Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,660
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,531
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (243,710 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    •   One arm clean (på første rep) and jerk 5x24 meget let selvfælgelig  5x27 stadig let 5x32 5x34 5x36 5/4x38 (4 på venstre)   Pull up challange 35 på 5 min
    • Hrm... det er ER nu stadig lidt irriterende men værre er det selvfølgeligheller ikke.
      En fordel er også, at de to par vinterbibs som jeg ikke kunne rigtigt kunne få lårene ned i, dem kan jeg passe nu. Dem jeg kørte i i dag er dog stadig ikke helt gode men til kortere ture går det an. 88,9kg efter 3150kcal.
      Jeg havde aftalt at køre med kollegaen kl 12 men han rykkede til 14:30. Fint, så så var solen fremme og jeg nåede i storskralden med månedens plastik-høst og eftersom kommunen lige havde tømt af, så der var ledige bure, så fik jeg også pap, kasserede dæk, kæder, opladere osv derned. De sædvanlige 47,7 km med sådan rundt regnet 50w under hvad vi kørte med efter sommeren sidste år. Alligevel føltes det ikke som en badetur men jeg er også stadig helt off i lårene. Den vanlige bakkespurt var også top fesen. Det er forhåbentlig bare en fase der skal overståes. På et tidspunkt lærer kroppen vel at arbejde uden helt så meget fedtlag.
      Men det er godt nok demotiverende - især fordi det er kommet så hurtigt at jeg mentalt slet ikke kan følge med ned i tempo 
    • Uge 7 blev tilbragt i Aabenraa, så fik kørt en 4x8 minutter sweetspot om mandagen og 3x10 minutter sweetspot om søndagen da vi kom hjem.
      I Aabenraa fik jeg løbet 10x400m på deres stadion og så en 10 kilometers tur ud langs fjorden en anden dag.
      4 timers træning på ugen samlet.
      I sidste uge kom jeg endelig udendørs på cyklen og fik kørt 3 timer mandag og så nogle 30/30 intervaller torsdag som ses på billedet og endnu en udendørstur på halvnanden time lørdag.
      Højdepunkter med løbet blev et halvmarathon i det flotte vejr i går omkring Brabrandsøen. Dumdristigt, men benene har det overraskende godt i forhold til sidst jeg var ude på den distance, men regner med at tage denne uge med ro.
      Samlet for ugen blev det til 10 timer.
       
    • Fredag forsøgte jeg at slå min hidtil bedste tid på Ventoux i Zwift. 1.28.26. Jeg var lige over 1,5 minutter langsommere, selvom jeg følte jeg led langt mere denne gang. Men ok, FTP test onsdag, styrketræning torsdag, og så lige 1,5 time opad bakke fredag, er måske heller ikke den mest optimale optakt. Kombineret med at jeg har justeret min vægt op i Zwift har nok heller ikke påvirket positivt på tiden.  Lørdag hoppede jeg udenfor og kørte 3 timer. Hold op det var lækkert! Et smut op til Farum, videre til Hillerød, Fredensborg, Karlebo, Rungsted, og hjem ad Strandvejen, og så lige en afstikker forbi Virum og Frederiksdal for at komme over de 3 timer. Helt igennem perfekt.  Jeg nåede de fleste af mine mål, men 5x5 af 87,5 kg bænkpres døde da jeg blev syg i starten af måneden, og stadig kæmper med 85 kg. Ligeledes blev det ikke til en PR på Ventoux, men der forsøgte jeg i det mindste.  Målene for marts er ikke helt defineret endnu, men vil inkludere: 1. Under 82 kg i vægt
      2. 5x5 med 87,5 kg bænkpress
      3. 3,5 times tur udenfor
      4. Køre et Zwift løb
    • Det er jo sådan, det foregår, når man ikke er 17 år længere. Når min vægt stiger, bliver mavsen også lidt rund. Og jeg har ikke dine biceps og store lårmuskler at camouflere det med 
  • Recent Status Updates