Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Jeg ville have været i motionscenteret efter kiroprakroten. Jeg var også godt i gang med omklædning, da jeg opdagede at mine indendørssko var glemt. Så hjem igen.

Jeg kunne ikke nå at køre tilbage, så det blev til lidt hjemmetræning:

Chinups: 15, 15 (lang pause)

Dibs: 20, 20, 14 (kort pause)

Enarmsskulderpres med arbejdstaske = 8,2kg: 15, 15, 15 - det bider godt i mavens sidemuskulatur at blive brugt asymetrisk.

Alm. mavebøjninger: 20, 20

Skrå mavebøninger: 20, 20

Lændebøjninger: 20, 20

Planken, lige: 2

supersættet med

Planken, side: 2

Derefter fik jeg æltet mine stakkels lægge som slet ikke kan finde ro. Døgnet rundt, står de og pulserer langsomt som tics i superslowmotion. Så de er efterhånden ret trætte i det og en smule ømme.

I morges rundede jeg lige et skarpt hjørne på badevægten. Det er første gang den var vist min fredtprocent til under 10. Det er jeg så udemærket klar over ikke passer, men det har alligevel stået som mål at komme ned og blive et-cifret. Endnu tror jeg ikke at det holder, det er bare cykelturen i går som har rykket kroppens sammensætning midlertidigt. Men et skridt på vejen :smile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var en gang motionisttons med HCM.

Især starten var absolut ikke min kop te - allerede inden vi var ude af Hørsholm havde første mand sluppet taget men vendte tilbage ved en rundkørsel hvor det hele altid går lidt i stå. Men han kørte da i perioder frisk til senere. Da vi blev knækket i to ved omtalte rundkørsel pga. trafik, var der ikke den store ventelyst oppe foran; tempoet var da ret lavt men alligevel træls at skulle køre hul ind inden man er kørt varm.

Så jeg sad og var irriteret fra start og overvejede kraftigt om jeg skulle forlade selskabet og køre for mig selv, man valgte nu at fortsætte med de andre.

På Sørupbakken kom pulsen lidt op. Ikke fordi der blev kørt ræs, for det gjorde der ikke, men sad fanget bag et par stykker der hang lidt i det og ville hellere lukke et lille hul mens vi var på bakken end at vente til det var blevet stort oppe på det flade.

Jeg havde absolut ingen forventninger om at der ville blive ventet efter spurter og bakker men det skal retfærdigvis skrives at tempoet efterfølgende tit røg pænt under 30 i timen. Det var stadigvæk monkeyintervaller men meget bedre end tidligere!

Alligevel turde jeg ikke lege med i det sjove før til sidst men havde vist kun haft en enkelt føring og så ligger jeg altså ikke og kører med i spurterne. Så endte alligevel med ikke at køre med og kedede mig en hel del. Som udgangspunkt var projektet at komme med rundt og især IKKE at blive sat på Strandvejen igen.

I sidevinden var der plads til 3-4 på viften og resten sad på række og åd vind, så for en gangs skyld blev min opfordring til rulleskift fulgt. Men mon ikke det var medvirkende at turlederen blev sat i vinden og skulle hjælpes op til frontgruppen? Hold fast, hvor er vi dårlige til rulleskift. Tempomæssigt løb den dog ikke løbsk som det ellers tit sker for os urutinerede. Så Strandvejen hørte for en sjælden gangs skyld til den lette den af ruten, rent fartmæssigt.

Og på Folehavevej er alle jo sin egen herre og man er næsten hjemme, så der behøvede jeg ikke at holde igen. Kermit og Carsten smuttede ret hurtigt og var uden tegnestifter ret umulige at gøre noget ved. Da de på et tidspunkt lukkede op for gassen kunne jeg sq ikke lige holde hullet og der var desværre ikke nogen i syne bagved, så endte lidt demotiveret på mellemhånd - pulsen dumpede da også 10-12 pulsslag da jeg spottede et jeg ikke var presset af de andre.

Endte klart sidst ved Surina, da påvirkningen fra de sidste ture med CCHillerød, bød mig både at blive på cykelstien og at holde for rødt lys.

Nu fik det en chance. Men synes det er RØVkedeligt at køre med kæden halvstram hele vejen - har også slettet turen af pulsuret uden at trække den ud. Men OK, det var jo selvforskyld da jeg hellere ville med rundt, end at lege med og så blive efterladt.

Får jeg ikke logget i et stykke tid, er det ikke fordi jeg har misten træningslysten igen, men logistikken hænger ikke sammen i den næste uges tid.

Tilføjet onsdag morgen:

Jeg kan godt mærke at jeg kun én gang kom helt op i det røde felt, for er ikke træt i stængerne stængerne i dag og sådan plejer det ikke at være efter fællestræning. Må se hvornår folk og henter cykeltøj i dag (har HCMs lager af tøj liggende som jeg udleverer fra), så jeg måske kan komme ud i dag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Øv - igen kun 2½ times søvn.

Jeg fik plattet mig før fri og kunne nå en lille tur på cyklen inden den første skulle hente cykeltøj. OK, jeg var alligevel ikke så frisk i stængerne som først antaget. Jeg kørte rullekørsel til Vedbæk og vendte om. Planen var at køre nogle intervaller; det gjorde jeg også men de blev slet ikke så hidsige som jeg havde forventet.

Efter tøjaflevering, sendte jeg cyklen til Doctoren. Nu gider jeg ikke at høre mere klikkeri fra kranken, så nu er der dømt lille træningspause. Jeg kan simpelthen ikke se hvornår jeg skulle få tid før efter weekenden. Og så passer det jo fint at cyklen skal være borte :cry:

Og nu venter jeg igen på at slippe af med mere tøj.

Link to comment
Share on other sites

I fredags inden jeg tog til Stege:

84,2kg - fedt% 10,8

Og i morges:

87,7kg - fedt% 12,4

Hvor er det fortvivlende at alle fælder lægges ud, dernede. Og at jeg partout skal plumse i dem. De vundne kg skal nok forsvinde igen, men hvor havde det dog været meget sjovere hvis jeg ikke nu skulle rende småsulten rundt - og træningen er især sjovere hvis den er kalorieneutral.

I dag gik jeg dog lidt i panik, da jeg havde besluttet at køre i CCHillerød på hold 2 og derfor fik jeg ædt lige rigeligt nok.

Det var dog spild, da hold 2 var hold 2,9. Der er jo Sommercup i morgen, så ingen der har evner i den retning, var til fællestræning - der var kun overmodige hold 3 folk på det ret lille hold der, efter hvad de andre sagde, også kørte eksteremt langsomt i dag.

Dagens "højdepunkt" var op ad Søllerød Slotsbakke (hvis den ellers hedder sådan) hvor jeg ville forsøge at eftersætte flokken der havde sat sig i bevægelse. Resultatet var en kædesprængning og til alt held var der en af de andre der havde en kædeadskiller med i trøjelommen.

Dermed slap jeg for at bruge penge på en taxa.

Og det passede mig fint, for i kampen for at få cyklens klikkeri til at forsvinde, har jeg lige spenderet 499kroner på en ny boks i kranken. Men cyklen klikker endnu :angry:

Da jeg var lidt presset mht. fyraften, tog jeg bilen til Hillerød, så det blev til sølle 67km.

post-1580-1276661467,58_thumb.gif

Onsdag:

Uge 24:

15/6: 87,7kg - fedt% 12,4 - 3550kcal - cykling 2t 25m

16/6: 86,4kg - fedt% 11,8 - 3359kcal - hviledag (mangler tid)

- dagens kalorieindtag var ABSOLUT ikke planlagt men onkel havde været i byen og købe to slags kager alene fordi jeg kom forbi og så nænnede jeg ikke kun at nippe til dem.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 24:

15/6: 87,7kg - fedt% 12,4 - 3550kcal - cykling 2t 25m

16/6: 86,4kg - fedt% 11,8 - 3359kcal - hviledag (mangler tid)

17/6: 84,6kg - fedt% 11,4 -- ukendt -- cykling 3t 55m

At man har fri, behøver ikke betyde afslapning.

Efter 9 dage i streg med at stå tidligt op, ville kroppen ikke sove længe i dag, Hvor trist, for jeg havde glædet mig til at sove igennem.

Nå, men af sted til tandlægen som heldigvis kunne konstatere at astmamedicinen hverken har påvirket tænder eller tandkød.

Derefter ind på arbejde for at få masseret stængerne - inden måtte jeg dog lige i et bad og vaske angstens sved af. Jeg kan altså bare ikke lide at gå til tandlæge :blush:

Det var den mandlige massør, så det gjorde pænt naller i dag.

På vej hjem lykkes det at sove over mig i Kystbanen og vågnede på den forkerte side af Nivå. Da jeg skulle skifte kæde på cyklen, var jeg noget presset med at nå op til CCHillerøds startsted til tiden, især fordi der var modvind :sneaky2:

Endnu engang var det et totalt amputeret hold 2. Der var mindst 20 til hold 1, 15 til hold 3 og på hold 2 var vi sølle 6. Hvis bestyrelsen er noget værd, burde de lige stikke hovederne sammen og finde en årsag og prøve at rette den for ifølge de andre, er det et ret nyt men regelmæssigt problem.

Nå, men det gik over al forventning i dag da jeg var hurtigste mand på holdet. Hurra for Sommercuppen i går og trætte ben til de andre :rolleyes:

Det var egentlig planen at køre nogle intervaller men det blev ikke til så meget men til gengæld førte turlederen os ud på nogle helt overdrevet fantastiske små veje som ingen andre end ham kendte noget til. I dag kunne jeg godt have brugt en GPS, så jeg kunne finde tilbage dertil.

Jeg havde både spist for lidt og for hurtige kulhydrater inden turen, så allerede efter et par timer begyndte maven at rumle og den sidste time var det en balancegang at holde lågen kørende uden at gå sukkerkold. Heldigvis var en af pigerne visnet kort før jeg var lige ved det og med en laaangsom tur hjem, gik det.

Men jeg var ikke sød ved køleskab og rosinbøtten, da jeg kom hjem :ninja:

post-1580-1276809970,6_thumb.gif

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 24:

15/6: 87,7kg - fedt% 12,4 - 3550kcal - cykling 2t 25m

16/6: 86,4kg - fedt% 11,8 - 3359kcal - hviledag (mangler tid)

17/6: 84,6kg - fedt% 11,4 -- ukendt -- cykling 3t 55m

18/6: 85,0kg - fedt% 11,5 -- ukendt -- styrketræning 40 minutter

Fra morgenstunden en gang fullbody i opskruet tempo og alle øvelser suppersættet. Dog ingen lægtræning, da massøren har meldt ud at hviletonus er for højt, så ingen grund til at plage dem yderligere.

Fra om en time har jeg gæster det næste døgn, så får næppe talt kalorier, men har endnu ikke opgivet helt.

GOD WEEKEND :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en weekend gik med madpåvirkning fra Stege - og så på hjemmebane. Ungerne var ikke helt nemme på så meget udebane, så havde ikke overskud til at tage "madkampen". Straffen er at vægten er skræmmende høj, men satser på at det meste forsvinder at sig selv og så må jeg bare slås med resten. Igen. Der er "heldigvis" 4 uger til jeg skal være sammen med ø-boerne næste gang, så burde kunne nå ned på min ønskevægt inden jeg kan starte forfra :unhappy:

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

Sjov/underlig dag.

Jeg var fra start temmelig træt og kunne ikke rigtig holde mig vågen i førerrummet, så trods den min morgenvægt, måtte jeg købe snask at holde mig vågen på. Pludselig var jeg dog lysvågen alligevel, for mit tog gik i stykker og så holdt jeg der inden jeg kunne humpe væk med det (og trække en god kø).

Da jeg skulle aflevere papirer på hændelsen, blev jeg indfanget af min nærmeste leder som uddelte store roser for min artikel om Jette Beckmann.

Hjemme missede jeg min lur pga. diverse mails. Faktisk var jeg mere end meget sen på den, da jeg vovede mig til banetræning. Men det gik OK og tempomæssigt sad jeg midt i gruppe 2 af 3. At de beskyldte mig for at fedtspille min indsats og derefter mobbede mig (godmodigt, altså) med at mine lårs ydeevne på ingen måde lever op til det visuelle (begynder de nu også :blink:) var kun en lille del at den store snak, der var i dag. Det var hygge på højt plan. Banetræningen holder desværre sommerferie nu, og det blev "fejret" med kaffe, smørkage og citronmåne. Ikke et øje var tørt. Men det tør jeg godt stille op til når sæsonen igen starter op.

Vi kørte en kort basisopvarming på 12 minutter.

30 omganges kvalitetsopvarmning kun delt i to hold - "mit" hold tabte 4 af 8 mand undervejs.

Yderligere opdeling så B-gruppen blev til hold 2 og 3

20 omgange med all-in på den sidste føring - jeg sad som nr. 2 og kørte i praksis 18 omgange.

16 omgange som ovenfor - kørte selv de 14 omgange.

To gik i bad, så vi slog hold 2 og 3 sammen.

24 omgange som ovenfor men var noget mere presset da jeg nu havde 3 mand foran som havde kørt sig i hegnet - fik selv kørt 22 omgange.

Nej hvor var det fedt at køre derinde igen. Jeg kan vist afblæse min formkrise, da jeg ligger nu igen ligger i hierakiet som i vinters.

At komme ud til en midsommerlys aften, afsluttede dagen på positiv manér - de lyse nætter kunne jeg godt leve med altid.

Jeg burde sove, men kroppen er stadig ikke helt nede endnu. I morgen bliver derfor igen en dag præget af stor træthed, men man kan jo ikke få det hele.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Nej hvor var det fedt at køre derinde igen. Jeg kan vist afblæse min formkrise, da jeg ligger nu igen ligger i hierarkiet som i vinters.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

- så skal jeg bare generelt have mere fart i cyklen. Jeg kommer nok til at kaste flere timer i projektet for det er faktisk ikke meget jeg har fået kørt i år :blush:

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

22/6: 88,0kg - fedt% 12,4 - 4400kcal - cykling 3t

Ooops, riskager med chokolade er IKKE noget man kan gnuffe lystigt i sig, har jeg lige opdaget. De smagte ellers godt, var sat kraftigt ned og må indrømme at jeg troede at det var nogenlunde uskadelige - men de står for over en tredjedel af dagens indtag.

Til banetræning i går blev jeg opfordret til at tage nogle tæsk i dag, så planen var at cykle med CCHillerød på hold 2 - havde nu mest lyst til at nøjes med hold 3.

Da jeg kom hjem til min PC, lå der en mail i indbakken fra HCM om at der i dag ville være et hold 2 til fællestræning. Da jeg nok er den der har øffet mest over hverdagstræningen og også som bestyrelsesmedlem lige må være lidt synlig, droppede jeg modvilligt CCHillerød.

Da jeg hørte at Frank skulle styre træningen blev jeg straks glad igen. Desværre gad hold 1 ikke at køre når de ikke var var så mange, så de dryssede ned til os andre. Den ene lå fra start 50-200 mter foran og kørte alene :nonono:

Inden da havde Laust lige nået at hovere nogle gange og ærgret sig over at han ikke kørte på vintercyklen, nej turcyklen, nej MTB´en, nu han skulle køre nede på vores plan :nonono:

På ruten sad han og var sarkastisk over at vi kørte ferietempo og som hold 3 - hvorfor helv... samlede han ikke bare det hold 1 :thumb_down:

Udgangstempoet var nogenlunde OK, dog lidt hold 1-agtigt når de forkerte sad i front men det var dog muligt at køre noget reel fartleg.

På Sørupbakken var der bare ikke nogen der gad :nono: så endte som nr. 2 bag Frank.

Det blev ikke meget bedre på Jonstrupbakken. Et par halvflade forceringer kunne det blive til og resultatet fra før gentog sig.

Vejen derefter ender i en lille bakke og igen med samme resultat.

Herefter gik der mere og mere hold 1 i det og efter en tid knækkede feltet over i to. Jeg holdt mig nede bagved hos Frank og Alice mens 2 af de andre der er evigt utilfredse med det normale hverdagshold, alligevel fortsætte med dem. Så meget for at der nu var en chance for noget fornuftig kørsel. Store spader!!!

Nå men vi kørte bare ruten færdig med halvstram kæde med undertegnede og Frank i front og Alice i smørhullet.

Det var jo ikke lige det, der var meningen. Fårk, jeg er træt af HCM. Måske også fordi jeg er blevet brændt af her til aften med en tøjafhentning og en anden har låst min kalender ved ikke at svare tilbage på de tider jeg kunne hjemme resten af ugen. Men det ligger da helt stramt, at HCMs træning kun er til de dage hvor jeg ikke kan nå til Hillerød og ikke gider køre alene.

post-1580-026937000 1277239157_thumb.gif

Jeg må hellere holde hviledag i morgen. Højre læg krampede noget, formodentlig efter de 3x250m med bundgas i går. Lige på det punkt var det nok OK, at jeg ikke kom til Hillerød - det var blevet en lang tur. Jeg må se at få lært kroppen at køre flere dage i træk.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var jo ikke lige det, der var meningen. Fårk, jeg er træt af HCM. Måske også fordi jeg er blevet brændt af her til aften med en tøjafhentning og en anden har låst min kalender ved ikke at svare tilbage på de tider jeg kunne hjemme resten af ugen. Men det ligger da helt stramt, at HCMs træning kun er til de dage hvor jeg ikke kan nå til Hillerød og ikke gider køre alene.

post-1580-026937000 1277239157_thumb.gif

Jeg forstår simpelthen ikke at du står model til det der, det lyder som om der generelt har været rigtig meget bøvl med de trøjer. Min erfaring er - specielt i forbindelse med frivilligt arbejde - at man skal sætte nogle grænser for sin velvilje. Ellers ender man med at køre død på det, og det endda uden at der står nogen og er taknemmelige over det.

Her ville jeg simpelthen sige: Nå, hvis der ikke er meldt tilbage, er det åbenbart ikke vigtigt for vedkommende at få sin trøje i denne uge, og så kan jeg frit finde på noget andet i den tid jeg ellers havde stillet til rådighed. Men det er nok god stil at melde en SU ud - det ved du så til en anden gang.

Link to comment
Share on other sites

Hej Spindarella,

Du har ret. Men jeg er nok for flink og forventer at alle andre også er det.

I første omgang bliver det sådan, at jeg kun melder "åbne" tider ud, hvor jeg alligevel er hjemme og ved at jeg ikke skal noget andet, f. eks. efter hverdagsdagstræningen. Ellers bliver det med SU eller over telefonen.

Jeg ved ikke hvad der skete i går, men trods jeg jo havde spist en masse vågnede jeg ved 2-tiden og var panisk sulten. Jeg prøvede at trække tiden men hullet i maven blev ved med at "gøre ondt", så kom til at kværne 100gram havregryn og en pose studentermix. Ikke skide snedigt, men er alligevel sluppet heldigt fra det:

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

22/6: 88,0kg - fedt% 12,4 - 4400kcal - cykling 3t

23/6: 86,2kg - fedt¤ 11,8 - 3330kcal- (skal tappes i blodbanken)

I morges var første gang i 19 dage jeg ikke er blevet vækket ved vækkeur ellers små børn fra Stege. Jeg fik sovet 10 timer og hvor var det fantastisk :wub: Udover at jeg vågnede ved at være sulten, kom jeg også til bevisthed et par gange med krampe i læggene og en enkelt gang i højre inderlår :blink:

Underligt - jeg plejer ALDRIG at have problemer med kramper, hverken til træning eller om natten.

Ærgeligt at st sjove veje i Norge er så smalle som de er - er ikke helt sikker på hvor fedt der er sidde på en lille cykel og møde stor trafik. Men pisselækker natur de har deroppe (især når det ikke regner :dry: ) og ville være noget mere på hjemmebane end sydpå.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

22/6: 88,0kg - fedt% 12,4 - 4400kcal - cykling 3t

23/6: 86,2kg - fedt% 11,8 - 3330kcal - hviledag

24/6: 86,2kg - fedt% 11,7 - 4000kcal - cykling 3t 45m

Jeg blev ikke tappet i blodbanken i går, for astamemedicinen giver mig karantæne. Dog kun 48 timer, så må lige time det til næste fridag uden fællestræning at springe en pille over og tage den næste efter tapning. Den smule effekt jeg går glip af, står ikke mål med glæden ved at kunne deltage til fællesskabet og donere en halv liter blod.

Følgende har jeg villet skrive længe, men har hele tiden glemt det men nu husker jeg det endelig.

Da jeg lå syg for en måneds tid siden købte jeg en del læsestof, bl. a. Cykling con amore af Rolf Sørensen. Det er en superlækker bog på tungt papir og fedt layout. Den handler bare lidt for meget om cykelløb og beskrivelse af cykelryttere, til min smag.

Det er for de fleste sikkert ganske fint, men jeg vil bare køre og have det sjovt på min egen cykel og interesserer mig ikke mere for cykelløb end Gårdmand Jensen.

Jeg har læst bogen en gang og kommer ikke til at se i den igen, så det er tosset at det står herhjemme.

Hvis der er interesserede, kan den afhentes for 150kr enten hjemme i Nivå ellers den kan langes ud gennem førerrumsvinduet i S-toget. Det kommer til at koste boksen at sende den, så tung den er.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen
Cykling con amore af Rolf Sørensen. Hvis der er interesserede, kan den afhentes for 150kr enten hjemme i Nivå ellers den kan langes ud gennem førerrumsvinduet i S-toget. Det kommer til at koste boksen at sende den, så tung den er.

Det er simpelthen et godt tilbud! Har bogen selv, og den er fremragende og informativ. Jeg kan kun anbefale, at man slår til. Og nej, jeg får ikke returkomission fra Gregers :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en klassisk HCM træningsindstilling. Noget værre fis at de ikke bare kan erkende at man ikke behøver køre 34 km/t i snit for at få noget ud af træningen. Jeg er ked af at jeg ikke kunne være med, for ville med glæde have bedt Laust om at lukke kæften og skride ad helvedes til hvis han ikke kan li lugten i bageriet. Egentlig for dårligt at Frank/Alice ikke trådte op og sagde at de skulle køre for sig selv eller lukke arret! :devil: Jeg sidder faktisk og bliver helt sur når jeg læser historien, fordi jeg kan se og høre hele ordvekslingen i hovedet.

Og jeg ville have glædet mig over at svine dem til ved bakkespurter og andre steder hvor de får muligheden for at køre sig ud, men vælger ikke at gøre det, fordi det eneste de kan er at køre hurtigt og konstant. Sæt dem en tur i Sommercuppen og de vil droppe som æbler fra et træ i efteråret pga. de mange ryk.

Jeg håber jeg kan køre med på tirsdag, og at der vil blive kørt intervaller igen, så skal jeg nok dukke op og håbe på at mine ben ikke har taget skade af allergien! Men lad for guds skyld være med at droppe HCM træningen, for det er et skridt i den rigtige retning med intervaltræning til hverdagstræningen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kermit,

Jeg dropper heller ikke HCM helt - de er bare reduceret til en plan B. Lige i øjeblikket holder jeg mig væk lidt af principielle årsager, for nu har jeg kæftet op om at jeg ikke gider at køre som de gør og den slags udmeldinger er ikke meget værd hvis man alligevel dukker op.

Problemet med HCM er at opsamlingen efter intervallerne kun er opsamling for dem som kommer først og dermed får tid til at slappe af. Men når man hænger omme bagved og skal bruge pausetiden til at køre fronten op, er den for kort til at man får pulsen under kontrol hvis man træder igennem.

Man plan A er heller ikke for god i øjeblikket: Hvad filan foregår der oppe i CCHillerød på hold2; det hele er ved at falde fra hinanden. Jeg hørte lige at de kørte regulær tons i tirsdag med en snit på næsten 36. I torsdags faldt intervallerne også på gulvet.

I dag var det tirsdagstræneren der styrede løjerne og han havde annonceret intervaller og der var nogenlunde (ikke prangende) fremmøde til hold 2.

Men kun indtil hold 1 overhalede os og satte farten ned (troede kun det var HCM, der lavede den slags tosserier :nonono: ) Da den nu temmelig store flok skulle over Københavnsvej, knækkede feltet pga. trafik og næsten alle hold 2´ere der kom først over vejen fortsatte med hold 1. Med kun 5 mand, gad Bo (træneren) ikke køre intervallerne alligevel, så det blev til en lortetonsetur mere - dog i ret behersket tempo. Til gengæld ville der blive råbt op, så vi kunne tage nogle skiltespurter.

Det blev til en på Lave Skov bakken hvor Bo let kom først op. Kunne snappe efter baghjulet, men han er sq god til at holde en stående preskørsel - der er der stor forskel på at være 100% motionist og så køre ræs :sneaky2: De andre var desværre ikke nogen trussel.

Ellers skete der nul og en begmand indtil vi nåede Nødebo. Farten blev langsomt men sikkert skruet op, men da jeg ikke er stedkendt der vi kom fra og det ikke var tydeligt at der var en spurt i sigte, fattede jeg nada og missede den.

Det var det hele :annoyed: :4ranting: :crybaby:

Jeg havde derfor nogenlunde friske ben da jeg skulle hjem fra Hillerød, så trykkede 4 små intervaller af på vejen. OK, efter 90km havde jeg ikke SÅ friske ben :violin: ,

men det gik nu meget godt omstændighederne taget i betragtning.

Spørgsmålet er så hvad jeg gør på hverdagstræningerne fremover. Det er tæt på at der er mere udfordring i hold 3 hvis ellers jeg "nænner" at træde igennem men det føles som at skulle høste point på en billig baggrund. Men det er bestemt sjovere end hold 2. Hmmmmm......

Dagens ret:

post-1580-028843900 1277417298_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

22/6: 88,0kg - fedt% 12,4 - 4400kcal - cykling 3t

23/6: 86,2kg - fedt% 11,8 - 3330kcal - hviledag

24/6: 86,2kg - fedt% 11,7 - 4000kcal - cykling 3t 45m

25/6: 85,9kg - fedt% 11,6 - 4000kcal - cykling 2t & styrketræning 40 m - opdateret

26/6: 86,2kg - fedt% 12,0 - kommer -- hviledag - tilføjet

Nogenlunde tidligt op og til HCMs fællestræning - den stille af dem. Jeg havde dog planer om at bruge gruppen som "hare" ved lidt linieintervaller.

Desværre var jeg den eneste der var mødt frem, så det blev til en tur på egen hånd.

Jeg valgte at amputere Grisebakketuren og skære de kedelige stykker ud. Så væk med Kongevejen og Strandvejen; nåja, så røg Folehavevej med, men pyt. Til sidst var der ikke rigtig noget at køre med alligevel.

Efter at trådt liv i stængerne, var planen at holde mig under puls 140 og gerne lidt lavere på transportstykkerne, men det ikke så let for mit ego at køre så langsomt. For ikke at kede mig for meget fik alle småbakker stående tæsk så det var ikke synderligt konsekvent.

Jeg kørte en meget afdæmpet skiltepurt mod Nødebo bare for lige at få pulsen lidt i vejret.

Derefter stigningen gennem Gribskov hvor det var meningen at pulsen skulle op og klokke. Jeg måtte konstatere at benene slet ikke var til det efter i går. Vejrtrækningen kørte ret hektisk men pulsen ville sq ikke op. Pludselig var der ikke mere bakke, jeg huskede den noget værre end den var.

Grisebakken fik jeg også trådt på, men kun på selve bakken.

Forsøgte også at få god puls på opkørslen fra søen til Jonstrup. Men der var sat prop i ved ca 165 pulsslag.

Til sidst ville jeg lige træne lidt stående kørsel med greb i hornene. Jeg har vist spurtet to gange sådan og det føltes ret akavet begge gange. Uden at køre mig ud, nappede jeg 5x20sek stående med 40sek pause imellem og alligevel fik jeg gele i lårene til sidst. Jeg havde heller ikke forventet andet på dette tidspunkt.

post-1580-071010600 1277489872_thumb.gif

Derefter havde jeg et ærinde hos min områdeleder på arbejde, som jeg af logistiske årsager måtte ordne på en fridag :4disguise:

Tilbage fra det, kunne jeg med nød og næppe klemme en gang styrketræning ind, før der kom en fra klubben for at hente tøj.

Der var hverken tid til opvarmning eller udstræk og pauserne var faktisk ikke eksisterende. Jeg piskede fra station til station med det resultet at jeg en kort overgang blev en kende utilpas, formodentlig fordi kroppen slet ikke kunne nå at omdirigere hvor blodet skulle hen.

45 minutters hektisk arbejde:

Skvat:

12x10

10x50

10x70

10x70

supersættet med først

Chinups:

12

12

og dernæst

Lårcurl, liggende:

10x70

10x110

10x110

Bænkpres, DB:

10x19

10x28

10x30

supersættet med

Læg i benpres:

15x300

15x300

15x300

Skulderpres:

10x18

10x18

10x18

trippelsættet med

Hammercurl:

10x18

10x18

og

Tricep pulldowns med reb:

15x20

15x20

Sidebøj i stativ:

15

15

Lændemaskine:

15x150

15x150

supersættet med

Mavemaskine:

12x120

12x120

Men nu er den gamle her også træt, så det bliver nok til en hviledag i morgen. Hvis jeg mod forventning skulle vågne tidligt, tager jeg en rulletur før arbejdet kalder.

De næste dage er der ikke så meget motion på programmet, så vil lige prøve om jeg kan nykke vægten lidt nedad.

Og så må vejrtrækningen gerne fungere optimalt igen. Det sidste døgns tid har jeg pebet fra lungerne og har lyst til at hoste hele tiden. Vejrtrækningen var også en smule besværet i dag, dog slet ikke som før astambehandlingen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 25:

21/6: 88,0kg - fedt% 12,6 -- ukendt -- banecykling 2t 40m

22/6: 88,0kg - fedt% 12,4 - 4400kcal - cykling 3t

23/6: 86,2kg - fedt% 11,8 - 3330kcal - hviledag

24/6: 86,2kg - fedt% 11,7 - 4000kcal - cykling 3t 45m

25/6: 85,9kg - fedt% 11,6 - 4000kcal - cykling 2t & styrketræning 40 m

26/6: 86,2kg - fedt% 12,0 - 2300kcal - hviledag

27/6: 86,3kg - fedt% 11,8 - 3700kcal - cykling 2t 30m

Hvorfor æder jeg så meget :poking:

Nå, jeg er ikke i panik. Faktisk er det lige ved at jeg hellere vil satse på at holde vægten stabil og så forsøge at fastholde at det går lidt fremad på cyklen - det er trods at problematisk at føle overskud med energiunderskud.

Dagen startede 3:45 med at jeg trillede ned på skolen og besøgte min gamle ven: chinupstativet. Jeg har jo den filosofi at 20 kropshævninger skal man altid kunne tage, men det kniber lidt for tiden. Det er kun på de gode dage det lykkes, så den disciplin må jeg lige dyrke lidt. Da jeg kom hjem, nappede jeg et dropsæt i dibs og en planken og daffede på 12-timersvagt :puke:

Da jeg kom hjem fra arbejde uden store energi og stadigvæk med lidt småtrætte ben efter squatten i forgårs, havde jeg ikke de store forventninger til den cykeltur der stod på menuen. Men det blev faktisk årets bedste solotur til dato. Jeg vil ikke udelukke at vinden vendte undervejs, så jeg havde medvind både ud og hjem. Det vil jeg næsten tro, så markent forskellen var.

Der var ingen planer for i dag andet end bare at køre og nyde en sen sommeraften. Jeg ville nu helst have kørt lidt tidligere så jeg kunne have brugt solen til at lave lidt D-vitamin. Det er lige før jeg overvejer at tage dem som piller igen, for jeg har ikke været meget i solen i år.

Den lille pause midvejs skyldes at jeg kunne se at jeg ville løbe tør for vand og med familien på ruten, meldte jeg min ankomst for at få fyldt en dunk. Men de troede ikke på at det bare var det jeg ville og havde skyndt sig at brygge frisk kaffe, så måtte lige drikke en kop. Og så fik jeg endnu en hurtig mulighed for at "fedte mig ind" hos min nye fan. Min kattetække lever i hvert fald i bedste velgående.

post-1580-058102500 1277677317_thumb.jpg

Om det så var den pause og en del bykørsel og måske snydevind, det gav følelsEN af overskud på cyklen ved jeg ikke, men det var præcis så fedt som man kan forestille sig. Det var vel egentlig også på tide med en succesoplevelse.

post-1580-094381000 1277676141_thumb.gif

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

22/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3250kcal - cykling 3t 30m

Planen på denne herlige sommerfridag var at køre til Hillerød og håbe på at der skulle skydes noget intervalkørsel af. Ak, ak. Der blev jo kørt sommercup i dag, så der var kun 18 til start og langt de fleste til hold 3. Turleder meldte ud, at der ikke var intervaller i dag (SATANS OGSÅ). Der var heldigvis en anden hold 2´er som også gerne ville have pulsen op, så vi aftale at køre fra de andre ved Frederiksværk og køre intervaller mod Hillerød :smile:

Vi var ikke ikke kørt langt da slangen på baghjulet opgav ævret. Ham jeg skulle køre intervaller med tilbød at vente men jeg sendte ham med de andre. Det meste af tiden ville kørslen alligevel ikke være "det", så jeg ville i stedet hellere køre med HCM. Mentalt var jeg helt opsat på at blive kørt i hegnet, så en gang tons var på dagen et godt tilbud.

Jeg trillede stille og roligt HCM i møde og først mødte jeg en grøn trøje og det var Kermit på sin nye alt for fede cykel :cool:

Vi hyggetrillede og undrede og over hvor resten blev af, men de havde haft en punktering fra start men fik dog indhentet os. Ingen af dampbørnene var der i dag, så det blev nogenlunde roligt. Perfekt: så er der lidt mere at skyde med i spurterne og pulsvariationen er større.

Problemet var bare at der ikke rigtigt var nogen der gad. Jo altså Kermit er altid mand for at tage initiativ til en bakkespurt el. lign., men det var kun i Humlebækspurten at de andre for alvor rykkede på sig. Desværre kunne jeg godt mærke at det er længe siden jeg har kørt med HCM og vidste derfor ikke hvorfra og til de "nye" spurtsteder lå. Jeg burde nok have holdt mig oppe i front, så jeg bedre havde kunnet følge med i slagets gang.

På den anden side, så fik jeg heller i dag "lov" til at tage den mængde føringer som jeg synes der skal til for at lege med. To af de gange jeg kom op i fronten blev jeg meget hurtigt overhalet hvorefter farten blev sat ned :blink: Fatter ikke helt hvorfor, for flere gange i dag blev der kørt noget mere sløvt end jeg havde kunnet. Men det er ret træls at flere har fået den ide at jeg hører til omme på smækken :devil:

Alt i alt var der faktisk kun to-tre steder der for alvor blev skruet på gashåndtaget.

1: på Jonstrupbakken hvor Kermit åbnede. Jeg sad lukket inde (hvorfor kører man op på siden af rækken og bliver hængende :nonono: ) og da ingen andre rørte på sig tog det noget tid at få mast mig fri. Til gengæld var der så heller ikke nogen der forsøgte at tage andenpladsen fra mig.

2: Humlebækspurten. Vi havde lige haft en punktering og jeg havde ikke helt fået liv i stængerne endnu. Ellers havde jeg nok sat tempo langt udefra og lavet en aflevering til "lortesvinget" - det var i hvert fald min tanke hvis ingen andre åbnede den tidligt.

3: Folehavevej hvor Kermit meget behageligt tog den ro på den lille nedkørsel fra Strandvejen inden der blev lagt pinde på. Jeg fandt gaffetapen frem og klistrede til hans baghjul hele vejen op. Måske nok lidt tarveligt men næppe første gang Kermit har trukket på en stigning, så..... Jeg overvejede kort om jeg skulle gå op på siden men husker nok hvordan Kermit og Carsten parkerede mig forrige uge, så ingen grund til at bede om yderligere hastighed. Og så er det jo altid lidt for let at være kæk når man ligger på hjul :wink:

Alt i alt må det dog betragtes som en rolig dag på kontoret - måske fordi jeg mentalt var ladet op til noget helt andet. Og også derfor var jeg jævnt frisk da turen var slut. Jeg var lige ved at runde Folehavevej en tur mere men jeg var løbet tør for vand og var ret tørstig. Og så følte jeg mig igen i dag ret godt kørende.

Lige nu savner jeg altså banetræningen (der er ferielukket) hvor der er garanti for at køre til kanten. Det kommer måske til næste fællestræning på torsdag. Jeg har sprunget astmapiller over så jeg ikke har karantæne i blodbanken, så jeg mister lidt iltforsyning i morgen.

Hvis jeg bliver ved at at føle mig godt kørende, tror jeg at vover mig med hold 1 i Hillerød en dag i den nærmere fremtid. Eller inspireret af Kermit, at tage en gæstetur med Birkerød. Cykologens pulskurver ligner præcis den kørsel som jeg så godt kan lide.

Men synes lige at CCHs hold 1 skal have chancen først. Og så er jeg ret skudt i CCHs klubtøj hvor især bukserne er helt i særklasse. En ikke helt uvæsentlig detalje, synes jeg.

post-1580-081853300 1277846031_thumb.gif

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

29/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3450kcal - cykling 3t 30m (kcal rettet 200 op)

30/6: 85,9kg - fedt% 11,8 -- kommer -- Tacx 30 m

Bare en lille rulletur på ½ time på 55% af pulsreserven. Indendørs, for i den blæst ville jeg ikke kunne holde pulsen nede.

Men er slet ikke sikker på at jeg burde køre rullekørsel eller ville have mere gavn af en rigtig hviledag. Sådan lige efter "turen" er jeg jævnt død i benene men om det bare er frigivne affaldsstoffer der kan mærkes ved jeg så ikke.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

29/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3450kcal - cykling 3t 30m (kcal rettet 200 op)

30/6: 85,9kg - fedt% 11,8 - 4100kcal - Tacx 30 m - var på besøg hos familien da vi blev fristet over evne af isbilen.

01/7: 85,3kg - fedt% 11,5 - 4050 kcal - cykling 4t 30m

I formiddags blev der frigivet endnu flere affaldsstoffer, da jeg fik masseret stængerne. Umiddelbart gjorde det ikke så ondt som sædvanligt men så tog han bare hårdere fat, så jeg så alligevel lå og jamrede højt.

Det kunne jeg også have gjort 2 timer forinden da dytten knækkede trækakslen. Uden overarbejde, har jeg sq ikke rigtigt råd til den slags uheld.

Men til sagen:

Helt efter planen endte jeg ved CCHillerød 16:15 efter lidt hektisk modvindskørsel - jeg kom for sent ud af døren og kunne jo ikke tage bilen. Om jeg bare var tung i røven til at starte med eller jeg kunne mærke besøget i blodbanken i går ved jeg ikke, men synes ikke rigtigt at det flaskede sig så godt som de sidste dage, men det kan jo heller ikke blive ved.

Hold 3 kørte som de første. Så smuttede hold 1 og vi var 4 tilbage. Der blev taget en hurtigt beslutning og vi koblede os på hold 1 - uff. Det var bestemt planen at jeg ville have taget bilen den dag det skulle ske, men nuvel. Gudskelov havde jeg alle 4 drikkedunke i brug samt rigeligt med foder i trøjelommerne.

Det var også nødvendigt. Ptøj nogle lede laaaaange intervaller. Det første kørt som rulleskift blev delt i to hold jeg endte desværre på det hurtige. Den trak lidt tidligt på turen liv af bentøjet, men OK jeg sad da med rundt uden at være panisk presset. Men 16km :devil:

Næste rulleskiftinterval var "kun" på 9km ogdelt i 3 hold og jeg valgte det midterste. Stadig ret presset og havde aldrig kunnet holde hastigheden i hold 1.

I den sidste intervalblok, som blev kørt samlet, gav jeg mig selv en puster - en punktering (siver) mens jeg kæmpede for at holde fast i elastikken. I smug må jeg indrømme at den faldt et tørt sted :blush: Da vi lagde fra land, nåede jeg aldrig helt med og kom på intet tidspunkt på hjul, så det var grumme hårdt.

I det hele taget var jeg lidt for underdanig i dag og det er jeg altså ikke god nok til. At ligge meget tid omme begved, giver mange elastikhuller at køre ind når man er +20 mand og i sidevind endte jeg konstant i vindsiden. Næste gang bliver jeg nødt til at være lidt mere på dupperne, for set i bakspejlet blev der faktisk gjort plads på de lettere placeringer.

Til sidst kørte vi roligt hjem (og når tempoet steg for meget, skældte forkvinden ud, det gjorde hun også hvis der var huller i feltet eller for meget forhjulslir) med et par skiltespurter. Vi var flere som ikke deltog i dem, primært fordi vi ikke anede hvor skiltet var og også var lidt trætte.

Den rigelige mad gjorde dog, at jeg kunne blive ved at træde nogenlunde igennem (i kortere perioder i hvert fald), så havde nu gerne deltaget alligevel. Det ene byskilt kan jeg underligt nok huske, så næste gang vi kommer det sted, så......

Bedst som jeg troede at jeg skulle have en rolig stund hjem, blev jeg klogere. Sven-Erik (som også kører I HCM og har H-40licens) skulle samme vej, så vi kørte fra Hillerød til Hørsholm side-by-side i friskt tempo.

post-1580-073461200 1278022133_thumb.gif

Trods det var en del hårdere end jeg havde forestillet mig, så faldt jeg ikke igennem. Det er dog ikke noget jeg kaster mig ud i på halvtom mave eller tomme trøjelommer, for så bliver jeg slagtet bigtime. Og kommer jeg for sent hjemmefra, skal cyklen bag i bilen så jeg ikke har brændt 15km intervalkørsel af allerede før start.

Intervallerne er uhyggeligt lange og det kommer til at koste noget tilvænning - den måde at køre på har jeg aldrig nogensinde været i nærheden af.

Men een gang om ugen, kunne jeg godt finde på at køre med 1´erne igen. Jeg er desværre for gammel til at kunne restituere mig fra to ture med dagens indsats. Nu bagefter var det ret sjovt (imens var der et par gange hvor jeg ærgrede mig over ikke at køre med hold 3, hehe).

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

29/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3450kcal - cykling 3t 30m (kcal rettet 200 op)

30/6: 85,9kg - fedt% 11,8 - 4100kcal - Tacx 30 m

01/7: 85,3kg - fedt% 11,5 - 4050kcal - cykling 4t 30m

02/7: 84,8kg - fedt% 11,2 -- kommer -- cykling 1t 50m & styrketræning 15 m

Med bilen på værksted lå det ikke ligefor at besøge motionscenteret. Men det var jo også dejligt vejr til en cykeltur, dog noget blæsende til min smag. Trods vinden ville jeg forsøge mig med en rulletur.

Så før frokost kørte jeg en tur på Strandvejen til Café Jorden Rundt og retur. Trods modvinden, lykkedes det mig at holde pulsen nede. Men jeg opgav på forhånd på Vedbæk-Skodsborg bakkerne og gav den i stedet et par gear og jokkede stående op over og tog det som en tiltrængt saddelpause :blush:

Hvor meget de 5 pulstoppe har ødelagt ideen med rulleturen kan jeg så spekulere over, for jeg er ikke ligefrem blevet mere frisk i benene.

post-1580-018306200 1278097466_thumb.gif

Her efter aftensmaden blev det til lidt "nødstyrketræning":

15 chinups

20 dips

25 alm mavebøjninger

25 lændebøjninger

12 chinups

20 dips

25 alm mavebøjninger

25 lændebøjninger

20 skrå mavebøjninger

20 skrå mavebøjninger

1 planken

1 sideplanken

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

29/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3450kcal - cykling 3t 30m (kcal rettet 200 op)

30/6: 85,9kg - fedt% 11,8 - 4100kcal - Tacx 30 m

01/7: 85,3kg - fedt% 11,5 - 4050kcal - cykling 4t 30m

02/7: 84,8kg - fedt% 11,2 - 2400kcal - cykling 1t 50m & styrketræning 15 m

03/7: 85,2kg - fedt% 11,2 -- kommer - cykling 1t

Idioten stod op klokken 5:30 for at få kørt lidt korte intervaller inden arbejde. Jeg kunne have kørt dem i aften, men vil gerne have dem lidt på afstand af næste uge som, hvis planerne holder, bliver lidt hård.

Som forventet var der ikke meget at køre med. Dels var jeg næsten lige stået op og dels er benene trætte.

Jeg ville have kørt 8 intervaller á 1 minut med ½ minut imellem men kunne åbenbart ikke tælle så det blev kun til 7.

Derefter lid træning i stående kørsel i hornene: 4 gange ½minut med 1 minut imellem. Og kom lige til at tage en ekstra spurt, også.

post-1580-085465000 1278139483_thumb.gif

Kors i hytten hvor jeg trænger til lille trænings-slapper.

Nå, der er et S-tog der venter (MED air-con i førerrummet :cool: )

GOD WEEKEND

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

28/6: 86,9kg - fedt% 12,1 - vurderet 3600kcal (spiste ikke hjemme) - hviledag

29/6: 85,8kg - fedt% 11,7 - 3450kcal - cykling 3t 30m (kcal rettet 200 op)

30/6: 85,9kg - fedt% 11,8 - 4100kcal - Tacx 30 m

01/7: 85,3kg - fedt% 11,5 - 4050kcal - cykling 4t 30m

02/7: 84,8kg - fedt% 11,2 - 2400kcal - cykling 1t 50m & styrketræning 15 m

03/7: 85,2kg - fedt% 11,2 - 3650kcal - cykling 1t

04/7: 59,9kg - fedt% 11,7 - 4050kcal - cykling 1t 50m

Igen-igen er der en ret klar tendens: vægten falder på mine fridage og stiger når vækkeuret ringer tidligt. Må se at få fokus på at få sovet også når jeg skal på arbejde.

I morges sov jeg over mig men nåede lige en campingvask og en løbetur til stationen; hvor typisk at bilen lige skal stå på værksted den dag, dynen er tung. Så jeg har brændt masser af penge af på underlødig kioskmad. Dette i forlængelse af i går aftes hvor jeg plyndrede havregrynsbøtten halvt i søvne.

Nå, men efter arbejde og have udleveret klubtøj fra lageret, ville jeg en tur på cyklen og lige på nettet bl. a. for at se vejret. Mens jeg sad og surfede, faldt jeg i søvn.

Ud under bruseren for at blive frisket op med en skyller. Jeg ved ikke hvordan det skete men pludselig vågnede jeg op på klinkegulvet efter en lur mere. Når jeg er træt, så er jeg træt!

Og jeg gad da bestemt heller ikke at cykle bagefter, men den slags skal man ikke tage sig af.

Turen begyndte med tunge tunge ben og det gjorde ikke ulysten mindre. Efter lidt tid, kom der liv i systemet om med cykellysten tilbage, besluttede mig at køre Esrum Sø Rundt men det rakte min dårlige stedsans ikke til. Jeg fik vist lavet en mystisk sløjfe ude ved Helsinge og endte med at køre samme vej tilbage. 90% af vejene kunne jeg genkende, men ikke sætte i forhold til hinanden. Jeg burde sætte min Tomtom på cyklen :dry:

Der var ingen planer for dagen - bare at få kørt en hyggelig sommertur. Systemet var nogenlunde friskt (havde jo også fået masser af energi) men benene ville ikke rigtigt tage fra i længere tid ad gangen, men de er også en smule DOMSramte af ugens udskejelser. Men på de småbakker hvor jeg bare ville "volde" cyklen henover, var der overraskende smæk i dem. Astmaen var mærkbar i dag, men jeg havde jo også ligget ret længe i dampbad lige inden cykelturen og formoder at det er årsagen.

I morgen bliver en tiltrængt hviledag. De næste 10 dage satser jeg på at fyre den af 4 gange inden jeg tager en rolig uge. Så må vi se om jeg holder til det, eller brænder ud før tid.

post-1580-029619000 1278278208_thumb.gif

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uge 26:

03/7: 85,2kg - fedt% 11,2 - 3650kcal - cykling 1t

04/7: 59,9kg - fedt% 11,7 - 4050kcal - cykling 1t 50m

Det var et vildt vægttab på en dag mangler du et par ben eller andre krops dele :tongue:

Du får godt nok fyret nogle km af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var et vildt vægttab på en dag mangler du et par ben eller andre krops dele :tongue:

Du får godt nok fyret nogle km af :4thumbup:

Yep, lige mine ord.

Når konen starter på endnu en endeløs slankekurer, spørger jeg hende altid om det ikke ville være nemmere at få amputeret en arm, når hun nu så gerne vil tabe 4-5 kilo :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share