Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm....

Det kunne være man skulle prøve at stille op til et lille mesterskab i bænkpres :w00t:

Jeg bænker omkring 70-80 kg i disse dage, men det holder nok ikke så lang tid endnu, da jeg er ved at komme godt ind i min diæt :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

18.7: -_-

19.7: 2. dag i nyt program Stemdag.

Squat: Her knirker ve. quadriceps stadig, så jeg passede lidt på med vægten. Powersquat har jeg noget nemmere ved end den slags squat, jeg kørte før. Godtnok kommer jeg lige langt nok fremover (vægten ligger på forfoden), men netop derfor har jeg implementeret front squat i mit nye program B)

40 x 5, 45 x 5-5-5-5. Når låret får det bedre, øges der til 50.

DB incl. bænkpres (genindført efter flere mdrs. pause): 17 x 8+, 20 x 8-8. Er stærkere her end i BB incl. BP :blink:

Calf press: 120 x 10-9.

Milipres (helt ny for mig): mellemstang+20: 7-6-6. Den må hellere få en wub :wub:

Closegrip BP (også helt ny): 30 x 8+, 40 x 8-7.

Weighted abs: 55 x 10, 60 x 7-8.

Rigtig god træningsdag, selvom jeg væltede ud af sengen og direkte ned i centeret (fik selvfølgelig morgenmad) :dead: Mit nye program tegner godt, foreløbig bedømmes det til 3 wub's: :wub::wub::wub:

:banana:

Link to comment
Share on other sites

20. og 21.7: :dead: og -_- (nattevagter gør ikke noget godt for min ellers sprudlende cardiomotivation) :lol:

22.7: 3. dag i nyt program - Trækdag.

Dødløft: 85 x 5x5. Nogen har bøvet stangen i centeret, så det går ikke uden straps... :angelgrin:

Assisted Chinups: 7 bl. x 8-7-6.

Goodmornings: 40 x 10-10.

DB BÅ row: 27 x 7-7-6.

BB bicepscurl: Ll. stang+20 x 9-8.

Statisk hold 100 kg x 7-6-4 sek. supersets med hyperext. 10 x 10-10. Statisk hold er altså heller ikke nemt med en bøjet stang. Gad vide hvem der har bøjet den? (kan umuligt være mig, ellers er centeret godt nok blevet snydt af dem der solgte den stang)...

God træningsdag, selv om jeg var træt. Der blev også tid til lidt snak. Jeg fik dog ikke fat i centerejeren for at spørge til DSF-medlemsskabet. Til gengæld har mit ve. lår det meget bedre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

23.7: Se nu, hvad du har gjort, Litopsi! Jeg var faktisk ude og løbe en lille hurtig tur på 15-20 min. :freaked:

24.7: 4. dag i nyt program - stemdag.

Front squat: 45 x 5-5-5-5-4 <_<

DB skulderpres: 11,5 x 11-9 (der var optaget ved BP bænkene).

Bænkpres: 55 x 5 x 5 :)

Calf raise 55 x 11-10.

Dips 6-5 og assisted dips 4 bl. x 7.

Weighted abs: 60 x 10-8-8.

En god dag. Foreløbig virker det som om, at centeret er lune på at melde sig ind i DSF :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ork du, der skal meget til at gøre mig pinlig berørt. Jeg siger blot, at jeg er opsynsmand for nogle adfærdsvanskelige unge :lol:

Jeg er meget glad for at træne i CCS, så glad at jeg helt klart bliver hængende hvis de melder sig ind i DSF. Ud over, at der er langt mere hyggeligt end i OBBC, så ligger det også tæt på hvor jeg bor, og mellem mit eget hjem og banegården (en fordel, når jeg pendler til KBH). Alene af sidstnævnte grund ville min træningsfrekvens måske falde, hvis jeg skiftede til OBBC.

Jeg har iøvrigt fundet en rigtig Eleikostang, som jeg ved først givne lejlighed har tænkt mig at slæbe op i squatracket. Så må de få, der træner decline BP nøjes med den bøjede wannabe-stang :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share