1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394.1k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,355 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Er du faldet over nogle sammenligninger endnu mellem CRW Works og andre mere veletablerede/kendte mærker? Jeg kunne dæleme godt overveje de 5060'ere. Der kan vel sagtens komme slange i hjulene? 
    • Helt rigtigt. Der er ligesom 3 lejre i hele Kina komponent snakken:  1. Kopivarerne. Der hvor du kan købe dårlige kopier af vestlige, og nu også østlige, produkter. For 10 år siden var det klassisk Pinarello (kaldt Chinarello) der blev kopieret absolut mest, og med rigtig dårlig kvalitetskontrol. Nu kan du gå på Aliexpress og finde Cervelo, Pinarello, Specialized, Trek etc der bliver kopieret for fuld smadder. Du kan finde tøj fra Rapha, MAAP, Pas Normal Studios, Castelli etc. Solbriller fra 100%, Oakley etc. Intet af det er ægte, og koster nærmest ingenting.  2. De billige ting. Hjulsæt til 1500-2000 kroner i kulfiber, nogle er gode, andre elendige. Kvalitetskontrollen er igen meget flygtig. Du kan få et genialt produkt til pengene, og du kan få skrald. Det er vitterligt det vilde vesten, og tæt på umuligt at finde rundt i.  3. Det vesten frygter. De mærker der har etableret sig, og bygget en kvalitetsafdeling op. Mange af dem har haft lidt udfordringer i starten, men fælles for de store mærker er at de tager det ekstremt seriøst, og deres kundeservice reagerer med det samme. Når man dykker ned i nogle af historierne, så reagerer de prompte hvis der er en fejl på deres ting. Så hvis man holder sig til de store mærker, så betaler man selvfølgelig lidt mere, men det er stadig ekstremt meget værdi for pengene man får. Når det kommer til hjul jamen så er det mærker som Farsports, Light Bicycle, CRW Works, Elite, Winspace, 9Velo o.lign. der bare producerer nogle super fede ting, til priser hvor de fleste kan være med, og med teknologi der giver mening.  Så er det også som Henrik siger, også rigtigt at der er noget politisk i det her. For jeg tror de færreste af os ligefrem er begejstrede for Kina som land. Modsat er det, som Henrik også siger, svært at undgå, for de er så dominerende som de er.  Den reelle udfordring er nok at priserne på cykelgrej er eksploderet de senere år. Jeg kiggede på en Rival 12 speed kassette i går, den koster 900 kroner! Dengang det var 10 eller 11 speed kostede den måske 400 kroner. 900?! En S-Works SL8 ramme koster 45.000. For 10 år siden kostede den omkring 25.000. ALT er eksploderet i pris, så en komplet S-Works SL8 med Red gruppe og Roval hjul koster 118.000 kroner. Skulle du lave noget tilsvarende med rene Kina komponenter ville du være LANGT under halvdelen i pris, og visse steder have federe dele. 
    • Well det nåede jeg så ikke og nåede i det hele taget ikke andet end at sidde ved skrivebord og arbejde til alt for sent. Dog små pauser, hvor jeg satte robotter godt i gang og forberedte, at super vinduespudser D i dag kan komme og udrette mirakler. Kan ikke selv. Ja og så kom en unik mulighed for lille blid vandretur i Italien ved Amalfi kysten med vandre veninde Lisbeth, som jeg rejste med på GR 20 på Korsika i 2013. Det bliver en rigtig luksus tur og jeg smilede virkelig, da der i pakkelisten står, at jeg skal have mindst 3 par sokker med (til 5 dages vandring). Well det kan jeg jo klare mig med i mange uger i Nepal. Men bliver dejligt med et break og det at være rigtigt på farten. Selvfølgelig er Nepal hoved ferien i år men det er også mange måneder bare at være på med arbejde og hvis jeg var blevet hjemme i DK, så var jeg også allerede indrulleret i 2 møder på job = ikke ferie. Selvfølgelig en masse logistik med frem og tilbage til KBH x 2 både i uge 23 og 25, planer som skulle ændres mv mv. Først og fremmest så kan jeg mærke, at jeg glæder mig som et lille barn til at være på tur. Og  re tur til Italien minder mig om min første vandretur ever på Sardinien i år 2000. Sådan en skelsættende tur da jeg blev bidt af vandre bug + mødte mand som bragte mig til Århus og det liv som jeg har der i dag.  Har pakket gymnastik tøj i taske og håber at nå noget Hechmann løb og også gerne nogle af de gode øvelser for ballemusklerne senere i dag. Stats: Kaffe dag 162, alkohol dag 165, slik dag 8, chokolade dag 7. Morgenvægt 57.3 men har altså fornemmelsen af øget muskelmasse og har det bedre inklusiv med bedre søvn når jeg prioriterer god sund mad. Lidt en ukendt rejse og håber selvfølgelig ikke, at vægten bare vil stige og stige. Det tror jeg nu heller ikke.  Dejlig solskinsdag til boardet  
    • Bfip Kind act: Cop s efforts helped girl find family KARACHI:The precise definition of an 鈥榠tem song鈥?cannot be traced to a particular film or a page in the dictio [url=https://www.adidas-samba-adidas.es]adidas samba negras[/url] nary. Item numbers have a lineage of their own 鈥?whether it鈥檚 a classically pompous rain-sequenced ditty with a gaudy girl dancing with a ridiculously striking updo in Syed Noor鈥檚 movies or Helen pirouetting rhythmically to Yeh Mera Dil in the ori [url=https://www.valela.at]uggs hausschuhe[/url] ginal Don, for Lollywood and Bollywood, an item number is what creates an orbit around an entire film.聽 And man, have these numbers evolved with time.It鈥檚 exceedingly in-your-face obvious that the purpose of these songs is to obje [url=https://www.valela.at]ugg boots tasmania[/url] ctify women but the sole point of this debate is that something can be erotic without being smut. If done right, the 鈥榦bjectifying鈥?factor can transmute into artistic symbolism. Madhuri Dixit performing to Choli Ke Peeche was a highly sexualised number with lascivious imagery and suggestive lyrics but it was a pure piece of fine art. As was Bipasha in Beedi, Urmila Matondkar in Tanha Tanha and Kareena Kapoor i The findings, published in the online Early Edition of the Proceedings of the National Academy of Sciences on March 25, represent a potential new therapy for treating at le [url=https://www.adidas-yeezy.de]adidas yeezy[/url] ast some patients with CLL, [url=https://www.nike-dunk.it]nike sb dunk[/url] the most common type of blood cancer in the United States.CLL cells express high levels of a cell-surface glycoprotein receptor called CD44 [url=https://www.asicsgel.de]asic schuh[/url] . Principal investigator Thomas Kipps, MD, PhD, Evelyn and Edwin Tasch Chair in Cancer Research, and colleagues identified a monoclonal antibody called RG7356 that specifically targeted CD44 and was directly toxic to cancer cells, but had little effect on normal B cells.Moreover, they found RG7356 induced CLL cells that expressed the protein ZAP-70 to undergo apoptosis or programmed cell death. Roughly half of CLL patients have leukemia cells that express ZAP-70. Such patients typically have a more aggressive form of the disease than patients with CLL cells that do not express that specific protein.Previous research by Kipps and others has shown that CL
  • Recent Status Updates