Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

her er opskriften på alletiders kalkun med Whisky

Opskrift på whisky kalkun!!!

Man køber en kalkun på fem kilo (til seks personer) og en flaske whisky.

Dertil salt, peber, olivenolie og spækstrimler.

Kalkunen belægges med spækstrimler, den snæres, saltes og pebres og

overhældes med lidt olivenolie.

Sæt ovnen på 200 grader.

Skænk så et glas whisky og drik en skål til det kommende gode resultat.

Læg kalkunen i en bradepande og skub den ind i ovnen. Skænk to hurtige

glas whisky og drik igen til det kommende gode resultat.

Indstil termostaten efter 20 minutter på 250 grader, så den får et ordentligt pulver.

Skænk, yderligere tre glas whisky op og drik dem.

Efter en hal tsims tid vænner du fulen og blir ved mæ at hllde øje med stajninngn.

Griw vissskyflaschken å tsa en lill EN.

Eftr ænnu en hal tsims tschid schlændrr du laaaaangshomtr hæn til åvnnnn

å vænnnr kaaahaaalkunnn.

PASCH PÅ att du hik brændr hånden på den schkide åvvvn.

Å sschhå tsar vi ænnnu fæææhææm-schyw sjisskkywusser mænns

piiihiiipfuglen schtajer widre iæææn trææhææ tsimer (schhirka - åp i

ræwwwen mæ de!)

Huuschk å piss vær tiiihiiinde minut!

Kaaahaan de overhOOOvedt la saj gør schå kryw hæn til åvvvn å prøvv å

riwwwe kaahhhallkunnn UD!.

Tsa så ænnnnu en schlllurrrk og prøvvv nåkkkkngang å få kræææet UD!

Samml så den satansforbanddde piiihhhiipfuuul op fra døøøhøøørkn og

smid den påå et faahhad.

PASCH på a du ikkk gliiiiiiiiiiiiiiiiiderr på det skidefedtede køøøøkngål!

Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen åååopppogssccchtå

dengikscchkuikkk tihihihaihi schku åssspissslimajet

Tag en lur.

Spis næste dag kalkunen kold med mayonaise og aspirin

Link to comment
Share on other sites

Såå nu er jeg stort set ved at være rask. Har dog visse svagheder og skavanker hist og her, men håber på at de er væk på Mandag. Planen er at jeg vil starte forfra på hatfield på Mandag. Selv om det rent phsykologisk ville være bedre at starte på HST igen, da jeg føler mig som et Siv. Man ser noget slatten ud efter sådan et par ugers sygdom.

Nå men ihvertfald så regner jeg med samme max løft som før, så må vi se om det kan gå.

Link to comment
Share on other sites

i Skal lige høre en lidt kedelig (Læs Klam oplevelse)

Købte lige en Carlsberg kildevand igår på en tank da jeg skulle ha lidt at drikke i bilen.

Da jeg lukkede den op synes jeg godt nok den lugtede underligt, men der stod på flasken at det var en "nyhed" og nu med mild brus. Nå jaja vi prøver, jeg drak lidt af den og jeg synes den smagte mystisk, sådan lidt kanal og sved agtigt. Ikke så lækkert.

Jeg sagde til min kammi at han lige skulle prøve at lugte til den for alene lugten var underlig.

Han synes også den var lidt speciel. Så kiggede jeg lige på datoen. 2 uger for gammel.

bvader. Hvordan kan det ske. FØJ

Link to comment
Share on other sites

da jeg idag Mandag ligger syg med næsten 39 i feber, tror jeg at jeg dropper hatfield helt for denne gang. Når jeg bliver rask igen, starter jeg på et 5X5 basis program. Der er nok desværre røget for meget muskel fundament og masse til at hatfield er det rigtige. Så jeg tror jeg kører 2-3 måneder med noget 5X5 og så tager vi Hatfield, hst, og så WSB. Hvis jeg får deltids job så er sheiko ikke udelukket. Det er vidst vejen frem sådan her.

Link to comment
Share on other sites

Nå første trænings dag efter alt det sygdom.

Squat 1X8X30 1X6X30 1X5X60 1X5X65 1X5X70 1X1X75 1X1X70 1X1X85

Dødløft 1X5X60 1X4X80 1X1X120 1X1X130 1X3X90

Dumbell pres 1X8X20 1X8X25 1X8X27,5

Stif leged deadlift 1X6X70

Skulderpres 1X4X25

laterals 1X8X10

dumbell curls

1X5x20

Pushdowns 1X8X40

random træning

Link to comment
Share on other sites

Hej BLACKIE!

Du ved nok ik hvem jeg er, men jeg træner nogen gange med Prehn og Helix i LVk. Prehn maksede i dødløft i dag, han fik de 180kg, som han gik efter.

Jeg tog et par pics af ham, og han ændre nok også snart sin avatar, synes lige du skal tjekke det. Sig det evt. også til Topper og Helix, hvis du snakker med dem!

Vetö B)

Link to comment
Share on other sites

Gårs dagens træning.

Det var som i kan se i Anyones log i Harddrug Studio, og jeg er så øm i dag at jeg ikke tør bevæge mig. Fatter ikke hvordan man kan blive så øm af 3 timers snak. Men ok det kan man åbenbart.

Vi lagde ud med lidt bencpres og gik vidre til pin pres hvor jeg lavede et max på 110kg. Ganske ok egenlig. de 112,5 kunne jeg ikke flytte en mm.

Ellers var øvelserne de samme som aynoes bare med lidt mindre vægt.

Dog lidt mere i DB Curls :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning og uheldige oplevelse.

Træningen blev der ikke meget af da der var klub mesterskab nede i centeret,så jeg træner i morgen.

Men Kender i noget bedre end at komme ud til jeres bil Lørdag aften og opdage at der har været nogen oppe og hoppe/Sparke på motorhjelmen. Det er herligt at man pludselig har fået en hjelm med 6-7 uorginale kurver.

Lige pt er det man overvejer selvtægt hvis man vidste hvem det var. Jeg er indehaver af et dejligt Alu bat MADE IN USA. Det kan sikkert lave Uoriginale Kurver på dem også.

Så det er nu man kan glæde sig over sin selvrisiko på 6000kr.....

Billeder følger i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

calf raise 3X15X140

Pushdowns 1X5X85 2X5X80

Dødløft 3X3X105 Speed reps

bænkpres med pause. Teknik løft 1X5X40 1X2X70 1X1X80 1X1X90 1X1X95 1X1X100 Faliled

Pull downs 3X8X85

hammer curls 3X8X17,5

Crunch i maskine 3X10X70

En kabel øvelse som jeg ikke kan huske. Hvor man trækker kablet ind mod brystet. For ryggen. 1X8X50 2X8X65

Link to comment
Share on other sites

Squat 1X5X30 1X5X60 1X570 1X2X70 1X5X70

Military pres 3X5X50

Flyers 3X8X17,5

Shrugs 3X5X110

Closegrip 1X8X45

Cabel crunch 2X8X35

Godt det var jo lidt vat træning i dag, men planen er jeg skal i gang med noget 3 dages WSB. Skal bare lige ha en til at hjælpe mig lidt med opbyggelsen af det.

Link to comment
Share on other sites

En kabel øvelse som jeg ikke kan huske. Hvor man trækker kablet ind mod brystet. For ryggen. 1X8X50 2X8X65

Hmmm… Lad mig gætte, lad mig gætte… Man trækker IND mod brystet, med et kabel for at træne ryggen… Tænke tænke… Cabel Row! :D :D

Jeg vil også til enhver tid hjælpe dig med noget WSB stads, ik at jeg har synderlig styr på det endnu, men jeg vil da gerne prøve. :)

Link to comment
Share on other sites

Yeps Anyone det er cabel rows. Jeg er kommet i tanke om det senere men glemte at skrive det. Netop den øvelse jeg også spurgte dig hvad hed da vi var nede og træne. Hehe

Mht WSB så har jeg så lidt styr på det at jeg ikke ved om det er smart at køre det på både squat dødløft og bænkpres. Mit bænkpres har dog 1 prioritet efterfulgt af Squat og så dødløft.

Hvad skal man starte med. Topper du snakkede noget om at jeg skulle starte med at vælge de rigtige ME øvelse. Forklar lige lidt mere. Man vælger dem ud fra sine svagheder i de tre store løft ikke? eller?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil køre WSB sortis, så må du altså svede. Med det mener jeg at der ikke er nogen vej uden om at læse alle WSB artiklerne på nettet. Hvis du ikke får opbygget en forståelse for programmet, så vil du med sikkerhed ikke få det ud af det som du regner med. Det er ikke bare et program man klasker sammen. Det er et program som kræver indsigt i hvorfor systemet fungerer som det gør. Så det er bare med at komme igang med læsningen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

En enkelt artikel kan nok ikke gøre det, da det er meget få artikel som omhandler hele systemet. De tager sig for det meste af segmenterne i systemet, f.eks en artikel som omhandler procenttræning. Du kan starte med at læse min artikel på getbig. Herefter kan du læse de par stykker jeg har linket til neden under. Så skulle du i det mindste have en grundviden omkring systemet.

TJ artikel omkring WSB systemet

Her er et par gode artikler af Louie Simmons og Dave Tate.....

Percent Training: What is it really?

The Conjugate Method

The Regulation of Training

9 Week Basic Training Program

Part 1: The Old Testament — Linear Periodization

The New Testament — Conjugated Periodization

Så er der lidt at gå igang med. Hvis du læser ovenstående, så får du da i det mindste et godt indblik i hvad det går ud på. Så kan du altid senere hen arbejde dig igennem alle de andre artikler.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg.

Der går nok lidt tid endnu før jeg er rede til at sætte et WSB program sammen. Men begynder nok så småt at gå i gang snart.

Dagens træning

Dødløft 1X6X60 1X5X80 5X3X120

Dumbell pres 1X8X20 1X7X32,5 2X8X30

Calf raise 3X15X140

Laterals 3X8X10

Cabel Rows 3X8X70

Closegrip BP 1X5X50 1X5X60 1X4X65

Statisk hold 2X40 kg 34sec. Fik ikke ordenlig fat i den ene vægt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share