Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      387,504
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,689
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,141
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (232,755 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 17 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Tirsdag på arbejdet:   Løbebånd - 30min (Blandet løb og incline walk. 5,5km/t og 5,5% op til 14,0km/t og 0,0% hældning. Lidt over 4km) Concept 2 roergometer - 500meter (klamt, og gav den ikke engang gas)   Ubehaget i kroppen er bare generelt stort når der laves cardio. Helt modsat vægttræning hvor man oftest har det dejligt. Også når der vægttrænes til failure.  Der er en god grund til at jeg ikke laver cardio så tit. Men altså det er jo sundt og alt det der..
    • En gang bancykling. Stadig mandagstræneren der sætter dagsorden, så ikke noget super underholdende højintensivt men selvfølgelig fine nok intervaller alligevel.

      Opvarming, 15 omganges progressivt holdløb, 20 omgange, 15 omgange og afrulning. Hverken puls eller vejrtrækning kom sådan for alvor på arbejde  men jeg sad også på det dårligste af 4 hold. Omvendt, så stak og bed det noget i lårene. Der er ikke helt restitution nok fra styrketræningen men det er jo det sædvanlige på den her årstid.
    • 15-11-2019 Styrke:   Opvarmning: 10 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw   Squat: 1 x 5 x 20 kg  1 x 10 x 50 kg  2  x 10 x  60 kg Pendelay row: 3 x 10 x  50kg Armstrækker:  3 x 10 x Bw.   16-11-2019 Terræn løb: 10,5 km 1h10m Våd mudder med vådt på. Virkelig dejlig tur i landskabet, men hårdt. Kom forbi en anden løber, som prøvede at grave sin sko op af pløret.   17-11-2019 Restitutions træning: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw masser af udstrækning og foam rullning.   18-11-2019 Spinning: 1 time En udmærket standard time, men jeg pressede ikke hårdt på. Kan stadig mærke mine ben fra 16-11 !
    • Mandagstræning i abeskuret:   Sumo dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 1x140kg, 1x170kg, 1x190kg, 1x140kg Nordic Hamstring - 5sæt x 6reps Military press - 10x50kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x60, 6x70kg, 6x70kg Seated DB shoulderpress - 4sæt x 10reps med 27,5kgs Lean away DB laterels - 4sæt x 12reps med 10kg   En halv ringe træning faktisk. Men ok. Planen var skulder og bagkæde. Og det blev trænet. Så fint nok.
    • Hold da op hvor skal der flyttes rundt på mange ting eller de skal skrues af væggene før håndværkerene kommer men efterhånden mangler jeg kun at bygge støvvæggene op. Der er indsyning onsdag og de begynder så småt torsdag eller fredag med at montere deres afdækning. Min hæslige nabo havde første besøg af selve VVSerne i morges og naturligvis endte det i kæmpe!!! skænderi. Nå men træning...., jeg fik en halv time på Zwift i zone 1 og 2 med et kort vo2max. Ingen kurver, da der midt i det hele kom en notifikation fra en app, mens dens server var undervedligehold og så crashede iPad’en. Jeg regner med banecykling de næste to dage, det bliver rart at sidde på en bevægelig cykel igen. Ja, jeg kunne efterhånden næsten have lyst til at køre udendørs. Tror jeg.   Måske  
  • Recent Status Updates