Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Tag noget The. Totalt lige gyldigt hvilket, hæld op i en krus, godt varmt selvfølgelig, ikke helt op, tag noget 80% Jamica Rom, og hæld i, drik så.

Det lyder som en god kombi! Så skal din interne organer nok blive ristet så hurtigt at der intet er at blive syg i… ;)

Link to comment
Share on other sites

Perfekt TJ, det vil jeg gøre. For jeg får nok heller ikke trænet på Lørdag. Der er lige kommet noget i vejen, (noget med en pige :D )

Anyone > Yes det er en god blanding.

Igår prøvede jeg nogle flere ting. Men hoster det gør jeg stadig.

Lagde ud med en Whisky, hvilket ikke løste problemet. Så prøvede jeg et naturmiddel, piller af en art, så prøvede jeg nogle Strepsil tror jeg de hed, og Hexakain eller noget i den kaliber. Så Ingefær The, bagefter RÅ ingefær rod, virkede heller ikke.

Så prøvede jeg en te ske med tabasco, og til at hælde den ned med en SHot med 80% rom.

Alt dette dog forgæves, hoster det gør jeg stadig. Men det føles som alt urenhed i kroppen er svedt ud nu :lol:

Xax: Hmm jeg skulle mene det. Men der kan være noget om snakken. Jeg tror dog det er fordi jeg ikke blev ordentlig rask fra sidste gang af.

Link to comment
Share on other sites

Dine max-løft er nok ikke faldet. Du har måske lige fået taget toppen af formen, men ikke noget du ikke kan hente på 2 uger. Ingen grund til at teste max lige efter - kør et par uger (når du er frisk!) med stigende volumen og intensitet, så er du såmænd med igen for fuld skrue.

Get well soon. :)

Link to comment
Share on other sites

En ringe trøst er at det i det mindste hurtigt blev opdaget at du har lungebetændelse. Jeg havde det samme sidste år, men det blev ikke opdaget fordi jeg ikke hostede. Det kostede 10 dage med høj feber før de fandt ud af hvad der var galt og så røg jeg en tur på hospitalet. 5kg lettere var mine maxløft gået 50kg ned i squat osv...... :(

Som sagt en ringe trøst, men det kunne være værre ;)

God bedring :wave:

Link to comment
Share on other sites

Narhhh. Det er rigtigt at det hedder sig at være en vægtløfter klub. Men det er nok det tætteste jeg kommer på det i vores område tror jeg nu nok. problemet er at vi ikke har nogen styrkeløft trænere.

MEeeen Mit fundament synes jeg da ikke er så ringe igen. 350kg på egen hånd. Tja.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så meget vægten i sig selv. Det er mere fremgangen. Man kan sige vægten er vel som sådan underordnet, så længe man føler man er i "konstant" fremgang.

Dødløft, er jeg sådan egentlig tilfreds med, jeg mener at jeg kan lave 160-165kg i dag, og jeg mener også at det er en øvelse som jeg oplever god fremgang med. Men Squat, og bænkpres , Nob, og Masse mæssigt nob.

Link to comment
Share on other sites

Det er et sørgeligt syn at træde op på vægten her til morgen.

3,5kg mindre på så kort tid. Det kan selvfølgelige være både pga væske, og mangel på mad i maven, men alligevel 3,5kg. Jeg er tilbage til balletdanser vægt.

Nå men nok om det, jeg kommer ingen steder med at flæbe (Men det hjælper) Hehe

Jeg tænkte på om jeg ikke kunne ligge den næste trænings uge sådan her:

Lørdag, Mandag, Torsdag, og så Mandag, torsdag, Lørdag, mandag, torsdag, lørdag, and sow on.

Ville det være et problem? jeg vil vældig gerne slippe for at træne på næste fredag nemlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share