Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

CloudHands,

Jeps - men det er stadigvæk dig der har mest at være stolt af, det er virkelig godt gået!!

Og sjovt som vægten reagerer dels på styrketræningen som altid presser vægten op og så at stå tidligt op. 86,4 til 88,1 på en nat :blink:

PP,

Det kunne være jeg skulle prøve at skule ondt i fremtiden, hvis det er noget der virker. Hvis jeg kan, altså :innocent:

Jeg har helt sikker talt med Natalie nogle gange men ikke så meget at jeg har styr på hvem hun er.

Det var ikke kærestebreve :tongue: blot rosende ord til de to spinninginstruktører som jeg har været mest glad for at køre hos - den ene pga. hendes time-opbygning og den anden pga. af showet (hende der synger med). Jeg synes at de havde fortjent mere end det sædvanlige "tak for en god time" som man altid hører.

Jeg flytter på onsdag og det kan kun gå for langsomt. Det er 8-10 dage siden jeg fyldte så mange kasser som muligt, men køkkenting og træningstøj er det jo stadig for tidligt at pakke ned. Lige nu er jeg pisse rastløs fordi jeg ikke kan komme videre men dog udemærket ved at på tirsdag hekser jeg rundt og er bagud :wink:

Kermit,

Jeg er stadigvæk med i HCM. Sjovt nok mente suppleanten godt at jeg liiige kunne fortsætte som kasserer indtil kontingent og tøjbestilling er overstået. Og de har heller ingen til at overtage hjemmesiden, så den bliver jeg ved at passe. Hvor meget jeg får kørt med HCM er nok tvivlsomt - håber at turene f. eks. til Hallandsåsen bliver til noget men det plejer de jo ikke.

Jeg vil ikke udelukke at jeg triller op til åbningsløbet hvis det er godt vejr, men.... I det hele taget er jeg i VOLDSOM krise mht. min træning fremover.

Jeg er træt af at være træt af at køre så pisse ringe (ja altså, lige i disse uger får jeg jo slet ikke cyklet :blush::dry: ). Jeg har kraftigt overvejet at kaste landevejscyklerne i Øresund og kun køre på bane og spinning - hvis man leder lidt, tror jeg sagtens man kan finde spinninginstruktører der kører med en OK overførsel til banecykling.

Omvendt kunne jeg nok trænge til lidt frisk luft, når det på et tidspunkt rigtigt går op for mig at Nordsjællands grønne marker ikke mere ligger 3 minutter væk.

Så jeg er pisse forvirret og burde nok bare tage det som det kommer uden at planlægge alt for meget. Dog mente Jannek ikke at jeg skulle lade stå til, så han har kontaktet en af trænerne i Hvidovre CK og det kommer jeg nok til at følge op på hvis ikke Jannek skal stå som en idiot.

I øvrigt sørgelig så hurtigt man dekonditionerer (staveplade) for æv hvor er jeg øm og generelt busted efter i går og har bevæget mig i tempo "85 år" hele dagen i dag.

Og så er jeg frygtelig utålmodigt mht. at være forkølet, det pisser mig i den grad af :mad:

Link to comment
Share on other sites

Vejeklubsvejning: 88,2kg - det er 1,2 kg den forkerte vej men det er målt klokken 04, så... Er dog over 88 og det er ikke i orden men ikke ufortjent.

I morges på vej til toget, måtte jeg tage bilen. Jeg havde ikke sat tid af til at humpe ned af trapperne og til stationen - fåååååååk, mine lår er ømme. Det er præcis som i gamle dage og derfor jeg ikke squattede, dengang. Det vil jeg dog nu men må drosle ned på et symbolsk plan, for jeg fungerer jo slet ikke.

Vejret var fantastisk mens jeg fremførte tog men da jeg kom hjem varmede solen ikke så meget og jeg var i det hele taget så OFF som man kan være. Vinterlågen tabte til en lur. Men selvfølgelig kunne jeg ikke falde i søvn :sneaky2:

Lettere groggy, blev det til den "billige" løsning med en tur på Tacxen: 2 x 20min @ 250watt og det var på ingen måde lysten der drev værket.

Hvis man planlægger at blive gammel, så er her lidt at gå efter:

Timerekord for +100 årige

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gregers, du er jo berømt og berygtet for dine nede perioder når det gælder cykling, så mon ikke du bare lige skal genfinde lysten igen igen igen igen :4thumbup: Og en helt anden ting, hvordan ser din kost ud for tiden? Jeg gætter på relativt få kulhydrater og relativt meget protein? Så er det jo ikke underligt at du ikke synes det ikke kører på cyklen :wink:

Havde det selv på samme måde efter at have kørt meget lidt kulhydrat ind istedet for de 55-60% jeg ellers har kørt med. I går bankede jeg så betydeligt mere kulhydrat i kroppen, og var flyvende på en næsten 5 timers tur i dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

5 timer i sadlen er for vildt! Det ligger langt udover hvad min tålmodighed rækker til. Også med sommer og fællestræning. Så hellere 2x20, hehe.

Jeg ligger typisk lige omkring 40% kulhydrat men opper indtaget før cykling, så ved ikke hvor meget det har at sige.

Snot er i aftagende men har fået ondt i halsen igen. Ingen træning i dag, vil i stedet pakke lidt i kasser.

Nå. Det blinker grønt så må hellere køre fra Hillerød.

Link to comment
Share on other sites

Den med cykelglæden, måtte jeg sgu lige tænke igennem. Hvis nu den slet ikke er der, hvorfor så cykle? Men jeg nåede nu nogenlunde let frem til at cykelglæden fint er til stede når blot jeg cykler sammen med andre på nogenlunde samme plan eller som i dag er "socialt" anlagte.

Men nej, jeg gider ikke cykle alene - hverken inde eller ude. Og synes heller ikke at det er sjovt at være en klods om benet for de andre.

Som skrevet tidligere, så var en af grundene til mit vægttab at jeg ikke har været på cyklen. I går "panikkede" jeg over at skulle morgentræne i dag og grovåd for 3660 kcal på en hviledag. Og allerede nu er jeg på 3050 og er faktisk ret sulten, men nu må jeg sq styre mig 1-1½ time.

Jeg fik kørt en tur med HCM og det var faktisk en af de bedre. Vi var kun 5 mand og med 2 som var noget bedre end os andre men de var helt indstillet på at vi ikke skulle pines hele vejen rundt. De fyrede op et par gange til lidt intervaller og lettede gassen når første mand røg af og satte tempoet ned bagefter så man kunne komme til hægterne igen. I min verden: Pøifekt!!!

Efter slidsomt arbejde på Strandvejsintervallet, var det tid for Folehavevej. For første gang siden jeg blev kørt ned, fik jeg smidt L af på vej op og det er jo altid fint med den slags vendepunkter.

Jeg limede mig til baghjulet af dagens hurtigste mand som venligt åd vinden. Han holdt også lidt legestue med mig, for han øgede presset indtil min vejrtrækning blev hørbart hidsig og så lettede han lidt så jeg lige kunne hænge med. Lige til den sidste knold; så smuttede han, den bandit. Synd at han ikke selv blev presset for ellers en skide sjov måde at køre på men han gjorde det jo frivilligt, så det har vel været OK kørsel også for ham :wink:

Alt i alt en sidste tur med HCM som var fri for de unoder jeg jeg ellers har været irriteret over - at vi havde to punkteringer lige efter hindanden og også fik meget kolde fingre da det sneede gør ingenting. Det og meget snak mellem fællesturen og transport, gav ny bundrekord i snitfart for en fællestræning: 20,9km/t :devil::tongue:

post-1580-089319700 1329669498_thumb.gif

Vel hjemme røg cyklen i bad og kæde/kassette blev afmonteret. Jeg har en ret fast plan om at det jeg tager med til Avedøre er renvasket og klart til brug så det måtte jo også gælde cyklen. Desværre kom kædeadskilleren skævt på da jeg skulle nitte kæden sammen, så nitten blev skæv i enden og kan ikke trykkes i. Jeg er ikke sikker på at jeg kan nå at købe nyt i morgen da jeg får hjælp til at skille skabe m.m. i morgen eftermiddag. Planen er at være færdigpakket i morgen aften, så jeg med ro i sjælen kan tage til banecykling på tirsdag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tidsplanen holder stadigvæk men er ikke så meget foran som jeg har været. Meeeen hvis jeg kan undgå at skulle hente flere kasser, så skulle banecyklingen i morgen være 100% sikret.

Har lige haft kontakt til træneren i Hvidovre Cykel Klub og det bliver vist der. Hvad jeg så gør i weekenden hvor "man" burde køre løb, må jeg lige se til den tid.

Well; pulling the plug og hermed i frit fald uden internet :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang jeg skal flytte, må jeg have et par mol-styrkesvin med. Tv-reolen var for massiv til 2 sæt tændstikarme og da hende som hjalp med at samle den i sin tid kværnede mange skruer med sin skruemaskine så de ikke kunne skrues ud, var den ikke til at få frem uden knubs. Klædeskabet faldt også skilt af undervejs, så det var en sand fest på hele 7 timer da vi ikke kunne parkere tæt på. Jeg er godt nok træt i stængerne!

Ha, og låsen i hoveddøren trænger åbenbart til en kærligt hånd for da jeg skulle ud og handle, tog låse-dreje-dimsen ikke fat i palen, så jeg var smækket inde i 3 timer indtil den fangede. Til gengæld kan den ene dør til altanen ikke låses til og står åben nu det blæser.

Min hjælp her i eftermiddag og aften er faldet på gulvet så her er ret kaotisk og er lige p.t. kørt sur i det, så nu dovner jeg den indtil jeg skal på arbejde kl 5 i morgen.

Bortset fra alle drillerierne, føler jeg mig allerede hjemme, så det skal sgu nok blive godt. Og bortset fra vinden og S-toget er her helt stille. Fedest!

Link to comment
Share on other sites

Vægt lørdag:87,7kg. I betragtning af mængderne af pingvinblanding, mandler, kager og sodavand, er jeg meget glad for det tal.

Jeg ville have været til spinning i går men mor blev indlagt på Herlev og ville gerne have bragt forsyninger, da hun tidligst kommer hjem om en uge. I stedet fik jeg kørt min første altantur på tacx'en i aften: Opvarmning, 2x20, vm-ruten og afrul. 90min i alt. Næste gang skal jeg vist have en mp3-afspiller med derud.

De sidste 3 dage på arbejde har været noget bræk; hold kæft det har kørt elendigt. Fair nok at folk bliver sure men når de kæfter op om at få refunderet deres billetter lige efter vi kørt en person til kødfars, har jeg altså svært ved al styre mit ellers rolige temperament. Og at jeg i går kom på tv uden jeg godkendte det først, er også noget pis. Mit dsb-kluns lå stadig i en flyttekasse så jeg fremførte tog i civil. Det giver garanteret ballade.

Nu vil jeg sove.

Link to comment
Share on other sites

Vægt lørdag:87,7kg. I betragtning af mængderne af pingvinblanding, mandler, kager og sodavand, er jeg meget glad for det tal.

Jeg ville have været til spinning i går men mor blev indlagt på Herlev og ville gerne have bragt forsyninger, da hun tidligst kommer hjem om en uge. I stedet fik jeg kørt min første altantur på tacx'en i aften: Opvarmning, 2x20, vm-ruten og afrul. 90min i alt. Næste gang skal jeg vist have en mp3-afspiller med derud.

De sidste 3 dage på arbejde har været noget bræk; hold kæft det har kørt elendigt. Fair nok at folk bliver sure men når de kæfter op om at få refunderet deres billetter lige efter vi kørt en person til kødfars, har jeg altså svært ved al styre mit ellers rolige temperament. Og at jeg i går kom på tv uden jeg godkendte det først, er også noget pis. Mit dsb-kluns lå stadig i en flyttekasse så jeg fremførte tog i civil. Det giver garanteret ballade.

Nu vil jeg sove.

Det lyder sgu som noget af en dag. Det var forhåbentlig ikke dig som kørte en person ned?

Link to comment
Share on other sites

Jeg sneg mig akkurat udenom - jeg havde lige været forbi med toget før, faktisk.

Jeg ville have trænet i dag, men hende der skal overtage min gamle lejlighed dukkede aldrig op for at se på den som vi havde aftalt og så skred tiden. Tid er i det hele taget en mangelvare indtil på næste torsdag. Af samme årsag er tv og pc ikke sat til endnu, for ikke at bruge tid på det. Men lidt mol fra mobilen inden hovedet synker i puden, skal der altså være plads til.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det kræver vel at man laver noget der er værd at logge :tongue:

Der gik en rum tid før jeg fik internet og antennesignalerne mangler stadigvæk, så har haft tid til at reflektere over tingene. Og jeg har indset at det er ligeså lidt behageligt at forsøge at fastholde et niveau som dåbsattesten tvinger en væk fra, som at kure ned i tovet fra loftet i gymnastiksalen når man ikke længere kunne holde sig fast. Så jeg har sluppet rebet og er stoppet med at træne sådan rigtigt.

Ok, jeg er begyndt at cykle til og fra arbejde. Men det er bycykling hele vejen og det sætter sine grænser. Og jeg har da også squattet med 45 kg, bicepcurlet med 10 og ”lateralet” med 4. Jeg tænker at det er et niveau som kan holdes i et stykke tid uden at træningen er en frustrerende omgang i stedet for den glæde det burde være. Men der går lidt Henning i at logge det, hvis I kan huske ham? Ham med båden som altid trænede det samme meget lette og ofte postede ens billeder af sig mens han trænede i haven. Han kunne så diske op med nogle sjove anekdoter; jeg kan blot berette at der er gået Rainman i mors medicin som ikke mere virker og hun er blevet uvenner med sin bror og derfor har fået sit lejemål sagt op. Skide interessant.

Personligt kunne jeg så øffe over at det især var cyklingen som pissede mig af, så den var oplagt at fjerne hurtigst muligt og så nøjes med at få pulsen lidt op, til og fra arbejde. Men det var jo cykelklubben der skulle integrere mig på Vestegnen og uden den, ville jeg blive om muligt endnu mere isoleret end i Nivå :crazy:

Plan B var at skabe kontakter på bodegaen som jeg har lige under mig, men har kunnet konstatere at mine blokeringer overfor alkohol ligger så fast, at det failede ret meget. Så umiddelbart er tankerne igen tilbage ved cykelklubben, hvor jeg enten kan vælge den jeg er blevet frarådet fordi de er for ”flinke”, som træner ret sent og har mødested langt væk. Eller den der træner dejligt tidligt, har mødested lige om hjørnet men er så skide seriøse at de ikke træner i weekenden, for der kører man løb.

Så vil ikke cykle og så alligevel gerne :4disguise:

Det har ellers været alt for fedt ikke at træne noget særligt og ikke tænke over hvad jeg har spist: ingen trang til at fylde mig med carbs for ikke at gå kold på cyklen og ikke til at hælde prots på, når kroppen har været kvast efter vægttræning. I stedet har jeg mest dyrket Rittersport og levet af Ben & Jerrys og Pingvinlakrids.

Kermit skrev for noget tid siden at jeg burde finde glæden ved træning og det er sådan set ret klogt og det jeg prøver på lige nu. Skal jeg have det, så skal det være ustrukturet. Så snart der går målsætninger i det, bliver det surt; i hvert fald når kroppen så småt er ved at stå af og ikke gør som den bliver bedt om :mad:

Vægttræningen bliver bliver helt sikkert "oppet" igen, men efter 6 mdr på lav-rep, er det på tide med nogle mange reps og efterpudse teknikken. Hvad der sker med cyklingen aner jeg ikke - jeg har købt ind til at køre på sommerlågen men om jeg bare tusser rundt på pendler/vintercyklen, vil jeg ikke helt udelukke.

Dagens forårsvejr er blevet nydt med 1½ times let vægttræning inde i FW, Ny Ellebjerg (betydeligt bedre stemning end i Hundige) og derefter med diverse is. Tricolore-softice´en i Fields er ikke at foragte :icecream:

Hvis de 15 grader og sol på fredag holder vand, skal det fejres med bøtte-is (½ pris i Bilka) på altanen :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage :smile:

Når jeg læser dit indlæg, så tænker jeg på, at der alligevel er et vidt spænd mellem at drukne i Bilkas bøtteis i den ene ende af spektret og så "træne sådan rigtigt" i den anden ende af spektret. At overgive sig til dåbsattestens alder kunne jo godt betyde, at man pejler sig ind på en gylden middelvej. Det er som bekendt lige midt på landevejen, der er bedst plads til begge sider. Så den tilgang kan sagtens rumme lidt vægttræning, lidt hyggecykling og så, nå ja, lidt Tricolore til lige at toppe det hele af med :laugh:

Ritter Sport er nok en af de få sportarter, der ikke kommer med på det olympiske program (yoga er på vej!), så den kan du selvfølgelig trygt dyrke uden at blive hængt op på stressende målsætninger. Men mon ikke du også kan løfte lidt jern og træde nogle watt på cyklen fra tid til anden uden at blive frustreret over ikke at leve til dine egne ambitioner? Det har jeg på fornemmelsen. Mellem linjerne får du jo i hvert fald fortalt, at du ikke helt har kunnet holde nallerne fra styrketræningen.

Trykker tommelfingre for, at du finder balancen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak - erkendelsesprocessen er næppe færdig, så jeg skal nok blive tvær nogle gange endnu :innocent:

I øvrigt er is og lakridser ikke den værste kost. Jeg har smidt næsten to kilo mens jeg har været på junk. På en god morgen er der streger i Obliques med en vene henover, så ingen skal tale ondt om bøtte-is :wub:

Det er der nu nok ikke efter i dag. Jeg har gået og ventet det meste af dagen på en TDC-tekniker og har spist alt for meget i min kedsomhed.

Nå, men jeg har været til svømning hvor det tekniske kørte ad lort til - sådan nogle dage er der også og da mit niveau er ikke langt fra bunden, skal der ikke så meget til. Til sidst faldt selv brystsvømningen fra hinanden.

Jeg forventer en del hysteriske anfald i morgen - jeg skal finde en rundkørsel på Amager og på kortet ligner det at man kan køre langs motorvejen og så krydse henover fælleden men min Garmin 800 vil have mig ind over indre by hvilket jeg ikke vil. Så de sorte skyer og lugten af brændt henover Østamager er bare fra mig der er faret vild og cykler i ring :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Brokrøv må hellere skrive, nu hvor i dag faktisk har været en rette fin træningsdag. Og hvor har jeg været dejligt ulirens :laugh:

Trek cykel med lygter, lås, skærme der er ved at rasle af, kæde med vinterolie som glider af i "varmen" så den piber, ikke kun saddeltaske men også over/kronrørstaske og så mig iført sorte sko og løse ben under knickers. Lolzovs!

Målet var sådan blot at se hvordan vejen var ud til Amager Cykel Rings mødested på Kongelundsvej, taget henover fælleden hvor min Garmin CYKEL-gps ignorerer stierne og vil have mig over KBH centrum. Så med et par delpunkter og kortudskrifter over Vestamager i lommen, drog jeg ud og fandt fin vej :w00t:

At finde hjem gav dog et par ufrivillige u-vendinger men opdagede det hurtigt hver gang så ingen surmuleri :w00t: :w00t:

Det er snart længe længe siden jeg har kørt på en bakke og må indrømme at jeg havde set frem til Col de la Kalveboderne (motorvejsbroen :wink:) men den skuffede lidt; jeg havde forventet noget mere. Jeg skal dog lige vænne mig til at have 20 meter ned til vandet ved den ene skulder og motorvejen ved den anden, men det kommer nok.

Lettere opildnet af at det faktisk var ret lækkert at køre i sommersko, uden hjelmhue og alt det andet vinterudstyr (nå ja, nok også lidt af at jeg hentede en gut i cykelkluns på "bro-rampen"), valgte jeg at køre lidt ekstra km. Vel ude i sidevinden undrede jeg mig over at det kunne blive ved at gå ned ad bakke men det var bare forskellen mellem at køre i frost og to-cifrede plusgrader. Havde jeg haft mere vand med og lidt energi til hvis jeg gik kold, var jeg sq nok fortsat sydover men valgte at vende om og komme hjem med en god oplevelse.

Ren bykørsel (turen til Amager er ikke med da jeg har gemt den som en bane og så er den åbenbart klippet fra):

post-1580-038539800 1331929894_thumb.gif

Efter lidt mad, et bad og lidt mere mad var jeg omkring FW, Ny Ellebjerg:

Romaskine: 5 min

Squat: 15x20, 3x15x55 (med stangen ned og klikke på racket - den ekstra dybde kan mærkes og suger især i lænden)

Lægstativ: 3x20x40

Lårcurl: 3x15x45

Træk til bryst: 3x15x35

Rowstativ: 3x15x15

Bicep curlz: 3x15x12

Skrå bænkpres, DB: 3x15x18

Bænkpres, BB: 3x15x50

Laterals: 3x15x5

Arnold press: 3x15x7

Tricep puishdowns: 3x15x17½

Lower Back: 3x15x45

Planke ,knæ til bryst: 3x12

Mavemaskine: 1x15x35

Sidebøj: 3x10

I weekenden arbejder jeg når FW har åbent og har 12-timers på mandag fra klokken 10 - gæt hvem der IKKE gider at stå op kl 7 for at træne først?

Så de næste 3 dage kommer vist blot til at stå på 6x10,3km pendlercykling.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægten har sneget sig ned på 85,5kg :bigsmile:

I dag var jeg omkring cykelbanen: Opvarmning, 4x24omgange og jeg brugte lige de sidste par minutter til 2 stk. 120-metersaccelerationer med stående start med lidt vingummiben. Jeg fik en lille forstrækning i min venstre trap men ikke noget jeg mærker noget til nu.

Fremmødet er i aftagende (det er desværre også sidste gang om en uge) så der var kun til 2 hold. Jeg tog hold 1 og det gik et par pinde hurtigere end normalt men det var faktisk ganske rart at mærke mælkesyren komme snigende.

post-1580-093189800 1332275362_thumb.gif

Efter et par timer gik turen til FW:

Romaskine: 5 min

Squat: 20x20, 3x15x60

Lægstativ: 5x20x60

Lårcurl: 3x15x50

Træk til Bryst:3x15x40

Rowsstativ: 3x15x15

Bipscurlz: 3x15x12

Skrå bænkpres, DB: 3x15x20

Bænkpres, BB: 3x15x50

Laterals: 3x15x6

Arnols press: 3x15x8

Tricep pushdowns: 3x15x20

Lower Back: 3x15x50

Planke, knæ til bryst: 3x13

Mavemaskine: 3x15x45

Sidebøj: 3x11

I morgen satser jeg på en 100% hviledag. Selvom pendlerturene er for korte til at kunne betegnes som rigtig træning, så kan jeg altså godt mærke at jeg holder kæden stram på de stykker hvor det ikke er gene for de andre.

Man burde jo næsten udnytte det gode vejr torsdag og fredag til noget udecyklads men nu må vi se.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Og så er det jo ikke engang specielt hurtigt. Middelmådige H-40´ere ligger konsekvent ca. 5 km/t over. Her skal man tage med i betragtning af at vindmodstanden jo vokser med kvadratet på hastigheden, så der skal erlægges ret mange watt for at trække de 5 i timen hjem.

En af de store køremæssige forskelle på bane og landevej, som man ikke lige tænker over er, at på landevej kan man sidde og lide i elastikken et stykke tid inden man bliver sat af, hvis man kører med nogle der er for hurtige. På banen er det "game over" i samme splitsekund man taber hjulet. Hermed også fordelen af at ligge bag en stor rytter i forhold til et lille nips,hvad jo er årsagen til at så mange sætter pris ligge på hjul af undertegnede :sneaky2:

Gad i øvrigt vide om KAB tillader hjemmemodelen?

Men nu ikke så stiligt som i gamle dage:

Ellers dejligt med en meget tiltrængt hviledag hvor jeg bare har nusset lidt rundt her og i Ikea; nu kan jeg vist heller ikke finde på flere grønne ting jeg lige står og mangler :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uf - bare tanken om fællestræning har gjort at jeg har ædt som et svin hele dagen i dag. Og i går. Og til hvad nytte? Det er jo ikke fordi jeg går sukkerkold at jeg brænder aw men fordi jeg ikke er vant til cykle i mere end 25 minutter ad gangen.

Det fik jeg at mærke i dag. Pga. det gode vejr har TIK cykelmotion startet deres sommertræning op allerede nu. Heldigvis var det kun en kort opstartstur, for med 16km transportcykling i begge ender var der ikke meget spræl i skroget da jeg kom hjem.

De var utroligt flinke og rare men shit hvor de kører udisciplineret - og de står ved det; respekt for det!

Lidt "to og to" og "på en række" og begge dele samtidigt krydret med bunker af forhjulslir i alle geleder aka periodisk 3 mand i bredden.

Struktur i træningen er ikke noget de gør sig i (PIS) udover et par afkyeligt lange skiltespurter som ligger kort inden man kommer ind i Taastrup - altså som slut på stort set alle ture. Det er så ganske fint, idet det er et problemområde. Hang i øvrigt OK på de forreste 4-5 men havde nada i bøssen på de sidste 300 meter, så da de andre gearede op, røg jeg af. Som sædvanligt, så intet akut-skidt i det.

Men men men - hvis det er hvad de kan byde på af intervaltræning, så skal jeg altså lige prøvekøre et par klubber mere, også selvom de kører i det forkerte buksemærke. Det er som at komme tilbage til det gamle HCM hvilket var fint da man ikke havde prøvet andet men når jeg nu har smagt CCHillerøds struktur, så er jeg ikke ovenud lykkelig.

2x16 km bonuscykling er også i overkanten når de er pandekageflade og 100% bykørsel allesammen.

post-1580-037508800 1332457974_thumb.gif

Meget irriterende at pulsen nu heller ikke registreres når jeg kører udendørs. Had hulan går der mon galt :unhappy:

Svømningen var med fremgang i dag. Det lykkedes det at trække vejret en smule et par crawltag i træk og det er ikke sket før. 3-4 måneders stilstand er brudt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share