1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,298 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • 11-05-2024 Løb 6,1 km 41m05s Social tur. Det er vist på tide at købe et par nye sko, mellemsålen har mistet alt støddæmpning.   12-05-2024 Styrke   Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Dødløft:  1 x 10 x 60kg.  1 x 10 x 70kg.  1 x 10 x 80kg. Bryst pres (pure strength maskine):  1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 50kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw. Pull down (pure strength maskine):  1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 80kg. Stræk af It-bånd og balle. Havde lidt travlt, det tog en ½ time i alt.
    • Floor pres igår 8x90 8x100 5x110 5x115 5x117,5 5x110
    • Fuldstændig rigtigt, og ærligt, det frustrerer mig at styrketræningen nu skal på pause. Men kan trøste mig med at jeg umiddelbart tror at jeg kommer relativt hurigt på højkant igen. 
    • Heldigvis den nye - og selvsamme årsag til at den er valgt. Det gør markant mindre ondt at det er en ramme til ca. 8000,- frem for en til 30-40k.  Det går faktisk overraskende godt fremad, og priser mig lykkelig for at jeg er ret veltrænet, for det hjælper virkelig med at kunne klare mig selv. F.eks. er vi allerede nu oppe på højre og venstre hånd igen når der skal skrives. Jeg kan komme op af sofaen og sådan med lidt besvær, men hvor jeg kan mærke at styrken i kroppen hjælper til.  Dog tror jeg min kone og bedste veninde godt kunne have tænkt at jeg vejede lidt mindre da jeg besvimede 
    • God bedring med det hele 
  • Recent Status Updates