1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394.1k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,384 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Da jeg kom hjem fra arbejde i går, spillede underboen rock, som nu er det musik han altid lytter til. Og synger til. Og spiller på tromme til. Dog uden trommesæt men trampen i gulvet og trommestikker på bordene (???) går fint gennem loftet. I morges blev jeg også vækket en en trommehvirvel, inden de vanlige elefanttramp, før han flåede skydedøren til side og smadrede den op i væggen. Så kunne jeg lige så godt også stå op. Baller ømme - benene nogenlunde OK. Havde jeg ikke skulle møde allerede 10:56, så kunne jeg har cyklet en kort tur. Det blev 30 minutter på Skrumlet i zone 2. Sidst jeg kørte zone to på den (udover i går) lå jeg lidt over 170w - i morges på 154. Jeg falder bare totalt fra hinanden i øjeblikket  Det første tog jeg skulle have kørt var et tog ud til værkstedet og så have et friskt tog retur. Men det var aflyst. Ned i motionscenteret. Det burde jeg jo ikke med det jeg lige har skrevet men der kan jeg bænkpresse med håndvægte, så det ville jeg jo gerne. Fik supersættet 5 sæt med læg i benpres. Sportsfyssen har ingen leg extension, så den kom jeg så også til at lave 3 sæt i. Var gået i gang med skuldre, da der kommer en kollega som også skal træne. Han tager sin telefon frem og parrer den med anlægget. Og med god volumen sætter han rock på. Det magtede jeg bare ikke, så stoppede midt i sættet, satte vægtene i stativet, greb mit habengut og panikkede ud.
    • Træning d 25.5  Løb 30 minutters roligt løb Styrke 10 minutters balle træning med barre app 10 minutters core  Yoga 10 minutters Yin Dejligt dejligt Nu spist røræg og kød til morgenmad = ikke default valg men god fornemmelse. Fik lidt for sen frokost i går men lykkedes alligevel med at træffe gode sunde valg for aftensmad og snacks. Til gengæld først på hotel kl lidt over kl 21, så collapsede bare med Netflix inden en god nats søvn. Stats: Kaffe dag 165, alkohol dag 168, slik dag 11, chokolade dag 9 Nu kalder dagen og drømmer om at være ikke for sent i Århus. But you never know.     
    • Hvor er det trist. Du var ellers kommet i god form, har jeg på fornemmelsen?   Er du sygemeldt fra arbejde også, eller hvordan fungere det?
    • Ja, custom lakering igen denne gang, men faktisk den samme som sidste gange :D  Som jeg har det i dag er der lang tid til at jeg kommer på en cykel igen. Måtte et smut forbi lægen i dag, fordi jeg blev ved med at få nogle "smæld" i området. Lægen gav dog ro på, og sagde at jeg bare skulle tage den med ro lidt. Nu håber jeg at et par dage med ro på kan gøre det. 
    • Har du valgt en custom paint igen denne gang? (mener jeg du gjorde sidste gang, er det ikke rigtigt?) - Har du nogen fornemmelse om, hvornår du kommer ud på cyklen igen?
  • Recent Status Updates