Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

25.7: Var bustet efter noget gør-det-selv arbejde i 5 timer. Ingen cardio :jehon:

26.7: Nu er mit nye program snart ikke nyt længere! Trækdag.

CAT Dødløft fra skive: 60 x 3^8.

A-Underhand chinups: 7 bl. x 8^3.

BB Bent Åge row: 40 x 8-8-7.

Stifflegged DL: 60 x 10^2.

Preachercurls: wstang+15 x 10-8 supersets med shrugs 60 x 12, 65 x 10.

Pinchgripping 10 kg x 3 supersets med swissball lændeøvl x 2.

Træning: :banana: igen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

27.7: Som 25.7 :bricks:

28.7: Stemdag.

Squat: 50 x 5-5-5-5-4. Var ikke helt tilfreds med teknikken :unsure:

CAT Bænkpres: 50 x 3^8.

Calf press: 120 x 10-10.

Militarypress: mellemstang+20 x 8-7-5.

Closegrip BP: 40 x 8-8-7.

Weigthed abs: 65 x 8-8-6.

Vægt 79,6 og bf%= 18-19 stykker. Sikke en varme, men de kunne være værre (jeg kunne vælge mellem træning og så stå og kratte gammel maling af et sydvendt vindue i læ :dead: ). Træningen var nu go' alligevel, selvom den dertil indtagede cacaomælk føltes lidt tyk idag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

29.7: Det lykkes mig at løbe min lille hurtige tur :angelgrin:

30.7: Trækdag.

DØDløft: 90 x 5-5-5-5 og 4 til sidst, idet jeg ikke var helt tilfreds m. teknikken. Så jeg tager 90 næste gang igen.

Closegrip chinups: 4 og CG pulldown: 65 x 8-8 :wub:

Goodmornings: 45 x 8-8.

DB BÅ row: 27 x 8-8-8 :)

BB bicurl: Ll. stang + 20 x 10-10

Hyperext. + 15 x 9-8.

En KANON træningsdag med "masser" af fremgang :bounce: Måske lidt fordi jeg holdt nogle gevaldigt lange snakkepauser :chatter: :bblush:

Link to comment
Share on other sites

træner du i form og fittness?! Jeg troede ikke de havde faciliteter til dødløft og squat!! Jeg har nemlig et års abo der til som jeg ikke har prøvet endnu, er godt nok gået 2 måneder af det nu.. så kun 10 måneder left, men har ik gidet fordi jeg fik at vide de ikke havde de rigtige faciliteter for et powersvin

Link to comment
Share on other sites

:hehe: Jeg kan da prøve at spørge hvad de vil synes om at miste deres lysekrone (hænger i underetagen lige under squatracket) og alle de gamle damer med de tunge tegnedrenge (måske skulle vi vente til de har meldt sig ind i DSF). Måske I bare skulle komme uanmeldt til en prøvetime mens jeg tilfældigvis er der (og så ellers tysse med at I er skabsstyrkesvin ;) )
Link to comment
Share on other sites

-> Litopsi: Tjaæh - jeg er på det sidste blevet lidt forsigtig med at sætte mål op, når jeg kun leverer en halvhjertet indsats alligevel :bblush: Løbeturen (jeg tror den er ca. 3,5 km) er nem at tage sig sammen til, og træningsmæssigt også mere relevant (da vi tester på distancen 2400 m på skolen) end længere ture. Spinning gik i ged gr. en overbelastning i ve. lår.

Vægten kravler stadig opad trods en kostændring over imod færre kulhydrater (det har jeg ikke kunnet tidligere og jeg har drømt om det i lang tid, og så kan jeg ikke engang standse når jeg vil :jehon: ). Jeg håber at kunne stabilisere mig på mellem 80 og 85 kg, fortsætte styrkefremgangen og så måske få fedt%en lidt ned. En behersket målsætning, ikke? (Klog af skade :biggrin2: )

Link to comment
Share on other sites

:wave: AF, se her hvad jeg har: matador_li.gif

Og se min signatur. ;)

Hvornår skal I træne sammen? Jeg skal til Odense torsdag i næste uge, tror jeg det bliver - og så kunne jeg da godt finde på at slå følge med jer, hvis det nu alligevel passede...

Hvis ellers det er okay med det fynlandske powalift imperium, naturligvis. :)

Link to comment
Share on other sites

Alder 28 år

Højde: 174 cm

Målt d. 22.5:

Vægt: 74,8 kg

Overvidde, spændt: 108 cm

Brystvidde: 103 cm

Talje 77 cm

Hofte 103 cm

Lår v. lysken 66 cm

Overarm 34 cm.

Målt d. 23.6:

Vægt: 78,1 kg

Overvidde, spændt: 109,5 cm

Brystvidde: 104 cm

Talje: 78 cm (det er vist ikke muller det hele... :bblush: )

Hofte: 105 cm

Lår v. lysken: 68 cm

Overarm: 34,5 cm

(Fedt% 18,9 - BMI 25,8)

Og som en slags månedlig opsummering er der så stats fra d. 30.7:

Vægt 79,6 kg (Slankeexperten har cuttet :unsure: )

Overvidde, spændt: 111 cm

Brystvidde 106 cm

Talje 79 cm

Hofte 105 cm

Lår v. lyske 68 cm

Overarm 35 cm.

Fedt% - nogenlunde stabil, tror jeg (tang stadig 18-19%), hvilket altså vil sige, at den absolutte fedtmængde øges lidt også... BMI 26,3.

Nå, understellet er holdt op med at gro efter jeg gik over til 5x5 i squat & dødløft, samt skruede ned for kosten. Det gør nu ikke noget at få rettet lidt op på asymmetrien (buuuuuu - skabsBB'er, øv :) og redde de sidste to par arbejdsbukser :bblush: ).

Link to comment
Share on other sites

:[

Ja ikk'? Det ville jeg også foreslå

Så siger vi da det! :)

Det ku' da være alt for nice hvis Klaus joinede OBBC for en dag, det må vi lige snakke om når dagen nærmer sig!

Og Armored Female... jeg er meget imponeret over din træning, dog overrasker din alder.... jeg troede du var meget yngre! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

jeg er meget imponeret over din træning,
Takker mange gange...
jeg troede du var meget yngre!

:worship: 1000 tak, søde Baardi - den hører jeg ikke så tit (ja nu har du jo set mig irl, så ka' man næsten ikke undlade at opfatte det som om jeg holder mig godt trods de grå hår m.v.... :bblush: )

Fin med torsdag, næste uge!

Link to comment
Share on other sites

Hey Armored!

Fed nyhed, der er åbnet en butik på Overgade 44 med kosttilskud og tøj, det kan være at du kan finde nogle baggy pants! ;)

Jeg smutter lige ned nu her og tjekker hva' de har!

De har åbningsudsalg, ku' være fedt hvis jeg ku' finde noget protein pulver!

Forresten.... jeg er ret vild med din beskrivelse under dit navn...... meeeen, er du tung!? ;) :) get it?

------------------------------------------------------------------------------------------------

Æv, de åbner først i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på en gang fællestræning, det passer meget godt med at jeg skal lave noget dødløft den dag. :devil:

Og bare rolig AF, du er skam også nævnt i den artikel og MOL-træf som jeg arbejder på(Ja, jeg er lidt langsom til at skrive sådan noget... :lol: )

Og ja, lige for at smigre noget mere, så forekom du mig hellere ikke som en på 28, nærmere lige 23-24, :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Arrhj, hvor I fedter! :tongue:

Nå, men jeg skal ikke lave særligt meget på torsdag (træner ons+fredag), og jeg skal heller ikke ha' nogen af de der baggypants, Baardi... Popper dog lige forbi butikken i morgen i frokostpausen og ser den an.

Og nu til noget helt andet:

Mit træningsprogram, som virker fint for mig :)

Det ligner det gamle temmelig meget, og er da også bygget over samme princip (2-delt split mellem træk- og stemstrukturen).

Træning hver 2. dag. Vægtøgning når jeg kan tage den angivne rep^set i korrekt form...

Stemdag 1:

Squat ->5^5.

CAT Bænkpres 3^8 eller DB (incline) bænkpres ->8^3.

Calf press ->10^2.

Military press ->8^3.

Closegrip bænkpres ->8^3.

Weighted abs ->8^3.

Trækdag 1:

Dødløft ->5^5.

Chinups eller close grip chinups ->8^3.

Goodmornings ->10^2.

DB bent-over row ->8^3.

BB biceps curl ->10^2.

Weighted back extensions ->10^2, supersets med statisk hold 3 sæt.

Stemdag 2:

CAT squat 3^8 eller Front squat ->8^4.

Bænkpres ->5^5.

Calf raise ->10^2.

DB skulderpres ->10^2.

Dips: ->8^3.

Hanging leg raise ->8^3.

Trækdag 2:

Sumo dødløft ->5^5 eller CAT dødløft (fra skive) 3^8.

Underhand chinups ->8^3.

BB bent over row ->8^3.

Stifflegged DL: ->10^2.

Hammercurls eller preacher curls ->10^2.

Swissball lændeøvelse 2 sæt supersets med pinchgrip 3 sæt.

Tips m.m. modtages gerne !

Og foreslå nu ikke Sheiko eller sådan noget - det er jeg alt for uorganiseret til :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Nu er du jo sådan lidt et nips... :syngende_lussing.wav:

Jeg mener..

Du vil gerne forbedre dit 1RM i dødløft, går jeg ud fra. Hvad med at gå væk fra 5-8 reps og prøve at træne singles? Det giver bedre mulighed for at koncentrere sig om formen (som ofte er bedre på første end femte rep)... Der er også en vis sandhed i "train as you compete".

Jeg har selv haft rimelig succes med Thomas J's 11 ugers singles cycle, der er baseret på 5-15 singles per træning - en CAT dag og en tung dag. Jeg synes det er et lækkert program.

Du kan jo kigge på det og overveje det - jeg har vedlagt et regneark med det.

D_dl_ft_Singles_Cycle_TJ.zip

Link to comment
Share on other sites

:sikkerhedsstøvle_i_skridt_crunch.wav: :hehe:

KJ, 1000 tak for det :) Jeg har ikke det program der åbner filen (altså xls)? Og så kan jeg ikke tage stilling til, om det er for organiseret for mig endnu.

Men foreløbig går det fint med styrkeøgningen under 5x5, som jeg ikke har kørt særlig længe. Jeg fornemmer, at min 1RM har forladt de 100 kg - men når det begynder at gå langsomt, så vil jeg gerne prøve en peaking cycle.

-> Jarjar, sålænge dellerne holder sig væk, så går det nok. Jeg forventer noget af det forsvinder i efteråret, så det plager mig ikke synderligt

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

AF>> Du er for lækker, du skal ikke lytte til ham Jar Veek Binx, han har været i portvinen igen. :lol:

Filen jeg sendte kræver Excel.. Jeg har udfyldt med max 105kg, så du kan se, hvordan det ville se ud. Du bør teste max inden du eventuelt begynder.

post-12-1028148231.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share