1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      393.9k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,129 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Har 'prøvekørt' en uge som skitseret tidligere, og det har fungeret ganske godt, dog med behov for en enkelt justering. Mandag: Gåture med hunden :) Tirsdag: Joggingtur til Puregym med lidt styrketræning Onsdag: Pyramidetræning x 2 som tidligere beskrevet Torsdag: Joggingtur til Puregym med lidt styrketræning Fredag: 30 km cykling på Brutus Lørdag: Løbetur på landet med 2 x 6 minutters 30/20/10 Søndag: 42 km cykling på landet Alt sammen fint nok, men lørdagens løb blev en sølle forestilling. Den lå klemt som en sandwich mellem to gange cykling, og det er nok ikke optimalt. Tænker, at cykling skal være om torsdagen, så kunne en tur fredag til den lokale Puregym med lidt styrketræning være en bedre optakt til at flytte benene om lørdagen.
    • Træning d 28.4 Styrke  PT med coach Stine Havde glædet mig til at omgås "tunge" vægte i centret igen ovenpå hjemmetræningen og så var jeg bare lidt træt og uoplagt og flyttede ikke så meget. Anyhow godt at få det gjort og lidt som ventet, så var jeg for træt til yoga da jeg først kom hjem. Baksede desuden lidt med at få gjort foodprep færdig, da den spidskål jeg havde i køleskabet ikke var frisk og så skulle der købes nyt, alle madboksene ud, åbnes mv mv. Fik også bagt bananbrødet men nåede ellers ikke rigtig noget. Forhåbentligt bliver jeg lidt friskere i løbet af ugen.  Vil i hvert fald gerne nå et eller andet i aften.  Positivt dog, at jeg som opvarmning i går joggede ca 10 minutter og kan ikke skrive, at jeg slet ikke mærkede min hofte senere. Men slet ikke så slemt som tidligere. Ja så måske håb om, at alle øvelserne hjælper og at jeg kunne få lidt jog/løb tilbage på programmet.  Stats: Kaffe rehab dag 139, alkohol dag 142, slik dag 9. Spiste noget mørk chokolade i går og følte bare, at jeg trængte til det og kommer også til at gøre det i dag. Well måske det bare skal være sådan. Do not know.  Anyhow dejligt, dejligt med morgenlyset og, at det ikke er super mørkt her på tog turen.  Dejlig dag/uge til boardet. Er der i øvrigt andre end mig som har opdaget, at indsættelse af skråstreger i messenger nu svarer til at slå notifikationer for meddelelsen fra? Jeg er ellers så glad for skråstreger, hvis jeg nogle gange ikke lige kan vælge det rette ord.   
    • 26-04-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw.   Dødløft:  1 x 5 x 60kg.  5 x 5 x 80kg.  Bryst pres maskine:  1 x 10 x 75pund.  1 x 10 x 90pund 3 x 10 x 15pund. Ok maskine, men vægtangivelsen er underlig. Pull down maskine:  1 x 10 x let  3 x 10 x 80 Skulderpres db.: 3 x 10 x 12kg. Nyt center med underlig blanding af maskiner. Glemte stræk af It-bånd og balle.   27-04-2024 Løb 7,6 km 50m16s Lidt tempo til sidst. 2,6km med 6m14s/km
    • Vejret spillede max Lørdag, og det er på de dage at gård livet fungerer.   Håndværkerne har lagt gulvet værdigt, og de brugte resten af dagen på at mørtle de udvendige mure op, efter alt murrer arbejdet. Super fint arbejde. Min far og jeg fik "sø sat" lidt åkander, og reetableret min flisegang, efter Kloakmanden havde gravet en del af den op Så ingen træning Søndag: Dødløft Alle sæt med Straps, pga brandsåret på venstre hånd 5x130 5x155 5x175 5x185 Jeg løb tør for tid her Runde 2 5x155 3x215 (med bælte og stroppre)
    • Fredag.....Huset var igen fyldt med gæster, og efter en arbejdsdag var det svært at få trænet. Men jeg fik gøglet lidt Deadbench (Det er i virkelighede et bænk der starter nede fra, i stedet for oppe. Dvs man starter med stangen liggende i bryst højde, på safty bars. På den måde er stangen helt død, og der er ingen for spænd. Hvis man repper den. Så ligger den død på gaflerne i bunden.   5x60 3x110 3x120 1x122,5 1x125 1x127,5 1x130 1x120
  • Recent Status Updates