Løb på den lange bane - DM 100 km i lightudgave.


Lars mikkelsen
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

2 timer 34 min stille og roligt, men lidt højere tempo end Mors Rundt, dog en fin træning i godt selskab.

I aften pakkes bilen og så afsted til Mors, hvor der skal gennem køres ruten til Mors Rundt og de skrappeste stigninger gennemløbes. :4trumpet: :4trumpet: :4trumpet: :4trumpet: :4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

Test i Viborg:

God test i Viborg løb 60 km på gps-uret.

Min væske og kaloriestrategi fungerede rigtig fint, og jeg havde ingen problemer med at tømme maven.

Mine kræfter og lunger fungerede super.

Eneste lille trælshed i min test er, at jeg fik løberknæ ude ved 50 km, men vil prøve en lidt anden strategi til Mors Rundt der gerne skulle tage noget tryk af benene.

Her ca 4 timer efter, at jeg sluttede min test har jeg ben der sikkert godt kunne løbe en god tur nu, så jeg er overbevist om, at min form er fin. :crazy_pilot: :crazy_pilot: :crazy_pilot: :crazy_pilot: :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Her ca 4 timer efter, at jeg sluttede min test har jeg ben der sikkert godt kunne løbe en god tur nu, så jeg er overbevist om, at min form er fin.

Det er altså rimelig vildt efter sådan en 60 kilometers spadseretur :happy: Men sikkert meget godt, at du modstod fristelsen.

Hvilket tempo kunne du holde på distancen?

Link to comment
Share on other sites

Allerede bedring i mit ben, så noget tyder på, at jeg har fundet frem til, hvor jeg skal rette lidt på det mekaniske.

Tog en lille tur på: 1,5 time ude ved møllerne sammen med hundene - helt uden smerter af nogen art.

Imorgen er det hvileag intet løb kun 4x udstræk

Søndag 1/2marathon i Fredericia på en meget kuperet rute, så her vil jeg nok lægge lidt sløvt ud og løbe stigningsløb på de sidste 10 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share