1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,352 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Nu kigger jeg kun sporadisk på de der udstyrssider, men er usikre 'kinøjserhjul' ikke ved at være historie, hvis man køber gennem en anerkendt kilde? Jeg ville ikke være betænkelig ud over de almindelige kvababbelser over at købe noget fra et land, jeg ikke rigtig bryder mig om. Men det begynder sgu at være svært at undgå, hvad enten det gælder cykler eller biler 
    • Der findes efterhånden flere anmeldelser af dem på Youtube, og mange af mærkerne er super anerkendte. Winspace og Elite har lavet hjul i mange år efterhånden, og deres hjul er verdensklasse. CRW er nyere, men bliver forhandlet igennem en side der hedder Panda Podium, som er ejet af en gut der er fra England, men som bor i Kina og taler kinesisk. Han har arbejdet hos nogle af producenterne, og udvælger nøje de mærker han mener er kvalitet og gerne vil stå inde for. Så køber man igennem dem, så har du også nogle at klage til hvis lortet ikke er som det skal være.  CRW hjulene kommer med 2 års garanti. Det samme er gældende for Winspace. 
    • PS: Der står Speed efter mit navn, for det hed cykelklubben faktisk. Den første cykelklub i Haderslev blev grundlagt tilbage i sportens barndom, hvor alt skulle hedde noget engelsk. Så den hed Cykelklubben Speed (det var mange år, før der var tænkt på stoffet af samme navn). Den gik ned med mand og mus i 1960'erne, men da vi grundlagde en ny i 1975, respekterede vi historien og kaldte den Speed 75. Den var nok ikke gået i dag  PPS: Løbet blev kørt på Veddinge Bakker og deroppe omkring, så det er nok derfor, der ikke var så mange fuldførende ryttere i A. Det var ellers et iagttagelsesløb.
    • Meget sjovt at falde over en resultatliste fra den 19. maj 1979 på FB, og så dukker ens navn (stavet forkert!) op som nummer 5 i C-klassen. Jeg kan simpelthen intet huske fra det løb, eller hvorfor filan jeg var i Odsherred for at køre det, men jeg kan se i min gamle træningsdagbog, at jeg blev nummer 5 ud af 72, så den er god nok. Det må have været små fire uger, før jeg rykkede op i B-klassen. I de sidste C-løb blev jeg nr. 5, 4, 9, 1, 4 og 1, så det har var en ganske god stribe  Det fremgår i øvrigt også - som jeg tidligere har været inde på - at der det år simpelthen ikke var nogen D-klasse på grund af for få ryttere, så de 72 mand var langt fra det største felt. Antalsmæssigt var cykelsport virkelig en nichesport for få, dedikerede tosser dengang ...
    • Det lyder spændende. Hvordan kan man sikre sig kvaliteten ift. de hjul der? Er de så nye, ingen har haft mulighed for at teste dem? Hvad er garanti m.v.?    Jeg er selv på udkig efter nogle til at erstatte mine Bontrager aeolus pro 37 - men jeg kan godt være lidt skeptisk over ukendte hjul. Så læser interesseret med når du vurdere dit kommende køb, for jeg kunne da også godt være tilbøjelig til at købe - men det skulle så være 5060 - synes det andet blivet for højt.
  • Recent Status Updates