Men har lidt bøvl med mavsen, så måske jeg har et lager der ikke er sendt bort endnu :4thumbup:

Har selv vejet det samme i 3 dage, og har helt sikkert været i underskud, men min krop snapper det i små hak.. :laugh: Tror også de sene sessions har et og andet at sige i forhold til at binde væske til om morgenen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Naiz :4thumbup: godt gået! Du er for lee!!
Damn det holdt hårdt.Men det var nice
Har selv vejet det samme i 3 dage, og har helt sikkert været i underskud, men min krop snapper det i små hak.. :laugh: Tror også de sene sessions har et og andet at sige i forhold til at binde væske til om morgenen :wink:

Ja måske det er derfor. Dunno. Synes ihvertfald det er for strange. Men der er også gået et eller andet galt med min "mad" cyklus, så der går mange timer før jeg skal på potten. Tsk tsk

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hold da fast hvor har jeg hørt meget ÆVL om træning den sidste tid. Jeg er så hamrende træt af det.

Folk har så travlt med det mad jeg æder. Og alle ved pludselig en masse om træning.

Og jeg er slet slet slet ikke i humør til at diskutere sådan noget sludder.

Arhhh rart at få luft. (ved ikke hvorfor sådan noget altid kommer i stimer)

Link to comment
Share on other sites

Bare hold fast og stå imod!! :4thumbup:

Folk har det med at få ondt i røven over andre der har viljestyrke .... det er trist men sandt. Hvis jeg fik en krone for hver gang folk bemærker noget om min mad i børneren (her snakker vi damer der vejer 80-90 kg.) og guffer en plade choko i pausen - eller 3 stykker kage) så var jeg millionær.

Jeg er faktisk nået til at mit næste skridt er det unævnelige - nemlig at konfrontere dem med deres egene elendige tilstand og afsindigt latterlige indtag af kalorier, transfedtsyrer osv. Så må jeg tage de sure miner og ærgelighed med for jeg er færdig med at argumentere for hvorfor jeg spiser det jeg gør, tæller kcal osv. (samt ikke minds at få at vide at jeg spiser udsundt og uvarieret ... DET MÅ DA være usundt... :laugh::laugh: )

Jeg har aldrig været i bedre form. Jeg motionerer det 10 dobbelte af dem og spiser 100 gange mere gennemtænkt, men det er mig der skal forklare mig ... folk er sq sære! :nonono:

Mht. folk og deres træningsviden er det jo det samme.

Jeg har en kollega (også i den kageædende, mormorarme, da jeg var tyve kunne jeg passe SÅ flotte kjoler!) agtige kategori. Der gang på gang har nævnt at hun har en genbo der har dårlige knæ fordi han har været vægtløfter og når hun så erfarer at jeg skal til træning efter job, eller har været det om aftenen, så kører pladen med hvordan jeg skader mig selv, osv. Her er jeg nået til samme ting: En gang til og hun får ren besked. Jeg er ellers ret tålmodig vil jeg mene, men min grænse er bare nået nu. :mad:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Folk har det med at få ondt i røven over andre der har viljestyrke .... det er trist men sandt. Hvis jeg fik en krone for hver gang folk bemærker noget om min mad i børneren (her snakker vi damer der vejer 80-90 kg.) og guffer en plade choko i pausen - eller 3 stykker kage) så var jeg millionær.
Ja kan så meget kende det. Igår på arbejdet, "ej hvad er det du spiser" Mig: det er havregryn, banan, og proteinshake. hende> ja ok, de andre sagde godt nok du havde mærkelige mad vaner, men det der er da for ulækkert. Mig> jeg troede at man lærte sine børn på 5 år ikke at kommentere andres mad..... Og i dag sidder hele banden så og æder kanel snegle og the birkes. Well Shut the biiip up.
Jeg er faktisk nået til at mit næste skridt er det unævnelige - nemlig at konfrontere dem med deres egene elendige tilstand og afsindigt latterlige indtag af kalorier, transfedtsyrer osv. Så må jeg tage de sure miner og ærgelighed med for jeg er færdig med at argumentere for hvorfor jeg spiser det jeg gør, tæller kcal osv. (samt ikke minds at få at vide at jeg spiser udsundt og uvarieret ... DET MÅ DA være usundt... :laugh::laugh: )

Ja god ide. Jeg har kørt samme trick på en kollega, som har så travlt med at brokke sig over at han ikke taber sig, og i øvrigt konstant er efter min mad, træning m.m. så hver gang han så meget som ser på en sodavand, eller noget slik , så får han en sviner. faktisk gik det så vidt at han spyttede en mund fuld vingummier ud i sin skraldespand en dag hvor han fik en sviner. hehe

Mht. folk og deres træningsviden er det jo det samme.

Jeg har en kollega (også i den kageædende, mormorarme, da jeg var tyve kunne jeg passe SÅ flotte kjoler!) agtige kategori. Der gang på gang har nævnt at hun har en genbo der har dårlige knæ fordi han har været vægtløfter og når hun så erfarer at jeg skal til træning efter job, eller har været det om aftenen, så kører pladen med hvordan jeg skader mig selv, osv. Her er jeg nået til samme ting: En gang til og hun får ren besked. Jeg er ellers ret tålmodig vil jeg mene, men min grænse er bare nået nu. :mad:

ja, jeg brækker mig. Alle er pludselig eksperter når der tales træning. 3 af mine mandlige kollegaer havde været nede og træne igår, og vips, så har man en lille håndfuld eksperter. ARGHH

Jeg fandt så et par af vores video klip frem fra klubmesterskabet m.m og det fik dem til at lukke æderen.

:laugh:

:devil: i wonna see... :devil:

:devil: Lungbrush red corner.. Mormor Blue corner-- :devil:

:laugh::laugh::laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lidt om min syge dag igår.

Møder klokken 07:00 om morgenen

Vi bliver indkaldt til haste møde 11:30.

11:30 Får vi at vide at X er blevet fyret d.d og har fået en halv time til at pakke sine ting. Det skal siges at X har været global afdelings chef, og netop har ansat mig, og jeg d 15 Maj har skrevet kontrakt med ham, til start 1 Juni.

Nå jeg går til frokost, kommer tilbage, og bliver kaldt op til den globale IT Chef. Bliver bedt om at tiltræde d.d i stedet for d 1, og bliver bedt om efter bedste vis forsøge at skabe overblik over de igangværende opgaver, og i så vid udstrækning som muligt håndtere hans opgaver. Bliver bedt om at pakke mine ting, og flytte plads ASAP

15:00 Nationalt IT møde, hvor det bla bliver nævnt at X d.d er stoppet, og jeg d.d er tiltrådt, og har lovet at hjælpe i perioden indtil en ny permanent profil bliver fundet.

Det skal siges at jeg havde fri klokken 15, men kom først fra arbejde 17:20.

Hjem, rydde op, spise, forberede mig til en senere aftale. 19-20 privat aftale. Og så i LVK 1½ time, så hjemme omkring halv elleve. What a day.

I dag sidder jeg så på mit nye kontor. Mr X`es gamle, og forsøger desperat at finde ud af hvordan jeg skal gribe det her an, og hvad der er af opgaver der skal varetages, og bæres videre.

Det skal siges at en del af de ting der ligger, har været indretning af 72 nye møderum. Et budget på 2,5-3 Millioner. Et globalt software udrulnings project som jeg skulle/skal håndtere til 1,5 Mil, fornyelse af 6000 licenser , til cirka 600K, og mit eget uddennelses program på cirka 100K, og det project jeg har været i gang med, med valg af en Remote applikation, til yderligere 200-250K. Så ja, jeg er faktisk en lille bitte smule lost her. Sikke et held der er en masse kompetente kollegaer at trække på. Men damn man føler sig lille og tallent løs pludselig, efter at blive kastet ud i det.

Hele den oplærings fase, med coaching osv, er revet væk fra d.d . Jeg kan jo glæde mig over at have arbejdet her to år, og haft en del af det tæt på kroppen i forvejen, så det ikke er HELT nyt. Men alligevel.

Spændt på hvad de næste måneder byder på

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share