Got legs?


Kermit
 Share

Recommended Posts

Guest Cykologen

Sad lige og kiggede på nogle af profferne som jeg umiddelbart tænker at jeg minder om højde og typemæssigt. Matti Breschel er f.eks. 3 cm højere end jeg er, men vejer ifølge wikipedia 68 kg. I virkeligheden ligger han så nok på 69 kg, hvis vi satser på at de måske lyver lidt med vægten …

Herfra igennem Birkerød, Blovstrød og så op af Stumpedyssevej. Lige da jeg drejede ind på vejen og kørte ind i skoven slog det mig egentlig hvor lækkert det var at være ude igen.

Det slog mig lige: Styrketræner profferne egentlig? Eller gør de lidt om vinteren? I sæsonen kan de da umuligt have overskud til det …

Og jo, Stumpedyssevej er stykke kongeasfalt. På alle årstider.

Link to comment
Share on other sites

Det slog mig lige: Styrketræner profferne egentlig? Eller gør de lidt om vinteren? I sæsonen kan de da umuligt have overskud til det …

Og jo, Stumpedyssevej er stykke kongeasfalt. På alle årstider.

Jeg aner faktisk ikke om profferne styrketræner i løbet af sæsonen, men henover vinteren er det vidst ganske normalt. Chris Anker Sørensen skriver i hvert fald i sin blog at han styrketræner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Jeg aner faktisk ikke om profferne styrketræner i løbet af sæsonen, men henover vinteren er det vidst ganske normalt. Chris Anker Sørensen skriver i hvert fald i sin blog at han styrketræner.

Det er faktisk rigtigt. Jeg har lige bladret i hans – i øvrigt ret morsomme blog – og det virker som om, at han i november/december i hvert fald har styrketrænet et par gange om ugen. Hverken Chris eller Andy har dog formodentlig vildt mange kg på, når det gælder armene laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Lækker søndagstur! Så længe man kan holde varmen, er der intet til hinter for at komme ud. Frygter lidt den megen kulde vi nu skal have, og muligheden for sne....Det vil virkelige være nitten.

Pas på dig selv, og kom helt ovenpå. Selvom det kribler for at komme ud, så kan det være du gør dig selv en bjørnetjeneste.

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk rigtigt. Jeg har lige bladret i hans – i øvrigt ret morsomme blog – og det virker som om, at han i november/december i hvert fald har styrketrænet et par gange om ugen. Hverken Chris eller Andy har dog formodentlig vildt mange kg på, når det gælder armene laugh.gif

Med den allerstørste risiko for at være hoverende, så gad jeg godt se Andy give den gas med bicepcurl - fnis.

(så kan han bagefter brække sig grin når vi cykler hjem)

Link to comment
Share on other sites

Er helt med på at give kroppen lidt ro, selvom det er svært. Faktisk meget svært. Det kom egentlig ganske fint til udtryk da jeg var oppe og træne her til aften. Jeg havde egentlig masser af energi som jeg egentlig havde svært ved at holde for mig selv. Samtidig var min styrke så ikke helt hidsig, så det gik nok op i en højere enhed når alt kom til alt.

Opvarmning:

10 min. crosstrainer

Decline situp:

20

20

Squat:

10x 70 kg

10x 70 kg

SS1

Cable flys:

10x 12,5 kg

10x 12,5 kg

10x 12,5 kg

og

Armstrækkere:

10

10

10

Flat BB Benchpress:

10x 45 kg

10x 45 kg

Incline DB Benchpress:

10x 16 kg

10x 16 kg

Preacher Curls:

10x 10 kg + stang

10x 10 kg + stang

Pullups - underhåndsgreb - eller er det så chinups?:

5

4

- jeg sutter i hvert fald til det

Arnold Press:

10x 12 kg

10x 12 kg

Front Raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Cable twist:

15x 15 kg

15x 15 kg

Og det var så den omgang. Nu står den på lidt nedkøling, et bad, og så et smut i seng.

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg har sovet ELENDIGT i nat, og jeg er ret sikker på at det er fordi jeg ikke fik nok at spise i går :sneaky2: Endte ellers lige over de 2700 kcal, hvilket jeg tænkte var fint nok, men måtte op i løbet af natten fordi maven rumlede.

Anywho, jeg tænkte så at jeg lige ville prøve en anden kcal beregner, og fandt så en stofskifteberegner her på MOL. Hvis jeg siger 75 kg, 25 år, Stillesiddende arbejde med et vist behov for fysisk aktivitet og ingen eller begrænset fysisk aktivitet i fritiden + klikker af i den boks der hedder "Sport eller anden hård fysisk aktivitet i fritiden. (30-60 min. 4-5 gange/uge)" så ender jeg pludselig på små 3600 kcal :blink: Det er så lige ca. 500 kcal over det den anden beregner på MOL gav udtryk for. Der var så på den nye beregner lige en note hvor der stod "Det skal understreges at beregningen er behæftet med stor usikkerhed. Værdierne er rettet mod "almindelige" mennesker og ikke f.eks. cykelryttere og triatleter."

Godt så. Tror vi sætter mit daglige indtag op til i nærheden af 3100 kcal, og så igen bare sørge for at det kommer fra gode kilder som magert kød, groft brød, og grøntsager - should do the trick :smile: Men hold da kæft hvor jeg føler mig som en KLAPHAT!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var selvfølgelig på landevejen. Da jeg stod i morges og så sneen falde lurede jeg stadig på at tage raceren, men et par tanker gjorde at jeg endte med at tage mtb'en med på arbejde. Det viste sig så også at være den helt rigtige taktik set i forhold til det snelag der lå da jeg trillede ud på landevejen.

Ud igennem Lyngby og ned til Strandvejen. Var et ret vildt syn at se hvordan der bare ligger is mange hundrede meter ud i bugten ved Bellevue. Herfra var det faktisk bare op langs kysten, og ind ved Vedbæk og så tage Sandbjergbakken.

Herfra mod Holte og af Attemosevej ind igennem Søllerød, og så igennem Lundtofte hjem til Lyngby. Lige ned i vareindleveringen i centret hvor min taske stod, og så ellers hjem :laugh: I øvrigt lidt irriterende at min Garmin ikke kan få satellit forbindelse i kælderen for det er altså bare en stejl satan at skulle op af. Ellers skete der faktisk ikke en dyt på dagens tur, andet end at mit vand var frosset til is efter en halv time, og at mine fingre og tæer var følelsesløse da jeg nåede Vedbæk. Men så føler man sig sgu også som en rigtig mand :laugh:

1,5 times kørsel med meget lav intensitet, hvilket egentlig var nemt nok når nu det var så koldt. Men glæder mig nu alligevel snart til at give den gas igen i weekenden.

20110222tur.png

20110222kort.png

Link to comment
Share on other sites

Ja, det så jeg først efter at jeg allerede havde skrevet i din tråd.

Uanset hvad, så er der ikke ligeså meget mandfolk i mig, så aftenens træning bliver flyttet indendørs - med mindre temperaturen stiger markant.

Er i forvejen lidt af en frossenpind, så at tro jeg kan holde varmen i minus 5-7 grader c og en chill faktor på ca. minus 15 grad c. er vist lige en tand for optimistisk :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg har holdt lidt hviledage og regner med først at skulle ud på landevejen på lørdag igen. Kroppen gav mig lige en pejling på at slappe lidt af, så det har jeg gjort, og vil jeg gøre.

Jeg har derfor siddet og kigget lidt på Friels træningsplan, og prøvet at lave en selv. Det var ret simpelt at finde ud af hvilke perioder der skulle være build 1 og 2, peak og race. Men at sammensætte en træningssession når han nærmest vil have at man træner kort hver dag synes jeg godt nok er svært. Så svært at jeg faktisk er gået kold i det. Så jeg ved ikke helt hvad jeg kommer til at gøre. Tanken går lidt på at jeg i build 1 kører nogle ture med lange intervaller under syregrænsen, speed skills og generel kørsel, så i build 2 inkludere lidt mere anaerobic arbejde etc.

Lige nu lurer jeg faktisk også på om man skulle melde sig til noget AimHigh for at få dem til at lave en god træningsplan.

Men under alle omstændigheder så regner jeg med at have mit første peak 5/6.

Link to comment
Share on other sites

I dag var første træning i min build 1 fase, og inden jeg hoppede på cyklen læste jeg lige lidt op på hvad jeg kunne lave af øvelser på cyklen. Jeg skal bl.a. træne muscular endurance som den kære Friel så smukt kalder det, da det uden tvivl er min største limiter. Muscular endurance er det ryttere som Cancellara, David Millar, David Zabriskie, Bert Grabsch etc. er kendte for - med andre ord "tons". Tænker jeg tilbage på de seneste sæsoner så har jeg haft stort held med at være skarp på stigninger og i spurter, men så snart vi er kommet ud i modvindsstykker o.lign. så har jeg haft det svært. Så det skal der gøres noget ved. Jeg endte med nogle M2 intervaller som jeg designede således:

5x 10 minutter ved 78-86% af max med 3 minutters restitution - alle nede i bukningen, for også at træne den position.

Derudover ville jeg køre nogle M1 intervaller(intervaller der ligger i "Tempo regi" - konstant tråd med 74-80% af max) og nogle små spurter på 10-15 sekunder, med 5 minutters restitution.

Så op på cyklen, og ud af Lyngby. Jeg valgte en ny måde at komme ud til Strandvejen på, ved at køre igennem Jægersborg, og så igennem Charlottenlund. Nok samme rute jeg kommer til at køre når jeg skal træne med Ordrup CC. Herfra ud på Strandvejen, og så havde jeg kørt ca. 15 minutter og var varmet godt op. Så allerede da jeg ramte cykelstien på Strandvejen var det bare at sætte igang, og så ellers komme afsted. Super lækkert vejr og en helt fantastisk medvind gjorde at jeg kørte dette interval med ca. 36 km/t. Det gik faktisk ganske fint, og jeg skulle lige være lidt påpasselig for ikke at banke pulsen for højt op, men det gik alt sammen fint.

3 minutters hvil, og så igang igen. Interval nummer 2 blev desværre præget lidt af at jeg ramte 2 lyskryds som gjorde at jeg kom lidt for langt ned i intensitet. Intervallet sluttede kort efter Vedbæk havn hvor jeg var drejet ind i landet. Herfra kørte jeg mod Sandbjerg, og da der var gået 3 minutter var det jo bare at sætte igang igen. Igen et super interval hvor jeg første endte det lige inden jeg ramte Rude Skov.

Det næste interval startede derfor inde i Rude Skov, og det var faktisk egentlig fint for bakkerne gjorde det nemt at holde en høj intensitet. Op til Rude stadion, og så af Kongevejen mod Birkerød. Her fik jeg igen medvind, så farten blev hurtigt banket op inden intervallet stoppede.

Efter de 3 minutters hvil skulle jeg så igang med det sidste interval. De havde efterhånden sat sig lidt i benene, men faktisk ikke fordi det var så slemt igen. Intervallet startede for foden af bakken op mod Høvelte kasserne, og selv med medvind var det nemt at få pulsen deropad. Intervallet gik faktisk hele vejen op til Stumpedyssevej, og jeg var heldig at få timet det med lyskrydset ved Blovstrød :4thumbup:

Så var de værste intervaller ligesom overstået, og jeg lod mig selv trille lidt i en 4-5 minutter. Så op og ramme de ca. 78% af max pulsen og holde den mens jeg kørte i modvinden på Stumpedyssevej. Bare holde et jævnt tempo.

Jeg kørte ned langs Isterødvejen, og så ind igennem Hørsholm for at ramme Folehaven. Her fortsatte jeg så ud mod Strandvejen og på den sidste bakke valgte jeg at køre en sprint. Rart lige at få banket pulsen lidt op for en kort omgang, det varede ca. 15 sekunder.

Igen ned og ramme de ca. 78% af max, og så ellers af Strandvejen mod København. Ved Vedbæk kørte jeg ind i landet igen, og snuppede bakkerne langs Kystbanen. Den sidste valgte jeg at sprinte op af, og kom op i en god høj kadance. Igen ud mod Strandvejen, og da jeg ramte Skodsborg tog jeg også lige Høje Skodsborgvej. Et kikset gearskifte hvor jeg ikke kunne få kæden ned på lille klinge, gjorde at min kørsel her blev i tung kadance.

Herfra kørte jeg ind på stien og fangede den lille bakke der igen følger Kystbanen. Her kørte jeg også lige et sprint interval igen. Den lille bakke fangede min Garmin som 180 m lang, med 10,5% i snit. Igen ned omkring de 78% og så langs Kystbanen indtil jeg ramte Strandvejen igen. Her holdt jeg et konstant pres til jeg ramte Klampenborg hvor jeg tog en sprint lige før galopbanen, preskørsel op af Klampenborgvej, og så tog jeg lige en sidste sprint lige inden jeg ramte Lyngby. Min Ascent software har ikke været særlig sød her, for min Garmin sagde altså 55 km/t på den sprint!

Igennem Lyngby og så hjem.

Alt i alt blev det til en tur på 70 km, og det tog ca. 2 timer og 30 minutter. En gennemsnitlig puls på 78% af max, et snit på 28 km/t, og 521 højdemetre.

20110226tur.png

20110226kort.png

Det var en super rar tur, og der var flere opture. En af tingene var at jeg havde gode ben! En anden ting var at det faktisk føltes behageligt at hænge nede i bukningen på de intervaller, hvilket må være den meget core styrketræning jeg har lavet henover vinteren der giver pote nu! En anden ting er sådan lidt anderledes, og noget jeg egentlig ikke normalt går op i. Men når jeg kigger på HCM's ture om søndagen for tiden, så kører de ca. 2 timer og 10 min med 27,8 km/t i snit. Jeg kiggede endda på et Garmin upload fra en der havde deltaget i det, og han havde altså kørt med en gennemsnitlig puls på 79% af max. Det er på en gruppetur, hvor der var 10 ryttere med(8 fra hold 1, og 2 fra hold 2).Så jeg kan på nuværende tidspunkt køre en solotur med en hastighed der er på niveau med HCM's ture. Hvis jeg så husker på at jeg ud fra mit træningsprogram kun bliver stærkere fra nu af, så tegner det sig sgu meget godt!

Link to comment
Share on other sites

Det er altid en fornøjelse at læse din detaljerede turbeskrivelse :4thumbup:

Og sikke en fed tur du fik kørt i dag. Intervaller der sidder lige i skabet, ingen punkteringer (Doooh :devil: ) og gode ben. Bliver det bedre på denne årstid???

Og din sæson tegner jo super lovende. Jeg håber sandelig stadigvæk, at det er din plan at forsøge dig med lidt race på licens?

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Det er altid en fornøjelse at læse din detaljerede turbeskrivelse

Jeg håber sandelig stadigvæk, at det er din plan at forsøge dig med lidt race på licens?

X2 – Jeg er også imponeret. Selv har jeg altid været fuldstændig blank i roen og ude af stand til at huske noget, når jeg er kommet hjem fra træning laugh.gif

Og jo, Kermit skal da ud at køre licensløb. Den beslutning er forlængst taget på hans vegne. Det skulle ikke undre mig, om der venter nogle præmier cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Tak for ordene. Altid rart at få ros :blush:

I dag har været en rigtig lortedag rent mentalt. Jeg har det seneste stykke tid set en pige, som jeg har syntes var rigtig sød. Der har bare lige manglet det sidste fra min side, og selvom jeg egentlig har prøvet at slå koldt vand i blodet omkring det, så er der bare ikke kommet flere følelser. Det har virket som om hun har villet mere end hvad jeg kunne give, så jeg måtte tage en snak med hende og sige at det ikke gik. Det der er underligt er at det har påvirket mig hele dagen. Jeg har gået og været trist, og egentlig ret ked af det. Det hjalp så heller ikke at jeg faldt over en sang jeg skrev da min eks smuttede, og som nok er den mest ærlige sang jeg nogensinde har skrevet.

Nå, men alt dette gjorde at jeg endte op nede i FW for at se om jeg kunne få tankerne et andet sted hen - det lykkedes ikke.

Opvarmning:

5 min. crosstrainer

Planke:

90

90

Sideplanke:

75

75

Hyperextensions:

15

15

Squat:

10x 60 kg

5x 87,5 kg

5x 87,5 kg

5x 87,5 kg

5x 87,5 kg

5x 87,5 kg

Smith calf raise:

20x 110 kg

20x 110 kg

20x 110 kg

Incline DB Benchpress:

10x 16 kg

10x 16 kg

10x 16 kg

Flat DB Flys:

10x 10 kg

10x 10 kg

Flat BB Benchpress:

10x 45 kg

10x 45 kg

Armstrong row:

10x 18 kg

10x 18 kg

Preacher curls:

8x 15 + stang

8x 15 + stang

Front raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Hanging leg-hip raise:

31

23

Tricep pushdown w. rope:

10x 17,5 kg

10x 17,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Humøret er ikke ligefrem bedre i dag. Jeg føler mig tynget rent mentalt, og det irriterer mig faktisk ret så meget. Må prøve det med positive tanker og huske at smile.

Vægten i mandags var i nærheden af de 75,5 kg. Vægten her til morgen stod på 74,5 kg. Jeg tror dog meget at tabet er kommet af at jeg ingen appetit havde i går, og det lader ikke til at den er der i dag heller. Alligevel har jeg planlagt en træningstur her efter arbejde på landevejen. Der er plusgrader i sigte og næsten ingen vind. Så noget lader til at jeg kommer til at ende februar med små 600 km i benene - men endnu vigtigere ca. 23 timer i sadlen.

Og så var det altså hardcore at se Philippe Gilbert i weekenden i korte ærmer, mens alle andre havde jakker på

260211ispa_0848_600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lad os mødes på vejen :smile: !

-Jeg er på :laugh:

600 km og 23 timer er dælme godt, frømand fristes man til at sige med disse vejrbetingelser:4thumbup:

Så op med humøret (jaja det er nemt at sige) og klap dig selv på skulderen, det kan du kun være stolt af. Men som man siger, always look at the bright side!

Ja ham Gilbert er sgu noget af en hård hund, men så du ham gutten der sad fremme med Boonen, han havde sgu korte rør både i top og bund. :devil: Det så vildt ud specielt med boonens der sad i lange rør!

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

600Km i februar er virkelig fremragende, og som du selv siger så handler det om tid i sadlen. Tror jeg vil sætte mig et mål for marts der minimum hedder 500km. Og lidt mere urealistisk 750km.

Lad os mødes på vejen :smile: !

Ja jeg er egentlig også godt tilfreds. Jeg er altid frisk, så sig bare til, så kan vi tage en fællestræning :wink:

-Jeg er på :laugh:

600 km og 23 timer er dælme godt, frømand fristes man til at sige med disse vejrbetingelser:4thumbup:

Så op med humøret (jaja det er nemt at sige) og klap dig selv på skulderen, det kan du kun være stolt af. Men som man siger, always look at the bright side!

Ja ham Gilbert er sgu noget af en hård hund, men så du ham gutten der sad fremme med Boonen, han havde sgu korte rør både i top og bund. :devil: Det så vildt ud specielt med boonens der sad i lange rør!

Thx JJ. Giv lige lyd når du er på Sjælland, så må jeg teste formen mod dig :crazy: Forsøger også det med at kigge på den positive side af alt det her. Det er jeg er single giver mig mulighed for at træne helt som det passer mig, og på de tidspunkter det passer mig. Men fuck hvor jeg savner en sød pige til at massere benene engang imellem :wub:

Den kærlighed, den kærlighed..... Det er sgu ikke nemt i det sekund der er følelser involveret :unhappy:

Det er en solid indsats, som du har lagt for døren i februar måned. Keep up the good work :4thumbup:

Nej, du har fuldstændig ret. Og jeg er den type med følelserne udenpå. Så jeg bliver hurtigt påvirket af sådan nogle ting, men må jo bare tage én dag af gangen og så skal det hele nok lade sig give sig.

Nå, men jeg kom faktisk ud i går. Cyklen havde jeg taget med på arbejde, og så ellers afsted lige efter. Jeg havde desværre haft lidt travlt, så min frokost bestod af en burger med fritter hvilket ikke ligefrem er den lækreste smag i munden når man skal ud og træne. Så jeg var rimelig sikker på at jeg i løbet af turen ville gå kold, så jeg smuttede forbi Ritter og fik lige købt mig en energibar just in case.

Men ellers gik det ud af Lyngby og ud på Strandvejen. Planen var igen 10 minutters intervaller med 80-86% af maxpulsen, og så med 3 minutters hvile i mellem. Ikke at der er så meget at berette om udover at jeg kørte til Vedbæk, og fortsatte lige ud mod Rungsted fordi det passede med mit interval. Jeg vendte så om lige før Folehaven og trillede i 3 minutter indtil næste interval skulle sættes igen. Herfra kørte jeg så op af Sandbjergbakken og fik egentlig timet intervallet fint da jeg stoppede kort før toppen. Jeg måtte lige af og få energibaren frem, og derfor blev mit trilleri lige pludselig på 4 minutter. Men så igang igen med 4 interval, hvor jeg kørte ud mod Strandvejen igen, igennem Gl. Holte og Trørød.

Da jeg ramte Strandvejen var det så mod Klampenborg hvor jeg også lige kunne få knebet det sidste interval ind, og jeg var efterhånden også ved at være godt træt. Lidt før Klampenborg gik jeg over til at køre pres kørsel med en puls lige omkring de 80% af max. Og så var det som om at det hele begyndte at gå lidt skævt. I svinget hvor man kan dreje ind mod bakken kørte der pludselig en bil frem og placerede sig ind over cykelstien, og dette blot få meter foran mig :crazy: Jeg slog derfor et slag ud på vejen for at undgå at kollidere med køleren, men havde ikke lige luret på at der sådan set var en bil kort bag mig! Han nåede dog at bremse ned, og vi fik heldigvis efterfølgende øjenkontakt og virkede begge enige om at det var ham den andens fejl. Jeg var sådan set bare glad for at være sluppet helskoet fra den oplevelse.

Op af Klampenborgvej, og så tog jeg 2 gange sprint efter bakken. Ind i p-kælderen i centret, og så op og hente min taske på kontoret. Da jeg så skulle ud igen skete der så selvfølgelig det at jeg fik trådt lidt for kraftigt an i et sving og kunne så mærke cyklen der smuttede under mig :sneaky2: Det er et betongulv og det er malet, og mine dæk var lidt våde, så der skulle tydeligvis intet til. Men for hulen hvor gjorde det ondt. Hele aftenen kunne jeg ikke løfte min højre arm, men der er heldigvis intet brækket og jeg er også sluppet for blå mærker.

Hjem, vaske cyklen, og så i bad.

Alt i alt blev det til 46,7 km med et ok snit, og nogle flotte pulsgrafer :laugh:

20110228tur.png

20110228kort.png

Min februar endte så officielt på 573 km, og 22 timer og 43 minutter i sadlen. Sgu en god mængde, og jeg håber at jeg kan fortsætte de gode takter i marts måned. Motivationen er der i hvert fald. Det har også hjulpet en del at jeg har fået fokus på min kost, og da jeg vejede mig her til morgen stod den på 74,5 kg, så noget tyder på at der ryger lidt. Jeg vil også fra nu af gå over til at styrketræne 2-3 gange om ugen og oppe mængden af cykeltræning. Af samme årsag kommer jeg til at køre fullbody det næste stykke tid, og min træning i søndags kommer nok til at danne grundlaget for den rutine. Så det bliver med fokus på ben, core og bryst, og så mindre fokus på skuldre, triceps og biceps.

I dag regner jeg med endnu en tur på landevejen, og så en cykelfri dag i morgen. Tanken er lidt at køre preskørsel og så tage en test på Sandbjergbakken, og lade det være mit faste teststed. Så det bliver en all-out på 3-3,5 km, så jeg har noget at sammenligne med om nogle uger.

Link to comment
Share on other sites

Uh ha, det lyder ikke rart med dit styrt. Hvordan har kroppen det i dag?

Og nu kommer det klassiske spørgsmål - hvad med cyklen? Egentlig er det lidt irrelevant at spørge til materiellet, da det altid kommer i 2. række. Jeg ved dog af erfaring, at det er det første jeg selv tænker på, når jeg har været nede og kysse asfalten.... Det er sgu lidt surt med ridsede skiftegreb og lign, selvom det selvfølgelig er endnu mere skod med en brækket arm :blink:

Link to comment
Share on other sites

Uh ha, det lyder ikke rart med dit styrt. Hvordan har kroppen det i dag?

Og nu kommer det klassiske spørgsmål - hvad med cyklen? Egentlig er det lidt irrelevant at spørge til materiellet, da det altid kommer i 2. række. Jeg ved dog af erfaring, at det er det første jeg selv tænker på, når jeg har været nede og kysse asfalten.... Det er sgu lidt surt med ridsede skiftegreb og lign, selvom det selvfølgelig er endnu mere skod med en brækket arm :blink:

Armen er øm, men jeg har bevægelighed så det er ikke de store smerter der præger. Cyklen har ikke en skramme. Heldigvis er beton et relativt glat materiale, og min krop tog vidst af for den største del af faldet. Men ja, det var også det første jeg undersøgte da jeg rejste mig op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share