Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      385,151
      posts
    2. 128,276
      posts
    3. 27,244
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,523
      posts
    5. 40,153
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,676
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,619
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,301
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,128
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,821
      posts
    12. Billedgalleri   (227,647 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Søndagstræning:   Løb - 35-40min i kuperet terræn :-S  Fy for pyffer det er hårdt for hr. Tyksak her.  Lidt over halvvejs var jeg en hurtig tur i havet. Stoppede self. Tiden der.  Sluttede af med lidt i skuret: Bænkpres - 3sæt x 10reps med 50kg Supersættet med Ring rows - 3sæt x 12reps    
    • I dag en løbetur i Frb. Have og Søndermarken med bakker. 7,5 km. gns. tempo 6,33 min/km. Gns. puls 129 bpm maxpuls 151 bpm. kadence 178.
    • Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 12, 3, 3, 3, 3, 3   Benpres m grøn elastik 110 x 12 190 x 12 250 x 20   Bencurls, Ligg.  90 x 10, 3, 3, 3   Maskin squats 50 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 50 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5
    • Update. I torsdags 10,56 km i Bruxelles. 1 time 14 min. gns tempo 7,02 min/km gns puls 129 bpm max puls 147 bpm. Kadence 166. Det sidste er ikke så godt, men der var lidt bakker. Selvom jeg er forholdsvis stedkendt i Europas hovedstad, løb jeg alligevel lidt vild. Men jeg havde taget en 20 euro seddel med, så jeg kunne hoppe på en sporvogn. I dag en tur i FW pull ups med fokus på teknik. 1x4-1x3-1x2-1x1-1x2-1x2 Push ups 3x7 Squat 1x10x20 kg 1x5x30 kg 1x5x40 kg 1x5x45 kg Milipres 5x5x37,5 kg Yates rows 5x5x57,5 kg Dragon flags  1x6    
    •   Kb. Hold 68 kg x 30 sek/hånd   Pull-ups Kv x 10, 10, 9   Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+70 kg x 7 PR Kv+50 kg x 7   K. Rows isohold 18 plader x 50 sek   D. Laterals 12.5 kg x 15, 4, 4, 3, 3   Hammer curls 18 kg x 10 16 kg x 10   Pull-overs 26 kg x 5 34 kg x 10, 10
  • Recent Status Updates

    • Fistandantilus  »  Nikki

      Så er det snart 15 år siden, vi mødtes en tidlig morgen for at stå i kø til indmeldelse i AUS.
      · 2 replies
    • Arslan  »  Morten Z

      Hello Morten,
      I need a sponsored blog post on your website: motion-online.dk
      How much do you charge per post? 
      Thanks.
      Contact me at:  [email protected]
      · 0 replies
    • Gregers TF

      RIP John Young. Godspeed.
      · 0 replies
    • Enomis01  »  Christian0710

      Hej med dig,
      Jeg har læst dit indlæg ang. din skoliose. Jeg er interesseret i at høre, hvordan det går med din træning og stabiliseringen af den.
      Jeg har selv skoliose, som blev opdaget ved et tilfælde pga en slem hoste, da jeg var 10 år gammel (er i dag 26 år). Min skævhed bøjer ved højre skulder og i lænden (S-formet skoliose). Senere gik jeg med et Boston plastik korset i ca 2-3 år for at kunne rette min ryg op, indtil mine knogler var næsten færdigudviklet og det ikke hjalp længere. På nuværende tidspunkt har jeg døjet med hovedpine, hold i nakken, rygsmerter, en sovende tå og et sovende knæ. Min fitnesstræning hjælper med at holde smerterne lidt nede, men jeg har specielt svært ved at løbe pga den sovende tå og et sovende knæ. Jeg har gået til fysioterapi, hvor jeg fik nogle øvelser, men de har desværre ikke hjulpet. Det har specielt været min kropsholdning, som jeg har været/er træt af. 
      Hvordan har du det i dag? Hvordan er din træning i dag og har du nået dine mål? Hvordan ser dit træningsprogram ud idag? Hvad er dine mål i dag?
      Udover det har jeg også søvnproblemer pga mine smerter af min skoliose. Fandt du en god madras? I så fald hvilket mærke?  
      Jeg har ikke hørt mange tilfælde af skoliose, derfor synes jeg, at det spændende at læse om dit tilfælde. Dit indlæg er dog ved at være lidt gammelt, så jeg håber, at du stadigvæk vil svare. 
      Venlig hilsen
      Simone
      · 0 replies
    • Gregers TF

      Tak for en fantastisk rejse, Cassini. 
      · 0 replies