Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      383,447
      posts
    2. 128,221
      posts
    3. 27,210
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,511
      posts
    5. 40,121
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,641
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,610
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,249
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,077
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,795
      posts
    12. Billedgalleri   (222,867 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • rec1 - 300x250 - Desktop
  • Nyeste indlæg

    •  dag træning i styrelsens kondirum Strikt pull ups 2x2 Alm pull ups 1x4 Kropshævninger 3x8 Skrå  BB bænk 5x5x47,5 kg
    • Tirsdag: løbebånd - 2km (11,2km/t) 2 hold.     onsdag i abeskuret:   squat - 10x50kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg ab wheel - 5sæt x 10reps Dødløft (snatchgrip) - (10x50kg, 10x100kg), 5sæt x 3reps med 140kg rotator cuff - 5sæt bænkpres (smalt greb) - 10x50kg, 3x80kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg chins, Rows, fatman pullups Coc 1,5 - statiske hold   udemærket runde.
    • Well update Havde fin tur til fødselsdag i Hillerød og er faktisk helt sikker på at dobbelt op på yoga pas i Yo inden = fredag eftermiddag, hjalp helt gevaldigt. Som evt læsere har bemærket så er yoga passene i det hele taget noget af det som jeg mere og mere bekender mig 100 % til og lader komme foran al anden træning. Så godt for mig. Føler mig meget afslappet med, at jeg formentlig ikke har løbet så meget når vi når til halvmarathon i juni og at det nok derfor bliver en unødigt hård belastning. Omvendt nyder jeg nu ganske meget at løbe som fx i dag 5 k, så vi får se, hvad jeg har lyst til.  Efter løb i dag skøn yoga i FitnessDK Busgaden med masser af hovedstand til sidst. Absolut noget der er blevet meget meget lettere for mig på det seneste. I går til Strala Yoga i Yo lykkedes jeg også med fritstående håndstand. I det hele taget en skøn yoga klasse og meget anderledes end så mange andre yoga timer.  Mandag dejlig Vinyesa yoga i Yo og så efterfølgende dejlig men hård barretræning. Faktisk har mine lægge stadigt været ømme i dag.  Søndag let benstyrke inden dejlig Hatha yoga i FitnessDK Frisko. Lørdag nåede jeg ikke noget men var tilgengæld godt udsovet.  I morgen er jeg booket ind til morgen yoga og derefter ballet. Håber at kunne svømme lidt bagefter.  Dejlig Kristi Himmelfartsferie til boardet for dem der måtte have flere sammenhængende dage i det skønne vejr
    •  Ja skriv endelig direkte i loggen kære Tina. Altid hyggeligt at læse 
    • Det er sådan både og. C klassen ville jeg sagtens kunne køre, og det ville nok have været smartest set i lyset af min pause. Men C klassen har også nogle klare ulemper - der er ofte samkørsel med Dame A som kan give nogle irriterende situationer, og løbene bliver ofte låst. Derimod er der en større kørelyst i B feltet, og jeg kan godt lide tanken om at blive presset. Men jeg har da bestemt overvejet om ikke den næste år skal hedde C. Fordelene med kortere løb, og lavere niveau generelt, bør opveje ulemperne.
  • rec2 - 300x250 - Desktop
  • Recent Status Updates