Got legs?


Kermit
 Share

Recommended Posts

Gennemsnitlig intensitet i % =( (gns puls - hvilepuls) x 100 ) / (maxpuls - hvilepuls)

Hvilket giver dig et gennemsnit på 82 %, hvis jeg har regnet rigtigt...

Tak for formlen JAAB, mente også det var det jeg fik sjusset mig frem til :laugh: Kunne være man bare skulle få sat det op i et excel ark så man bare skulle taste sin pulsværdi ind.

Link to comment
Share on other sites

Min træningsfri periode er ved at lakke mod enden, og fredag kørte jeg et smut til Valby på cykel(13 km), og tilbage igen her til morgen. Selvom det foregik som transportkørsel var der godt drøn på, og jeg fatter ikke hvorfor folk kører så langsomt på cykel derinde.

I morgen satser jeg på en tur i skoven, da det lader til at det meste is og sne er væk, og jorden er hård = ikke mudret. Burde være et terræn der passer mig.

Jeg sad og stenede lidt Youtube tidligere, og faldt over det her klip med Tylar Farrar. Er du så færdig det er vildt det han gør!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Han rykker sgu pænt godt igennem, ham Tyler "Ferrari" 4thumbup.gif

Lyder som en god ide med den træningsfri uge. Mon ikke du vender stærkt tilbage med friske ben? Formen burde i hvert fald ikke forsvinde synderligt på lille uges tid, så det skal nok blive godt.

Stadig planer om licens?

Link to comment
Share on other sites

Cykologen - Ja, der er stadig planer om at køre noget licens til foråret. I starten er det bare noget klippekortshalløj indtil jeg finder ud af om det er noget jeg vil satse mere på. Men jeg har jo et sæson mål om at køre point ind i D klassen, så der skal lidt træning til jo :laugh:

Gregers - Det må være en sindssyg vild fornemmelse at træde så kraftigt i pedalerne at man banker den op på 78 km/t. Selv hvis udgangspunktet måske har været 65 km/t, så er en forøgelse på 13 km/t jo bare helt forrykt.

Link to comment
Share on other sites

Som planlagt blev MTB'en luftet i dag. Vejret var faktisk rigtig lækkert til sådan en tur, med temperaturer lige omkring frysepunktet, og næsten ingen vind. Så igennem Lyngby Hovedgade og op mod Geels skov. Jeg kørte ind i skoven fra bunden af, og begyndte så at køre opad. Jeg nåede dog ikke langt før jeg blev stoppet af en sti der var fuldstændig iset til. Jeg vendte om, kørte tilbage til udgangspunktet, og så ind i skoven. Men igen blev jeg mødt af is. Så jeg vendte igen om, og kørte ud af skoven, og kørte op af Geels bakke, for så at prøve at køre ind oppe fra toppen af. Her så det straks bedre ud, så jeg kørte ind på sporet og drønede derudaf - lige indtil jeg igen blev stoppet af is, og så gad jeg altså ikke mere. Så jeg humpede ud af skoven igen mod Kongevejen.

Her besluttede jeg mig så for at køre en god tur på landevejen, så jeg fortsatte af Kongevejen op af bakken fra Holte. Her fik jeg mit første moralske boost da jeg overhalede en anden på MTB, uden at være presset :smile: Jeg fortsatte hele vejen op til Stumpedyssevej, hvor jeg kørte ind. Planen var lidt at prøve at ramme slutningen af HCM's tur og se hvordan jeg ville klare mig på Folehaven. Så jeg kørte ned langs Isterødvejen, og tog så Folehaven baglæns.

Ude på Strandvejen kørte jeg nogle mellemlange intervaller fra Rungsted Havn til lige udenfor Nivå havn, hvor jeg så lige tog et par minutters rulletur, inden jeg tog samme rute mod Rungsted igen. Ved Vedbæk blev jeg enig med mig selv om at bakkerne skulle forceres stående, men med et let tråd. Derfor kørte jeg opad i stil med Alberto Contador, sådan meget hoppende i pedalerne, og bruge vægten til at træde ned med. Normalt kører jeg lidt mere som Schleckerne, meget kraftfuldt og med fokus på både at træde og trække, så det er lidt underligt at køre på den anden måde. Men det er god træning at køre lidt anderledes, og det giver også lidt træning i at stå op i en længere periode af gangen.

Da jeg nærmede mig Klampenborg var jeg lidt træt, men følte egentlig at jeg stadig havde stort overskud. Jeg tog den lidt let op af Klampenborgvej, og da jeg nåede toppen blev jeg overhalet af en gut på racercykel. Ham lagde jeg mig på hjul af, og det gav lige lidt hastighed. Men ellers var det bare hurtigt igennem Lyngby og hjem og vaske cyklen - og den trængte!

Alt i alt en tur på små 3 timer, og med 66,5 km i benene

20110123tur.png

20110123kort.png

Pulssnittet er meget misvisende! Jeg ved ikke helt hvad der sker, men som man kan se på graferne er der nogle store spring. Derudover er turen kørt uden auto start/stop, så alle de gange jeg har stået stille har den også talt med - så snittet er sgu egentlig nok også lidt højere.

I nat sov jeg lidt med pulsbæltet, for lige at se hvad min hvilepuls er. Det er sgu lidt svært for hvis man ligger på siden, så løsner bæltet sig en smule så den ikke måler puls, men ellers har den egentlig vist lidt overraskende værdier. Gennemsnittet for de 6 timer jeg havde bæltet på var på ca. 51 slag i minuttet, men går jeg ind og ser på hvor langt jeg var nede så er der en værdi der hedder 36 slag i minuttet :blink: Hvis det er nogenlunde rigtig, så er det sgu meget godt.

Nå, men efter jeg havde vasket cyklen tog jeg lige en proteinshake, og lavede lidt frokost med 2 spejlæg og 2 stykker rugbrød med makrel i tomat. Sgu ikke helt skidt. Så hoppede jeg i træningstøjet og gik ned i FW. De har åbenabart flyttet al cardio fra førstesalen ned i stuen - hvilket har efterladt styrketræningsområdet fuldstændig tomt :crazy: De har så flyttet de frie vægte derover hvor cardiomaskinerne stod før = ingen spejle. Det er sgu underligt at stå og træne uden at kigge i et spejl, og jeg var egentlig glad for at jeg ikke skulle køre ben i dag, for squat uden et spejl må da være mega underligt :dry:

Anywho, jeg fik da trænet lidt alligevel

SS1

Planke:

90 sek

90 sek

+

Sideplanke:

60 sek

60 sek

+

Spread Eagle:

20

20

- Og så begyndte hoften at brokke sig. Undrede mig egentlig lidt fordi SE øvelsen ikke burde gå i hoftebøjeren. Kan være jeg har gjort det forkert.

Sidebend:

20x 10 kg

15x 20 kg

Cable twist:

15x 15 kg

15x 15 kg

Incline BB benchpress:

10x 20 kg

10x 40 kg

10x 40 kg

10x 40 kg

SS2

Armstrækker:

10

10

10

Flat DB benchpress:

10x 16 kg

10x 16 kg

10x 16 kg

Cable crossover:

10x 15 kg

10x 15 kg

10x 15 kg

Cable flys:

12x 7,5 kg

10x 10 kg

10x 10 kg

DB Bicep curl:

12x 14 kg

12x 14 kg

12x 14 kg

12x 14 kg

- Did someone say SpøerRangeTM? :innocent:

One Arm Opposing:

10x 7,5 kg

10x 10 kg

10x 10 kg

Cable pulldown:

10x 60 kg

10x 60 kg

Lower back:

10x 30 kg

10x 30 kg

Og så var jeg godt og grundigt træt igen. Men dejligt at få trænet igennem igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Så skulle den ged vist også være barberet blink.gif

PS: 36 som laveste hvilepuls er lavt, men da langt fra usandsynligt med din træningsindsats. Det virker ikke som om, at distancerne er det store problem, så der er vel et fornuftigt stort pumpeværk at gøre godt med superman.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja, tænker måske at den lave puls skyldes et stort hjerte. Jeg fik tanken første gang da jeg gik efter min maxpuls, som jeg fik klokket ved 190 slag/min(i øvrigt et tal jeg ikke har kunnet nå siden), hvorimod den efter gængse formler burde ligge omkring de 200. Men igen, hvis man har et stort hjerte så vil ens maxpuls sikkert være en smule lavere fordi det pumper nok blod og ilt ud. Og så med målingen af hvilepuls så giver det lidt ekstra stof til eftertanke, men jeg prøver nok lige at måle den igen en af dagene.

Derudover går det faktisk overraskende godt med at spise mere. Jeg har fået taget lidt på, og er generelt bare begyndt at tænke en lille smule mere over hvilke ting det er jeg kaster i hovedet. Så mandag til torsdag er der ingen slik, sodavand, junk eller andet, men så må jeg til gengæld slå mig lidt løs i weekenden. Som Joe Friel rigtig nok siger: Vil du helst have at dine muskler er bygget op af junk, sodavand og slik, eller af frugt, magert kød og grønsager? Men stor tak til Spøer som vidst gav mig en opsang og hver gang jeg er lige ved ikke at kunne spise mere, ser jeg det her for mig, og så kan jeg altid lige klemme lidt mere ned.

post-15964-011260400 1295860561_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig logning af dagens træning

Opvarmning:

5 min. crosstrainer

Squat:

10x 50 kg

5x 80 kg

5x 80 kg

5x 80 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

4x 100 kg

2x 105 kg

2x 110 kg - Ny PR

- Squatten kørte godt i dag, men det var meget underligt ikke at have et spejl at kigge i til at holde fokus og stabilitet. Må de snart gerne få fikset.

Smith Calf Raise:

20x 100 kg

20x 100 kg

20x 100 kg

SS1

Armstrong row:

10x 14 kg

10x 14 kg

+

Bulgarian Split Squat:

10x BW

10x BW

- Faktisk en ganske god øvelse, men den sætter godt nok krav til ens balance.

Arnold Press:

10x 12 kg

10x 12 kg

Front raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Tricep pushdown w. rope:

10x 15 kg

10x 15 kg

Og det var den træning. Nu står den på aftensmad!

Link to comment
Share on other sites

Når man squatter er det vigtigt at have et fast punkt at kigge på under hele løftet. Mange vil f.eks. gerne kigge neutralt/lidt op for bedre at kunne holde brystet oppe. Kigger man ind i et spejl vil det være meget svært at holde fokus på et bestemt punkt da baggrunden ændrer sig i takt med at du bevæger dig. Gem spejlet til biceps træningen, din teknik vil helt sikker have gavn af det :)

Link to comment
Share on other sites

Når man squatter er det vigtigt at have et fast punkt at kigge på under hele løftet. Mange vil f.eks. gerne kigge neutralt/lidt op for bedre at kunne holde brystet oppe. Kigger man ind i et spejl vil det være meget svært at holde fokus på et bestemt punkt da baggrunden ændrer sig i takt med at du bevæger dig. Gem spejlet til biceps træningen, din teknik vil helt sikker have gavn af det :)

Den med det faste punkt er jeg helt med på, og jeg plejer at finde en plet på spejlet at fokusere på. Det jeg dog i særdeleshed bruger spejlet til i de første løft er at sikre mig at mine knæ ikke vandrer indad når jeg presser op, og inden jeg går ned sikrer mig at vægtstangen er nogenlunde vandret og ikke hælder for meget til den ene side. Jeg følte mig i hvert fald lidt handicappet uden spejl, men kan være det bare er et spørgsmål om tilvænning.

Hoften er lidt øm i dag, og jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor. Men jeg må jo bare lave de udstrækningsøvelser og håbe på at det hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Stabilt squattet - frit efter hukommelsen har du indhentet mig nu. Mener at have ligget på 2x110 som max. Og så vejer du jo en del mindre.

Hrmpf!

Mange tak, men tror nu egentlig også at du har flere kg i dig ift. squatten, hvis du bare overvinder din frygt for at have mange kg på stangen. Men sad lige og nørdede lidt. I squatten kørte jeg lige knap 3400 kg i går, og kunne sagtens have kørt mere, men valgte ikke at køre mig helt i hegnet. Mit nye max på 110 kg er 46,7% mere end min egen kropsvægt(ca. 75 kg for tiden) og det er sgu da egentlig meget fint. Tror næste gang jeg kører squat at jeg prøver at hæve min 5x5 rutine til 82,5 kg. Tror egentlig godt at jeg kunne nappe 85 eller 87,5 kg, men vil helst ikke overbelaste leddene nu hvor det går godt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var den klassiske sprinttræning. Benene var lidt tunge til at starte med, men efter lidt opvarmning var de ok igang. Det kørte bare ikke rigtig i dag tror jeg. Jeg gik lidt død i intervallerne, men fik alligevel banket op på 822 watt. På et eller andet tidspunkt skal jeg prøve at køre et sprintinterval på 300 meter og se hvilket watt gennemsnit jeg kan holde der.

Så det blev til 47 minutters hjemmetræner, med 145 watt i gennemsnit. Nogle ganske fine kurver, uden at jeg for alvor kom op i det helt røde felt - hvilket skyldes at man på kort tid banker pulsen op.

20110125tur.png

Link to comment
Share on other sites

Benene var godt smadrede efter intervallerne i går, men det skulle ikke afholde mig fra at hoppe ned i FW efter arbejde i dag og træne lidt. Dagens træning havde fokus på, ja, gæt selv

gun-girls-82.jpg

Opvarmning:

10 min. crosstrainer

Planke:

Lang tid

Sideplanke:

Knap så lang tid

Incline DB Benchpress:

10x 18 kg

10x 16 kg

10x 14 kg

- dropset

10x 16 kg

10x 16 kg

Flat BB Benchpress:

10x 45 kg

10x 45 kg

10x 45 kg

Cable crossover:

10x 20 kg

10x 15 kg

10x 12,5 kg

10x 10 kg

10x 7,5 kg

- Dropset

10x 15 kg

10x 15 kg

10x 15 kg

Armstrækker:

15

10

Cable flys:

10x 10 kg

10x 10 kg

10x 10 kg

Bicep curl:

10x 14 kg - ville have kørt til 12, men det havde jeg glemt

12x 14 kg

12x 14 kg

12x 14 kg

12x 14 kg

Preacher curls:

10x 10 kg + stang

10x 10 kg + stang

10x 10 kg + stang

10x 10 kg + stang

Decline situp:

30

20

Front raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Lateral raises:

10x 9 kg

10x 9 kg

Planke:

Ok tid

Sideplanke:

Lidt mindre tid

Link to comment
Share on other sites

Når jeg bliver stor vil jeg være cykelrytter

Podium+Look+TOC+Stage+1+037.JPG

Har man været på MOL i bare et par uger, så ved man at den generelle holdning herinde er at det er de store flotte fyre der får alle pigerne - meeeeeeeen det ser da ud til at både cykelryttere og piger er interesserede i hinanden.

Dagens træning foregik på Tacxen og var de klassiske 2x 20 intervaller. Da jeg hoppede op på cyklen var det til en gang let spin de første 10 minutter inden modstanden blev sat op til 220 watt. De første 5 minutter var ganske fine, men så begyndte benene at gøre ondt. Det var faktisk en lidt underlig fornemmelse, for jeg følte egentlig at benene havde poweren, men de gjorde ondt. Derfor var de 5 minutters pause også dejlig, inden det gik for sig igen.

Da jeg nærmede mig de sidste 5 minutter var benene ved at være drænede for energi, men jeg kom igennem.

Så det blev til 60 minutters træning, 30 km, gennemsnitlig watt på 187. Jeg ville gerne have vist jer pulsgrafen, men min Garmin opførte sig igen underligt. Selvom den står på at den ikke skal auto start/stoppe, så cutter den min puls fra hvis den mister satellit forbindelsen.

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på træning fra morgenstunden af sammen med Wiggins. Var faktisk overrasket over at mine ben ikke klagede mere end de gjorde efter træningen i går.

Opvarmning:

5 min. crosstrainer

Squat:

10x 20 kg

10x 60 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

- Ved ikke lige helt hvad der skete her, men det føltes let :blink:

Smith Calf Raise:

20x 100 kg

20x 100 kg

20x 100 kg

Bulgarian Split Squat:

10x BW

10x 10 kg

- Gik faktisk rigtig fint med balancen i dag.

Armstrong row:

10x 16 kg

10x 16 kg

Hyperextensions:

15

15

Hanging leg-hip raise:

20

20

Side bend:

15x 20 kg

15x 20 kg

Bicep curl:

12x 14 kg

12x 14 kg

Og det var så den træning. Jeg hoppede op på vægten her til morgen og den viste 76,4 kg :crazy: Det fik mig så til at tænke at jeg måske skulle få lavet en kropsanalyse igen og se hvad den siger mht. fedtprocent, vand i kroppen og muskelmasse. For ingen tvivl om at det ikke generer mig hvis det bare er muskelmasse, men hvis der ligger en pæn portion fedt, så skal jeg overveje hvordan jeg kommer af med det i marts/april så jeg står lean til sæsonstarten.

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på træning fra morgenstunden af sammen med Wiggins. Var faktisk overrasket over at mine ben ikke klagede mere end de gjorde efter træningen i går.

Opvarmning:

5 min. crosstrainer

Squat:

10x 20 kg

10x 60 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

5x 85 kg

- Ved ikke lige helt hvad der skete her, men det føltes let :blink:

Smith Calf Raise:

20x 100 kg

20x 100 kg

20x 100 kg

Bulgarian Split Squat:

10x BW

10x 10 kg

- Gik faktisk rigtig fint med balancen i dag.

Armstrong row:

10x 16 kg

10x 16 kg

Hyperextensions:

15

15

Hanging leg-hip raise:

20

20

Side bend:

15x 20 kg

15x 20 kg

Bicep curl:

12x 14 kg

12x 14 kg

Og det var så den træning. Jeg hoppede op på vægten her til morgen og den viste 76,4 kg :crazy: Det fik mig så til at tænke at jeg måske skulle få lavet en kropsanalyse igen og se hvad den siger mht. fedtprocent, vand i kroppen og muskelmasse. For ingen tvivl om at det ikke generer mig hvis det bare er muskelmasse, men hvis der ligger en pæn portion fedt, så skal jeg overveje hvordan jeg kommer af med det i marts/april så jeg står lean til sæsonstarten.

Hej Kermit!

Hvis du har et spejl og evt. klemmer dig selv med et pincetgreb rundt omkring på kroppen, bør du da ikke være i tvivl, om det er fedt eller muskler, der er årsagen til din vægtøgning!!

God weekend :smile:

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes mig rent faktisk at holde hviledag i går :blink: Det holdt godt nok også hårdt, for jeg havde mest af alt lyst til at hoppe ud på landevejen og få nogle km i benene. Men i stedet havde jeg lavet en liste med ting jeg skulle nå, og det hele blev gjort. Bl.a. er bilen nu sat til salg på Bilbasen og DBA til 55.000,- og så har jeg valgt at sælge mit SRAM Red kranksæt fra Cinellien og mit Cosmic Carbone forhjul.

Men da jeg vågnede her til morgen og så solskin udenfor var der ingen tvivl om at jeg skulle ud på Cannondalen og så ellers bare nyde vejret. Jeg forsøgte at holde en lav puls ud af byen - ikke særlig svært, og så kørte jeg ud mod Bagsværd og igennem Hareskoven mod Farum. Her valgte jeg så at køre et interval hvor jeg skulle ligge mellem 80-85% af max i 20 minutter. Det gik faktisk ganske fint, men det var alligevel en udfordring at holde den dernede når bakkerne kom. Fik da også hentet en gut på en racercykel, så der har alligevel været godt drøn på mtb'en :superman:

Da jeg nåede Farum blev jeg stoppet af et lyskryds, så intervallet blev "kun" på 15 min, men i det mindste en god tid at stoppe på. Herfra gik der lidt dogmecykling i det, da jeg egentlig ikke vidste hvor jeg var i verden, så da jeg på et tidspunkt drejede til højre anede jeg ikke hvor jeg ville ende henne, og det er bare så fed en følelse. Det er noget jeg gør alt for sjældent, men det giver sådan et underligt kick når man pludselig opdager steder man måske har været før, men har glemt igen, eller steder man aldrig har været før. Jeg endte f.eks. med at køre igennem Bregnerød som jeg ikke kan huske jeg har kørt igennem før, men til gengæld fandt jeg det skilt de kører skiltespurt ved i CYKL! dvd'en. I øvrigt en underlig spurt, for skiltet ligger i et sving, så man kan ikke se skiltet på afstand, og skal rundt i en blød kurve for at finde det. Ikke særlig gennemtænkt.

Så endte jeg ude ved Kongevejen igen ved Høvelte kaserne, og så kørte jeg ned mod Sjælsmark, og satte så endnu et interval ind. Igen, samme koncept som før. Ind igennem Ketteris(tror jeg det hedder), så jeg endte ved Stumpedyssevej, inden jeg kørte ud mod Gunderød. Det var først da jeg var ved at nå Fredtoften at intervallet sluttede, og det endte med at være 20 minutter.

Så kørte jeg ned langs Karsemosegård, og ud til Strandvejen. Fra Mikkelgård og til Vedbæk tog jeg endnu et interval, som endte med at blive på ca. 15 minutter. Herfra besluttede jeg mig for at komme ned i tempo resten af turen, hvilket selvfølgelig ikke holdt. For da jeg kom over bakken mellem Vedbæk og Skodsborg havde jeg hentet 3 andre ryttere - alle på racercykler, som lå med 10 meters mellemrum. Jeg holdt mig i ro på nedkørslen, og da bilen bag mig kørte forbi sprang jeg ind bagved og kom forbi den første. Så blev jeg fanget bag de 2 andre ryttere, og måtte vente noget før bilerne havde passeret så jeg kunne komme forbi. Det blev så til en lille sprint, hvor jeg virkelig gav den gas, hvilket er ret sjovt på en MTB, fordi der skal langt flere kræfter til at få den op i fart end landevejsraceren.

Herfra kørte jeg så stille og roligt af Strandvejen, hele vejen op til Charlottenlund hvor jeg kørte igennem, tog Klampenborgvej op, og så ellers bare hjem.

I alt blev det til ca. 66 km med 24,2 km/t. Gennemsnitlig puls i nærheden af 75-76% af max, og godt og vel 2 timer og 45 minutter i sadlen. Egentlig en ganske nydelig pulskurve.

20110130tur.png

20110130kort.png

Jeg har nu fået sat min Garmin holder på MTB'en, og det hjalp gevaldigt i forhold til måling af puls og sådan. Jeg ved ikke om det er fordi den har ligget og rodet rundt i min lomme at den ikke har kunne få god nok forbindelse.

Det slog mig faktisk også på turen at jeg havde masser af power i benene, en super fornemmelse i øvrigt, og hvis det her er et billede af min "hvileform", så burde jeg have god power når sæsonen går igang, for hvis det her kan forbedres så bliver det godt. Men jeg bør snuppe en tur sammen med nogle andre for at have noget at måle mig lidt med. Så hvis alt går efter planen håber jeg lidt på at køre med HCM på lørdag hvis de kører MTB.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstræning

2009_gp_camaiore_mario_cipollini.jpg

- Som hugget i sten

Dagens træning var i FW med fokus på overkrop, og var i selskab med Haslund fra Ritter. Sindssygt hyggeligt.

Opvarmning:

5 min. crosstrainer

Planke:

???

Sideplanke:

???

- Har ingen idé om hvor lang tid der går når jeg ikke har min ipod med

Flat BB Benchpress:

10x 45 kg

10x 45 kg

10x 45 kg

Incline DB Benchpress:

10x 16 kg

10x 16 kg

10x 16 kg

Cable flys:

10x 10 kg

10x 10 kg

10x 10 kg

Crossover:

10x 15 kg

10x 15 kg

10x 15 kg

Bicep curl:

12x 16 kg

12x 16 kg

12x 16 kg

12x 16 kg

Preacher curls:

10x 10+ stang

10x 10+ stang

10x 10+ stang

Arnold Press:

10x 12 kg

10x 12 kg

Lateral raise:

10x 9 kg

10x 9 kg

Hanging leg-hip raise:

20

20

Sidebend:

15x 20 kg

15x 20 kg

Og det var så den træning. Min "hofte" driller stadig lidt, selvom jeg bruger det meste af aftenen på at strække ud. Er ret så irriterende.

Link to comment
Share on other sites

For tiden går jeg og overvejer hvilke højprofil hjul jeg skal erstatte min Cosmic Carbones med, som jo desværre døde sidste år. Jeg ender nok med endnu et sæt af dem, men jeg har da leget lidt med tanken om et par Reynolds Assault, FFWD F6R, Zipp 404 Firecrest(kom jeg hurtig væk fra da jeg så prisen :crazy:) eller måske et sæt Shimano C50.

Så var jeg inde på WeightWeenies i går og faldt over en tråd hvor der var en gut der havde købt et par carbon hjul, 50 mm fælg, en vægt på under 1300 gram, og til en pris på 800$ inkl. fragt :bigsmile: Lyder godt nok ikke tosset, og at dømme fra de første anmeldelser så burde der være god bremseevne i dem.

carbonrims-1.jpg

carbonrims-4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Ooooh, wicked wheels devil.gif

Lyder godt nok som en god deal, hvis den vægt og den pris virkelig stemmer. fedt stealth-look … Smid da lige et link op, hvis du falder over det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share