Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Jeg takker og bukker for både ferie og fødselsdagshilsner :smile:

Endelig lykkedes det at kommer hjem til MOL omend det var meget!!! mere besværligt end det burde have været.

Den bestilte computer fra Zitech som skulle have været leveret efter en uge (det synes jeg i forvejen var ret længe at vente) manglede nogle stumper og efter 10 dage da jeg rykkede for den ville der gå en uge mere. Det gad jeg ikke vente på og annulerede ordren. Efter at have brugt en dag til at finde noget andet endte jeg med en maskine fra Fona. Fik først pakket den ud næste aften og så virkede den ikke :cry: Så den måtte byttes i torsdags inden jeg skulle med min onkel over til mor og pakke flyttekasser. Eller rettere have pengene tilbage for der var ikke flere udover demomodellen og da de ikke ville gå ned i pris for den brugte maskine gik også den handel tilbage. Men sidder nu og har lige taget en Acer i brug, der er noget mere heftig end det jeg havde tænkt mig. Indtil videre har VISTA heldigvis ikke givet noget bøvl.

At det først blev i dag skyldtes at mors flytning blev lidt træg. Dels var jeg først hjemme fra kassepakningen klokken 03 efter at have sat min onkel af. Næste morgen op klokken 9:30 og tilbage til Fyn igen. Og så kom overraskelsen, for flyttebilen blev forsinket og dukkede først op 23:20. Flyttefolkene havde været på arbejde siden klokken 6 om morgenen så efter vi havde pakket kørte de ganske vist hen hvor min onkel bor (og mor flytter ind) men da de var ret trætte, sov de på en nærliggende P-plads og ville "først" komme med møblerne klokken 7 om morgenen. At køre hjem i seng var næsten spildt for jeg nåede kun at sove 50 minutter men var så nusset og gennemsvedt/regnet at jeg ville i bad og i noget rent tøj. Nå, men vi fik da tømt vognen og jeg fik da efterfølgende også ros for indsatses af flyttefolkene, så DOMSen i ben og mave :blink: er ikke helt forgæves.

Dagens fællestræning i dag var der ike meget spræl over og glemte nu også at starte pulsuret. Har dog en pulsfil liggende (forrige træning) som jeg lige skal prøve om jeg kan uploade - jeg har endnu ikke helt fundet den røde tråd i VISTAs mappestruktur. Hari øvrigt også fået nyt program fra POLAR så udseendet er lidt anderledes end normalt.

post-1580-1191192715_thumb.jpg

Ellers har det været dejligt med ferie selv om jeg var syg den første uge og den sidste uge har båret præg af PC-søgninger, mors flytning og at jeg startede ferien med at møblere om herhjemme. Den samlede træningsindsats har derfor ligget noget under normalt.

Vægten er desværre lidt oppe da vi har levet af pizza, kanelsnegle og marabou under flytningen. Så det med at kommer under 85 kg inden 1/10 missede desværre men 12/9 og 13/9 vejede jeg 84,9 så jeg har trods alt været dernede.

MOLmæssigt har jeg et kæmpe efterslæb - må se hvor hurtigt jeg kommer a jour med logbøgerne m.m. Jeg burde også få lavet nogle nye skemaer til træningsdagbøger, vægt kost m.m. da det er en oplagt mulighed for at lære den nye officepakke at kende.

Jeg burde sq nok have haft en uges ferie mere :tongue:

Anyway, I´m back :partytime2:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hej Kermit,

- det håber jeg da :wink:

Gregers - kom så ud af den PC-brandert :bottom::bottom: trods vækkeurets støjen henover klokken 8 har jeg siddet klistret til PC til 3 om natten da sidste to nætter. Så er ikke just superfrisk i bøtten.

I går fik vi kørt de møbler og affald der blev til overs da mor flyttede ind til onkel - og et skab som jeg ikke nænnede skulle smides ud kom med hjem - aner ikke hvor jeg skal stille det :innocent: Men nu gider jeg snart heller ikke at bære flere ting. Området omkring ankler og "dråben" nede ved knæet er stadig DOMSramt og benene tunge.

Men OK, jeg har heller ikke fremmet restitutionen da der har været fokus på kosten (eller - mor havde fødselsdag i går så levede af kage og proteintilskud) men i hvert fald på antallet af kaloirier. Og umiddelbart er det der kom let gået let. Hjulpet af cola og kaffe i går vejede jeg 84,9 i morges så med lidt held så kommer jeg vægtmæssigt i hus hos diætisten i morgen - jeg har i hvert flad ikke spist så meget som jeg har haft lyst til i dag.

Nå, men det var jo motionen vi kom fra - fik trillet Vedbækturen i morges (sengetiden i betragtning føltes det tidligt). Intensitet var ret høj og de små lår er ikke blevet mindre trætte i løbet af dagen. Havde diæt-ben. Ned gik det strygende men så snart det gik bare mikroskopisk op så visnede jeg. Men dejligt bid i det sidste flade stykke hjem hvor jeg troede jeg skulle øve mig på en kort enkeltstart.

post-1580-1191356832_thumb.jpg

Plan for resten af ugen:

Umidelbart var det planen at træne ruten til søndagens enkeltstart i morgen tidlig men da programmet er ændret må jeg finde på noget andet. Det bør være cykling da jeg kommer i kalorieoverskud torsdag så der er vægttræning oplagt. Fradag regner jeg med en lille cykeltur uden den voldsomme intensitet, hviledag lørdag og så klubkørsel søndag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg tror at hvis du en dag får en ordentlig nats søvn, så kan du køre fra hold 1'erne :tongue: Ej, spøg til side, lader til at du er nogenlunde gearet til på søndag, og beklager at du ikke kan komme til at køre enkeltstart. Havde jeg også selv set frem til.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, den dag jeg kører fra bare een af dem på hold et så giver jeg sq omgang. Og ærgelig at enkeltstarten kiksede. Men nu må vi se om det i det hele taget bliver til noget nu A & F har meldt fra; det kræver jo at to dropper at deltage og hvem gør det frivilligt? Det skulle lige være nogen med småskader men jeg må indrømme at jeg tvivler lidt på at det bliver gennemført nu.

Dagen i dag har været meget underlig. Af alle dage jeg har været træt og ved siden af min selv tror jeg at denne slår ALT!! Og har været glemsom, klodset og en fumler.v uden lige. Behøver jeg nævne at jeg ikke engang kan huske at vækkeuret ringede i morges for at jeg kunne træne før job? Var også få cm. fra at kradse bilen da jeg skulle parkere og brillierede også med at bremse for sent på arbejde så jeg måtte trykke tilbage for at få alle døre til perron.

Nå, vægten klokkede ind på 84,4 men desværre sagde den med tøj og morgenmad 85,2 hos diætisten. Kørte lidt spinning her til aften i forsøg på at løsne op i benene - 45 minutter på puls 140 med 1 min stående hvert 10´ende minut (ca. op på puls 155). Selv med den lave puls føltes de som blyklodser.

Men OK - kæmpe søvnefterslæb samt et minus på vægten på 2½kg på 3 dage skal jo kunne mærkes. Håber at fridagen i morgen hjælper.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Gregers.

Det er et flot vægttab du har præsteret.

Jeg håber at du kan holde vægten i det leje og tror ikke at du skal gå meget længere ned, men det havde du vel ikke tænkt dig?

Nu kender jeg en amatørastronom som også cykler en del og han nåede ned på 47kg. på et tidspunkt! Nu er han lille af statur, men en fedtprocent på ca. 1.5 er vist ved at være farligt.

Rigtig god træning og rigtig god torsdag!

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Hej Taurus :bigsmile:

Først og fremmest håber jeg at du og familien har det godt.

Tak for rosen. Umiddelbart er du og diætisten ret enige - hun mente heller ikke at jeg skulle længere ned. Et eller andet sted er det jo rigtigt nok - men et eller andet sted kunne det alligevel være lidt sjovt at kunne diske op med "ægte" rumleriller på maven. Omvendt synes jeg at kunne fornemme at kroppen ikke på præstationsevnen bryder sig om at være hernede, i hvert fald ikke uden længere tilvænning. Så ved næste besøg hos diætisten har vi aftalt at vægten må stige til 87 kg - især fordi jeg nu meget snart igen skal til at finde vægtene frem og derfor skal finde kalorieoverskuddet frem. Om jeg så vil lidt (bare lidt) længere ned i vægt til foråret må vi se til den tid. I første omgang skal jeg koncentrere mig om det for mig meget svære at få vægten til at stige stille og roligt og ikke eksplodere med 5-7 kg som de sidstre vintre. Men det kan da være jeg skal knipse et foto af den noget indskrumpede krop :unsure: inden jeg begynder at tage på igen

Det er lidt tidligt, men god weekend til dig, Taurus.

Dagens træning efter en slatten nattesøvn hvor jeg vågnede mange gange men dog efter nogle fornuftige måltider.

Elipsetræner

4 minutter, belastning 15, 112 SPM , de stakkels ben er stadig som bly.

Liggende lårcurl

20x50

15x90

Chinups, classic

10

10

10

10 , efter sidste sæt kom der en gut hen og sagde at det var de pæneste og reneste chinups han nogensinde havde set. Hvorfor jeg skulle have den ros aner jeg ikke men det lunede i hvert fald.

Sitting rows

10x10

10x10 , i de sidste reps lidt snyd i den koncentriske fase men kørt striks og slooow på tilbagevejen. Brændte fint i lats.

10x10 , ditto.

Bænkpres, DB (de havde fået fri på skolen, så bænken var umulig at komme til)

15x10

10x20

10x30

10x30

10x30

Dibs

10

8

10

supersættet med

Rotator, ud

15x12

15x12

Military

10x28

8x38

Laterals, 1 arm

10x10

10x10

Bagskuldermaskine

15x40

15x40

Tricepsmaskine

14x90

Suspineret bicepcurl

8-10x22 , fik ikke rigtigt talt

Hyperextensions

15

15

15

15

dobbeltsættet med

Hængende knæløft

15

15

og

Mave på bold

20

20

Sidebøj med twist

15

15

Kravl frem og luk sammen (boldøvelse)

8 , egentlig nem nok men rundt omkring sitrede det en del efter den øvrige træning.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hehe, den dag jeg kører fra bare een af dem på hold et så giver jeg sq omgang. Og ærgelig at enkeltstarten kiksede. Men nu må vi se om det i det hele taget bliver til noget nu A & F har meldt fra; det kræver jo at to dropper at deltage og hvem gør det frivilligt? Det skulle lige være nogen med småskader men jeg må indrømme at jeg tvivler lidt på at det bliver gennemført nu.

Man kan sige at det jo er bestyrelsen der må stå til ansvar. Hvis A og F ikke kan, jamen så er der nogle andre der må tage til. Men ja, svært at se hvem der skulle have lyst til at droppe det, men mon ikke der er nogen der får lokket deres koner/kærester/børn etc. til at dukke op og tage tid?? Det håber jeg i hvert fald.

Skal du ud og kigge på ruten inden søndag?

Link to comment
Share on other sites

Håber da at der er nogen der bliver lokket.

Man burde jo nok trille turen igennem - tænk hvis man bliver sat sammen med en af dem som sjældent møder op og ikke kan finde vej - lidt træls at køre forkert lige netop den dag. Selvom jeg ikke har ambitioner om at ligge til i toppen vil det være trist alligevel.

Men ved ikke om det bliver på cykel eller jeg snupper bilen rundt, det afhænger af om jeg stadig er smadret i benene i morgen men hvis de ikke er, så bliver den nok en stille og rolig tur rundt i adstadigt tempo inden jeg skal "ud og lege med tog".

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ikke at starte med at takke Kermit for masser af læ ville meget meget uhøfligt, så det er hermed gjort :smile:

Denne update er en beretning fra klubmesterskabet og overvejelser om hvad jeg nu skal finde på.

Dagen muntre indslag var morgenens klubmesterskab. Selv om jeg umiddelbart var skuffet ovet at enkeltstarten var væk så blev det en fantastisk tur alligevel. I stedet skulle vi køre 2-mands-holdforfølgelsesløb og jeg var ski.. heldig at få Kermit som makker. Kermit kører nemlig lige en del hurtige end jeg gør så når han ligger i front og æder vinden så hænger jeg på bagved, der var liiige overskud til to mindre føringer men var desværre også hvad det kunne blive til. Til gengæld er jeg nok noget bedre til at ikke at gå i stå på stigningerne end de fleste af de andre så det håber jeg opvejer en lille smule for Kermit som knoklede hårdt i front :blush:

Desværre fik jeg ikke startet pulsuret da vi startede og det er mucho ærgelig da denne tur overgår ALT i puls over så "lang" tid. Især min første føring der blev kørt over evne fik tal frem som jeg ellers ikke engang har set til spinning i år. Men OK, til sidst var den halve banen jeg spiste inden jeg kørte hjemmefra også oppe og hilse på flere gange og inden det gik galt måtte jeg desværre vifte Kermit op foran. Så der blev kørt til lige til kanten, var my fra at gå kold lige her men fik det akkurat reddet.

Men det var nu også ret motiverende at vi indhentede de tre par som var startet før os så det var hele tiden noget at jagte ude foran (at der så senere blæste et andet par udenom i et heftigt tempo er så en anden sag). Vi landede på en OK fjerdeplads - sølle to sekunder fra nummer tre. Dem kunne vi jo nok have fundet et eller andet sted hvis servicevogen havde givet ordentlige meldinger :tongue: men OK, de var fra hold 1 så at ligge så tæt på er jo egentlig fedt nok. Havde jeg kørt lidt hurtigere så jeg kunnet have taget en føring eller to mere så havde vi sq nappet dem men ingen undskyldninger herfra. Benene var friske i dag og ER bare ikke til mere.

post-1580-1191758382_thumb.jpg

Det bringer mig så ind på hvad pokker der skal ske nu.

Indtil morges var jeg faktisk ved at være ret træt af cyklen. Dels synes jeg ikke at kunne spore nogen fremgang og vejret har generelt været temmeligt trist og når nu også temperaturen bliver et-cifret så... Klubtræningen har været OK (selv om jeg ikke har haft det relative overskud i forhold til de andre jeg havde for 1½ måned siden), men det har kedet mig at træne alene. Så jeg havde set RIGTIG MEGET frem til at vaske cyklen efter i dag og parkere den væk.

Men efter de sidste dage med solskin (ikke at jeg har haft mulighed for at cykle i det, men alligevel) og dagens oplevelser er jeg kommet voldsomt i tvivl.

Min cykelsæson startede jo først i sommers, så skulle jeg udvide den lidt og fortsætte indtil temperaturen sætter mine sarte bronkier ud af spil?

Eller holde fast i planen om at gå til indendørs træning?

Ellers fase cyklingen ud mens jeg stille optrapper vægttræningen?

Men min sædvanlige mani med at sætte mig mellem to stole lander jeg nok på den sidste løsning - i hvert fald indtil vejret bliver for stygt for et ellers inde-menneske som mig.

Men jeg er godt i tvivl om hvad jeg vil.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hej din ål :smile:

Tillykke med jeres 4.plads, selvom det var ærgeligt med de få sekunder .....

...og kan godt se dilemmaet mht fremtiden ....hvordan går det med svømningen i øvrigt ? man hører ligeså lidt til det her i denne log som i min :blush:

kh

Vivs

Link to comment
Share on other sites

Svømningen fes desværre ud i sandet. Der er tilsyneladende to svømmeskubber i Farum svømmehal og den klubs træningstider der hænger på opslagstavlen var for den klub jeg ikke var med i. Så jeg forduftede igen da der ikke umiddelbart var nogen at spørge - og ham gangvagten der skulle passe på folks tøj holdt sig også på væk. Det var i den periode jeg var uden mail så kommunikationen gik trægt og jeg ville ikke betale kontingent inden første træning hvis jeg opdagede at det bare ikke var mig når jeg kom i vandet for første gang. Så enten venter jeg til næste år og melder mig ind i god tid så jeg kan bruge den lokale svømmehal eller også skal jeg skrive mig på venteliste til "den klub med opslaget". De tager folk ind løbende når der bliver plads og efterhånden som folk lærer at svømme bliver der vel ledigt på plaskeholdet. Havde faktisk glemt alt om det men burde jo nok overveje det igen.

Puha - nu kan jeg godt mærke at jeg kun har sovet 3 til 3½ time i nat.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal du ikke sætte cyklen op på væggen endnu. Hvis vejret bliver som de sidste par dage så er der altså mange søndage at køre endnu. Jeg synes endnu ikke at jeg har haft det koldt indtil videre, så jeg regner i hvert fald med at køre søndage et stykke tid endnu, og så supplere med kørsel på hjemmetræneren. Jeg er 100% sikker på at hvis du fortsætter lidt endnu, hvis ikke hele sæsonen, og holder det lidt kørende over vinteren med spinning og en enkelt tur på landevejen i ny og næ, så lægger du hårdt fra land til foråret. Det er i hvert fald min plan.

Og i øvrigt tak for godt makkerskab. Du kørte røven ud af bukserne i dag, så kan man sgu ikke forlange mere!

Link to comment
Share on other sites

Hej Kermit.

Du har helt ret. Cyklen skal IKKE op på væggen. Jeg må undvære mine ellers elskede spinners hígh´s og gå efter den ægte vare indtil kulden generer mine bronkier. En "lille" detalje som helt automatisk gør at jeg ikke kommer til at træne ude når kulden begynder at melde sig mere vedholdende. Og du har nok også ret i at søndagene ikke er dømt ude endnu - jeg må se om jeg kan lokke tjenestefordelerne til at bytte et par stykker mere. Jeg havde ellers lovet at det kun skulle vare indtil 1/10 :blush: men mon ikke det går alligevel.

Joh, jeg håber da også at komme fornuftigt henover vinteren så jeg ikke skal begynde forfra til foråret. Uh altså, men jeg vil jo også gerne.....

Da jeg jo samtidigt har glædet mig som et lille barn til også for alvor at skulle kæmpe med nogle lidt mere uhåndterlige vægte bliver efteråret en overgangstid hvor jeg skruer op for den del af morskaben. Så burde jeg være tilvænnet og når vinteren så sætter ind så kan jeg hoppe direkte til vintertræningen og give den fuld gas med det samme.

I dag burde jeg jo nok ikke også styrketræne men som ugeplanen ser ud kan der gå lidt inden det bliver muligt næste gang så bare en lillebitte træning må kunne du.

Elipsetræner

4 minutter, belastning 15, 120 SPM , va´ dælen skete der lige med pulsen. Den kom ikke længere op end 131. Sært. Meget sært.

Bænkpres

20x20

10x60

8x80

6x90

5x90 , med spotter var jeg gået efter en rep mere men tror ikke den var gået så turde ikke

Chinups, skulderbredt neutralt greb

9

6xBW+20

6xBW+20

4xBW+20

Military

20x8

10x28

10x38

10x38

8x38

Bagskuldermaskine

10x50

10x50

og det var det. Det er så også første gang i umindelige tider at jeg har gennemført en styrketræning uden en eneste dråbe sved på panden.

Satser på at gennemføre maveDVDen i morgen inden arbejde; synes at mærke at lænden kan bruge lidt tid inden den skal have en tur. Skriver kun hvis jeg ikke gennemfører den :poking:

Håber også at jeg kan klemme en mindre cykeltur ind mellem fyraften og klubaften men har rådighedsvagt så ved ikke helt hvornår jeg har fri. Men en tur i solen ville ikke være at foragte og jeg håber. Især da det er derfor jeg ikke også tog hul på bentræningen.

Håber at I har haft en god weekend og får en god uge :smile:

Gregers

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ja. Efter en lidt useriøs periode skal der andre boller på suppen - i hvert fald i det omfang jeg selv mener at have magten over min tid og forhåndenværende energi.

:poking: til mig selv og fra Jer andre hvis det bliver noget lal, please.

Var ellers lige ved at bruge den der du ved nok :chick.n: oppe ved bænkpressen, men den er jo forbudt, så jeg var lige ved at gøre i nællerne :laugh::laugh::laugh::tongue:

Note: kææææft jeg er overgearet. Havde jeg været et lille barn var jeg blevet beskyldt for at gå i posen med vingummibamser. Men sådan noget har jeg jo ikke i huset så det kan det ikke være. Jeg er sq nok snarere overtræt, hihihi

Skal op senest kl. 6 så vil gerne snart være soveklar.

:blink:

:blink:

:blink:

:hands:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

:poking: til mig selv og fra Jer andre hvis det bliver noget lal, please.

Kein Problem.. :poking: is our best...... :tongue:

Var ellers lige ved at bruge den der du ved nok :chick.n: oppe ved bænkpressen, men den er jo forbudt,

:laugh::tongue:

Skulle vi tage en tempotur på Tyren søndag eftermiddag eller ? hvis vejrudsigten holder (:hands: ) ?? :smile:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Tyren :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ja den har jeg jo endnu tilgode - sikkert ret pinligt når man nu bor så tæt på :blush: så det må da være på sin plads at få ændret på dette forhold.

Men igen, så afhænger det af hvad dagsprogrammet kommer til at byde på.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Når man har rådighed kan man ofte (selv om de er blevet "bedre" til at udfylde vagterne bagfra) smutte et kvarter eller to før fyraften. Men i dag var der en spade der skulle rende rundt i sporet på Flintholm station så Ringbanen væltede og som følge måtte jeg ud og afløse til frokostpause. Det gav overtid :mad:

Nåede ikke cyklen men en kort gang spin - sidder og gumler mad og skal til klubmøde lige om lidt. Derefter videre til Stege hvor jeg enten i morgen skal grave huller i jorden eller vælte en væg - med andre ord: funktionel træning.

Onsdag er også afsat og torsdag skal jeg måske "babysitte" - yrk - det bliver hele tre unger hvis det er. Da det er noget usikkert håber jeg på træning torsdag.

Den magre indsats for i dag (udover mavetræningen i morges, naturligvis)

post-1580-1191860749_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hold da op hvor mine små skuldre har fået tæsk i dag :cry: Jeg har strippet (læs: kradset med en 5 cm bred klinge) 8 lag tapet af betonvægge i ca. 4 effektive timer, kæft skuldre og håndled er smadrede og så også med så meget arbejde over hovedhøjde.

Dertil kan vil lægge omkring en times tid med slagmejsel for at fjerne et badeværelsegulv (i morgen bliver det nok noget lettere da vi låner en model der vejer 40kg - håber gulvet holder) samt nedslæbning at trappe/hønsestige og farmerwalk med en del murebøtter med betonaffald fra både mig og den "lykkelige husejer" som stod med støjmaskinen i 4-5 timer.

Dertil diverse nedbæring af gipsplader, døre m.m. fra førstesalen og ned i stueplan. At strippe et gulv til plankerne fjerne ca. 26321 søm var legetime ved siden af.

Er vist kommet til at love også at hjælpe efter fyraften i morgen samt i weekenden - de er godt nok pressede hvis der skal være bare nogenlunde styr på det inden de flytter.

Så Vivsen, der bliver desværre ingen tur på tyren i denne omgang, sorry!!!

Og Kermit,

Det meste af tiden gik med at høre på breddekonsulenten fra DCU. Tror ikke du gik glip af noget. Der er blevet aftalt at kan kører en træningsaften med os i starten af april hvor vi gennemgår rulleskift og flere andre ting vi måske kan bruge i hverdagen. Derudover blev der talt om at uddanne et par turledere mere.

Han talte også om vintertræning. Hans filosofi er nok målrettet mere sportsbetonede folk idet der var tale om en ret struktureret model. Cykling forbudt i oktober. Helt forbudt! Så stille opstart uden intervaller som man så stille og roligt lægger på. Hvis man kørte spinning skulle det umiddelbart efter oktober være en del lettere end udmeldt fra podiet. Han gik varmt ind for gymnastik og udstrækning - var noget mere lunken over styrketræing som dog ikke blev helt afvist så længe man trænede med høje reps og ikke gik efter maxstyrke eller hypertrofi. Det sidste valgte jeg nok at overhøre :4whistling: men kan jo rette bentræningen ind efter det :4signme:

Så var der et af medlemmerne som kom med nogle ret gode tanker om den måde vi opfører os på over for nye medlemmer og hvad vi kunne gøre bedre.

Og så fik jeg lov af fru Formanden at nappe hjemmesiden :alright: godt bakket op af Ann, så... nu skal jeg se om han vil slippe den, ham der har den nu. Skal desværre selv hive fat i ham - det var jeg ellers helst fri for men det er der ikke noget at gøre ved. Men det må blive når jeg er mere vågen - får heller ikke tid til at skrive på den i denne uge alligevel.

Hvad der kommer til at ske på træningsfronten er meget uvist - kommer helt an på hvordan kroppen reagerer på det her uvante arbejde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hey, Vivs.;

ÆV!!! God bedring og husk nu at tage det roligt indtil helbreddet er OK igen :poking:

Hej Kermit;

Jeg desværre med bestemthed at jeg ikke skal til træning. Jeg skal til Stege igen i morgen og efter det jeg har hørt bliver der en masse opbæring af byggematerialer til førstesalen og da jeg er den i selskabet det passer træningen får jeg lov til alt det tunge arbejde. Efter tirs+onsdag gik der lidt tid før jeg kom ovenpå igen. Muskulaturen har haft det fint fra morgenstunden i dag men kan godt mærke at led og sener bærer præg af dåbsattesten samt at det er uvant at lave sådan noget. Men har ellers været noget øm i lænd og træt i quadriceps. Men onsdagen bød også på 4 timer med 40kg slagmejsel (eller hvad sådan en tingest hedder - men det var sq alligevel lidt skægt at hærge med sådan een) og en del trapper. De to timers nattesøvn som supplement til de tre jeg fik natten forinden fremskynder heller ikke restitutionstiden.

Så hvis jeg skulle cykle søndag ville jeg være lige så lidt værd som forrige søndag og det var der ikke meget skæg i. Jeg håber at næste søndag kommer til at du - jeg skal ned og hjælpe om fredagen men det bliver forhåbentlig lettere arbejde (at male tror jeg) som ikke slider så hårdt på den aldrende krop.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Puha - det går ikke så godt med træningen.

Slæbearbejdet lørdag var ikke så omfattende som forventet men tidspresset på de øvrige opgaver var hårdt. Den moderlige del af det flyttende ægtepar savnede sine unger så jeg kørte hende hjem natten til søndag - og med mulighed for at pynte lidt på bankkontoen havde jeg taget overarbejde i dag :puke: Kors i hytten hvor er jeg bare gennem banke træt.

Efter at have hentet hende i morges (deres bil stod jo i Stege) og kørt hende til barnepasserne overvejede jeg en lille cykeltur men da termomoteret viste 6 grader var det ikke spændende. Hvis det er standarten for morgentemperaturen så har jeg kørt årets sidste klubtræning - det er for koldt for lille forfrosne mig. Om der så bliver en dag jeg kan træne alene eller alle de lyse timer går med midt-på-dagen-vagter må vi se.

Men jeg fik da lavet en lille smule styrk i morges.

Chinups

10

10

Pullups, ekstra smalt greb

10

10

MaveDVD

Gennemført

Dibs, med vægtvest

15

15

15

15

15

Alt det har søvnkaos og spisen ude af huset er heller ikke godt for vægten - om morgen er vi nu oppe på 87 komma noget, så det er vist godt med et par dage med ro på inden det bryder løs igen.

:4offtopic:

Ikke at der er tid til meget i disse dage men hvad sidder man så og hygger med på YOUTUBE? Det kommer vidt omkring - i seneste besøg sad jeg og nød musikken fra Scanias prægtige V8´er og snublede over denne fine nedgearing. Jajaja - lidt nørdet/sygt, I know. Efter at have kørt lidt stor bil i forbindelse med mors flytning er jeg lige (tilbage) i en fase hvor jeg kunne finde på at droppe DSB og køre noget langtur i stedet. Men nok ret svært at passe en sund og fornuftig livsstil med det arbejde men de klør godt nok ganske voldsomt i chaufførerfingrerne i disse uger.

Den her lyd kunne jeg sq godt leve med- især det sidste halve minut når han har fumlet sig henover bakken - godt nok kluntet kørt i forhold det klippet ovenfor.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share