Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      384,251
      posts
    2. 128,255
      posts
    3. 27,234
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,517
      posts
    5. 40,136
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,659
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,612
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,260
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,116
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,813
      posts
    12. Billedgalleri   (224,719 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • rec1 - 300x250 - Desktop
  • Nyeste indlæg

    • Nu cyklingen ellers er gennemsyret af nogle, sommetider meget gamle og sære, regler for hvad der er lirens og hvad man må og ikke må og..., er der så ikke snart nogen der standser dette ufatteligt hæslige vanvid med bibshorts der snart er knickers. Nu er selv de kvindelige ryttere også sovset ind i cykelverdens største øjebæer. For he.... da, det ligner lort og er nu så slemt, at det begynder at flabre omkring knæene - jeg troede det skulle sidde tæt. Jeg fatter minus... (Bare for at ingen er i tvivl: Hvad andre kører rundt i interesserer mig ikke men det er efterhånden helt umuligt at købe bibs der ikke er knælange)  
    • Styrketræning i går aftes - jeg gad egentlig ikke (mere til sidst) men burde jo nok for at undgå kraftig DOMS den dag det bliver.
      Jeg var næsten på vej i seng da jeg tog i FW og fumlede hele tiden rundt i 10 eller 12 reps og der er mange gange jeg ikke ved hvad det endte med. Romaskine: 5 min
      Læg i benpres: 11 sæt i pyramide 15 ->8 -> 15 reps
      Frontsquat: 3 x 8 x 75
      Hacksquat: 3 x 10 x 75
      Leg extensions: 15x40, 15x35, 15x35
      Glutes: 3 x 10 x 180
      Lårcurl siddende: 3 x 10 x 60
      Chinups: 3 x 8
      Bænkpres: 8x75, 10x75, 10x75
      Skuldermaskine: 3 x 12 x 30
      Bicepcurl: 3 x 10 x 17,5
      Tricep pushdowns: 3 x 10 x 27,5
      Mavemaskine: 3 x 10 x 150
      Hyperextensions: 3 x 12
      Sidebøj i d.o.: 3 x 12 Planen var jo at komme i FW 2 x ugentligt her i vintersæsonen men det holder jeg vist ikke til - hverken fysisk eller mentalt. Det nye hold til banecykling er ret eksplosivt og muskulært udtrættende. I går aftes havde jeg stadig DOMS i stængerne efter onsdagstræningen. Ikke slitage-øm som efter 4 timers tons,  men "rigtig" træningsømhed. Så jeg tænker at banecykling med onsdagsholdet kan tælle for styrketræning. Inden "pausen" var der langt over en uge med konstant DOMS og hvor jeg måtte slæbe op af trapperne. Nu skulle jeg gerne i stedet få overskud til at få gang i noget sweet spot træning o. lign. Mit vægttab blev også til en stigning i den periode.

      Jeg er en lille smule småsnottet men håber at det er fordi jeg ikke har fundet min sædvanlige hlasklud frem, nu det er køligt. Min søvnrytme er også gået i totalt udu. Forleden sov jeg fra vanvittige klokken 14 til 4:30 (dog vågen to timer) men i nat kunne jeg ikke sove før den var næsten 5.
    • Jeg har nogle Skins tights jeg meget gerne vil af med. Har disse Skins Lime i XS, S og M. Pris 300 kr/stk. Nyprisen er 849 kr   Har også Under Armour Leggings. Har dem i XS, S, M, L og XL.  250 kr/stk  
    • 20/10 Dødløftdag
      Ro: [email protected]
      Chins (30): 4x4
      Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod
      Quads: 2x 20 sek
      Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 4x4x125
      Læg: 4x8
      Dips: 4x5 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 2x6x40 2x6x45
      Rows inverted: bor: 4x6x55
      Pistols ex m 5kg: - 4x3
      Lette reverse lounges: 4x10
      Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. DL i fremgang. 4x4x130 kg. Målet om tre kiks på hver side er inden for rækkevidde. Svag i dips, så brugte lidt af det ubrugte energi på at få 45  kg på i mili. 
      Træningen er gået godt i den her uge, og med to gang løb. Knæ var lidt ømme i går efter løb, men ikke noget at mærke i dag. Overvejer at tage ud og jogge en smule rehab i morgen så jeg får tre korte ture under vesten i den her uge. Skal i skoven i morgen eftermiddag med fætrene på MTB, men der er restitutionssøndag og skal først løbe tirsdag igen, så det kunne måske lade sig gøre.
    • Hej Blackice Hvor bor du? Kommer af og til sjælland. Skal givetvis til slagelse indenfor den næste måned. Hilsen Tobias  
  • rec2 - 300x250 - Desktop
  • Recent Status Updates