Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Indtaget i går: 3050 kcal
Motion i går: 830 kcal

Søvn: 5½ timer (5:30 til 10 :puke:)

Morgenvægt: 91,4kg (-0,3)

Fedt%: 13,9 (-0,2)

post-1580-0-88364800-1398021938_thumb.gi

Godt jeg ikke punkterede i går. Først i dag opdagede jeg, at jeg ikke havde fået sat pumpe på cyklen.

Da den værste middagssol havde lagt sig, sneg jeg mit vinterblege korpus på cyklen. Er du gal en vind ude på Fælleden. Langs diget var jeg bange for at blæse ned i vandet, så måtte lette gassen for at holde styr på ekvipagen.

Det passede mig fint, for kroppen var træt og trods det var langt ud på eftermiddagen, havde jeg ikke spist ret meget og var derfor ret sulten. Det blev generelt en tur i komfortzonen.

Planen var

5 x 3/3 på holmen: Oui (mens en U-et-eller-andet-fra ACR lå og kørte spurter).

Siddende i maxgear op af Col de Kalveboderne: Oui.

3 antrit 10/50. Ikke hvor de var planlagt (det jeg troede var "Tonseren" ude på Amager kan umuligt være den rigtige rundstrækning - helt håbløst at køre hurtigt på) men de blev kørt, så oui.

Håbet er, at det kratter lidt i fedtdepoterne.

http://connect.garmin.com/activity/483688990

I morgen skal jeg ingenting. Ingen arbejde. Ingen træning. Burde nok have besøgt mor, men jeg magter ikke at skulle begyndte forfra med sukkercrawing efter kageorgie - ikke nu jeg er i en (sikkert kortvarig) fase, hvor jeg har styr på det.

Nu hente cykelkluns i vaskekælderen og så i sofaen og se enten Apollo 13 eller Det femte Element. Hmmmm....

Og så fråde en bakke vindruer, så jeg ikke igen er ved at gå i dørken. To gange mens jeg var i bad, var jeg lige ved at jeg tage til tælling. Jeg løb tør for vand tidligt på turen, og har også muntret mig med krampe et par gange, så må også hellere tømme vandhanen. Kæft, jeg er en las, egentlig :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg var klog i går og gik seng næsten lige efter jeg postede indlægget. Godt nok lå jeg så vågen fra ca. 1 til 2 men stadig optur, at få sovet de gode timer før midnat.

Jeg har vildt lyst til en tur i FW men nu holder jeg mig til planen, så jeg kan være frisk til sæsonens sidste banecyklng i morgen med tilhørende frokost bagefter.

Indtaget i går: 2330 kcal
Motion i går: 1080 kcal

Søvn: 8½ time

Morgenvægt: 90,2kg (-1,1)

Fedt%: 13,6 (-0,3)

post-1580-0-70948700-1398070147_thumb.gi

Er du vimmer jeg er sulten, men nu trækker jeg den lige med koptår kaff´ i første omgang.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 2480 kcal
Motion i går: 0 kcal

Søvn: 8 timer

Morgenvægt: 90,kg (-0,2)

Fedt%: 13,5 (-0,1)

post-1580-0-76990400-1398194823_thumb.gi

I dag var der sæsonafslutning til banecykling. Den slags går altid lidt op i hat og især i dag, hvor der var købt fotograf ind. Ikke at jeg har det store ønske om den slags men på den anden side, er det sikkert fint at kunne gense "slænget" senere, så jeg var med i legen.

Kørslen var totalt åndssvag og det var alene Js skyld. Først havde han på ægte cykelryttermanér klynket over trætte ben og han ville på det langsomme hold. Han er ellers banens hurtigste, så det fik han ikke lov til. I stedet lå han og skruede tempoet op hver gang han fik sin føring. I første tur på 30 omgange gik det med at hænge på. Han selv måtte stoppe med 5 omgange tilbage (hvorfor HELV.... er det så, man skruer tempoet op :4slap: )

I anden tur på 20 omgange havde jeg lige ført en overhaling af det langsomme hold og slog ud oppe i svinget. Det benyttede J sig af og rykkede igennem i "nedløbet". Så blev jeg smidt af (havde totalt stive stænger efter den meget lange fotopause. J havde også sat intervallet igang, både uden at få det andet hold med og uden de sædvanlige få omganges trilleri, til lige at liv i kroppen efter at have siddet stille). Da han havde taget sin føring, kunne han ikke holde den længere og udgik selv. Så var der en mand tilbage og holdet tilintetgjort. Hvis jeg en dag mister besindelsen, så er det når en laver sådan noget pis og smadrer træningen. Jeg koblede mig i øvrigt på det langsomme hold.

Inden afrulningen tog jeg lige en 250m med stående start.

http://connect.garmin.com/activity/485187230

Derefter afslutningsfrokost med højt belagt, chokolade og whiskyesmagningskonkurrence, så jeg først var hjemme lidt i 8. Jeg havde ellers planlagt en tur i FW. Kan jeg komme fri af sengen kl. 4:15, bliver det i morgen og ellers først i overmorgen. De næste dage arbejder jeg ca. 10 til 19 så dér får jeg ikke cyklet.

Link to comment
Share on other sites

Ingen kalorietælling i går og kan heller ikke gætte særligt præcist så det gider jeg ikke prøve.

Vægten steg 1,0kg og fedtprocenten uændret.

Da vækkeuret ringede lidt over 4 i morges var jeg slet ikke opsat på træning og sov videre. Dog elendigt (var nok mere vågen end jeg sov). Endte på 4-5 timer.

Fik sat bilen på værkstedet i Hillerød og da der var mindre trafik end forventet, var der tid til at gå 35 minutter til stationen.

Efter nogle timer ringer de og melder den klar??? Den skulle have omlakeret bagklappen men de havde bare konstateret, at det ikke var en garantisag. Så kunne jeg hente den uden der var sket andet, end jeg spildt et par timer i transport og misset et par timers søvn.

Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 2310 kcal
Motion i går: 0 kcal

Søvn: 5½ timer

Morgenvægt: 91,2kg (+0,2)

Fedt%: 13,9 (samme)

post-1580-0-39997200-1398370915_thumb.gi

Dagen startede 6:15 for at nå i FW inden arbejde.

Romaskine: 5 minutter

Bulgarsk split squat: 8, 8, 8x28, 8x28, 8x28

Kropshævninger, neutralt greb: 7, 7, 7, 6

ss

Squat: 15x20, 15x20, 14x60, 14x60, 14x60

Lægstativ: 15x0 (0bw), 15x80, 10x120, 10x120, 10x120, 10x120

Lårcurl: 15x50, 14x60, 14x60, 14x60

Dødløft: 14x60, 14x60, 14x60

Military: 14x27, 14x27, 14x27

Laterals: 14x6, 14x6, 14x6

Bicepcurl: 14x20, de sidste reps gav ingen stilpoint for udførslen

Bænkpres: 15x20, 14x60, 14x60, 14x60

Tricep pushdowns: 14x30

Hyperextensions: 14, 14, 14

trippelsættet med

Sidebøj i hyperstativ: 14, 14, 14

og

Alm mavebøjning på gulv: 17, 17, 17

Let og behændigt sprang jeg dagen med 13 reps over - ikke fordi jeg da er overtroisk.

Vanen tro er jeg allerede øm i quads. Jeg fatter det simpelthen ikke. Bibs var pressede og er helt uanfægtede. Quads havde oceaner af overskud og er givetvis pisseømme i morgen.

Jeg må hellere gå tidligt i seng i aften. Jeg har været amf-overgearet af overtræthed og det er gået ud over mine stakkels kolleger i pausestuen - de var vist lidt trætte af mig til sidst :tongue:

Og nok også DSB, da hr. Regelrytteren igen i dag (det gjorde jeg også i sidste torsdag hvor jeg også havde noget teknik der drillede), tiltede trafikken ved at overholde alle restriktioner ned i nidkære detaljer. Men man ved jo godt hvem der bliver slagtet, hvis det går galt at skære et hjørne hist og pist, så det gør jeg ikke. Det var lidt ærgeligt at komme 21 minutter for sent ind med fyraftenstoget, dog :unhappy:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 3290 kcal
Motion i går: 400 kcal

Søvn: 8½ time

Morgenvægt:90,6 (-0,6)

Fedt%: 13,8 (-0,1)

post-1580-0-77216700-1398460443_thumb.gi

Jeg kom til at fråde havregryn lige før jeg gik i seng i går. Heldigvis sov jeg "længe" + havde et søvnefterslæb der skulle bearbejdes og så kan man godt træde lidt ved siden af. Ellers kører det faktisk OK. Arbejdsbukserne er så løse nu, at de ikke kan holdes oppe uden bæltet og der er kommet blå striber i skuldre og henover brystet. Det er også blevet markant lettere ikke at være fristet af søde sager, nu jeg efterhånden længe har været fri for dem i et stykke tid. Op til sengetid er jeg desværre stadig et bundløst hul.

Gæt hvem der ligger fint på den sorte streg (og æv, at der er så lang tid til næste gang)

post-1580-0-70516500-1398460460_thumb.jp

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 2650 kcal
Motion i går: 0 kcal

Søvn: 9 timer

Morgenvægt:90,8 (+0,2)

Fedt%: 13,1 (0,1) - i betragtning af hvor mange timer af døgnet i går min mave knurrede af sult: :dry:

http://connect.garmin.com/activity/487330636

I dag var der planen med en tur på cyklen: Lidt 3 minuttersintevaller og så en rolig tur om sydamager. Det var der så en bilist, som ikke lige fik set sig for før han kørte henover hajtænderne, der fik ændret. Jeg nåede næsten at bremse inden jeg kørte ind i siden på ham og der skete heller ikke andet andet end at styret blev slået skævt, da mit forhjul blev fanget i hans platiskkofanger. Men jeg var ikke lige i humør til at blive ramt igen, så smuttede direkte ud på Fælleden efter det lille optrin.

Det blev til:

Opvarmning ned til Vallensbæk-rundkørslen/retur og så ud på Avedøre Holme. Efter et lille opvarmingsinterval, ville jeg køre 6 x 3 min, startede ved 330w. Det var så for let kunne jeg mærke inden, så hævede den 350w. Ville så lægge 10w mere på pr. interval og når det ikke længere gik, ville jeg kravle 10w ned i resten.

Men midt 390´eren kom altså fjolset i varevognen og så kom jeg ikke længere.

Jeg fik i stedet kørt lidt AT-agtigt ude på diget - resten af Fælleden var fyldt med folk der var ude og nyde det gode vejr og så ville det underbygge folks opfattelse af hensynsløse cyklister, hvis jeg lå og kørte hurtigt. Hvis der var langt til de næste, fik den dog lidt at leve af.

Afslutningsvis en siddende forcering på det lille stykke ud til Gl. Køge Landevej, hvor jeg var bremset ned for at holde for rødt. Lige inden, er der en cykelsti der ender i hajtænder men det var der en der var ligeglad med og kørte lige durk ud foran mig. Heldigvis lettere at standse med 5km/t end 43.

Jeg blev KUN bekræftet i, at jeg allerede savner banecyklingen - der er man sgu da fri for at andre kører lige ud foran en.

http://connect.garmin.com/activity/487330636

post-1580-0-22074700-1398523073_thumb.gi

Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 2510 kcal
Motion i går: 810 kcal

Søvn: 8 timer

Morgenvægt: 90,1kg (-0,7)

Fedt%: 13,3 (-0,6) (skrivefejl i går)

Efter en kop kaffe og en sjat havregryn med mælk, hoppede jeg på cyklen for den sædvenlige tur om Amager. Det skulle bare være stille og roligt og høvle af spæklaget og sådan blev det også. Kroppen var TOTALT drænet; så længe jeg bare skulle holde gang i cyklen gik det fint, men så snart jeg antydede at ville have leveret lidt arbejde, ville den ikke.

http://connect.garmin.com/page/activity/activity.faces?activityId=488561735&actionMethod=page%2Factivity%2Factivity.xhtml%3AuserSwitcher.switchSystem&cid=10403978

Et eller andet sted har jeg nok strammet skruen liiige rigeligt se det generer mig heller ikke, at besøget hos mor bagefter "gik i vasken" rent spisemæssigt. Det er nok ikke helt tovligt at få fyldt brændstof på.

Link to comment
Share on other sites

Tak - jeg tror noget af det skyldes de har en sjov facon, for forfra ser de ikke ud af noget særligt. Det samme med mine bibser - dengang jeg styrketrænede meget, havde de fin højde (målte 43cm på målebåndet) men overhovedet ikke noget bredde. Men der ser meget godt ud fra siden :4flex: :tongue:

Indtaget i går: ? kcal
Motion i går: 0 kcal

Søvn: 8½ time

Morgenvægt: 91,1kg (+1,0)

Fedt%: 13,9 (+0,6)

Det var lidt presset med at nå Hvidovres træning (kan du holde på en hemmelighed, skal jeg afsløre årsagen nederst. Men ikke sladre!) og jeg nåede ikke min ellers så oblikatoriske havregrød før træning men måtte improvisere.

Vejret var fint og vi var 28-30 fremmødte. Det er mange. Faktisk FOR mange. Det er svært at kommunikere gennem gruppen når der er punkteringer eller lyskryds skifter, så de forreste ikke ved om alle kom med over. Der mangler de nye folk også stadig en masse. Det værste var nu nok at vi kørte ud på Tyren. 30 mand på Tyren - det er ikke fair overfor bilisterne.

Nå men træningen blev indledt med et kort opvarmningsinterval i tremandsgrupper. Derefter var det meget simpelt kun med bakkespurter. Det er bestemt også sjovt nok men..... ikke hver gang.

http://connect.garmin.com/activity/489215845

Benene ville ikke en skid (spurterne blev bigtime fesne; heldigvis kneb det også med pladsen til at overhale så det gav lidt sig selv) det passer også fint med at jeg føler mig megaslidt. Jeg skal lige overstå et par dage mere, så kommer der en lille hvileperiode og den kan næppe skade.

Kan jeg komme op lidt over 4 i nat/morgen, står den på en tur i FW på vej til arbejde: Den sidste omgang med nuværende vægte og 15 reps, inden jeg går tilbage på 8 og smider lidt mere vægt på og så kører op i reps igen.

Onsdag bliver det enten fællestræning eller Heino-cup. Jeg hørte i dag, at de andre har fået respons på deres tilmelding; jeg har intet hørt. Er tilmeldingen misset og jeg kan få pengene retur passer det mig fint, for jeg er bare overhovedet slet ikke opsat på sådan noget. Evt. deltagelse er KUN fordi jeg har betalt. Må se om jeg får svar, hvis jeg sender mail, så jeg evt. slipper for at tage forgæves derud.

.

.

.

Jeg skulle på Friheden Apotek og hente lungemedicin. Det er en station væk. På tilbagevejen står togmanden ikke ind i det rigtige tog men i det, som ikke stopper før det er kørt tre stationer for langt. Kææææft, hvor følte jeg mig dum og det passede perfekt med, at toget den modsatte vej kørte for snotten af mig, dér jeg skulle skifte.

Link to comment
Share on other sites

Det må så være godt nok - jeg har også fundet autosvaret fra da jeg tilmeldte mig, så jeg hænger nok på den :tongue:

Jeg agter nu at tage ja-hatten på og prøve at få en hyggelig dag ud af det alligevel. Jeg skal bare ikke ramle ind i et overgearet Hvidovreslæng i målområdet. Kan jeg finde et sted at sætte bilen så jeg kan dreje fra inden mål, så er det en fin løsning.

Indtaget i går: 3880 kcal
Motion i går: 1140 kcal

Søvn: 3½ time :cry:

Morgenvægt: 90,5kg (-0,6)

Fedt%: 13,7 (-0,2)

Jeg var en tåbe af rang i går. Jeg "kom til" at købe påskesnolder der var sat ned i pris og endte med at fråde 100gram ussel mælkechokolade. Den slags skulle koste en kindhest til hver side!

post-1580-0-03664600-1398784220_thumb.gi

4:05 stod jeg frisk ud af sengen. Blev hurtigt meget træt og besluttede at droppe træningen, så satte uret til kl. 6:15 og gik i seng. Jeg havde dog "psyket mig op" til træning og kunne ikke sove, så panik op igen og nå toget, så jeg kunne stå foran FW når de åbnede.

Det var dog intet imod den fart der var på inde i centeret. Normalt er jeg ca. 1time 40 minutter om at skyde træningen af. Nu nåede jeg alt uden dødløft og tre sæt core på 63 minutter. Alt blev på den ene eller anden må flettet ind i hinanden og i småløb mellem øvelserne.

Det blev også til ny PR i DOMS. Allerede inden jeg nåede på arbejde, blev jeg øm i lårene - så hurtig er jeg aldrig blevet øm før (og burde have kørt lyntog, så jeg ikke skulle rejse mig og sætte mig ned hele tiden :dry:) .

Rækkefølgen er forkert men:

Romaskine: 5 minutter

Bulgarsk split squat: 8, 8, 8x28, 8x28, 8x28

Kropshævninger, neutralt greb: 7, 7, 7, 7

Squat: 15x20, 15x20, 15x60, 15x60, 15x60

Lægstativ: 15x0 (0bw), 15x80, 11x120, 11x120, 11x120, 11x120

Lårcurl: 15x50, 15x60, 15x60, 15x60

Military: 15x27, 15x27, 15x27

Laterals: 15x6, 15x6, 15x6

Bicepcurl: 15x20

Bænkpres: 15x20, 15x60, 15x60, 15x60

Tricep pushdowns: 15x30

Hyperextensions: 15, 15

Sidebøj i hyperstativ: 15, 15

Alm mavebøjning på gulv: 17, 20

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 4000-4400 kcal (ikke alt kunne tælles)

Motion i går: 500 kcal

Søvn: 8½ time

Morgenvægt: 91,6kg (+0,6)

Fedt%: 13,8 (+0,1)

Sær dag, da jeg først kom ud af sengen ved 11-tiden. Pludselig var den 15:30 og HOV - jeg skulle til Heino cup "om lidt".

I den dårligste gruppe skulle vi køre 5 omgange, heraf 2 i adstadigt tempo med masterbil foran. Af en eller anden mystisk årsag var det lavet om til 3 omgange. Det var der enighed om var for længe, at ligge og nulre rundt. Allerede efter 1½ omgang havde jeg tømt mine to dunke og kunne sandblæse cyklen - så tørstig var jeg men det blev ikke et problem.

Planen var at ligge bagerst og få lidt accelerationstræning når feltet blev trukket ud efter svingene. Da løbet bliver givet frit, går tempoet op og på et tidspunkt er jeg sgu noget ude af komfortzonen (det ses ikke på pulsen men stængerne var også i forvejen til at lukke op og skide i), dog ikke værre end jeg undgår at ligge på hjul, for at få lidt interval ud af det. Folk begynder at drysse af men så går tempoet ned og folk bagfra hægter sig på igen, så jeg nu ligger inde i feltet. I et smalt højresving kommer der en modkørende bus og vi kan umuligt være der, da den tager en pæn bid af vores vejbane. Jeg har luret den og når at bremse nogenlunde kontrollet inden bunken af folk foran mig. Dem jeg har bagved sidder og snosksover og kører op i mig (med ret lav fart) og så ligger der flere og roder rundt. Så rullede jeg bare af hen til bilen og kørte hjem.

http://connect.garmin.com/activity/490317588

Jeg slap for andet end at blive skubbet til og holdt mig da også på benene, da jeg kunne tage fra på et plankeværk. Cyklen har fået lidt kradsmærker i lakken. Jeg lurer dog på om jeg alligevel skal havde den checket; sådan noget carbonplastikskrammel er jo sart og tænker det nok ikke er fedt hvis sadelstræberen pludselig knækker.

I øvrigt skal cykelryttere være glade for, at jeg hverken er politimester eller lægger forsikringspræmier. Igen og igen og....... laver folk ting er totalt blæst i bøtten. Der skulle ikke køres een meter cykelløb i min politikreds og præmier på ansvarsforsikringer ville flerdobles - livsforsikringer kunne man glemme alt om. Jeg havde glemt hvor slemt det er og er reelt rystet over hvor nonchelant en holdning folk har til eget og omgivelsers liv og lemmer. Det er jo for fanden bare for sjov.

Bortset fra det var det nu meget skægt, så længe mine tæer ikke gjorde ondt af at krummes.

Nu en rolig uges tid, hvor jeg gerne skulle blive nogenlunde frisk igen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Og hvis jeg arrangerede Heino Cup ville jeg sende en gut rundt med en kost så der kunne blive fjernet en del grus. Der var godt nok meget i visse sving. Anyhow, godt du blev på cyklen, og stærkt at du stillede op :smile: Jeg tror vi overhalede jer i min gruppe på én af omgangene. Undrede mig også at i lå så tæt på førerbilen!

Link to comment
Share on other sites

Uhhffff pigtråd - kommer til at tænke på stakkels Hoogerland eller hvad han hed, ham der blev puffet til af en motorcykel.

Jeps - svinget nede ved modelflyvepladsen var under al kritik.

Den kørte meget i vejen, den førerbil :tongue: og vi blev jo fanme overhalet hele tiden :blush:

Omvendt så er den helt store fordel, at man man bare kan komme 3 minutter før start, sætte en krusedulle og så stille sig til start (ved godt at man ved en seriøs opvarming skal have pulsen op men..... det er sgu dejligt nemt at trille sig varm lunken bag masterbilen :wub:)

3½ times søvn restituerer ikke meget. Jeg er træt og DOMSen fra squatten er stort set ikke aftaget det sidste døgn. Kosten er ad lort, idet jeg skal til Jylland fredag til søndag, så mentalt er jeg allerede ved at leve af chokolade og krydderboller. Jeg strammer op når jeg kommer hjem igen - lige nu kan jeg ikke :dry:

Dagen har budt på to gode nyheder:

1. Massageordningen på arbejde er blevet akut-forlænget. Sidst jeg ville bestille tid til at få æltet stængerne, var den ellers lukket ned. Har bestilt to tider til næste måned. Det kunne ellers have været guld at få dem masseret i dag.

2. Jeg har betalt kontingent for banecykling for næste sæson :wub: :wub: :wub: Også for leje af cykelbur, så nu skal jeg kun klemme to cykler ind i lejligheden. Det går OK men de her uger med tre cykler, har den ene stået og været i vejen. Det er fedt at slippe for og det er første gang man kan det (sikkert pga. af arenaens nye fancy låsesystem).

Nåja, mens jeg var ude for at betale og stille cyklen, mødte jeg ham som muligvis kan snige mig ind til løbsryttertræningen til vinter. Det burde vel være motivation nok til at passe træningen sommeren over, da det er bydende nødvendigt at jeg finder D-niveauet frem igen (om lungerne vil). Har i øvrigt en plan i skuffen for at få motivationen tilbage. En del af den er at jeg dropper hypertrofi-vægttræningen; den er alt for dyr rent restitutionsmæssigt. Når jeg ikke er fyr og flamme når vi skal køre bakkespurter, så er det altså noget der er HELT, HELT galt. Men det er svært når stængerne er DOMSede op over ørerne og resten af kroppen som en karklud.

Jeg ved ikke helt hvornår jeg kan nå at træne igen. Måske søndag. Tirsdag? Men i hvert fald på onsdag. Planen er at en tidligere MTB-landholdstræner skal styre onsdagstræningerne med vægt på både intervaller og teknik. Det er nok ikke så tosset.

Link to comment
Share on other sites

Tilbage fra en særdeles rolig og hyggelig forlænget weekend i det jyske. Masser en god mad og PR i is, glyf, den var stor :wub:

Morgenvægt: 92,8kg (+2,0) :crybaby:

Fedt%: 14,9 (+0,9) :crybaby:

Kosten var skidt i dag. Jeg prøvede for ambitiøst at rette kosten til men faldt i og så blev den allegevel ret skidt. Mavesæk udvidet og jeg er kæmpe bagud på søvn (alle unger var hjemme, så ved 7-tiden begyndte de at lege og råbe og komme ind for at hente legetøj).

Har købt ind til masser af salat og kylling i morgen, så der skal det sgu bare virke, at få mig ind på sporet igen.

Det var HCK-træning klokken 17 men var først hjemme fra arbejde lidt i 18, så den gik ikke. Skiftede stille og roligt til cyklenklunset og kørte til klubaften klokken 19, med planer om at køre en lille træningstur bagefter. Det nye tøj var så åbenbart kommet hjem og det tog en evighed at få det udleveret.

Det er ikke kønnere i virkeligheden end på arbejdstegningerne, kan jeg så konstatere!

post-1580-0-19336300-1399323717.jpg , post-1580-0-52984500-1399323733.jpg

Og Giordana laver stadig benene i bukserne så lange, at det snart tangerer knickers. Jeg har ellers forsøgt at modvirke dette, ved at købe dem i XL og som jeg dårlig kan skrue skinkerne ned i. Ærmerne og også blevet grotesk lange. I min verden ser det direkte ud ad helvede til, men det må jeg jo være ene om at mene, nu de bygger tøjet tiltagende længere og længere i ærmer og ben :newtongue:

Det blev lidt sent, så jeg kørte bare et kvarters tid ned af Bilkakysten og retur. Bedre end ingenting, for jeg begyndte at blive øm i benene i går og det kan vel ikke skyldes andet en nuldagene.

Men fint klubmøde - de næste onsdage har vi en tidligere MTB-landsholdstræner til at piske teknik ind i os. Det skal nok blive sjovt og en dejlig kærkommen afveksling.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 93,5kg (+0,7)

Fedt%: 15,1 (+0,2)

Arg, det var noget bæ at blive trukket ud af den gode rytme. det er gået lidt bedre i dag, trods jeg ikke har fået talt kalorier. I morgen må jeg heller nøjes med mad der kan tælles.

I dag var også sidste dage i deload, så fra i morgen kommer der træning på programmet igen. Så sker der da lidt på MOL - her er historisk dødt i logsene.

Igen i dag havde de styrt til Hvidovres træning (hvad jeg kan læse af fjæsen var det en "kollektiv" fejl. Det + weekendens grimme styrt til licensløb håber jeg giver en opstrammer i den måde vi kører på. Det ville i hvert fald være ønskeligt.

I dag har jeg sovet til middag fra 16-til 20 :wub:

Det ændrer ikke på, at jeg er "sat af" og trænger til ferie. I morgen må jeg høre om der kan kringles et-eller-andet inden jeg brænder helt sammen mentalt.

Ét sted kan jeg være decideret doven: Det er på tide at få tyndet ud i kasserne med cykeltøj af ældre dato. Så det bliver brugt en sidste gang og bliver så kylet ud i stedet for vasket. Det er let!

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kunne se bliver der indkaldt til møde i Hvidovre for at lære at køre ordentligt. Jeg tror det betyder at der de første par gange der er fællestræning vil blive kørt ordentligt, og så er det glemt igen. Det plejer at være den klassiske historik når man prøver at lave sådan noget i cykelklubber.

I øvrigt synes jeg egentlig at jeres nye tøj er ganske pænt - altså lige indtil jeg så ryggen. Forstår ikke helt hvorfor designet fra fronten ikke går igen på ryggen.

Edited by Kermit
Link to comment
Share on other sites

Henrik,

Jeps. Hvis det var normen, ville det passe mig fint. Arh, det er måske nok lige til den korte side, trods alt.

Kermit,

Jeg synes stadig det gamle tøj var meget bedre. Rødt er sikkert fint hvis man er en veltrimmet licensmand, men vi andre ligner bare mere lort end i forvejen. Og så er jeg bare ikke vældigt glad for rødt tøj.

Du har nok ret i, at den pænere kørsel ikke holde så længe. Men det holdt et års tid efter Louise blev slået ihjel på Tyren - men hun var selvfølgelig også fra klubben.

Der er i hvert fald debat og det er sundt. Især hvis jeg ikke bliver alt for upopulær :unsure:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt uændret.

Efter den lange lur i går, havde jeg en forventning om at være nogenlunde "på". I stedet har jeg været helt ekstremt træt i dag. Heldigvis (egoistisk set) har jeg været ramt af togurden og har også selv meldt mit tog ukampdygtigt og så mærkes trætheden ikke. Ikke før man kommer hjem.

Nå men dagens tekniktræning var naturligvis meget anderledes kørsel end normalt.

Først trillede vi (med at par punkteringer) ud til Flyvestation Værløse. I den ene punkteringspause lavede vi der kunne køre en gearskifteøvelse. Den var vist målrettet MEGET nye folk.

Ud på landingsbanen kørte vi svingteknik 2x ned af langsiden i tremandhold. Jeg fik så et lille interval på tilbagevejen i modvind på første returkørsel. På nummer to sad de andre to på føringerne :dry:

Derefter bremseteknik. Op på 40 i timen og bremse "ved stregen" hhv med bagbremsen, forbremsen og begge. En gut fattede briller og blokerede baghjulet så det eksloderede :4slap:

http://connect.garmin.com/activity/495134448

Jeg havde forventet at kroppen var blevet frisk i pausen og at pulsen ville sprøjte op. Det skete slet, slet ikke og i betragtning af hvor lidt vi har lavet, er jeg irriterende mærket.

Hviledag i morgen. Først med massage af stængerne og så en tur til kiropraktor.

Satser på selvtræning på cyklen i overmorgen.

For resten så ER jeg træt. Da jeg var i bad efter træningen, knalder jeg hovedet mod væggen og vågner ved det :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 3660 kcal
Motion i går: 1200 kcal

Søvn: 9 timer

Morgenvægt: 90,9kg (-2,4)

Fedt%: 14,0 (-1,1)

:dropjaw:

Vildt vægttab. Så meget, at jeg vejede mig igen fordi det ikke kunne passe men den er god nok. Jeg kunne forstå det, hvis jeg havde bombet lokummet eller været oppe og tisse en million gange i nat, men jeg har sovet som en sten.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share