1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      393.9k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,206 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 34 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Godt du er ved at komme dig over dit styrt. Lyder ubehageligt.
    • Vægt uændret. Jeg fik lidt ondt halsen i går. Jeg gætter at jeg har haft altanen for meget åben og det er samme ballade, som når jeg kører tog med åbne vinduer, selvom det ikke er varmt nok. Det var bedre i morges, så jeg fandt cyklen frem og kørte på diget. Jeg begyndte med 40/20 på 130-135%. Dvs de første var 45/15 og gik over til 40/20, da jeg langsomt var ved at indhente en anden. Gad ikke at jeg skulle snige med foran i intervallerne og han så overhale i pausen. Jeg fik så alligevel overhalet ham og han kørte nok også interval, for da jeg kiggede efter ham, var han væk. Der var mange ude ved det sidste fugletårn og med en christianiacykel på tværs af stien, stoppede intervallerne der. Vendte rundt for enden og tilbage.  Voldsom medvind, så ventede med intervallerne indtil jeg var forbi christianiacyklen. Ville ud på “Holmen” for køre et par spurter. Var ved at indhente to på rulleskøjter ved bakken og lod dem “køre bredt” og overhalede bagefter. Det udløste et højt “GOD TUR”. Ved en at tværvejene skal der en knægt tværs over, men jeg har hajtænder og vifter ham frem. Han tager en øredut ud og siger “god cykeltur”. Det er bare 10-4 og en skumbanan, når folk er de første til at ønske een en god tur og ikke kun svarer på det. Og så to på samme dag 1t 3minutter. !0 minutter efter jeg kom hjem, begyndte det at vælte ned Efter et par timer: Stående læg på et ben: 3 sæt Kropshævninger: 3 sæt - to med hvert sit greb Nede i sportsfyssen: Bicepcurl: 3 sæt Bænkpres: 4 sæt Flyesmaskine: 3 sæt ss Mave (incl hoftebøjer)maskine: 3 sæt Jeg har været ekstrem træt lige siden. Om det er halsen eller bare fordi jeg har haft for mange bolden i luften og spist meget mindre end normalt, ved jeg ikke. Det virker lidt bedre efter aftensmaden men det måske indbildning.
    • Dødløft i dag 5x130 5x160 3x185 3x205 Bælte 3x217,5 Bælte   De 3 på 205 føltes ret overskuds agtigt..Så jeg tænkte der var til et dags maks. Det var lidt retarderet. Men de kom da op
    • Igår  Close Grip benchpres med stop 10x60 5x90 5x100 5x110 5x110 5x115 5x110
    • Ugen er sådan nogenlunde tilbage på sporet efter luftakrobatikken torsdag. Den forløb jo normalt til og med min saltomortale, men fredag var jeg så øm i kadaveret, at der ikke kunne blive tale om andet end gåture med hunden. Lørdag forsøgte jeg mig med en lille løbetur, men det var lige en dag eller to for tidligt. Siden af mit venstre lår havde det stadig som efter god omgang bank med et boldtræ (ikke at jeg har prøvet det, men gad vide, om ikke det er nogenlunde noget i den retning). I dag har jeg så taget en tur på Brutus til Avedøre Holme med et par runder, og det gik fint. Jeg kan intet mærke ved cykling mere, så jeg regner med, at jeg kan løbe den kommende uge i gang mandag eller tirsdag. Det glæder jeg mig til, selv om jeg i øvrigt stadig har appetit på at supplere med noget cykling. Mit solostyrt har heldigvis ikke haft den fjerneste indvirkning på cykellysten, og det var rart at komme af sted i dag. Det er stadig mit mål at kunne cykle frem og tilbage til fritidshuset, før maj er omme. I øvrigt skal Brutus skifte navn, for langt om er pakken med min højt elskede Tune-hjul landet på matriklen. Her i anden omgang præsterede Postnord tre gange at køre pakken til samme Pakkeboks, selv om pakken var for stor. Det skulle så prøves tre gange, før den i forgårs blev afleveret til Posthus Føtex på Nordre Fasanvej. I går blev hjulene monteret med indlæg og spritnye GP5000-dæk. Og vupti, sagde vægten kun 7,3 kg. Ganske godt skuldret med et 20 år gammelt stel og ret billige standardkomponenter. I forhold til tidligere har den nu fået fine dansesko i stedet for brutale støvler, så jeg må finde et andet navn. Men hold nu op en forskel. Den er langt livligere at køre på, er bedre i svingene og fuldstændig upåvirket af sidevind. Og så er den blevet 100 % lydløs uden den der enerverende 'rumlen' fra carbonfælgene. De her standardhjul er langt mere mig, og så blev der også lige skåret en luns af vægten.
  • Recent Status Updates