Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Ja, det er faktisk virkelig lækkert, selv på mit plan, en gang i mellem at slippe for intervallerne og pille hovedet af.

Det er lidt ærgeligt at skulle "tidligt" op og rode med cykel i bil, men er helt lun ved tanken om at bruge nogle søndage på den slags kørsel. Og så ER vejene bare sjovere at køre på oppe nordpå, hvor der er lidt buler på dem.

Men uhyggeligt så dårlig jeg er blevet til at mose henover knoldene, nu jeg er blevet vant til at køre pandekagefladt. Jeg kan også godt huske, at jeg undrede mig over at de andre var så dårlige til det, da jeg flyttede herned, så der er en eller anden form for tilvænning i det.

Link to comment
Share on other sites

Vi var knap 20 i dag. Der blev ikke meldt ud hvad vi skulle lave. Det endte med en håndfuld mellemlange intervaller kørt som cykelløb. Det er jeg ikke den store fan af men jeg må også erkende, at det er sådan man får folk (læs: mig) op i det røde område, så det er jo sådan set fint.

I de fleste blev vi delt i to gruppe og undt. i et enkelt, blev jeg smidt af inden vi nåede i mål.

Trøsten var at der var et par stykker som smuttede før.

Saltet i såret var bemærkningen om, at jeg da kørte hurtigere sidste år :dry: I fu... know.

Folk kørte som idioter i intervallerne. Det meste af tiden lå vi på en linie og forreste mand kørte konsekvent 30cm til højre for midterstriben. Så kan man regne ud hvad der sker når feltet slanger sig bagved. Og i sidevind fra højre. De biler der overhalede, kørte med venstre hjul ude i rabatten for at komme forbi og alligevel var den ene kaptajn få cm fra at blive klippet af en varevogn.

Jeg fatter ikke hvorfor vi altid kører derude. Det går galt en dag og indtil da, bliver bilisterne bekræftet i, at folk i cykeltøj er nogle tosser der tror de ejer vejen.

Nå, men jeg holdt mig i "passende" afstand af midten af vejen, hvilket også et par gange kostede, at jeg blev sat før tid, i forhold til hvis jeg havde siddet optimalt på hjul. Hellere det, end mine tæer krummer ud af skoene over egen opførsel.

Stadig sjovt, dog. Derfor er styrketræningen i morgen også droppet. Enten tager jeg en hviledag eller en trilletur som i går, hvis jeg ikke kan undvære at komme ud.

Trainingpeaks ved jeg ærligt talt ikke hvad jeg skal mene om. Den er ikke specielt intuitiv i forhold til f. eks. Sporttracks, som man bare satte sig ved og havde styr på det hele med det samme. Kurvene for træningsbelastning og den slags, har jeg stadigvæk ikke fundet, så jeg kommer nok til at finde en manual og kigge i :tongue:

Pulsgrafer er et stort kaos men det kan man vist betale sig ud af.

post-1580-0-89284500-1401226493_thumb.gi

Link to comment
Share on other sites

Uha, hvor kan jeg følge dig mht. den hasarderede kørsel. Det er sgu' tit, at den forreste ikke skænker det en tanke, at hele viften ligger til VENSTRE for ham, og at det derfor ville være en god idé at køre helt ude på kanten af asfalten til højre. Specielt i de der længere stræk, der bliver kørt som "cykelløb". Der får alle kollektivt tunnelsyn og tænker virkelig kortsigtet :rolleyes:

Det var ikke så hidsigt, da jeg trænede med motionstosserne i Birkerød BC. Men de år, hvor jeg trænede med i ABC, var det altså også tit ved at gå galt. Der var mange til træning og specielt stykket gennem Ganløse og videre gennem Slagslunde med skiltespurt ude ved Slangerup var tit hårrejsende. Det var ofte kun et mirakel, at der ikke blev kørt nogen ned ...

Link to comment
Share on other sites

Det er bare RIGTIGT ærgeligt, at man skal sætte liv og lemmer på spil for at have det sjovt, når det på ingen måde er nødvendigt.

I dag bliver en nuldag; de har lige ringet fra DSB og vil gerne have mig til at møde her lidt over 12. Med alle de akut-feriedage jeg har fået, er jeg gerne fleksibel den anden vej.

Vægten er dumpet 1,5 kg fra i går. Dels en god lang uforstyrret nattesøvn, nu natten ikke var varm, så de unge mennesker ikke holdt råbe- og piftelege nede for mine vinduer. Og så nedsatte det umiddelbart appetitten, at jeg spiste med det samme jeg kom af cyklen i går.

Men nu må jeg i Lidl og handle til madpakker.

Link to comment
Share on other sites

.... Og da licensholdet havde meldt ud, at de ville køre en længere tur og komme smadret hjem, tænkte jeg at jeg nok hellere måtte holde mig væk i dag.

Der var nogle fra motion der havde arrangeret en tur, så det måtte du og så kunne jeg passende holde kalorieindtaget lavt i går. Det lykkedes til en forandring.

Med drænet krop kørte jeg til mødestedet hvor der kun var to mere. Træls antal med tre, for der er hele tiden en der er udenfor. Enten sad jeg hos den hurtige der skruede tempoet, så den langsomme sad og hang 30 meter bagved og sad jeg hos ham, lå den hurtige langt foran. I det hele taget kørte de begge to ret asocialt.

Vi skulle have kørt rundt på Tyren men den ene lavede en gigantisk hjulblokade og sleb meste af dækket og så kørte vi hjem, inden det for alvor blev bakket. Godt det samme, for ingen af de to andre kunne køre opad - heller ikke ham som egentligt skød en pæn fart når det var fladt. Næsten hjemme brillierede den anden med et nul-styrt da vi holdt for rødt.

Men det blev til 70km og trods jeg havde spist en del hjemmefra var jeg møgsulten til sidst, så med lidt held har det brændt lidt fedt af. Jeg håber at holde Indtaget lavt og så køre en moderat tur igen i morgen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Havregrød. En tallerken et par timer inden turen og en banan eller to i trøjelomme.

Er turen meget lang eller er jeg de-carbed, drikker jeg en halv eller måske en hel liter kakaomælk som det sidste ingen jeg går ud af hoveddøren. Man siger at man ikke kan køre på kakaomælk men jeg synes det virker fint.

For mig, løser det også noget af mit bøvl med at få væske nok og hvis jeg bare drikker en liter postevand render det lige igennem.

...

Mit vægttabsprojekt havde det ikke godt i går. Jeg faldt for fristelsen og måtte bare bare smage den 93%chokolade der er på spot i Netto. Mums! Og så var der åbnet op. Det blev en klog pose Nellie Dellie, som gav mig så ondt i maven, at jeg måtte op og spise midt om natten for at "fortynde" bunken af fibre. Fjols!

...

Jeg er lige kommet hjem fra min sædvanlige tur om Amager. Føj en blæst og modvind hjem. Direkte modvind ude på diget var slemt, men da stien kurvede og viden kom skråt forfra :gal: Måtte ned i panikgearet for at holde bare nogenlunde kadence.

Nu på arbejde og køre den vagt vi kalder Møgsvinet. I morgen har jeg lørdagsudgaven som er endnu værre og derefter kan jeg fortsætte min ferie.

Planen er en nul-dag i morgen og en gang tons med HCM søndag, hvis jeg kan komme op, for er sent hjemme fra arbejde og næppe i seng på den tidlige side af klokken 3.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nogen gange tror jeg Han sidder og hygger sig med at drysse trælshed ned over nogle af os :dry:

I går ødelagde jeg den gode lavkaloriestil og spiste en del, så jeg havde noget at stå i mod med, på dagens tonsertur med HCM.

Efter få timers søvn får jeg hutlet mig op og spist osv. og kører til Hørsholm og pakker cyklen ud. Bunder en liter kakaomælk og så ud af ingenting vælger den ene cykelslange at tage den ud gennem dækket. Så kunne jeg køre hjem igen.

Forgæves med de mange kalorier.

Forgæves afbrænding af benzin.

Forgæves ødelagt søvn.

Kommer jeg på cyklen senere i dag? Sikkert ikke, for jeg er BARE træt og mentalt opsat på en tur i andres selskab. Og ellers bliver det bare en lalletur som ikke er til noget.

Kæft en kikset måde at genoptage ferien på - æææææv!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uden at have set det endnu, så håber jeg at han er fortaler for meeeget langsomme "trænings"pas.

Jeg smed en note på Hvidovres fjæs, om der var nogle der ville køre. Ikke rigtigt bid andet end Anders W, som kører licens med Kermit, skrev jeg kunne køre ham i møde - han var på vej hjem, vistnok fra Falster.

Jeg tænkte at han nok ikke gad følges længe i mit motionstempo men vi kunne da sige hej og følges et par minutter. I hvert fald var der et formål med at komme ud :thumb:

Det ændrede dog ikke på, at jeg ikke var opsat på at køre selv. Det blev noget snøvl med 23-25 i timen og da jeg var nået en time sydpå, orkede jeg ikke mere og vendte om. Medvind hjem, uden tempoet steg af den årsag.

I modsætning til "Amagerrunden" er Gl Køge Landevej ikke speciel hyggelig. Jeg var også oppe at hilse på højresiden af en køreskolebil der skulle til højre og måtte panikbremse to gange for bilister af den slags som mener, at deres vigepligt først gælder ude ved vejen, så man kan fræse ud og blokere cykelstien uden af se en skid. Ikke farligt med min lave hastighed men stadig irriterende. Eller er det en overordnet hævn for den åndssvage måde vi kører på i HvidovreCK :unsure:

Jeg begynder så småt at forstå ham Tom, som er lidt til grin til banecykling. Ikke kun på grund af hans løse lyserøde cykeltrøje og tykke lange fodboldstrømper i cykelskoene men også fordi han aldrig kører andet end hjemmetræner og banecykling. Det er altså ikke helt så vanvittigt, som man umiddelbart skulle mene.

Herefter hjem og blive bekræftet i af jeg ikke er god til store menneskeflokke. Avedøre Stationsby fylder 40 år og i dag var der fødselsdagsfest som jeg lige var henne og vende og kort efter "flygtede" hjem fra. Hjem og falde i søvn til afslutningen af Giroen og nu sidder jeg med kaffe :wub:

...

Det bliver vist regnvejr til licenstræning tirsdag og torsdag og i regn er der næsten ingen fremmøde. Der kunne jeg let blive totalt overmatchet, så jeg hopper på motionstræning mandag og onsdag i denne uge. Hold da op, hvor må der gerne blive kørt andet end lal.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens tur var med Hvidovres motionshold. En kort af slagsen, da vi skulle nå hjem til klubaften. Vi kørte lidt rulleskift og jydeskift. Desværre var jeg på nogle sløve hold, så der var ikke voldsomt meget træning i det. Men jeg fik da kørt rulleskift for tredje gang i år.

Jeg skal være social i morgen, så der bliver ingen træning.

Link to comment
Share on other sites

Men det blev der så alligevel. Lidt. Jeg er blevet lokket til licenstræning torsdag morgen, så tænkte at jeg hellere måtte springe onsdagstræningen over.

Jeg ville så forsøge at finde ud til Flyvestation Værløse og hutle mig gennem lidt intervaller. På vej derud begynder det at regne og for en yderst sjælden gangs skyld, kyllinger jeg ud. Det er en dejlig undskyldning, nu jeg er så uoplagt man nok kan være.

Eftersom jeg er lige ved busvejen ved Risby, kaster jeg mig ud i lidt selvpineri alligevel:tongue:

1 min @ 400w for at få liv i kroppen.

2 intervaller med 5min pause:

15 sek stående spurt, 15 sek siddende pres, 3 min lige over AT, 10 sek stående spurt. Føj for pokker, de var altså ikke rare.

På vej hjem en håndfuld halve minutter på 4-500w når der var lidt stykker uden sideveje.

37 km er jo ikke alverden men det var hvad det blev til.

Link to comment
Share on other sites

Så sandt. Qua årets lille mængde intervaller, endte jeg med at være pænt træt i stængerne her i eftermiddags, så det har vel gjort lidt gavn også.

Alle tanker om skrump er sat på hold i aften. Ganske vist er det ikke folketingsvalg men Løkke-balladen tænder for den samme eufori, så her er dømt en lille fest med is og lidt snolder også.

Link to comment
Share on other sites

Vild politisk aften i går. Det resulterede i, at jeg føst kom i seng ud på natten, så jeg er lidt kvast i dag.

Alligevel har jeg været ret aktiv og bl. a. været på genbrugspladsen, hvor også Fortiusen røg hen. Det piner mig at kassere noget som virker men sådan måtte det jo gå, når ingen ville have den forærende.

Som tidligere nævnt har jeg kvaler med at klemme mig ned i sommertøjet. Selv mine afklippede cowboyshorts strammer om lårene. Hvordan jeg skal finde motivation/rygrad til at få vægten ned har jeg ingen begreb om. Men det pisser mig af, at det åbenbart skal være så svært, at smide snoldede tre-fire kg.

For Gud ved hvilken gang prøver jeg igen-igen. Dagens udgangspunkt er 90,9kg.og 13,9 i fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

I vanlig panik over at skulle trækkes gennem manegen af licensrytterne her til morgen, fik jeg spist for meget i går: 3880kcal. Morgenvægt i dag 91,2, F% 14,3

Jeg kom fint op, fik spist mig havregryn og pakket cyklen med nyopladet computer og 4 fyldte flasker med elektrolytter og tøjet lå fremme. I bad i bedre tid end vanligt men så kom jeg ikke videre. Som sådan var det ikke fordi jeg ikke gad - jeg orkede det bare ikke. Meget underligt!

Da jeg nu havde spist og alting, kunne jeg lige så godt tage i FW - bare lidt fri leg for hyggens skyld.

Romaskine: 5 min, 20% under norm, så der VAR bare ikke liv i kroppen

Kropshævninger: 10, 9, 9, til gengæld bedre end normalt.

Jeg fik dog en lille forstrækning, da jeg ville forcere næstsidste rep i andet sæt, hvilket drillede mig en del i squatten, da jeg ikke følte jeg kunne holde spændet i øvre overkrop. Godt det samme, for der var jeg faktisk chokeret over så tungt det hele føltes.Så det var fint med en kattelem :blush:

Squat: 10x20, 10x20, 10x60, 6x80, 4x90, dog var alt MamboMads-dybde-ish

Frontsquat: 8x60, 3x80

Læg i benpres: 10x50, 15x140, 15x140, 15x140

Lårcurl: 15x30, 10x50, 10x50

Low row: 10x50, 10x60, 10x70, 10x80

Leg extension: 10x25, 10x25, til fail x 50 (skiftevis hele og halve reps), til fail x 60

Bænkpres: 20x20, 10x60, 8x80, 5x90, 5x90

Laterals: 8x8, 8x8, 8x8, 8x8, 8x8

Fransk pres: 15x10, 15x10

Bicep curl: 8x18, 8x18

Hyperextension: 15, 15

Sidebøj i hyperstativ: 10, 10

Planke med knæløft: 10, 15, blev forpustet som efter en skiltespurt og badet i sved af 15´eren.

(Øvelserne kørt meget langsomt for at gøre det hårdere end vægten umiddelbart lagde op til, kropshævninger, squat og bænkpres undtaget)

Da jeg kom ud af FW spottede jeg et par stykker i cykelkluns og fik vildt lyst til at køre en tur. Typisk. Jeg prøver lige at tage en lur og ser om vi rammes af skybrud - ellers er det ikke utænkeligt at jeg triller lidt ud på Lorteøen aka Amager..

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

4 timers søvn blev det til. Det er heldigvis efterhånden så sjældent jeg er dernede, at jeg bliver helt kvast i forhold til tidligere. Orker Ikke at træne og kæmper bare for at holde mig vågen, indtil jeg kan gå i seng for natten.

Sulten er fuldstændig ukontrollabel men det er jo naturligt nok.

Træningen i går sidder perfekt med passende DOMS de fleste steder - også hvor jeg ikke bliver ramt når jeg træner jævnligt. Benene kun moderat ramt; dejlig.

"Ferien" kan fortsætte og skal kun på arbejde to dage i næste uge.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kæft, det var nogle gode 9 timers søvn i nat :wub: 91,4kg F%14,4

Lidt over middag fik jeg fundet cyklen frem til den sædvanlige tur om Amager. Jeg tænkte at det nok ville være fint, lige at få stængerne aktiveret idet jeg håber, at få taget mod til at køre med licenserne i morgen tidlig. Det er lidt en nitte, det allerede er klokken 9, for der er kroppen slet ikke vågen endnu; klokken 10 havde været lidt mere spiseligt men nu ser vi.

Turen kom til at bære præg af, at der var Dragør Marked og en wældi´ aktivitet på cykelstien af både gående, cyklister og jeg måtte da også bremse hårdt og klikke ud, da en bilist partout skulle holde på tværs af cykelstien for at komme ind i køen til P-pladsen. Efter hvad jeg kunne se gennem sideruden, fik chaufføren så en skideballe af kæresten for den manøvre :tongue:

Spurten under landingsbanen var helt umulig pga. cykeltrafik, så det var kun Col de Kalveboderne der fik pulsen op, udover et stykke AT på diget i modvinden. 41km og en 20 minutters "forsinkelse", da jeg fik plapret med en gut fra klubben

Det er godt forvirrende - men yderst lækkert!!!!! - at det er lyst så sent som det er nu.

Lidt kig ud af soveværelsesaltanen kl 21:30 og stadigvæk solskin :wub:

post-1580-0-22999100-1402169874_thumb.jp

En ting der er knap så fedt er, at jeg ikke aner hvor hverken rygnummer eller chip til Heino-cuppen er henne. Sidste løb var i den periode, hvor jeg var ved at koge mentalt over og jeg kan godt huske, at jeg ikke orkede at lægge dem ind på hylden hvor jeg plejer at have det. Nu hvor jeg har haft ferie og også været godt gennem lejligheden og kørt ting på genbrugspladsen, så har jeg faktisk ikke det dem :unsure:

Pyt hvis jeg ikke kan køre resten af løbene, Det er værre, at jeg kommer til at erstatte dem. Det er (helt rimeligt) en smule pebret. Jeg må i gang med den store eftersøgning; rygnummeret er i hvert fald ret stort og burde være let af lokalisere, hvis det stadig er her og chippen er vel samme "geniale" sted.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kcal i går: 3810. Søvn 7 timer. Morgenvægt: 92,3. F%: 14,3
Ptøj da :surrender:

Jeg var ukritisk sen på den, indtil ingen af elevatorerne ville min vej. Og da jeg havde tunge ben, opgav jeg at nå mødestedet i tide, da der ikke var tempo til at køre tid ind.(i forvejen skal jeg afsætte lidt mere tid til at nå mødestedet end sidste år og det har jeg ikke rigtigt vænnet mig til) Jeg ville så bare køre lidt for mig selv hvis de var væk. Det var de.

Lidt senere står "Dinge" så og venter - han bor ude på den sædvanlige vej ud af byen og havde heller ikke set nogen. Nå?!?

Vi slår pjalterne sammen og det viser sig at blive en tur, der i hårdhed kommer op på en top 3-5 over hvad jeg har prøvet. Det er ikke til at gemme sig når man kun er to :wink:.

Udover en mundtlig opsang om at opsøge nogle tæv til træning, så svingede han selv pisken. Det er sjældent jeg sidder og skærer ansigter på cyklen men det skete flere gange i dag. Det er som regel også bare kroppen der kvitter pga. iltmangel og lige udover i en spurt, er det sjældent jeg mærker noget til benene. De gjorde ondt i dag. Mange gange; det har jeg aldrig prøvet før :omg:

Vi kørte en god håndfuld intervaller - som regel med "Dinge" på hjul og så sad han og råbte af mig. Eller side om side og hvis mit forhjul røg 10cm bagud hans, så fik jeg en peptalk.

Til sidst var jeg helt og aldeles færdig - der var INTET tilbage og det sidste stykke vej hjem var faktisk ret plagsomt. Ligesom det var, at også han kunne konstatere, at jeg kører en del under sidste år :dry:

post-1580-0-47928500-1402240578_thumb.gi

Heldigvis havde jeg sat maden klar og fik ædt den asap jeg kom hjem. Efter at ligget ned en halv times tid, et bad og en omgang mad mere, begyndte kroppen at komme til hægterne igen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kcal i går: 4590. Søvn: 7½time. Morgenvægt: 91,3 (-0,4). Fedt%: 14,3 (samme)

Der var indkaldt til motionstræning i dag. Enten kl 9 eller 10. De fleste var ligeglade men jeg ville kl 10 og en anden kl 9. Da jeg fik min vilje måtte jeg hellere dukke op, trods jeg var noget mast i stængerne efter i går.

Vi var 5 mand og Lene, vores dameB rytter. Hun lå hele turen i front med skiftende makker. I starten var jeg ret ydmyg og holdt mig bare bagerst - også i de forceringer de var på bakkerne ude i Ganløseområdet. Dog da vi skulle op af Tyrens Røvhul, måtte jeg lige pisse territoriet af. Jow-jow, hvis der er Kermit-typer med, så kommer jeg ikke først op men ellers plejer det at kunne lade sig gøre. Starten er ikke min force men bakken bliver mere og mere stejl og da man ikke plejer at skifte gear, så skal ekvipagen bare moses op på det sidste stykke og der plejer jeg at trække pænt fra. Også i dag, hvor jeg klogeligt havde valgt cykelstien, så jeg ikke havde de andre til at køre i vejen. Mænds ego´er in mente, gad jeg godt vide hvad der skete i hovedet på de andre, da Lene gav dem baghjul i en ellers mere powerorienteret fase, hihi.

Dejligt at der stadig er noget der kører fornuftigt, omend jeg manglede en masse umpf i forhold til når jeg normalt tromler det sidste stykke op.

10 minutter senere hørtes et kraftigt "GREEGEEEEERS" - Lene er god til at råbe :tongue: og så lå vi i front resten af vejen. Men absolut overkommeligt, da de jævnligt råbte "en ned" omme bagved.

En fin stille og rolig tur. Jeg havde planlagt at tage en sløjfe om Fælleden på vej hjem og var også på vej derud. Da jeg var alene og ikke havde koncentrationen på alt muligt andet, kunne jeg godt mærke at solen stak pænt på armene og så kørte jeg hjem i stedet. Det var klogt, for de var desværre blevet noget røde i det - jeg var da ellers ret brun i forvejen, så den havde jeg ikke set komme.

86,6km med et wattsnit på menneskelige 196.

I morgen bliver en hviledag. Jeg skal arbejde 9 til 18 og bagefter danne mig et overblik over, hvor jeg er rusten i teknik og sikkerhed. Det er snart tid at skulle op til den hver-anden-årlige prøve som SKAL bestås, for at få lov at beholde arbejdet. Normalt plejer jeg selv at læse op på kringelkrogene i regelhelvedet men i år har jeg valgt, at tage en dag med kørerlærer. Det er så desværre på torsdag, så de eneste to dage i denne uge jeg er på arbejde, er de to dage der er licenstræning :annoyed:

Snart er der TV fra rutschebanen i Tivoli - det må en gammel rutchebanenørd jo hellere se.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nuij, jeg er pissed.

Fast rutine inden jeg går i bad og hopper i cykeltøjet er, at efterfylde latexslangerne med luft. BANG-pfffffff. Hurtigt af med hjulet og slangen ud. Klisterlap på og konstatere, at der ikke sad sten i dækket og samle igen.

Pumpe.

Bang-pfffffff men denne gang stak der et stykke slange ud gennem en lille flænge. Ny lap og nyt dæk senere kan jeg godt se, at jeg ikke når til træning. Æææææv, det havde jeg glædet mig til siden vækkeuret ringede klokken 6 i morges. Om der så havde været andre er ikke sikkert, for det har regnet i flere timer og gør stadig. Men.... åhh, altså!

Link to comment
Share on other sites

Planen i går var at cykle efter arbejde. Men da jeg kom hjem 18:30 efter at have være oppe klokken 5, magtede jeg ikke at det blæste en wældi wind.

Jeg fik tumlet godt rundt i ribben, lavet en bunke dibs mellem savbukkene og en enkelt wallsit blev det også til. Min styrketræning er normalt ret submaksimal men failede en masse og er også pænt øm i overkroppen.

Lige nu er jeg i Gørding og har frådet mad og is i rå mængder. Og skildpaddekaffe - syg ide af plumse en chokoladeskilpadde i kaffen men mums!

Det ærgelige er, at de ryger næsten hele tiden og trods det er udendørs, får jeg alligevel røg i hovedet konstant. Jeg piber og hyler også som jeg ellers ikke har gjort i flere måneder nu. Må prøve om jeg kan holde mig fri af røgen resten weekenden og ellers overveje at tage hjem før tid.

Link to comment
Share on other sites

Lige nu er jeg i Gørding og har frådet mad og is i rå mængder. Og skildpaddekaffe - syg ide af plumse en chokoladeskilpadde i kaffen men mums!

Bare lige til hvis du en dag skulle være i tvivl om hvorfor du har så svært ved at tabe dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share