Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Uha, der må jeg melde pas. Det med udstyr er i min verden et nødvendigt onde. Jeg har slet ikke styr på en sk.. og jeg ved dårligt hvad jeg selv kører på :blush:

Faktisk er det så slemt, at sommercyklen er langt fra at komme på asfalt, fordi jeg ikke kan tage mig samme til at skifte drivlinie og skifte hjemmetrænerdækket ud med et til udendørskørsel. KÆÆÆÆÆMPE projekt.

Jeg var i øvrigt en snotidiot i går lige før jeg gik i seng. De tre pakker snøfler jeg skulle have med til banecykling "forsvandt" mens jeg trevlede TTV.

Link to comment
Share on other sites

... og vægten er oppe og kysse de 92. Ikke at det er et problem men alligevel irriterende bare fordi.... :wink:

Banecyklingen startede fint med en masse hyggesnak men da vi så skulle på banen, gad jeg sgu egentlig ikke rigtigt. Så jeg lå det meste af opvarmningen og nulrede oppe på blå streg.

Så kunne jeg ikke længere snige mig udenom. Med sommerfremmødet røg jeg på hold med nogle som kører et hold hurtigere end det jeg kører på ellers.

Tur 1: 24 omgange (3 mand). Ham bag mig rykkede hver gang han fik sin føring, hvilket er lidt træls når man lige har haft sin. Jeg blev hægtet af på sidste omgang hvilket dog var senere end forventet.

Tur 2: 25 omgange. Vi startede 5 mand med 2 langsommere ryttere som vi skulle have med rundt det første stykke. Derefter skruede vi på for ikke at blive hentet med endnu en omgang af det hurtige hold. Jeg endte med at føre på sidste omgang :wub: og makker foran gav den bedste leadout jeg har fået i umindelige tider. Der er bare ikke voldsomt meget at køre med p.t. men til gengæld sprøjter pulsen op. Det er ikke første gang her på det sidste, den har været over 100% i en banespurt, så maxpulsen er nok lidt højere end jeg går og tror.

Tur 3: Italiensk jagtstart. 4 mand, 2 omgange føring til hver og jeg sad som toer og kunne heldigvis nøjes med 4 omgange i helvede. Det var nu ikke sååå slemt i dag, da jeg fik disponeret lidt fesent.

Afrulning. Det er efterhånden blevet fast, at vores enkeltstartrytter ligger og trækker som derny hele vejen. Til gengæld kan vi andre så skyde nogle ekstra intervaller af "fra feltet" hvis vi ønsker. Jeg meldte ud at det ville jeg gøre og en anden ville med, så vi kunne tage en omgang i fællesskab. Jeg tog første føring og da han tog over, gik farten ret kraftigt i vejret. Resultatet var naturligvis også at vi eksploderede og måtte opgive. Heldigvis var det ham der brændte sammen først. Efter at have sundet mig lidt, gik jeg i feltet igen og kørte lidt efter en spurt på ca. 200m

http://connect.garmin.com/activity/476259801

Ham enkeltstartmanden kører på landevej i CC Grøndal og de har vist nogle MEGET hyggelige ture, ofte med bager/is/kaffe-stop. Det virker umiddelbart særdeles tiltalende, om ikke andet de få søndage jeg har fri og ikke er i Jylland.

Men nu må vi se om jeg i praksis er så irriteret på Hvidovre som jeg husker det, når jeg endelig dukker op. Planen er er køre med i morgen, hvis jeg altså får lov. Om vinteren skal skærmene være lange nok og nu må de slet ikke sidde på. Men jeg gider altså ikke flå skærmene af vintergeden og ej heller at få sorte fingre af sommercyklen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

På min C2C-tur i 2008 var der en ret stor flok fra CC Grøndal med, og det er en lidt anderledes, meget social klub, hvor de kører helt deres egen stil. De kører ofte hyggeture, men er også efterhånden vokset, så de er begyndt at dele op i et hyggehold og et mere ambitiøst hold, kan jeg se på deres hjemmeside.

http://www.xn--ccgrndal-84a.dk/

Link to comment
Share on other sites

I går gad jeg jo heller ikke men da jeg kom i gang var det jo meget sjovt alligevel, så mon ikke jeg blive glad ved Hvidovre - trods alt? Men jeg er ret lun på tanken om at køre med Grøndal om søndagen og måske nogle torsdage, men nu er det med planlægning jo ikke min stærke side. Jo, men ikke når det skal holdes.

Til gengæld er jeg helt absolut sikker på at synes, at det er træls at alting ved cykler er urimeligt dyrt. Nærmende sig tyveri :angry:

OK, det er min fejl at jeg kører med to forskellige klamper på mine cykler, så jeg skal have to versioner af de små plastikstykker man skruer mellem cykelsko og klamper, hvis man ikke er symmetrisk i benene. Og jojo, de kan bruges et par gange.

Men.

159,5 pund for lidt plastisk og et par håndfulde skruer. Det er den ondelynemig hampert!

post-1580-0-95227300-1397043891_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Jahh, det burde jeg måske have gjort.

Men sidst jeg handlede hos ham, vred han sig som en regnorm i solen og virkede til helst ikke at ville sælge. Så jeg antog, at købe både til nu og lidt til lager ikke var noget han gad.

Desuden tabte han MANGE point, da jeg fik fittet min sommercykel. At sende mig ud af døren med "sadlen er lidt for høj" er imho ikke fair. Det koster trods alt det samme for alle uanset om man kører i A eller er en latterlig motionist og så billigt er det heller ikke. Lige umiddelbart er jeg stadig pigesur og har ikke lyst at lægge flere penge i hans lommer.

Nå, men dagens projekt var første landevejstræning i vist lidt over 2 måneder.

16:59 er de på vej ud af indkørslen - at være overrettidig men jeg u-vendte bare og faldt ind i gruppen. Den var på 22 mand og en masse i "civilt" cykeltøj. De har åbenbart haft en annonce i avisen for at få nye medlemmer og der er ca. 15 der har bidt på krogen.

Turen i dag var meget præget af, at alt skulle forklares, hvilket jo er helt fair.

Bare for at gøre mig negativ fra start, så kører vi i frontgruppen over for rødt 200 meter efter vi er knækket, da vi skulle over en vej. Det havde jo ellers været oplagt at holde for rødt og blive samlet. 2 af de næste 3 røde lys blev også taget i dårlig stil.

Træneren er ham som sidste år fik mig til at snuse lidt i Rødovre Cykel Motion - hans træning er ikke lige min kop te. Lige nu er det ligegyldigt - men frygter at blive hurtigt træt af træningen igen i år.

Vi kørte tre intervaller:

1 - parløb med tilfældig makker. Jeg fik en af de nye som sikkert kører fra mig om et par måneder men i dag skulle jeg passe på ikke at sætte ham.

2 - kort enkeltstart.

3 - bakkespurt som jeg ikke fik kørt. Jeg lå stort set hele turen med Jane og passede på at ingen blev sat og skubbede dem som havde behov for det. Vejen er snoet og smal, så det var alt for farligt at ligge og overhale til h og til v, så jeg blev bare bagerst.

Ca. 58km - Garmin viste ellers 100% på batteriet da jeg kørte hjemmefra, men den løb tør for strøm mens vi stod og snakkede ved klubhuset efter turen.

Det tyder på endnu en udgift til et nyt batteri. Godt jeg fik lidt penge tilbage i skat :wink:

http://connect.garmin.com/activity/476745228

Dejlig at have nogen at køre med i den den vind; er ikke helt sikker på at jeg var kommet ud på egen hånd.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens ret i FW. Lidt rodet rækkefølge men var presset på tiden og havde ikke tid til at vente.

Romaskine: 5 minutter

Bulgarsk split squat: 8, 8, 8x24, 8x24, 8x24 , ved ikke rigtigt om mine gamle led er glad for at denne øvelse ligger som det første - er lige obs på de også kniiker og knager fremover

Kropshævninger, neutralt greb: 7, 6, 6, 6

Squat: 15x20, 11x60, 11x60, 11x60, helt i kælderen. Ret let men damn altså, jeg taber pusten. Det´ jo til grin.

Lægstativ: 10x80, 10x80, 11x120, 11x120, 11x120, 11x120

Lårcurl: 15x50, 11x60, 11x60, 11x60

Dødløft: 11x60, 11x60, 11x60

Military: 11x27, 11x27, 11x27

Bicepcurl: 15x18

Bænkpres: 15x20, 11x60, 11x60, 11x60

Tricep pushdowns: 15x27½

Hyperextensions: 11, 11, 11

trippelsættet med

Sidebøj i hyperstativ: 11, 11, 11

og

Alm mavebøjning på gulv: 16, 16, 16

Lidt udstræk for bagkæde :omg:

- mens jeg var i gang med mit trippelsæt, lå der et almindeligt udseende fruentimmer og lavede planken. Een! Jeg har aldrig set nogen holde den så længe; respekt dér!

Derefter omkring mor til kage og maricipan m.m. Ligger i skrivende stund på ca. 4500 kcal.

Hviledag i morgen, og så må jeg se hvad jeg så finder på i weekenden, hvis jeg orker det. I runde tal har jeg 9-19-vagter, så aftensløvheden har givetvis indfundet sig inden jeg kommer hjem og jeg får i hvert fald ikke cyklet så tidligt, at jeg når det forinden.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dav.

Jeg hedder Gregers og jeg er madalkoholiker. Og lige nu ramler det.

I dag har jeg frådet chokoladescones ved diverse endestationerne og er helt sikkert på niveau med de 5050kcal i forgårs og 5400kcal i går, (har dog ikke talt i dag).

Loggen bliver derfor igen også madlog, i håb om at jeg får fokus tilbage. Dummer jeg mig, tager jeg gerne imod skriftlige kindheste og tilsvininger.

Efter de små 10 timer ved kørekontrolleren i toget, smuttede jeg en lille tur på cyklen, trods jeg var så uoplagt man nok kan være. Bare 35 minutter ned af Bilkakysten inden jeg vendte om og kørte retur. Træningsmæssigt havde det næppe nogen værdi, men jeg kom da ud. Var så forædt (de 2 liter vand fyldte også godt), at jeg først til sidst kunne holde om bremsegrebene, uden jeg følte mig klemt helt sammen.

Da jeg holdt for rødt 500 fra at være hjemme, kunne jeg mærke de første dråber af nattens regnvejr. Perfekt timing!

Hviledag i morgen inden der forhåbentlig venter en uge med en del fællescykling.

Link to comment
Share on other sites

Kostlog-indlæg er med rødt.
Projekt "Kost på rette kurs" kom skævt fra start i går.

Det begyndte med ren idyl da vækkeuret ringede klokken 7: Op med rullegardinet så morgensolen bragede ind og op med altandøren, så den drivhusvarme morgenluft fandt ind i soveværelset.

Tilbage under dynen med HayDay på tablet´en. Ikke så skide maskulint, men fårk det er en hyggelig måde stille og roligt, at få dagen i gang.

Lige indtil jeg opdager, at jeg har taget fejl af mødetid og den tid jeg skal med toget :4slap:

Jeg har knap et kvarter til at suge lungemedicin, køre en tur med tandbørste og barbarmaskine og få et bad, før toget kører. At lave madpakke og morgenvejning måtte udgå.

Plan B var en fiberbagel på Hovedbanen som jeg kunne spise i mit tog. Men en kollega havde et tog, hvor en fuldmands havde leget sprinkler med sit yngleorgan, så der skulle låses en vogn af. Ikke mit problem, men hjalp alligevel og mistede morgenmaden. Det blev til semi-junk oppe i Farum.

Resten af dagen gik nogenlunde med de ting man nu kan købe i 7/11.

Løs hovedregning lander mig på 3000-3500kcal i går. Der er i overkanten men med de forhold jeg gav mig selv, er det fint nok.

Jeg var lige ved at købe en pakke franske vafler med jordbærfyld :wub: :wub: :wub: i Netto. Jeg var dygtig og nøjedes med at ønske jeg kunne have spist pakken - Rettelse: MÅTTE have spist den.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 92,3kg

Fedt%: 14,5

Dagens tur med HCK begyndte i pisse modvind og endte i mild medvind hjemad. Måske meget godt at den kun var mild, da vi får et mindre massestyrt da een bremser for rødt. Jamen, DET er da også overraskende :unsure: Dog dumt at panikbremse med hjulblokade men ham bagved så ikke en skid, så det var nok sket alligevel. Ingen tvivl om at det kræver ekstra opmærksomhed, at køre med så mange nye.

Jeg kørte dagens (for få) intervaller med folk som var en del langsommere end mig selv, så svært at vurdere rigets tiltand. Umiddelbart var der mere overskud end sidst men der havde jeg jo også kørt på bane dagen i forvejen.

Den store optur var at vi igen kørte i jydeskift, eller hvad den korrekte betegnelse er, når der ligger to mand side om side forrest med een mand på hjul. Genial måde at køre på da alle kan køre med i starten, mens man til sidst sætter den stærkeste ud i vindsiden forrest og den svageste på hjul. Hvis der ikke er meget stor styrkeforskel, kan alle tre blive presset.

Det oplevede jeg desværre ikke i dag. Der er fællescykling igen i morgen og overmorgen, så jeg ender nok alligevel med at blive træt i det.

Jeg fik lov at lukke op på ADA-bakken og en lille bakke mere. Det var det. Jeg overvejede skiltespurten til KBH men pludselig var vi så tæt på at det kunne være lige meget.

Garminens batteri visnede igen - denne gang ca. 5 km før vi kom i mål. Må bruge i morgen før banecykling til at hitte ud af hvordan man får det skiftet hurtigt.

http://connect.garmin.com/activity/480032289

Jeg har stadig ikke fået kommentarer om at jeg kører på vintercyklen, så det kommer nok ikke til at give problemer. Tænker alligevel, at det snart må være OK at sætte sommercyklen i drift - jeg er den eneste som ikke har skiftet endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stadig ikke fået kommentarer om at jeg kører på vintercyklen, så det kommer nok ikke til at give problemer. Tænker alligevel, at det snart må være OK at sætte sommercyklen i drift - jeg er den eneste som ikke har skiftet endnu.

Vi andre har kun kørt på sommercykel i 3 uger nu :smile: Så se at kom i sving!

Link to comment
Share on other sites

Dav.

Jeg hedder Gregers og jeg er madalkoholiker. Og lige nu ramler det.

I dag har jeg frådet chokoladescones ved diverse endestationerne og er helt sikkert på niveau med de 5050kcal i forgårs og 5400kcal i går, (har dog ikke talt i dag).

Loggen bliver derfor igen også madlog, i håb om at jeg får fokus tilbage. Dummer jeg mig, tager jeg gerne imod skriftlige kindheste og tilsvininger.

Efter de små 10 timer ved kørekontrolleren i toget, smuttede jeg en lille tur på cyklen, trods jeg var så uoplagt man nok kan være. Bare 35 minutter ned af Bilkakysten inden jeg vendte om og kørte retur. Træningsmæssigt havde det næppe nogen værdi, men jeg kom da ud. Var så forædt (de 2 liter vand fyldte også godt), at jeg først til sidst kunne holde om bremsegrebene, uden jeg følte mig klemt helt sammen.

Da jeg holdt for rødt 500 fra at være hjemme, kunne jeg mærke de første dråber af nattens regnvejr. Perfekt timing!

Hviledag i morgen inden der forhåbentlig venter en uge med en del fællescykling.

Du har for mig at se et psykologisk problem ift. hvad du spiser. Har du overvejet at få bearbejdet (med en psykolog) hvorfor du spiser for meget, nu hvor du har så svært ved at ændre på dette?

Jeg skriver blot dette for at prøve at hjælpe dig.

Link to comment
Share on other sites

Kermit,

Joh... Men det er jo stadig så koldt, at vi kører i vinterjakker og med hjelmhuer. Men du har jo nok ret i at det er på tide :wink:

DB,

Du har også ret. Det havde nok været lettere at få hjælp, hvis jeg vejede enten 50kg eller 150kg. Lige nu er problemet jo fuldstændigt usynligt (i forhold til at der er ret mange, der burde tabe 5-8kg og at det ikke skal være et problem i sig selv). Jeg har også været omkring lægen netop for at få henvisning til en psyk, endda på min sundhedsforsikring så det ikke skulle koste staten penge. Det kunne jeg ikke få. Så jeg hænger på selv at rode med det. Eller vælge den nemme løsning og lade stå til men det har jeg ikke lyst til.

Morgenvægt: 92,1kg (-0,2)

Fedt%: 14,3 (-0,2)

Indtaget i går: 3675 kcal
Motion i går: 1850 kcal

Søvn: 7 (fra 2 til 9 og det var pløk-åndssvagt! at gå så sent i seng)

post-1580-0-84997300-1397555320_thumb.gi

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kermit,

Joh... Men det er jo stadig så koldt, at vi kører i vinterjakker og med hjelmhuer. Men du har jo nok ret i at det er på tide :wink:

Hvem er vi? Hjelmhuer og vinterjakker er fortid. Svedundertrøje, trøje, og evt. en vindvest er rigeligt med et par løse ærmer. Når man først er igang er det ikke så koldt :smile:

Link to comment
Share on other sites

DB,

Du har også ret. Det havde nok været lettere at få hjælp, hvis jeg vejede enten 50kg eller 150kg. Lige nu er problemet jo fuldstændigt usynligt (i forhold til at der er ret mange, der burde tabe 5-8kg og at det ikke skal være et problem i sig selv). Jeg har også været omkring lægen netop for at få henvisning til en psyk, endda på min sundhedsforsikring så det ikke skulle koste staten penge. Det kunne jeg ikke få. Så jeg hænger på selv at rode med det. Eller vælge den nemme løsning og lade stå til men det har jeg ikke lyst til.

Fornuftige tanker du gør dig her. I det mindste ved du at du har et problem / noget at arbejde med. Det er jo det første skridt til at komme videre; altså at man erkender at der er noget man skal arbejde med. Jeg ønsker dig held og lykke med det. Dog er det jo væsentligt, som du selv siger, at du ikke vejer 150 kg. :smile:

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Tak DB; med loggen til hjælp når det driller, går det nok.

Stort set alle til Hvidovres motionstræning kører i vinterjakker, men vi er jo også halvgamle gamle pjevsrøve. Det hører dog med at HCKs vinterjakker er pivkolde. Under 2-4 grader skifter jeg til CCHillerøds, da jeg umulig kan holde varmen, ellers. Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, at der er en sammenhæng i hjelmhue og om den naturlige isolering på hovedet er faldet af :dry:

I dag var det ikke nødvendigt, da træningen heldigvis foregik indedørs i Ballerup Super Arena. Sløvheden er ved at indfinde sig, også blandt personalet der igen i denne uge kom for sent, så vi ikke kunne komme ind i burene og få vores cykler ud før efter lang tid.

Fremmødet var også sløjt: 6 mand, heraf de 3 godt inde i pensionsalderen.

Efter en fredelig opvarmning delte vi op i 2 tremandshold og kørte 20 omgange. Det er lige tidligt nok på sæsonen at køre flere dage i træk; stængerne ret visne og jeg kunne godt have ønsket et lavere gear.

Derefter en italiensk jagtstart med to omganges føring til hver. Havde "fornøjelsen" af at sidde som sidste mand.

En mand gik hjem og så kørte de tre langsommeste mod os andre to - de med 2 omganges føring og vi skulle så tage tre. Den nappede sgu lidt i lårene til sidst :tongue:

Derefter 40 omganges afrulning. Vores faste "derny" var ude og køre enkeltstart, så det blev mig der fik opgaven at lægge tempoet. 20 omgange med 35km/t, 10 med 38 og så lade gassen gå af de sidste 10. Det driftede lidt, men gik OK. Det var længe at ligge og være koncentreret om at holde både tempo og stregen; det var godt min "bagmakker" sørgede for at tælle omgange. Meget, meget underligt at køre forrest så længe.

http://connect.garmin.com/page/activity/activity.faces?activityId=480675746&actionMethod=page%2Factivity%2Factivity.xhtml%3AuserSwitcher.switchSystem&cid=12871921

Derefter ned til kaffen og da holdets "træner" fyldte 69, var der lidt mere spiseligt end normalt og vi plejer heller ikke at drikke øl :blush:

Videre omkring mor - snedigt, da ugens to store grunde til forkert kost så er samlet til samme dag. Trods info om at jeg var på kur, var der tre pakker kage og helva (som ligge højt på livret-listen).

Hvis jeg ellers kan holde mig fra køleskabet i nat, ender kosten således:

post-1580-0-49792900-1397599511_thumb.gi

Link to comment
Share on other sites

Ingen nattespisning :yahoo:

Morgenvægt: 91,3kg (-0,8)

Fedt%: 14,2 (-0,1)

Indtaget i går: 4030 kcal
Motion i går: 810 kcal

Søvn: 7½ (fra 1:30 til 9 - stadigvæk for sent)

Så fik jeg jeg da lige en fuldfed sviner af en af HvidovreCKs nye medlemmer, om at få mine skærme af. Jojo, men lidt ydmyghed som nyankommet ville ikke skade. I det hele taget er tonen blevet markant mere rå/skinger/værtshusagtig, lidt som i AmagerCR. De råber og skriger og kæfter gerne op om bajere og damer. Pisser ind i folks hække og bliver fornærmede når ejerne kommer ud og brokker sig.

Ellers var dagens stunt en gut der gled i gruset i et sving og knaldede hovedet i vejen, så der røg en solid luns af hjelmen - den var vist hans held.

Turen var en fuldfed motionstur hvor der ikke blev kørt rigtige intervaller men blot fire bakkespurter. Det passede mig fint. I løbet af dagen var jeg overrasket over, at stængerne ikke var mere hærgede efter i går end de føltes til. Men da jeg kom på cyklen, kunne jeg med det samme mærke at der var lavvande i dem. De første to spurter gik nu fint nok (kom op som 2 og 1 (kun fordi den markant hurtigste startede for langt tilbage) men så var det totalt slut. Fuldstændigt! Pulsen kunne have været lidt højere. hvis der ikke havde været biler lige der hvor jeg skulle overhale, men... piberne var sovset til :4crutches:

http://connect.garmin.com/activity/481231242

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 90,9kg (-0,4)

Fedt%: 14,2 (samme)

Indtaget i går: 3660 kcal
Motion i går: 1260 kcal

Søvn: 6 timer

post-1580-0-65905300-1397758060_thumb.gi

Dagen startede tidligt for at nå i FW før jeg skulle på arbejde.

Romaskine: 5 minutter

Bulgarsk split squat: 8, 8, 8x24, 8x24, 8x24 , ingen bøvl i dag

Kropshævninger, neutralt greb: 7, 7, 6, 6

Squat: 15x20, 15x20, 12x60, 12x60, 12x60

Lægstativ: 15x0 (0bw), 15x80, 8x120, 10x120, 10x120, 9½x120

Lårcurl: 15x50, 12x60, 12x60, 12x60

Dødløft: 12x60, 12x60, 12x60

Military: 12x27, 12x27, 12x27

Laterals: 12x6, 12x6, 12x6

Bicepcurl: 12x20

Bænkpres: 15x20, 12x60, 12x60, 12x60

Tricep pushdowns: 12x30

Hyperextensions: 12, 12, 12

trippelsættet med

Sidebøj i hyperstativ: 12, 12, 12

og

Alm mavebøjning på gulv: 16, 16, 16

Dips: til fail (ca. 30)

Nu op i stuen og se Olsen Banden - har købt vindruer, gulerødder og dibmix til skyren, det må være i orden.

Hviledag i morgen. Prøver om jeg kan nusse mig sammen til at få sommercyklen klar og få sat klamper på de sko jeg købte af Kermit (for lææænge siden).

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kæft stængerne var ømme da jeg vågnede; heldigvis er de ved at blive mere medgørlige nu. Både til grin og pissetræls, at de så let bliver ømme, når det nu ikke gælder resten af kroppen.

Morgenvægt: 91,3kg (+0,4)

Fedt%: 14,21 (-0,1)

Indtaget i går: 3810 kcal
Motion i går: 460 kcal

Søvn: 9 timer

post-1580-0-89433600-1397815652_thumb.gi

Jeg synes egentlig ikke rigtigt, jeg gider tage på arbejde i eftermiddag/aften :unhappy:

Jeg må heller se på cyklen. Der skulle jo være en rimelig mulighed for at kører i korte rør for første gang i morgen og så kunne det være hyggeligt, det ikke var på skærmcyklen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en mindre kost-kortslutning da jeg kom hjem fra arbejde i går. Men jeg var også langt over sengetid, så årsagen kender jeg. Men dumt.

post-1580-0-61726000-1397927077_thumb.gi

Indtaget i går: 3810 kcal
Motion i går: 0 kcal

Søvn: 7½ timer

Morgenvægt: 91,7kg (+0,4)

Fedt%: 14,1 (samme)

I dag fik jeg omsider indviet sommerlåget for denne sæson. Det var rart. Men ikke helt varmt nok til korte rør m.m. Pyt med det.

Det startede med at jeg var ved at ryge røven lige udenfor min hoveddør. Jeg havde ikke tænkt over, at man ikke går på gummidutter i spleedplayklamper. Ellers bare en rolig tur på lille klinge for lige at lære cyklen at kende igen - den kører noget anderledes end vintergeden.

Jeg ville have kørt Amagerrunden, dog med udturen på diget. Desværre havde de skiftet den røde låge ud med en ståldør, så jeg kom alt for langt mod nord inden jeg opdagede det. Den anden afvigelse fra planen var, da jeg partout ville overhale de ryttere der kørte ude på vejen, mens jeg kørte ind på cykelstien. Sikke noget pjat, men :rolleyes:

http://connect.garmin.com/activity/482879468

Wattmåleren laver heller ingen udslag udendørs - der kommer lige en fejlimpuls til sidst, men det sker jo også jævnligt på rpm og fart, så det er fint nok.

Det blev lidt senere end planlagt - havde ellers en plan om at køre den på rumlende mave, men inden jeg fik samlet cykelværkstedsholderen fra Lidl og liige fik dæk og slange på hjulene og liiige fik kæde på og liiiige fik fedt i pedaler osv, var det blevet for slemt. Jeg får så heller ikke sovet inden jeg skal på arbejde :unsure: så der skal vist køres kaffe ned i rå mængder, tror jeg :devil:

Hvis jeg ikke er totalt blæst i morgen, skulle jeg gerne på rammen igen men nu må vi. Inden jeg kommer hjem i nat/morgen, er solen begyndt lyse ind i soveværelset og så er jeg bare episk elendig til at håndtere natarbejde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ja, den er frossen og hård som sten :tongue:

Generelt er jeg fan af Lidls færdigmad. Det smager væsentligt mere af mad, end jeg har købt andre steder. Indholdet af makro´er er heller ikke tosset, hvis man lige holder sig fra plastikburgere, pappizzaer og andet i den genre. Har man øjnene med sig, kan man sagtes finde noget med både grønt og protein uden det sejler i fedt og tarvelige carbs.

Den er primært sovs og masser af kylling, så smider man selv en gang grøntsager i, så er der mikroovnsmad på 8 minutter og kun klippesaksen, en tallerken og gaffel at vaske af :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ja, den er frossen og hård som sten :tongue:

Generelt er jeg fan af Lidls færdigmad. Det smager væsentligt mere af mad, end jeg har købt andre steder. Indholdet af makro´er er heller ikke tosset, hvis man lige holder sig fra plastikburgere, pappizzaer og andet i den genre. Har man øjnene med sig, kan man sagtes finde noget med både grønt og protein uden det sejler i fedt og tarvelige carbs.

Den er primært sovs og masser af kylling, så smider man selv en gang grøntsager i, så er der mikroovnsmad på 8 minutter og kun klippesaksen, en tallerken og gaffel at vaske af :wub:

Jeg prøver at spise mere clean end jeg har gjort tidligere. Jeg tager sjældent på når jeg spiser færdigmad, jeg føler bare ikke det giver mig så meget energi og overskud.

Vil måske prøve et par enkelte af de ting Lidl har, nu hvor du anbefaler dem. Det kan man jo så spise en gang i mellem. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share