Thomas J


Thomas J
 Share

Recommended Posts

1 single med 160 kg "ny PR med nuværende kropsvægt"
Flot bigguy :thumbwink:

Hmm du skriver at du ikke havde meget i reserve, men var det sådan at den kun lige kom op eller hvad?

med min nye kropsvægt (117,2 kg imorges),

Fitness pind :lol: B)

Nej godt at se at du er still going STRONG

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 859
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm du skriver at du ikke havde meget i reserve, men var det sådan at den kun lige kom op eller hvad?

Nej, den var bare langsom og tung. Vil tro jeg måske kunne have taget 162,5 kg idag, men så havde det også været max. Men som sagt, så er jeg øm og træt i kroppen, så det ser nok anderledes ud, hvis jeg lige giver den lidt ro. Har kørt tungt længe nu.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk flot løft Thomas!!! :devil::devil::devil:

Det må i den grad også hjælpe på motivationen, at du så småt er begyndt at stige igen. For nogle måneder siden kunne man via din log, læse hvordan din motivation var dalende og det afspejlede sig også i din træning, eller også var det omvendt.

Nu har bæret vendt og du giver den fuld gas igen, det er altid rart at mærke fremgang.

:bigsmile: Held og lykke med dit maks om 2 ugers tid. :bigsmile:

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med bænkpresset :) . Omregner man kropsvægt og bænkpresmax før og nu til Wilkstal, så vil et bænkpres på et sted mellem 162½ og 165 være det bedste du nogensinde har lavet. Og hvis du kan nå de 170 igen med en lavere kropsvægt drøner du langt forbi dine egne tidligere resultater. Imponerende :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 160 kg

Det ser da endda rigtigt godt ud!!!

Ja, målet var da ihvertilfælde at komme over de 170 kg igen, i løbet af sommeren. Så lad os håbe det fortsætter sådan her.

Thomas

- og held og lykke med de sidste par stykker.

Link to comment
Share on other sites

Omregner man kropsvægt og bænkpresmax før og nu til Wilkstal, så vil et bænkpres på et sted mellem 162½ og 165 være det bedste du nogensinde har lavet.

Fucking aye. Så skal jeg bare minimum have 162,5 kg næste gang :devil:

Tak for kommentarene gutter. Det er rart at vide at folk stadigvæk følger med ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ups, jeg læste lige på BaskeT's liste over rekorder, at du faktisk har bænkpresset 175kg tidligere. Jeg beregnede Wilks-tallene på baggrund af et max-løft på 170kg. Sorry :4oops:

Det ændrer dog ikke på det faktum, at hvis du opfylder din målsætning om at komme over 170kg igen, så er det ny personlig styrkerekord. Du behøver endda ikke gå forbi 170kg for at nå dette mål. Med den nuværende vægt på 117kg vil 169,5kg være tilstrækkeligt. Hvis vi skal lege lidt med tallene, så vil du med en kropsvægt på 113kg lige akkurat kunne "nøjes" med at løfte 167,5kg for at sætte All Time High.

Og hvis du allerede idag kan bænkpresse 160kg (og måske 162,5kg) uden at have bygget op til et nyt max, så ligger den ultimative rekord helt sikkert indenfor rækkevidde :) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share