Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,044
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (240,994 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 107 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • 24-10-2020 Løb 6,4km 42m59s Løbet på stive ben, det blev en restitutions tur. Brok hoved til: Nøj hvor jeg er træt af corona, den virus må godt snart pakke sammen. Sider og laver planer for alternative møde former, det er ikke spændende! Brok hoved fra.
    • 22-10-2020 Løb 9,3km 1h00m32s Vejrudsigten sagde nogenlunde tørvejr. Nå, virkligheden: 5 meter ude, regn og en stiv vind lige imod. Det tog 5 km før jeg fik varmen. De sidste km var til gengæld vidunderlige. Stille regn i ryggen og gadelampernes genspejlinger i vandpytterne.   23-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Dødløft:  1 x 5 x 20kg.   1  x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 2 x 10 x 80kg.  Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 80kg. Skulder pres sidende. Db:  1 x 10 x 10kg.  2 x 10 x 12kg. Havde lige en time inc. transport. Trænger til lidt fornyelse. Det tænker jeg lidt over
    • I går lykkedes det, og et nyt 2021 projekt er søsat: ny cykel.  Det har taget noget tid, og mange skuffelser, men pludselig lykkedes det at lande den ramme jeg i virkeligheden helst ville have - en S-Works Tarmac SL6 til fælgbremser. Der har været mange overvejelser, og mange boblere der har været inde og ude, men til sidst havde jeg fået det banket ned til SL6'eren, en Ridley Noah Fast eller en kina ramme. SL6'eren har været super svær at finde, specielt som rammesæt, og specielt til priser der var værd at betale. Ridley'en har været svær at finde i min størrelse, og kina rammen kom relativt sent ind. Dog havde fordelen ved sidstnævnte at jeg havde haft råd til at bygge det hele op fra start nærmest. Men det har hele tiden været SL6'eren jeg har haft øje for, og som jeg helst ville have.  Så i går fik jeg byttet mig til en Sagan SL6'er for min gamle SL5 ramme plus kontanter. Det er næsten en skam at skrælle lakken af den, for den er faktisk mega flot, men sådan må det være. Der er også allerede kommet et par Dura Ace Direct Mount bremser på, og nu begynder samlearbejdet. De sidste par cykler har været for forsikringspenge, så jeg har haft penge til det hele fra starten af. Det har jeg ikke denne gang. Så der kommer et par nye komponenter på som styr, frempind, sadel o.lign, og så bliver min nuværende gruppe flyttet over sammen med pedaler og hjul. Så kan jeg bruge de næste par år på at spare op til en etap AXS 12 speed gruppe eller hvad der er smart til den tid. Så lige nu er der fokus på at få handlet lidt stumper, og så ikke mindst finde ud af hvilken lakering der skal på.
    • 92,5kg efter 4325kcal. Erfaring 1: Køb ikke is på tilbud. 2: Lås proteinbarer inde i Kitchen Safe´en.

      Jeg er stadig en idiot og hang på YouTube indtil ved totiden og vågnede ret sent
      Jeg nåede dog en lille tur på turboen alligevel.
       
    • Vægten op til 92,0 efter 2700kcal

      Jeg tog en sen lur i går og havde det fint da jeg vågnede. 

      Har taget en let træningsdag i dag med en lille gang hjemmestyrk på 30 minutter. Mest ben og to skridt tilbage vægtmæssigt og så 10 minutter i zone 1 på turboen bagefter.
  • Recent Status Updates