Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

6.8: Ingenting... "ingenting" er blevet min foretrukne cardio efterhånden B)

7.8: Stemdag.

Squat: 50 x 5^5.

DB low incl. BP: 22 x 8-7-6.

Milipres: mellemstang+20 x 8-7-6.

Closegrip BP: 40 x 8^3.

Weigthed abs: 65 x 8^3.

Lille hyggeligt træningspas, der gik med meget snak. CCS kan ikke melde sig ind i DSF, da det ikke er en forening. Så jeg undersøger lige, om det kan betale sig med at starte en ny klub (med træningsfaciliteter i CCS) op. Forslag til navn på vores in-spe styrkeløfterklub modtages gerne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nåh, det ender nok med at jeg melder mig ind i en eksisterende styrkeløfterklub alligevel...

Var oppe og træne i OBBC idag med Xax, Usser, Baardi, Klaus, !diot og therealhurra - det var vældig sjovt med sådan et mini-MOL-træf!

OBBC har nu nogen gode faciliteter, selvom der mangler en dødløftplatform (hvad man ikke bruger, savner man ikke). Musikken er iøvrigt så høj, at man kan stønne og grynte uden at blive hørt :bblush: og så kan man smide vægten uden at ødelægge noget. Håndvægtene er helstøbte (så man ikke taber en skive ned i fjæset på sig selv v. incl. db BP), og har 1 kg's intervaller (så man ikke dør, når man øger i vægt) :)

Og så er der selvfølgelig ***TANITA*** bodyfat monitoren: Vi prøvede den allesammen til stor morskab. Rekorden er selvfølgelig min med 37,3 % BF :lol: Mon ikke Fynsværket startede en ekstra turbine op, da jeg stillede mig op på den?

Jeg trænede fuldt program, selvom jeg også trænede i går. Det gik fint.

8.8: Trækdag.

Dødløft: 90 x 5^5 uden probs. Øger til 95 næste gang :)

Assisted chinups: 35 x 8, 30 x 8-7 (aner ikke om det er godt eller skidt, når nu det er en anden maskine).

Goodmornings: 45 x 9-9. Teknikken superviseres af Xax - the Goodmorning man. Alletiders!

DB bent-over row: 29 x 8-7-7. Lækker helstøbt håndvægt. Det var lige før jeg tog den med hjem. Og mange af håndvægtene i OBBC er i tøsefarve (rød) med et tyndere håndtag - de røde er helt op i 50-60 kg klassen :wub:

En slags back extensions: 10 x 9-9.

Bicepscurl: stang+20 x 10-8 (stangen her var vist lidt tungere end den i CCS).

Statisk hold 100 x 3 sæt.

Alletiders dag :sweetsun:

Link to comment
Share on other sites

AARGH!!! Den med G.I. Jane gemte jeg til en passende lejlighed, din skabs-curler!!! :devil::tongue:

Nå men... Hyggeligt at møde dig igen AF! ALLE i Odense ved hvem du er, viser det sig. Min ven Anne, der går til spinning i CCS vidste det, spinning-intruktøren Linda vidste det og centerindehaveren og hans kone vidste det. :lol:

Link to comment
Share on other sites

He he, Klaus, det var jo mig der fyrede sætningen af over MSN, så jeg har patent på den! B) :D

ALLE i Odense ved hvem du er, viser det sig. Min ven Anne, der går til spinning i CCS vidste det, spinning-intruktøren Linda vidste det og centerindehaveren og hans kone vidste det

Klart, det er jo hende der som skræmmer alle fyrene i CSS! :D

Link to comment
Share on other sites

Guuud, Klaus, kender du folk'sene i CCS?? :bblush: Min anonyme tilværelse her på www er i fare...

Var det egentlig godt, det der U2-plagiat?

Baardi - USA nej tak. Det er noget opreklameret fis, tror jeg B) Og så prøver jeg altid at smile sødt til folk, når jeg ikke lige er optaget af at ødelægge et eller andet pulldown tårn, så jeg har vist ikke skræmt nogen væk endnu, forhåbentlig :)

Link to comment
Share on other sites

Nåh, jeg lod mig fortælle at Klaus faldt i et hul, så han aldrig kom til U2-plagiat... :)

9.8: En lille heftig løbetur, der var godt nok fart på (mellem selvmedlidenhedspauserne :bblush: )

10.8: Stemdag.

Bænkpres: 60 x 5^5 touch & go - næste gang bliver det paused med samme vægt.

Front squat: 45 x 5^5.

DB skulderpres: 15 x 8-7-5 :)

Calf raise: 60 x 9-9.

Dips: 7-5 og assisted dips 4 bl. x 7... Her er der stilstand de sidste 2-3 gange trods en nogenlunde stabil kropsvægt. Jeg kører nok for tæt på failure - efter min pauseuge må jeg lige være opmærksom på det...

Hanging leg raise 8^3.

Og så er dømt pause/deloaduge indtil næste lørdag, undtaget onsdag, hvor jeg bl.a. skal løbe 2400 m på tid og bænke 30 kg til failure :)

Næste lørdag prøver jeg en ny max i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

-> Barbie,

Xax spurgte om det samme for en måned siden...

Hva så, ægte frontsquat med cleangreb eller tøse frontsquat med krydsgreb!?  :tongue:

hvortil jeg svarede:

En slags mellemting, tror jeg... Et smalt supineret greb a lá bicepscurl med overarmen vandret (håber det gav mening :) )

Men jeg ka' nu godt forstå du ikke lige har kigget min log igennem ;) Og med den uhygg'lig tunge vægt jeg har på :lol: så bruger jeg også de der rørisoleringsting til skuldrene :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, jeg var helt omme på side 3!

Vi havde fysisk test på arb. idag (hvad man dog ikke får løn for):

Nå, bænkpres med 30 kg til failure endte med 55 reps. Jeg troede egentlig jeg kunne tage flere, da jeg tog 53 for ½ år siden. Triceps syrede til ved en 40-45 stykker, og det var dem der standsede mig. Så måske ville jeg kunne nå op på flere, hvis jeg trænede alm. armstrækkere.

Vi lavede også nogen underlige vandrette kropshævninger (en slags omvendt barbell row) med fødderne på en kasse. Dem tog jeg 16 af. og så 2400 m løb på 11.38 min (langsomt for mig, NU bliver jeg nødt til at lære at elske løb ). Vi er flere, som mener at ruten er mere end 2400 m :tongue:

...

Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Løb :wub: Lø...

Link to comment
Share on other sites

AF ->

og så 2400 m løb på 11.38 min (langsomt for mig, NU bliver jeg nødt til at lære at elske løb ). Vi er flere, som mener at ruten er mere end 2400 m  

...

Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Løb  Lø...

Løb er godt! ;) Jeg har selv lige taget testen i dag i forbindelse med skolen. 11.38 er da en god tid. De fleste piger fra mit hold tog over 20 min! :tongue: Stærkt løbet. Det der med de 55 rep. Det er alt for vildt! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share