Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,032
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (240,881 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Vægt uændret efter 2800kcal. Sov lidt sent men som en sten og vågnede kvart over 9. Totalt baldret i kroppen. Tiden kunne have været OK, hvis jeg ikke skulle i LIDL to gang, fordi jeg glemte mælken den første gang. Til gengæld fik gåturene løsnet skroget lidt op.

      Jeg fik 20 minutter i sweet spot - det er jo ikke alverden men OK når man er glemsom.
    • Første uge i bogen... Synes egentlig at jeg er kommet godt igang - og fik logget totalt knap 7.30 time på cyklen den seneste uges tid - hvilket vel faktisk er mere end hele året på en uge! Jeg fik stort set overholdt de træningspas og intervaller jeg ville, bort set fra - at der om lørdagen var planlagt over/under intervaller på en 10 minuttersvarighed - hvilket jeg ikke rigtig synes er muligt udenfor - hvertfald ikke der hvor jeg cykler! Og lørdagen var jo helt perfekt til en lækker cykeltur. Og derfor vil intervallerne lidt anderledes, hvor jeg kørte 2x 4m på 320watt, 2x5m på 300watt og 1x 6m på 300w - jeg fik desværre lidt ondt i knæet efter jeg var kommet hjem - jeg har købt nogle nye cykelsko (Shimano S-Phyres topmodel som skifter farve!) og tror måske klamperne sidder lidt forkert.   Alt i alt, fed uge - og det er dejligt at være igang med den mere strukturede træning igen - næste øvelse bliver at få integreret noget slankekur samtidig!  
    • Det er også en af dem, der er skrevet på min to-do-liste.
    • Der bliver stadig løbet lidt, men ikke så målrettet, at det gør noget. Trillede en lille tur på raceren i går, men altså hold da op: 14 dage uden det store cykling kan da virkelig mærkes. Jeg var helt radbrækket, da jeg kom hjem. Til gengæld går løberiet fint og indtil videre uden skavanker og lignende. Det giver tid til overs til arbejdet, som er lidt overvældende for tiden, også til de mange forberedelser, før ham den lille fyr her flytter ind den 3. november. Han er allerede en frisk fyr, så vi får formodentlig hænderne fulde 
    • 92,7kg i går. 91,8kg i dag efter 2550kcal.

      Jeg faldt sent i søvn igen i går. Jeg kan sagtens give min underbos høje musik skylden. Havde den ikke været der, så har det været youtube-serien ovenfor. De to er sgu sjovere end så meget der er på TV. Men jeg bliver nødt til at få styr på mine sengetider - ellers tilter hele ideen med at måde på arbejde ved 12-tiden, for at få trænet inden. I morgen skulle jeg møde “absurd tidligt”: klokken 11:17. Jeg havde lavet en tidslinie og som jeg vågnede, kunne jeg akkurat IKKE nå på turbotræneren før arbejde. Jeg må have været træt, for mødte ind næsten en halv time før tid.

      Nå men jeg havde taget skiftetøj med, så dagens program:

      Tåhævninger på et ben: 25, 25
      Frontsquat: div opvsæt, 10x50, 10x50, 10x50 - ekstremt meget lettere end sidst
      Leg extension: 12x40, 12x75, 12x70, 12x70
      ss
      Siddende lårcurl: 10x40, 12x75, 12x70, 12x75
      Træk til bryst: 10x70, 10x70
      Rowsmaskine: 10x70, 7x70 fail
      Bænkpres: 8x30, 8x30, 8x30 - lang pause til sidste sæt
      Laterals: 10x9, 7x9 fail
      Scottcurl: 8x stang +25, 7x stang +25 fail
      ss
      Tricep pushdowns: 10x30, 8x30 fail
      Hyperextensions: 20, 20
      trippelsættet med
      Mavebænk: 15x max, 15x max
      og 
      Rotator cuff: 15x6, 15x6

      Mine tanlines på lårene fiser meget hurtigere ud end på armene
      https://www.instagram.com/p/CGf14NMHM0X/?igshid=19377voex4hjz
  • Recent Status Updates