Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Op ved vækkeur - check :dry:

Massage af lægge og quads - check. Gjorde det ondt i lårene - CHECK!!!!!!

3-mdrs rutineknæk af lænden - check.

Så gik jeg ellers og lallede rundt, indtil der var klubtræning. Desværre pissede det ned, da det var ved at være tid og jeg lod mig rive lidt med af stemningen og meldte afbud. Typisk nok, dukkede den blå himmel op ikke så længe efter.

I stedet blev det til en tur i FW. Ungefær samme program som sidst, bare med lidt mere vægte på, dog er frontsquatten rykket på plads med 4x4 og jeg har fundet en maskine til liggende lårcurl. Der var ikke meget tid, så den efterfølgende spinning blev blot 5 x 30/30 med 3-4 minutter i hver ende. Vejrtrækningen kørte ad lort i dag men det er også nogle gustne intervaller.

HvidovreCK afholder licens-løb på søndag. Usædvanligt nok er der også en klasse for motionister. Eftersom det er et gadeløb har jeg været MEGET fristet, da det er tifold sjovere end et normalt løb, hvor man ligger på km-lange stykker uden det helt store indhold. Så er det sgu sjovere at køre om hjørner hele tiden og det er også lettere for en noob som mig, at flytte sig rundt i feltet. Ok-ok, jeg er ikke helt sikker på at have fri fra arbejde men næsten.

Dog, så gider jeg faktisk ikke alligevel efter i går, da licensfolkene teede sig åndssvagt over en motionist, som tillod sig at spørge om, hvad han egentlig fik for sine kontingentpenge. Han havde godt nok misforstået noget med sponsorerne men det er vel så derfor man spørger???

Tråden er væk nu men om det er forbi der gik mudderkastning i den eller fordi emnet var for følsomt, aner jeg ikke.

Han havde nu en pointe:

- licenserne har ALTID træner på - vores træner melder fra et par gange om måneden uden der kommer en afløser

- licenserne har haft søndagstræning MED træner hele sommeren hvor vi har klaret os selv

- licenserne har vintertræning om søndagen med træner og vi har ingenting

- skal der bruges frivillige, er det primært motionsholdet der bliver trukket på

Kontingentet er det samme for alle.

Skal man køre med i løbet, skal man også hjælpe (sjovt nok, kan licenserne nøjes med at hjælpe en time eller to mens motionisterne hænger på resten af dagen). Hjælpe gør jeg gerne og var egentlig indstillet på hjælpe også inden jeg vidste der var en motionsklasse.

Jeg forventer absolut ikke fuld ligestilling men synes (som mange andre fra motionsholdet) at vi bliver overset mere end hvad der er rimeligt. Kan licensrytterne ikke svare pænt når der bliver spurgt, har de at flette næbbet. De kan rende og hoppe med den indstilling og kan arrangere deres lorteløb selv. Lidt ærgeligt, træningen regnede væk, for er ret sikker på, at jeg let kunne have fået flere potentielle motionshjælpere til ikke at melde sig. Det kunne have været en sund lærestreg.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Interessant problemstilling. Klubben skal nok passe på, at det ikke bliver "for surt" for motionisterne, som så måske søger andre græsgange. Og eftersom motionisterne tit er en vigtig af fundamentet for en klubs arbejde, så kan det godt give problemer, hvis der ikke er så mange "arme og ben" at trække på ...

Jeg stod for øvrigt under et træ, da regnen stod ned i stænger i går eftermiddags. Jeg havde kun løbet 300 meter fra den FW, hvor jeg havde klædt om, så jeg var lige ved at vende om og løbe på løbebånd i stedet for. Efter lang tid tænkte jeg "fuck det!" og løb af sted, hvorefter regnen holdt op, og solen kom frem :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg så godt tråden, og tror det folk derinde blev irriteret over var det faktum at det virkede som om han slet ikke følte at han fik noget for pengene, hvilket jo ikke passer. Han får lov til at træne med en flok mennesker, får adgang til noget tøj der er billigere end hvad det ellers koster og meget andet. En klub kører jo næsten altid på frivillige kræfter, og så vidt jeg kunne forstå er licensholdets trænere heller ikke lønnet? De er måske bare mere tilbøjelige til at komme selv når vejret er elendigt. Sådan er det i hvert fald i OCC. De 2 der styrer licenstræningen dukker op hver gang, lige meget hvordan vejret er, med mindre de vitterligt ikke kan nå det. Deres løn? Vores andres komplimenter, og så gav vi den ene af dem(som stod for hele vintertræningen) nogle gode flasker vin her i foråret som tak. Det betalte medlemmerne i øvrigt af egen lomme, og klubben var ikke indover med betaling eller noget.

Og så er Facebook nok ikke lige mediet hvor man spørger ind til sådan noget. Der var vidst også flere der nævnte at man jo kunne komme til en generalforsamling og få sine svar, eller kontakte bestyrelsen direkte.

Synes de fleste opslag på jeres Facebook side omhandler træning hvilket jo kun er positivt, men der er altid den hale på "Hvis det ikke regner". Så er det jo svært at få træningen til at hænge sammen. Det kan man vel ikke klandre licensflokken for?

Men det er jo værd at tage op til en generalforsamling. Hvordan kan man gøre motionsafdelingen bedre? Det er måske ved at have nogle der står for træningen, og så have nogle løjtnanter der kan tage over i tilfælde af at den primære ikke kan komme alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Kermit har en god pointe i, at det hele er gratis arbejde. Dog stadigvæk træls, når nogle får mere arbejde end andre.

Vi var 5 motionister ude for at rette lidt op på den dårlige samvittighed fra i går.
Vi begyndte med at køre criteriumruten til på søndag igennem. Dejlige slaghuller i den ene vej men ellers nok en rute der ville være herresjov med masser af antrit ud af en milliard sving :wub:

Men det er stadigvæk for tidligt at køre stærkt klokken 9 og jeg skal også have skifte pedaler/klamper (igen-igen -> jeg er noget skuffet over holdbarheden på Speedplay, da det er det andet sæt som holder i ret kort tid) inden jeg skal køre accelerationer med lidt guf i, så jeg ikke klikker utilsigtet ud.

Nå - vi kørte ud på Lorteøen (i pisselortevind med 23-24 i timen og 300-350watt) og rundt om lufthavnen og retur. Jeg skulle egentlig have kørt en rulletur men det kom til at gå lidt hurtigere end det. Samtidigt røg jeg i front i modvinden på diget og modvinden på returvejen. Den var så heftig, at der var stemning for at vende rundt og tage samme stykke i medvind. Men OK, det var så også ret spas at ligge med små 55 timen over flere km :blush:

Så det endte alt i alt med 3 VO2max-agtige intervaller. Vigtigst af alt, så det det den sjoveste cykeltur jeg nogensunde har været på. Ham på 59 der startede sæsonen i middelmådig form, med at ryge på røven flere gange og nu kører med barberede stænger, var hoppet med på Hvidovre-dillen med at køre i gule sokker. Og eftersom han tempomæssigt nu kunne køre på licensholdet (men ikke selv er bevist om det og helt uforstående ligger og laver huller og små-intervaller), blev han BARE drillet. Kæft, det var skægt!

64,8km i alt.

Som service til dem der ikke huserer ude i OT, re-poster jeg lige dette billede:

post-1580-0-42515600-1408480288_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

SÅ!! En lidt impulsiv beslutning men nu er den i hus (under 22 timer efter bestilling - godkendt!) og så håber jeg bare, at den er lige så stille i virkelighed som det siges.

post-1580-0-26862400-1408536170_thumb.jp

Nu kan det ikke gå hurtigt nok med at få afviklet det sidste af sommeren, som jo alligevel er lort og lagkage. Så kan den stå på banecykling, hjemmetræner og ture i FW Jeg overvejer at flytte om i stuen, så hjemmetræneren kan stå foran TVet :blush:

Link to comment
Share on other sites

Motionstræning med HvidovreCK - ganske pænt fremmøde med omkring 20, trods der ikke var en eneste licensrytter imellem.
Vi begyndte med en punktering efter få hundrede meter men derefter gik det fint.

En lille håndfuld intervaller i fem-mands-rulleskift med et enkelt 3-mands-jydeskift imellem. Og tre runder på Møllebakken. Første var med fri spurt, næste med stående spurt i max-gear og den sidste var stående spurt i frit gear og så rulleskift runden rundt. Og så en spurt på ADA-bakken som det sidste.

post-1580-0-06404300-1408563360_thumb.gi

Jeg var det oplagte mobbeoffer, da jeg i dagens anledning havde iført mig gule sokker og gav de andre baghjul ad libitum men det var alligevel igen Kurt. Hø!

Link to comment
Share on other sites

Motionstræning med HvidovreCK - ganske pænt fremmøde med omkring 20, trods der ikke var en eneste licensrytter imellem.
Vi begyndte med en punktering efter få hundrede meter men derefter gik det fint.

En lille håndfuld intervaller i fem-mands-rulleskift med et enkelt 3-mands-jydeskift imellem, ingen af dem var synderligt udfordrende. Og tre runder på Møllebakken. Første var med fri spurt, næste med stående spurt i max-gear og den sidste var stående spurt i frit gear og så rulleskift runden rundt. Og så en spurt på ADA-bakken som det sidste.

post-1580-0-06404300-1408563360_thumb.gi

Jeg var det oplagte mobbeoffer, da jeg i dagens anledning havde iført mig gule sokker og gav de andre baghjul ad libitum men det var alligevel igen Kurt. Hø!

Hvor er jeg efterhånden pissed over den elendige lortevind :4ranting:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

For hulan da, hvor var jeg træt da jeg kom hjem fra arbejde. Shit, jeg kunne godt bruge nogle fridage med mulighed for at sove længe eller endnu bedre FERIE :wub: (hvilket minder mig om, at ferie fra oktober til første maj, skal bestilles senest i denne uge).

Jeg havde fået lokket tre motionister med til træning og jeg blev samlet op lige ude for elevatoren - det bliver ikke lettere.

Vi havde aftalt at køre intervaller på Holmen og så bare køre "hygge" ud om Amager bagefter. Jeg fik til opgave at styre intervallerne. Det gik dog som i sidste uge, hvor vi blev mødt af massiv regn, så det stoppede brat.

Vi nåede at køre lidt opvarmning, 4 x 30-20-10, lidt afrul og 2 x "race winners" og så faldt himlen ned over os. Jeg kan ikke umiddelbart mindes, nogensinde at have været udendørs i så hidsigt et regnvejr, dog fandt vi hurtigt en mur der gav læ og så stod vi og snakkede i en halv times tid, indtil det løjede lidt af og vi luskede hjem. Godt og grundigt kolde!

Jeg var lige hjemme og hente en stump hos Kurt og så snakkede vi igen.

29km på 2t 55m :tongue:

Hvis det her møgvejr fortsætter, overvejer jeg om man skulle drosle ned på cyklingen i sådan 3-4 uger, indtil vintersæsonen starter op, så jeg er lidt sulten efter at komme igang. Så er det nemlig tid til at starte op på banecyklingen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg heldigvis så træt at jeg er overtræt :tongue: Ej, det er sgu ikke godt.

Jeg skulle oprindeligt have været på bytte-arbejde i morgen men nu har jeg alligevel fri. Eftersom jeg ikke har det let ved at være sur, fristede det at melde mig som hjælper til løbet i morgen og så fornøje mig med et kriterium (nu min sko ikke klikker ud i utide og det alligevel har vist sig, at motionister og licensryttere hjælper lige meget/lidt) men jeg må hellere prøve at få indhentet mit søvnefterslæb, i det omfang man nu kan det.

Efter arbejde var det hurtigt i FW:
(jeg var presset på tiden og supersættede lidt i flæng, hviliket jo giver længere pauser og dermed lidt mere overskud end jeg burde have haft. Meen!, jeg er ude over de sidste års komfortzone og der bliver gryntet og stønnet noget, sidst i sættene. Faktisk ret sjovt)

Romaskine: 5 min

Bænkpres: 10x20, 8x70, 8x70, 8x70, 8x70, 8x70

Kropshævninger: 6, 6, 6, 6, 6

ss

Tæhævninger på et ben: 13, 13, 13, 13, 13 - hmm skulle have været 14

Squat: 15x20

Frontsquat: 8x20, 8x40, 8x60, 4x70, 4x70, 4x70, 4x70

Benpres: 10x100, 8x160, 8x160, 8x160, 8x160

Leg extensions: 15x30, 15x70, 15x70, 15x70

Liggende lårcurl: 10x60, 10x90, 10x90, 10x90

Laterals: 8x8, 8x9, 8x8

Bicep curl: 8x18, 8x18, 8x18

Tricep pushdowns: 8x32½, 8x35, 7x32½(F)

Hyperextensions: 14, 14, 14

Sidebøj: 14, 14, 14

Mavebøjninger: 14, 14, 14

Så var der 4 minutter til lukketid og resten blev droppet

Planke med knæ til bryst: 8, 8, 8

Sideplanke: 30sek, 30sek

Efterfølgende spinning

Hviledag i morgen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Øøøøv, hvor har jeg været pissed til træning. Nu der omsider var ved af komme bare lidt kød på intervallerne, har man besluttet at mandag skal være intervalfri dag.

Licensrytterne lå med nogle gode lange føringer i behersket tempo og trak det meste af tiden og når de ikke gjorde det, kørte vi paradekørsel med 30 sekunders føringer - eftersom de langsomme også skal være med, gik det heller ikke hurtigt. Det lugter langt væk af, at licensrytterne har kuppet vores mandagstræning til at rulle af efter weekendens løb.

82km af den mest røvsyge, kedelige og intetsigende slags, der gjorde mig glad ved at jeg ikke ofrede min morgensøvn for at hjælpe til i går. Det har klubben overhovedet ikke fortjent, når den spiser os af med sådan en gang lal.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag skulle det være en hyggedag på cyklen sammen med tre kolleger. Den ene kører OK men de to andre er ikke så hurtige. Det passede mig hurtigt godt, for af en eller anden mystisk årsag, var stængerne helt umulige.

Den ene havde taget naboens knægt med, som er på vej tilbage i U17 efter en lille pause. Han havde i øvrigt lige sådan en cykel, som jeg gerne ville have haft.

Han kunne godt flytte benene og lavede en del "numre" undervejs og der var jeg ærgerlig over at være så slatten og opgav på forhånd at lege med. Men jeg fik snakket en masse med de andre og det var jo ligesom også dagens dagsorden.

Ude på Strandvejen fik jeg dog en kollegial ordre om at køre spurt til næste lyskryds med knægten og så gik det ellers over stok og sten. Jeg kan godt mærke, det er nogle år siden jeg sidst har ligget derude med biler om ørerne og det kostede så også spurten til sidst - jeg havde ikke råd til at give ved dørene og tøve pga. biler.

Men kæft det var MEGA sjovt endelig at køre mod/med en, der er næsten på samme niveau og ikke enten meget bedre eller meget dårligere. Det var klart de sjoveste fem minutter jeg har kørt i år.

Det interessante var, at det også løsnede benene op. Ærgerligt, jeg ikke legede med i hans første udbrud, hvis det bare var det der skulle til.

Men alt ialt 88 sjove og hyggelige km, hvor vi vendte rundt oppe i Rungsted.

Man burde nok køre lidt oftere derop, for der ER bare meget lækkert at køre end hernede på Pestegnen.

Link to comment
Share on other sites

Motionstræning med HCK. Efter den gode oplevelse i går, var jeg virkelig opsat på endnu en fed tur i dag.

Men da jeg sad i klumpen af folk GAD jeg bare ikke. Det giver ingen mening.

Ingen af intervallerne blev til noget. Det første som cykelløb gad jeg ikke. Det næste som holdforfølgelsesløb, var jeg i det dårligst fungerende hold jeg endnu har prøvet - uden pis! De to forsøg på rulleskift overlevede ikke en eneste rotation, før en spurtede frem og andre lukkede og maste en.... det var ligefrem pinligt at overvære! Da vi blev hentet af de andre hold, kørte der 20 mand i begge vejbaner foran mig, så min lille plan om at gå i hegnet i modvinden kunne ikke lade sig gøre. Den afsluttende skiltespurt på et par km. var for plat at køre, nu jeg havde feset husleje af hele dagen men jeg gad egentlig heller ikke voldsomt meget. Jeg fik ikke læst computeren af inden jeg slukkede men vi landede vist omkring 85-90km

Motionholdets slatne intervaller i år, kom jeg desværre til at vende med formanden der var turleder i dag. Han kunne godt se at vi ikke var der vi plejede at være men han var også meget interesseret i at få mig på kaptajn-holdet - det med at være så synlig passer mig jo virkelig dårligt :blush:

Jeg tager en lille uge på lavblus og ser om jeg bare er fysisk slidt mere end mentalt. Vender humøret ikke, så dropper jeg de officielle hverdagstræninger men vil køre med i de "private" (og hyggelige) ture i weekenden, hvis jeg har fri til det.

Nu handler det alene om at blive sulten efter cykling inden banesæsonen starter op.

Men virkelig underligt, nu det var så skide sjovt i går.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det er også underligt, at jeg får bly i stængerne af de her moderate ture. I går, i mandags og hvis jeg kører med "jævnt tempo" om Amager.

Men sætter jeg farten lidt op eller lægger et interval ind som i tirsdags eller mine Amagerture med spurt på bro/under landingsbanen, så føles de OK dagens derpå.

I dag bliver nok dagen hvor jeg tager en arbejdsmæssugt lortebeslutning, alene drevet af økonomiske årsager, nemlig at søge væk fra S-tog og på fjern. Jeg vil meget hellere blive, især pga. det sociale men med det nye signalsystem, bliver vi reduceret til dresseret abe og med tiden bliver togene givetvis også førerløse, så...

Men øv. Fandme øv!

Link to comment
Share on other sites

.. til gengæld føltes det rigtigt at få en kvitttering for at have søgt over på fjern, så det var nok alligevel rigtigt at forsøge.

Det føles også mest rigtigt at hoppe på vægten hver morgen igen. Bukserne var begyndt at stramme og det viste sig også, at vægten var på den forkerte side af 90kg. Det er indført fokusfjæs og samme opskrift som før Babberupturen; desværre er de næste 9 dage fyldt med fælder og spisning ude af huset, så kan ikke holde det gode stil ret længe.

Dagens træning i FW var samme koncept som sidst, nemlig at have lige lidt for sent fri til at kunne nå det hele.

Romaskine: 5 min

Bænkpres: 10x20, 8x72½, 8x72½, 8x72½, 8x72½, 8x72½

Kropshævninger: 6, 6, 6, 6, 6

ss

Tæhævninger på et ben: 14, 14, 14, 14, 14

Squat: 15x20

Frontsquat: 8x20, 8x40, 8x60, 4x72½, 4x72½, 4x72½, 4x72½

Benpres: 10x50, 10x100, 5x150, 8x170, 8x170, 8x170, 8x170, var en tøz, så de var lidt hurtige end ellers, da jeg var "bange" for at faile.

Leg extensions: 15x30, 15x75, 14x75 (lidt for langsomt = for lang tut), 15x70, den sidste rep kunne de så nok høre på etagen nedenunder :blush:

Liggende lårcurl: 10x60, 12x90, 12x90, 12x90

Laterals: 8x8, 8x8, 8x8, 8x8, 8x8

Bicep curl: 8x22, de sidste reps ikke kønne men spas at køre med 22erne for første gang i mange år.

Tricep pushdowns:

Hyperextensions: 15, 15, 15

supersættet med

Sidebøj: 15, 15, 15

Mavebøjninger

Planke med knæ til bryst: 8, 8, 8

Sideplanke: 30sek, 30sek

Efterfølgende spinning

Jeg fik DOMS i quads allerede inden jeg nåede hjem, det tegner sjovt for de næste dage :devil:
Hviledag igen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke rigtigt. Et af de normale togsæt, altså en halv perron / 84 meter, har 2300 heste.

Havde man god tid til at vente på en enormt sløv acceleration, kunne man sikkert nok nøjes. Det siges at hvis toget står på helt vandrette skinner, så kan en enkelt mand trække det i gang - jeg har dog ikke hverken set eller prøvet. Men jernhjul på jernskinner ruller helt vildt godt. I gamle dage, da de gennemkørende tog ikke standsede så ofte, kunne man køre fra Holte og op over bakketoppen ved Virum og trille på frihjul hele vejen til København.

...

Vejret i betragtning passer det mig fint, jeg ikke skal træne i dag. Er du gal, det bare pisser ned. Men lidt ærgerligt ikke at være på arbejde; det er nemlig sjovt når det hele sejler. SEJLER! Fik du den, høhø.

Link to comment
Share on other sites

Efter en del dage i papkassen, fik jeg pakket min hjemmetræner (Elite Muin) ud og knappet cyklen på, for at lure hvor stille den er.

Til ære for Devious Builder som efterlyste billeder, så er her levende af slagsen. TV2NEWS der står og kværner og så hjemmetræneren oveni. Den er primitiv og laver mere modstand (= mere støj), jo flere omdrejninger der er, så kørte lige en støjtest op til 800W. Det er i hvert fald kortvarigt jeg kommer til at larme så meget. Eller lidt, for den ER stille.

Da jeg "ude på kanten af stuen" ikke har nogen underbo men svalegang nedenunder, så behøver jeg vist ikke at tage vildt og voldsomt hensyn til tidspunktet jeg hopper på den.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Udover Muinen, så "kom jeg" også til at spendere lidt legetøj. Det har været lidt hyggeligt når nogen har taget vids når man har været på særlige ture og nu kan jeg selv.
Eneste minus er, at man vist ikke kan få hastigheden i km/t eller også er jeg bare for træt - tiden går skisme hurtigt når man sidder og roder med nyt.

Link to comment
Share on other sites

91,2kg - va faen sker der, jeg synes egentlig ikke jeg indtager alverden. Ok, den sidste uge har jeg kun cyklet den lille tur for at lege med kameraet, men alligevel.

Jeg smutter nok en hyggetur rundt om Amager i det er fine vejr, nu jeg har fri. Det er næsten en synd ikke at udnytte det nu, jeg åbenbart byttet med en kollega og skal køre fredag i stedet. Typisk mig, opdagede jeg det først i går og kan slet ikke huske hvornår det blev aftalt :unsure::tongue:

Udover cykladsen er vægttræningen også på pause, da jeg startede for hurtigt op. Min højre albue øffer lidt og jeg har fået "en fiber" i venstre tricep. Min højre VMO er også ret øm i tilhæftningen ved knæet, hvilket vel er en lille gul lampe.

Link to comment
Share on other sites

Som der siges i Matador: ARV min arm!

Plingeplång sagde telefonen og så stod der Heino-cup i displayet. Så var det nok derfor jeg havde byttet fridag. Nåmen indtil videre er dagen gået med vasketøj og tur på lossepladsen og da det er sidste afdeling og der skal afleveres chip og rygnummer, kan jeg lige så godt cykle deroppe.

Jeg skal vist være glad hvis jeg kan hænge på feltet, tror jeg :unsure: Mentalt prøver jeg at spore mig ind på at nyde det mere end de andre gange. Det er nok også sjovere når der er noget at rive i.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tjae bum bum.

På vej op til Heino-cup stod det klar, at jeg skulle ret så meget på lokum og det ikke kunne vente til bagefter :blush:

Sammen med at myldretiden ikke var afviklet som jeg havde forventet, så kom jeg for sent og var klar på bare at aflevere chip og nummer og trille hjem igen. Men da starten var udsat, så nåede jeg det alligevel.
På vej derop og ved indskrivningen fik jeg passeret Mr. Calves men han var lidt for koncentreret til at fange øjenkontakten.

Vi skulle køre en omgang mindre end planlagt - det er vel fair nok, nu solen går tidligt ned. Selve løbet var ikke så farligt som frygtet men med ja-hatten på, så var det underholdende nok. Jeg burde have haft modet til at lægge mig op foran og dermed også have lov til at køre spurten til sidst, som jo alt andet lige er det sjoveste. Nu holdt jeg mig pænt bagerst og havde så håbet, i det mindste at køre frem i feltet men vejen var fyldt med cyklister (sgu underligt når man ligger sidst :tongue:) indtil kort før stregen og så var det sådan set lige meget.

Bryton Sport er for Gud ved hvilket gang nede, så jeg kan ikke tømme computeren ud (oveni at det er håbløs omstændigt og dræbende langsomt, er jeg meget tæt på at købe en ny Garmin - nørj, jeg er træt af det sløve skidt!) men der er nok heller ikke noget opsigtvækkende. Det var egentlig en nogenlunde rolig dag på kontoret (uden nu at påstå det var 100% badeferie).

Anden gang jeg skulle skifte gear efter løbet, knækker gearkablet. Jeg må med skam melde, at jeg ikke har sat mig ind det dette nymodens hi-tech med både skifter og bremser i samme greb :blush: så jeg er ikke kørende før Heino har skiftet kabel.

Det var fedt at sidde på cyklen igen, så prøver at hoppe på Hvidovres træning igen når jeg har en cykel at køre på. Hvis det igen er kedeligt, bør jeg måske overveje om jeg skal snuse i andre klubber.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Fin kvalitet på optagelsen!

Det ligner den gode gamle rundstrækning ved Bregnerød(?).

Det var det også, med et lille twist hvor man drejer til venstre i stedet for højre på et tidspunkt mod Høvelte, og så igennem Birkerød og retur.

Og beklager jeg ikke lige fik spottet dig Gregers. Havde en idé om at du slet ikke dukkede op, ellers havde jeg holdt øje :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share