Gregers TF Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 At sammenligne sig med Bagmanden kan kun ende med dårligt humør, hæhæ....Du ligger helt sikkert i den bedste ende hvad angår motionsryttere. Nu plejer vi at køre noget længere og kan kun sammen ligne med motionsklubben i Hørsholm, men der er max en håndfuld der vil kunne gøre dig kunsten efter. Ved godt at det ikke er det du vil og et eller andet sted er spredt træning med garanti også både sundere og sjovere end ensidig træning, men et år (måske to) i en cykelklub hvor de kører seriøst og du er licensklar - i hvert fald hvis du ikke allerede ligger helt oppe af dit genetisk max men med 1000km på 2/3 sæson burde der være oceaner af forbedring at hente. Det er jo heller ikke fordi du vælter dig i løb, roning eller svømning men crossfiten lægger selvfølgelig en suveræn bundtræning.Bare til sammenligning, så kører licens D-klassen (det der hed begynder sidste år) typisk fra 37-38 og opad i snit på 30km-enkelstarter. I betragtning af forskellen i indsats på cyklen burde det ikke være noget problem at nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 17, 2009 Author Report Share Posted July 17, 2009 Gregers -> Det lyder ikke ringe så - mere kan jeg dårligt forvente (eller forlange) som min træning er skruet sammen. Det hænger sådan set også fint sammen med Crossfit målsætningen om at være bedre end de fleste bortset fra specialisterne uanset disciplin.I sådan en D-klasse enkeltstart er det med tri-styr, høje fælge og i den dur?PS: Nøøj, min mavse kan godt mærke den GHD-tabata i går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molleally Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 PS: Nøøj, min mavse kan godt mærke den GHD-tabata i går. GHD-situps er bare ufatteligt sneaky hvad angår DOMS. Når jeg har lavet en større portion går der gerne 2 dage før det for alvor kicker ind. Hvis du er disponeret for det samme, så glæd dig til i morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 17, 2009 Author Report Share Posted July 17, 2009 Gymnastik torsdag 16-07-2009Rimelig meget copy-paste fra sidst. GulvThe usual stuffHandstands-tamtamAraberForlæns saltoTilbage på "normalt" springbræt og en mere fast (men stadig tyk).Det tog lidt tid før jeg blev bare nogenlunde stabil, men efterhånden sad omkring halvdelen vel.Så kom en flink Parkour-gut over og forklarede at mit tilløb var helt galt. Problemet var at jeg satte af med samlede ben foran springbrættet og det mister jeg en masse momentum på. Det jeg skulle i stedet var et mere direkte løb ind i springbrættet.Jeg havde det i forvejen svært med tilløbet i dag, så det gjorde det bestemt ikke nemmere at lære det om, men når det lykkedes kunne jeg bestemt mærke mere power fra brættet.Styrke3 x 5 TOP pulls negativer3 x 5 Pseudo Planche Pushups 3 x 1 Back Lever negatives (jeg var flad) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 (edited) I sådan en D-klasse enkeltstart er det med tri-styr, høje fælge og i den dur?Jeg kan ikke vide det med sikkehed da jeg aldrig har overværet et landevejsløb og altså heller ikke en enkeltstart (men man kunne jo pløje cykelklubbernes fotoalbums igennem men arbejdet kalder).På baggrund af det jeg har set til torsdagsstævnerne i Ballerup Cykelarena sammenholdt med at cykelryttere generelt er nogle udstyrsludere vil jeg tro at de fleste har udstyret i orden, men i D skal der skal nok være et par stykker som kører på almindelig racer. Høje fælge kører de fleste på bare til træning og et løst tri-styr kan man vist få for under en tusse (så skal man bere lige justere cyklen ind da man sidder anderledes men har man gjort det een gang og aflæst hvor stumperne sidder, så er det jo let til en anden gang). Edited July 17, 2009 by Gregers TF Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 18, 2009 Author Report Share Posted July 18, 2009 CrossFit Open Gym lørdag 18-07-2009Jeg stod helt alene i kirken og skulle igang med træningen - meget mystisk.Lidt efter lidt dukkede der en smule mennesker op, og nogle af dem trænede også. Pre-opvarmningLedtamtamHindupushupsMobilitetshalløjØvelser med pindOpvarmning3 runder af:10 Chest-2-bar pullups5 Strict ringdips10 OHS med pindderefter Double undersca 405050- easyFull Squat Cleanopvarmning @ 20kg1 x 3 @ 40kg1 x 3 @ 60kgmange @ 70kgmange @ 80kg - med split jerk på den første3 x 1 @ 90kg3 x 1 @ 100kg - med split jerk på den første- Ganske fin teknik synes jeg selv. Setup og hiv var fint og landingen rimelig solid. Squat-delen en smule tung, og der var måske en enkelt eller to der sad lidt fremme.Weighted strict chinups (dvs underhånds)1 x 5 @ mig1 x 5 @ mig + 5kg1 x 5 @ mig + 10kg1 x 5 @ mig + 15kg1 x 5 @ mig + 20kgsupersættet medHandstand Pushups (på pushup paralletter)8-10 singles- Damn, de er hårde!Tabata Concept 2 roning797 meter i alt346 watt i snit30 spm @ damper 4- Jeg gav den vel 90% gas eller deromkring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Passer ruten? http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=2069Hvor ser det bare fedt ud Synes du stadig det? (For de uindviede skal vi op ad det i morgen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTBforever Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Jeg er nærmest grøn i hovedet af misundelse ...God tur !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 Det blæser MEGET!Og bliver MEGET varmt... indtil videre 29 grader kl 8 om morgenen.Og benene føles IKKE fantastiske.Weeeeeeeeeeeeee Vi er pænt nervøse pt. - fjollet når det bare er sådan en bette grusbunke.Impossible is nothing Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneN Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Impossible is nothingThat's the spirit! I må begge to have en fantastisk tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Selvfølgelig skal I nok klare det i flot stil Hvordan er cyklerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 Ændrede planerDet Skallede Bjerg er først i morgen, hvor vi har meget bedre ben, vejret er bedre og vi kommer afsted i ordentlig tid. Ikke det mest optimale informationsflow fra guidernes side, og C's temperament blev sat på lidt af en prøve. Forhåbentlig en god beslutning, når den lige er fordøjet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Synes du stadig det? (For de uindviede skal vi op ad det i morgen)Den ryte der kan kun tages af en bjergged - for der går ingen vej... Men den rigtige er nu hård nok - god fornøjelse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannas Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Rigtig god fornøjelse Det bliver spændene at læse om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 Selvfølgelig skal I nok klare det i flot stil Hvordan er cyklerne?Tak, det håber vi også. Der var lidt nerver på i morges, men nu håber jeg at vi er mere rolige (og har bedre ben) i morgen.Cyklerne er ok, men et par forbehold.Vi fik racere og ikke sports/tour-cykler som vi havde troet, hvilket jo er godt.Min er alu med carbon-gaffel og 105-gruppe. Ikke det vildeste grej, men fint nok. Eneste lille men på min låge er at det er en 10-speed bagskifter/greb, men kun en 9-speed kassette , så den kan skifte fint i den nederste halvdel af gearene, men kræver lidt trimning på den anden del. Efter 100km i går håndtere jeg det ok. Cykelmanden er en drama-queen af dimensioner, og han har ikke noget han kan skifte kassetten ud med, så det ser ud til jeg må klare mig. Ham vælger de forhåbentlig ikke igen. Candy har fået skiftet begge dæk, og har vist en ren alu-fætter med Tiagra - fordækket fordi bremseklodsen var justeret forkert, så den ramte dækket og lavede hul. Bagdækket havde bare en stor løs flap midt på. Den ryte der kan kun tages af en bjergged - for der går ingen vej... Men den rigtige er nu hård nok - god fornøjelse!Jeg tror jeg har fundet den rigtige rute nu, og ellers må vi sætte vores lid til at guiderne peger os i den rigtige retning... OPAD!!!http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Det er ruten - og det giver sig selv hele vejen. Bjerget er ikke til at overse... Bare lad være at dreje til højre ned mos Sault når I kommer fri af skoven - men på det tidspunkt er det ret nemt at se hvor I skal hen!!GO GO GO!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Tak, det håber vi også. Der var lidt nerver på i morges, men nu håber jeg at vi er mere rolige (og har bedre ben) i morgen.Cyklerne er ok, men et par forbehold.Vi fik racere og ikke sports/tour-cykler som vi havde troet, hvilket jo er godt.Min er alu med carbon-gaffel og 105-gruppe. Ikke det vildeste grej, men fint nok. Eneste lille men på min låge er at det er en 10-speed bagskifter/greb, men kun en 9-speed kassette , så den kan skifte fint i den nederste halvdel af gearene, men kræver lidt trimning på den anden del. Efter 100km i går håndtere jeg det ok. Cykelmanden er en drama-queen af dimensioner, og han har ikke noget han kan skifte kassetten ud med, så det ser ud til jeg må klare mig. Ham vælger de forhåbentlig ikke igen. Candy har fået skiftet begge dæk, og har vist en ren alu-fætter med Tiagra - fordækket fordi bremseklodsen var justeret forkert, så den ramte dækket og lavede hul. Bagdækket havde bare en stor løs flap midt på. Jep, og så har vi triple klinger (den mindste 30) og det gør helt bestemt rart og benyttet opad. Meeen tror nu alligevel godt jeg kan komme til at mangle mindre gear i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 :bike: :bike: :bike: Mont Ventoux besejret!!! :bike: :bike: :bike: :4flex: :banana3: Tid: 1:53:33 PR Fan-fucking-tastic!!!Opstigning fra Bedoin og tiden startet i rundkørslen.Godt 21km (decimalerne varierer efter hvor man læser og jeg havde ikke computer på)Pulsdata:Puls 70-80%: 0:21:03Puls 80-90%: 1:31:44Puls avg: 175 (83%) (ifølge Candy AAAALT for lavt )Puls max: 189 (89,5%)Mellemtider:Start - Skovkant (ca 5 km): 0:21:21Skoven (ca 10 km): 0:56:54Månelandskabet (ca 6 km): 0:35:18Nærmere beskrivelse må tilgå senere... Nu skal det fejres med Cola og IS. PS: Candy kom også op i fin stil, og det kan hun selv fortælle om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Hvad søren Jesper - ligger din syregrænse helt nede ved 83%???Det er nu en helt hærderlig tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 Hvad søren Jesper - ligger din syregrænse helt nede ved 83%???Det er nu en helt hærderlig tid Ja, åbenbart. Det kan være min maxpuls er faldet med et par slag, for den er ikke testet siden mine spinning-dage.Det er uvant territorium at være rimelig presset så længe, så mit fokus var stort set hele tiden på at benene skulle kunne holde til det.De sidste par km havde jeg måske overskudet til at give lidt ekstra, men jeg var bange for at læg eller lår ville krampe, så jeg kørte sikkert. Tiden er jeg bestemt også tilfreds med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 Mont Ventoux - den lidt længere versionForberedelsenRute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6034Der var afgang fra Vaison la Romaine kl lidt over 8. Foran os var ca 20km opvarmning til Bedoin let op af bakke, og en enkelt væsentlig knold.Det gik meget stille og roligt.I Bedoin blev der tanket friskt vand og folk gjorde hvad de nu skulle for at forberede sig mentalt på hvad der ventede.Vi var så heldige at et par stykker der ikke skulle cykle op havde meldt sig som følgebil/vanddepot, dvs vi behøvede ikke at have noget som helst uessentielt med på cyklerne. Depoterne foreslog guiderne at ligge efter ca 7 og 14 km. Jeg havde på forhånd tænkt at jeg i hvert fald ville springe det første over, hvis vandbeholdningen var fin, og så måtte jeg se på situationen derefter. Jeg har pulsur på, så jeg kan se tid og puls, men ikke distance eller hastighed.Afsted det gårRute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6013Kl ca 9.15 startede jeg tiden i rundkørslen i Bedoin og kører mod toppen.De første ca 6 km er hen til selve bjerget og går meget stille og roligt - det er ikke værre end nogle af de knolde vi har øvet os på igennem ugen. Stigningen ligger fra 2-6% på det stykke.Så rammer vi bjerget og de alvorlige procenter starter. De næste 9 km har en gennemsnitlig stigningsprocent på 9,5 med 2 "lette" km lidt under 9% og 3 kilometre med stigningsprocenter over 10. De niende km er den værste på 10,5%.Jeg passere vores vanddepot rimelig overskudsagtigt og er ikke engang færdig med første dunk, så jeg triller videre.Relativt hurtigt er min puls kommet op på 87-88% og jeg synes sgu godt nok der er hårdt og der er meget langt igen. Efter 15 min i skoven (35 min i alt) har jeg min eneste deciderede psykiske krise. At jeg skulle ligge på det niveau resten af vejen op og være så presset virkede helt urealistisk. Der går heldigvis ikke længe før jeg kommer ind i en god rytme. Når procenterne er værst ligger jeg på 85-87%, og er af og til oppe at stå kortvarigt i pedalerne når det er stejlest eller for lige at veksle lidt med belastningen. Efter godt 45 min er jeg overbevist om at det her nok skal lykkes - jeg har mærket de hårdeste stykker og ved hvordan de skal takles. Jeg har fundet tilrette bag en fyr i Liquigas-udstyr og følges med ham igennem det meste af skoven.Så skal kilometrene bare ædes én af gangen.Nu kører Tour-feltet jo opaf Mont Ventoux i morgen, så langs rabatten var der strøget med autocampere hele vejen op, MANGE cyklister med samme projekt og også en del biler, både opaf og nedaf. Heldigvis var det minimalt med deciderede trafik-propper. Der var en enkelt gang hvor en række biler holder stille i begge retninger, der er gående på indersiden og jeg har en anden rytter umiddelbart foran mig. Jeg tænker at hvis jeg holder mig i inderbanen ender det næsten sikkert med at vi må stoppe. Jeg vælger yderbanen og netop som jeg kommer op på siden af autocamperen der holder forrest begynder han så småt at give motoren nogle omdrejninger. Shit, jeg skal bare ind foran så jeg ikke bliver blokket og jeg må give den en spand kul. Jeg når lige at komme ind foran ham inden han får rigtig gang i dytten, og jeg kan så sidde og hygge mig med lidt ekstra mælkesyre den næste halve km. Jeg har overskud nok til at kigge efter danskere iblandt de mange i vejkanten. I hvert fald 3 gange råber jeg efter dem og bliver overdynget med hep retur. Hvor var det vildt hvilket rush det gav - kort men intenst. Total fedt. I hårnålesvingene sender jeg flere gange Arne en venlig tanke for hans erfaringer ang hvordan de skal skæres. Der er heldigvis god plads de fleste kritiske steder, så jeg kan komme rimelig bredt rundt så cyklen ikke pludselig står på en 25% hældning. Jeg passere andet vanddepot efter de 14 km med cirka 3/4 tilbage i den ene dunk, og jeg føler mig så godt kørende at jeg på ingen måde har lyst at stoppe nu. Jeg følte mig ikke voldsomt tørstig, så mente nok vandet skulle række og jeg var noget bekymret for at benene ville blive til sten så snart jeg stoppede. Videre videre. Skoven er klaret da jeg runder et ordentligt venstresving med en stor restaurant liggende i vejkanten. Nu begynder den skallede del og vegetationen bliver mere og mere sparsom. Vejret har været helt fantastisk - markant køligere end de andre dage, dog stadig i de høje 20'ere, og det er først her med 6 km igen og jeg drejer til venstre at jeg får en let brise på næsen. Skoven gav det meste af tiden vekselende læ i én eller anden grad.Men nu er der bart og Ventoux-tårnet står meget meget tydeligt (forenden af regnbuen).De første 3 km månelandskab er procenterne milde - lige under 7% og det føles nærmest som pause på nuværende tidspunkt - i hvert fald mindre slemt. Benene og især lægge begynder at være rigtig tunge og jeg tør på ingen måde forcere tempoet. Jeg kan også se at tiden ser ganske fornuftig ud, bare jeg ikke går ned.Asfalten bliver fortæret meter for meter og tårnet kommer tættere og tættere på, men føles stadig meget langt væk.4 km igen. Jeg har meget svært ved at fornemme hvornår næste km-sten bør komme, så det er med stor glæde af jeg se mærkerne for både, 2,5km, 1,5km og 0,5km. Der blev gravet dybt i reserverne nu og jeg tænker kom nu kom nu det er snart slut - jeg er snart i mål. Jeg drejer om et skarpt højresving og lige pludselig står jeg foran tårnet og toppen er markeret meget tydeligt med måling på asfalten. På ToppenToppen er nået - Mont Ventoux's 1910 højdemeter besteget (dvs de cirka 1600 af dem på denne tur).Nøøøj hvor er det fedt og hvilken lettelse.Jeg gjorde det sgu'. 2 timer startede med at være det ambitiøse mål, og efter så at have snakket en del hernede og haft en del nerver på blev det justeret til at primært skal jeg op, det skal foregå på cykel og forhåbentlig kan jeg nøjes med de pauser det vil kræve at få tanket vand på vejen. Tiden er ikke så afgørende og under 2.30 vil være godkendt, under 2.15 godt.Og så er jeg alligevel nået ind under de 2 timer - hvilken fantastisk sejr. Ikke nogen dårlig udsigt i dén højde i øvrigt. Vi bruger omkring en time på toppen hvor jeg jo først skal vente på alle de andre Jeg har absolut ikke mere vand, der er ingen vandpost i syne, ingen penge i lommerne og følgebilen med min taske lader ikke til at være ankommet, så her render jeg lidt forvirret rundt iblandt hoben af andre cykeltosser nogle minutter. De næste kommer ind efter lige omkring 2 timer og har heldigvis lidt kontanter jeg kan låne, så jeg kan få mig verdens mest velfortjente Cola og de giver også lidt slik. Derefter render vi lidt rundt og tager billeder, får købt et par (obligatoriske) minder om bestigningen, en Cola mere og en ren og fin cykeltrøje til Candy. Jeg har medbragt en tør t-shirt og windbreaker, hvilket er et rigtig stort hit. Jeg var mildt sagt en kende fugtig.Nedaf det gårRute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6035Så er det tid at komme ned igen og vi kører direkte imod Malaucene, hvor det er dejlig begrænset med trafik.Holy crap, hvor er det vildt. Det går pæææææænt stærkt.I starten med sådan en god blanding af "weeeee, hvor er det sjovt" og "damn, det er faktisk lidt skræmmende det her". Jeg synes dog hurtigt jeg lærer hvordan cykel og sving skal skæres og det er bare pure pleasure nedaf. Udsigten fra den skallede del er helt emminent fantastisk og jeg når at ærgre mig en del over at jeg ikke nåede derom for at tage billeder da vi var på toppen. Oh well. Jeg giver den total gas nedaf og får tilbagelagt de 21km på ca 23 minutter (et snit på 54,8km/t). :bike:Jeg havde jo desværre ikke cykelcomputer på, så jeg ved ikke hvad jeg har kørt på de hurtigste stykker, men ift hvad jeg har kørt før føltes det som 75-80 stykker. Nuuuj, det gik hurtigt. En kilometers penge før Malaucene får jeg et stikkende insekt i hjelmen hvilket ikke var særlig rart og det gjorde faktisk lidt nas, men sådan en stor dreng som mig kan godt ta' det. I bunden tager vi en velfortjent slapper inden vi triller de sidste 10km hjem.Og det var så min lille tour op af Mont Ventoux og ned igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 Rolf og Ritter på det skallede bjerg:http://tour2009.tv2.dk/video/index.php/nodeId-23457167.htmlLidt billeder fra vores tur op:Jeg var jo så hurtigt oppe at dette efter sigende er eneste billede der nåede at blive taget af mig 4 seje fyre på toppen og Candy er lige netop ankommetEt velfortjent hvilHoldetGedemarkedUdsigten (og et billede af mængden af trafik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 30, 2009 Author Report Share Posted July 30, 2009 (edited) Tilbage i flade Danmark. Vores (Candy og undertegnede) cykelferie i Provence forløb sig cirka således ang. selve cyklingen:Frankrig i tal 2009Tirsdag: Hej til ProvenceCa 45kmTid: meget laaaangsom Højdemeter: 665Rute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=5616Suzette som eneste væsentlige stigningOnsdag: Rundt om Mont VentouxDistance: 108,8km Tid: ca 4:25 Højdemeter: 2026 Rute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6005Puls avg 133 (63%)Puls max 178 (84%) Puls 70-80% 1:05:33 Puls 80-90% 0:18:06 - En god håndfuld knolde på dén turTorsdag: RestitutionsturVaison-Orange t/r (for at købe TGV billetter) Distance: 55,8km Tid: 2:49:03 Højdemeter: 419 Rute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6015Sjovt nok føltes turen nærmest omvendt ift højdekurven, fordi vi havde modvind ud og medvind hjemFredag: Mont VentouxEt lille smut op på det skallede bjerg, som tidligere beskrevet. 20km hen, ca 20km op, ca 20km ned, 10km hjemIalt ca 70km for dagenLørdag: Tirsdag repeat - næstenDistance: 51,2km (+20km hjem fra Bedoin)Tid: 2:20:15Højdemeter: 798Rute: http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=6126Puls avg 141 (67%)Puls max 182 (86%)Puls 70-80% 0:40:12 Puls 80-90% 0:17:27 - Jeg havde lyst til en solotur inden vi skulle se Tour-feltet fræse op af Mont Ventoux. Som den ikke-kreative person jeg er blev det en næsten gentagelse af turen på første dag, ikke mindst for at prøve Suzette igen nu hvor skalaen for stigninger ligesom var blevet udvidet, og nu vidste jeg cirka hvad jeg kørte ind på.Selve Suzette er 3,5km / 250 hm og jeg kørte den på 14½ min - pulsen lå rimelig stabilt på 83-85%. De første 40 min var ren cruise - solid vind i ryggen og flad landevej - huhej hvor det gik. I alt godt 350km i sadlen og noget der ligner 5500 højdemeter fordelt på 5 dage. -----------Så svingede vi lige et smut forbi Paris nogle dage, hvor jeg fik lavet en enkelt mikro workout.Vi boede tæt på Sacré Coeur kirken i Montmartre, der ligger på en bette bakke. Op af denne bakke er en trappe med 225 trin fordelt på 9x25 med 2-5 meter vandret fortov imellem hver af disse.Den skulle jeg naturligvis løbe op af. Tid: 45 sek (og så var jeg til gengæld også jævnt mærket et kvarters tid efter )Jeg estimerede trappen til at være 35-40 højdemeter.Kort og intenst! Det vertikale arbejde alene skulle være i omegnen af 1 hk, hvis jeg regner rigtigt. Vi tog også de ca 700 trin op i Eiffeltårnet til niveau 2, hvilket tog ca 10 min, men blev dog ikke udført "på tid" som sådan, så det tæller ikke helt som en WOD. Edited July 30, 2009 by MaxPower Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Tillykke med sejren på bjerget. Fed beskrivelse, det er helt sikkert et mål der skal prøves!Havde du din egen cykel med eller lånte du en dernede, og var det en decideret tur du/i havde købt hvor i der indgik opkørsel på bjerget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 30, 2009 Author Report Share Posted July 30, 2009 Tillykke med sejren på bjerget. Fed beskrivelse, det er helt sikkert et mål der skal prøves!Havde du din egen cykel med eller lånte du en dernede, og var det en decideret tur du/i havde købt hvor i der indgik opkørsel på bjerget?Tak tak Vi ville meget gerne have haft vores egne cykler med, men da vi skulle med fly, tog mm var det på ingen måde realistisk, hverken økonomisk eller praktisk.Så det var loaners og de er beskrevet lidt længere oppe i mit svar til MarianneB. Man kan vel godt sige det var en decideret tur (inkl Ventoux) - der var 2 guider og fællesture (hvis man havde lyst naturligvis) alle dage undtagen én.Førstedagen afslørede hurtigt hvem der var hurtige og hvem der ikke var, så dén opdeling holdt vi nogenlunde fast i på de følgende ture.Når vi ramte deciderede bjerge var det hver mand/kvinde i eget tempo og samling på toppen. Det stod selvfølgelig én frit for at køre andre ruter end de foreslåede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts