Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Pyyyyha - jeg har vist lige været ret heldig.

Jeg punkterede jo i torsdags og smed en butylslange fra trøjelommen i, da jeg lappede. Nu skulle jeg bruge dækket på mit Hallandsås-setup og lagde så en latexslange i. Ved det sidste pump op til 8 bar, sprang det igen med knald. Der var en lille flække i dækket som den tynde latexslange kunne kravle ud af.

Det havde været kønt om det var sket i morgen nedad en af bakkerne. Baghjulet var køreklart så det var forhjulet som var knaldet :crazy: :crazy: :crazy:

Nå men nu sidder jeg på arbejde og håbet at alt er klart. Selvfølgelig var det lige i dag jeg først vågnede lidt i 10, så har ikke nået at checke om gearet også fungerer med det andet baghjul/om det er den rigtige kæde som slidt til med kassetten. Måtte fjerne slør i forgaflen igen i dag - det er da ved at blive en dårlig rutine.

Om et øjeblik skal jeg heldigvis køre tog - MED klimaanlæg i førerrummet. Jeg må desværre indrømme at det er lige lidt for varmt til at jeg synes det er behageligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var så træt, så træt da jeg kom hjem i går ved midnat at jeg væltede på hovedet i seng. Desværre vågnede jeg ved 2-tiden og kunne ikke sove igen før efter 4. Det burde jeg nok have opgivet for en stund og set gearet efter, for jeg gætter på at der sidder en spacer i "terræn-hjulet" som ikke sidder i det jeg bruger til dagligt.

Det meste kunne klares med stilleskruen, men stopskruen på bagskifteren gjorde at jeg ikke havde lavere gear på end normalt og så var ideen med hjulskiftet jo helt væk.

Nå, men 7:30 daffede vi fra Hvidovre til Hallandsåsen i tre biler (og flere stødte til i det svenske) - i min var der mig og to unge knægte. Jeg frygtede at sidde med livet i en tynd tråd men har sjældent kørt med en chauffør der kørte så pænt. Til gengæld fyrede han den max af på nedkørslerne på cyklen (mål: at nå 80km/t) og især da han skulle overhale en bil med campingvogn og lå 30cm fra den, var det galmandsværk. Men fint at han "raser ud" på cyklen. I øvrigt stod han for dagens historier. Da turen var slut og hans cykel var på biltaget, kunne bagdækket ikke mere holde til de 10bar og eksploderede så hidsigt at det delvis røg af fælgen. Trods rød chip var han faktisk sløjt kørende og hans panik da Anja overhaler ham på en af stigningerne var youtube værdig - jeg har aldrig set nogen kæmpe så desperat på en cykel for ikke at blive sat - men det blev han.

Det blev jeg altså også. I starten lå jeg ca 10 af 15 men havde dels oversatset og dels var det så fugtigt at astmaen for første gang satte ind uden for en spurt. Jeg peb som en usmurt havelåge og hostede og hakkede og hoster stadigvæk slim op i pæne mængder. Alligevel lykkedes det min for høje gearing at brænde de små nuttede pusselanker af. Det var helt umuligt igen at få liv i dem for de fik jo tæsk konstant og jeg begyndte at komme næstsidst op. Det gode var så at da jeg ikke kunne træde igennem, var vejrtrækning ikke så anstrengt og astmaen (bortset fra slimproduktionen) forsvandt igen.

...

Vi holder frokostpause og da en anden skal have justeret sin forskifter, får jeg også indstillet min bagskifter. Det var heldigt.

Vi lægger nemlig ud med Hundebakken - lige umiddelbart føles stængerne OK, men de dør hurtigt. Derefter en anden bakke der om muligt er endnu værre med 12% på det lange flade i starten inden den stiger til sidst. Selv vores næsten-C-rytter var i skridttempo så der var "panik" over hele linien.

Herefter tager vi dagens sidste stigning som kommer ud halvvejs på den laaaaaange opkørsel til Båstad-P-pladsen. Fik lige tømt det sidste få energier ud på en forcering som satte Anja af og i en spurt fik jeg hentet en mere.

post-1580-0-41857900-1343585443_thumb.gi

Så var der igen panik, men det var for at komme ind i bilen og få fat i noget af spise. Samme panik på færgen. Og da jeg kom hjem. Men nu er der ro på. Jeg fik mega krampe da jeg skulle ud fra bagsædet da vi kom hjem til Hvidovre så nu arbejder jeg på at sikre nattesøvnen med vand og salt.

Da jeg sad og skamstegte, var jeg fuld ud besluttet på at aflyse Hallandsåsturen med ACR på søndag for jeg var derude hvor det ikke var sjovt mere. Meeeen nu var det jo alligevel fedt at grave dybt, så hvis vejret ikke driller, så er jeg klar igen omend jeg nok vil finde mig eget tempo og ikke forsøge at ligge på siden af andre (før til sidst). For ikke at rode med gear, lader jeg hjulene sidde så længe. Hvor meget fladlandskørsel jeg gider træne med det på må vi se. I det hele taget føler jeg mig slidt og ikke at jeg kører op til hvad jeg burde kunne (i tirsdags var en dejlig undtagelse). Om det skyldes for meget træning eller for lidt søvn kan jeg ikke afgøre men jeg glæder mig til når morgendagens sidste overtidsvagt er overstået og jeg kan få lidt ro på og et par dage med fuld søvn. Please, virk!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være, at der ikke er nogen der adminstrerer spærretiden på Nørreport?

Det umiddelbare svar er at folk, og især dem med cykler :blush:, er pissehamrende ligeglade med alt hvad der hedder regler og retningslinier. De cykler slalom mellem folk på perronerne i myldretiden, nogle cykler inde i toget og er stinkeligeglade med om der er plads til i toget eller ej. Bare mig, mig og mig er i centrum, er alt godt.

At forsøge at tage problemet op vil givetvis resultere i en hulens masse kritik af ubehøvlede medarbejdere (det er man jo pr. definition når man stryger folk mod hårene), samt brok over at man tilbyder gratis cykeltransport når der ikke er plads. Det er dømt til at ende i modgang.

I en tid hvor tillidsbarometeret er under målsætningen, tror jeg ikke at man vil gøre det værre ved at gå i konflikt med en kundegruppe i kraftig vækst. Det er naturligvis min helt personlige mening og er sikker på at DSBs ledelse vil komme med en anden.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Lyder alligevel som en hyggelig tur til det svenske. Hvis du føler din form er ved at være død, så er det måske værd at overveje lige at smide en enkelt fri-uge ind, hvor du bare kører nogle korte ture med lav intensitet for at lade formen komme lidt igen. Ingen tvivl om at du ikke er færdig endnu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nok ikke en tosset ide og når cyklen alligevel står med forkert gearing er det oplagt.

Hvis der ikke går tons i den på tirsdag er er bare at fede den på bakkerne. Du og Motta forsvinder alligevel så hurtigt at det nærmest slukker for jagtinstinktet, så det burde kunne fungere.

Vil herefter skrue lidt ned for træningsmængden men prøve at opsøge lidt mere hidsige intervaller. Kan det ikke lade sig gøre på landevej, trækker jeg ind på banen hvor jeg formoder at Ryanklanen stadig giver den gas. Men nu ser jeg lige om det er helt håbløst med Hvidovres licenshold.

Næsten 11 timer under dynen gjorde godt omend det tog et par tryk på snooze før jeg fik øjne. Vil lige lave en turbooprydning inden jeg tager på arbejde og så skal min "weekend" her tirsdag/onsdag ikke have andet end lystbetonet indhold.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Den er vel så meget en klassiker at selv unge mennesker som aldrig har set serien, ved hvad der menes (tror jeg)

Som skrevet i forrige indlæg, er der en hvileuge på programmet. Dermed også et godt udgangspunkt for et lille indhug i fedtdepoterne. DMIs byvejr i går mere end antydede at den planlægte MOL-cykeltur ville regne væk, ergo ikke mange carbs til mig i går.

I morges holdt udsigten og jeg tog den på IF indtil over frokost da udsigten skiftede til tørvejr. At få spist carbs i en fart.

Da vi skulle til at køre kom regnen så!!! -> ingen MOL-cykling. Den prøver vi at gennemføre på torsdag.

Det tænkte jeg ikke så meget over og ville på lågen for at høvle nogle at de carbs af som jeg havde spist.

Men... MOL-cykling med Herstedhøje og Tyren - det kan skunte gennemføres som restitutionstur.

Ergo: ikke på lågen alligevel for så i stedet at få en ekstra total-hviledag ind.

I morgen står den på besøg hos mor - alt tyder på at det store kagebord bliver stillet frem og det var jo OK hvis det ikke lige var fordi at jeg fik spist forkert i dag.

Torsdag kommer jeg også til at fylde på, hvis jeg ikke skal skubbes rundt på bakkerne.

Lørdag skal jeg carb-tanke til at skulle på Hallandsåsen søndag.

Det der vægttab, det bliver da ikke til en dytfis i denne omgang. Og så i øvrigt pyt med det.

Mmmm - go´ gamle gensyn

http://www.youtube.com/watch?v=NRpHIM6wqCY&feature=related

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hmm. Umiddelbart skulle jeg jo tro at det var en fordel at jeg for første gang nok siden påske ikke har ondt i benern. På den lille omvej hjem fra arbejde, var det tydeligvis ikke tilfældet og cyklen kørte som i sand. Men jeg kom omkring Alex Cykler hvor man kan købe Extreme-bukser til en god pris da der er reklametryk på dem. Ret snedigt, faktisk. Er spændt på om indlægget lever op til det jeg kender og hvordan de ellers er at være i. Jeg kom til at købe dem i L i stedet for Xl og opdager det først i det samme som saksen klipper mærkerne af.

Ellers er alt vel. OL har endelig fået gang i banecyklingen og 4km-holdet er kommet fornuftigt fra start :-)

Vægten er røget undet 88. Dog lidt træls at det er læggene der har ofret mest, de ligner lort men det er jo typisk i min alder.

Og endelig har jeg fået nogle fornuftige overtidsvagter så jeg ikke fuldstændigt smadrer min i forvejen spinkle søvnrytme.

Link to comment
Share on other sites

Banecykling er bare en enormt fascinerende sport. Holdsprinten syntes jeg var en anelse kedelig, men 4000 meter holdforfølgelsesløb er jo bare teknik i verdensklasse. Er spændt på at se hvad drengene kan gøre i morgen hvor de forhåbentlig kan åbne lidt ekstra op.

Link to comment
Share on other sites

Det umiddelbare svar er at folk, og især dem med cykler :blush:, er pissehamrende ligeglade med alt hvad der hedder regler og retningslinier. De cykler slalom mellem folk på perronerne i myldretiden, nogle cykler inde i toget og er stinkeligeglade med om der er plads til i toget eller ej. Bare mig, mig og mig er i centrum, er alt godt.

At forsøge at tage problemet op vil givetvis resultere i en hulens masse kritik af ubehøvlede medarbejdere (det er man jo pr. definition når man stryger folk mod hårene), samt brok over at man tilbyder gratis cykeltransport når der ikke er plads. Det er dømt til at ende i modgang.

I en tid hvor tillidsbarometeret er under målsætningen, tror jeg ikke at man vil gøre det værre ved at gå i konflikt med en kundegruppe i kraftig vækst. Det er naturligvis min helt personlige mening og er sikker på at DSBs ledelse vil komme med en anden.

Ja ok, det må være din egen holdning, for jeg kan ikke rigtig se problemet i at opretholde en regel. Så kan folk blive lige så sure de vil. Jeg ser ingen mening i at have en regel, og så være ligeglad med at administrere den.

Nørreport station bliver kun endnu mere kaotisk de kommende par år med alle de aktiviteter, så jeg forstår slet ikke, at et så stort knudepunkt har så lav prioritet hos DSB. Det ville bl.a. være med til at give 'tog til tiden'. Det er trods alt et fåtal der ikke overholder spærretiden, men set i forhold til hvor mange passagerer der generer, så er det dét værd.

Link to comment
Share on other sites

Ja ok, det må være din egen holdning, for jeg kan ikke rigtig se problemet i at opretholde en regel. Så kan folk blive lige så sure de vil. Jeg ser ingen mening i at have en regel, og så være ligeglad med at administrere den.

Nørreport station bliver kun endnu mere kaotisk de kommende par år med alle de aktiviteter, så jeg forstår slet ikke, at et så stort knudepunkt har så lav prioritet hos DSB. Det ville bl.a. være med til at give 'tog til tiden'. Det er trods alt et fåtal der ikke overholder spærretiden, men set i forhold til hvor mange passagerer der generer, så er det dét værd.

Cyklister er vist bare ikke så lette at opdrage på - sådan generelt. Hvor mange cyklister kører overfor rødt? På fortovet? Mod ensretningen? Mens de snakker mobil? Jeg så lige i en avis at der er en kampagne på trapperne der skal øge hensynet fra cyklister og man kan jo håbe at det hjælper en lille smule.

Jeg tændte i hvert fald af 3 gange på mine sølle 10km på vej til arbejde i morges pga. himmelråbende irritationsmomenter fra mine medcyklister.

Når alt det er skrevet, så ville jeg personligt også ønske at man gjorde mere ud af at opretholde de forbud der nu er - også for cykler i spærretiden. At de "normale" passagerer finder sig i det, forstår jeg heller ikke. Det er nok derfra der skal komme et krav om at få gjort noget ved problemet.

Holdsprinten er ganske rigtigt kedelig at se på - men eftersom jeg har prøvet at sidde i sådan en, har jeg alligevel en vis respekt om den. Det er en yderst "tvivlsom" fornøjelse. Men OK på OL-plan er der nok ikke så meget der er hyggeligt lige mens det står på.

Jeg når vist ikke hjem fra arbejde tids nok til at følge 4km-holdet :dry:

Link to comment
Share on other sites

- Så kan man heldigvis blive hængende og vente med at køre hjem så man kunne nå at 4km-holdet :-)

Hjemturen på pendlergeden var ganske fredelig i modsætning til udturen hvor jeg blev jævnt irriteret på flere af mine medcyklister og afreagerede på cyklen i stedet for at kæfte op.

Direkte efter hjemturen, trillede jeg godt 20km på sommerlågen. MED vand - UDEN taske. Desværre uden at prøve de nye bukser da de ikke var tørre endnu.

Sidder og er ved at få ret kolde fødder over turen til Hallandsåsen på søndag. Der ligger en mail i indbakken, som udover de sædvanlige huske-ting også nævner, at man satser på at det skal blive den hårdeste ACR-tur på åsen indtil videre. Med tanke på at jeg var gå i sømmene i søndags var det ikke nødvendigt. Nå, men så ved jeg i hvert fald at der skal lægges langt mere konservativt ud og at jeg ikke skal gå efter mere vægtab i denne omgang men se at få fyldt depoterne op.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

En liile hyggetur på en times tid. Ville oprindeligt have kørt på Fælleden men hvis ikke en dag som i dag skulle bruge til at prøve underlige stier, så ved jeg ikke hvilken.

Kørte ad dæmningen rundt om Holmen og så noget som nok vil få de fleste i HvidovreCK til at pisse i bukserne af fryd: der bliver lagt ny asfalt på Avedøre Holme. De/vi bruger den til vintertræningen og det bliver jo en racerbane derude. Efter lidt hyggelig skovkørsel, endte jeg desværre på Gl Køge Landevej hvor jeg lige måtte en omvej sydover for at få tiden til at passe.

50-55% af pulsreserven med et forsigtigt presstykke i modvind oppe på dæmningen og en semispurt fra rødt lys opad rampen over Amagermotorvejen. De sidste 10-12 minutter på laktatforbrænding.

Har tilladt mig at spise pizza :wub: det smager altså bare himmelsk med sådan en kaloriefætter.

Nu med toget til/fra arbejde så jeg forhåbentlig kan nå at sove 3½ - 4 timer inden jeg bliver ristet på åsen i morgen - har også lige vasket tøj så passer mig fint at kunne fylde garderobeskabet uden at have det med på cyklen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tak. Det var rigtigt hyggeligt - især køreturene i bil som var ret lange da vi tog over broen i stedet for med færgen. Lidt utraditionelt (tror jeg) var der meget ret personligt snak, så pludselig lærte jeg en masse om dem jeg var i bil med.

Ellers en sand katastrofe af en skodtur. Kørte som en pose lort og især til sidst hvor filmen knækkede totalt. Jeg har vist aldrig været så meget ud og skide før som de sidste 10km hjem. Det var så anden rigtige tur i træk som var til at lukke op og skide i. Ingen grund til at bore i elendighederne :blush:

post-1580-0-48986600-1344188585_thumb.gi

Ha - til gengæld har Lasse Norman styr på det :worship:

Link to comment
Share on other sites

Hey se på det positive du fik brændt knap 3000 kcal af!

Ellers en sej tur, hvor mange højdemeter sammenlagt fik i kørt, kan ikke lige læse det ud af WO billede du har posted?

130km med gode stigninger kalder på respekt! uanset om man er til at lukke op og sk..e i

well done

Link to comment
Share on other sites

Lidt afhængig af hvilken computer der målte, nåede vi "kun" 1750-1850 højdemeter; målet var +2000 men et par byger, hvoraf den ene var ret heftig, satte prop i.

Det er forhåbentlig sidste gang jeg tager på tur uden mine elskede drikkedunke. Kunne godt nok låne mig frem til 2 men det var slet ikke nok. Selvom jeg havde siddet og fedtet med vandet, havde tank(og byge)pause ved 2:45, havde jeg ikke en dråbe på de sidste 30km. Og alt hvad der hed salt-tabs og energipulver, var jo også derhjemme.

Alligevel klokkede morgenvægten ind over 90kg igen til morgen. Og jeg mærkede ikke jordskælvet :crybaby:

Stængerne er pænt hærgede i dag og tror det var den sløveste tur jeg endnu har cyklet til arbejde. På positivsiden, er jeg også lidt DOMSet i hams, så har trods alt ikke trådt helt firkantet.

Et lille pic kan det også blive til. Det er godt nok hverken et actionspækket licensløbfoto eller fra Alpe D´huez men blot fra man er kommet over Hundebakken :blush:

(kører stadig i det hvide Hillerødtøj - det er lige før sæsonen er slut inden ACR får tøjet hjem)

http://www.amagercr....tachmentid=9726

Jeg har lige nappet 3x8 chins i ribben og 3x20 dibs mellem savbukkene. Smutter nu til Stege og vil ikke røre en negl mere end højest nødvendigt.

Næste indslag bliver fællestræning med Hvidovre Motion på onsdag. En kort lille sag (please, bliv en positiv oplevelse) inden vi holder grillaften og ryttermøde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

:surrender: Hellige bimbam, hvor fik jeg jeg køretur i dag til Hvidovres træning.

Der var til 2 hold på intervallerne og jeg holdt spærret inde så jeg ikke kunne når at gafle den sidste plads på hold 2 inden der var en anden der tog den. Der skulle køres tre runder.

Den første nogenlunde fredeligt i rulleskift så alle var samlet. Pffft! Vi smed en af, allerede halvvejs til mål og rulleskiftet gik stille og roligt over i race og jeg kunne liiiige holde mig på hjul af den næstsidste.

De næste to skulle køres progressivt: stille opstart/syre ud -> moderat rulleskift -> kørsel på en række med semikorte føringer op til byskiltet hvor der skulle fyres max af. Styrkeforskellen var dog for stor til at det var helt optimalt. Den "langsommeste" var ikke med mere men med undertegnede og træneren i den tunge ende og to B-ryttere i den anden, var det som som så med sammenholdet. På den midterste tur kunne jeg og træneren køre i mål i fællesskab men på den sidste smed de os enkeltvis.

post-1580-0-87455600-1344457941_thumb.gi

På det efterfølgende ryttermøde, opfordrede licenstræneren til at os fra motion kom og kørte med. Om ikke andet så bare et par gange. Det fristede jo trods alt.

Et kvarter senere får jeg talt med ham som jeg i foråret kørte på skadestuen da han faldt til banecykling. Allerede nu er de over 20 på holdet og da nybegynderholdet er voldsomt overtegnet, er planen at tage dem ind på "mit" hold. Han rådede til at møde op så hurtigt som muligt så jeg får etableret mig som fast inventar på holdet. De "bløde" er væk, så det bliver gået til vaflerne om mandagen.

Det passer ringe med at forsøge at køre med licensholdet om tirsdagen. Er ret meget i vildrede men hælder til at banecyklingen vinder. Har cykelkluns i vaskekælderen så hvis stængerne skulle være medgørlige i morgen, forsøger vi en licenstur dér. Det er nok en kende naivt men det skal ikke være snavset tøj der afholder mig. Ellers må det forsøges på næste torsdag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bøje mig for en træthed der delvis er selvforskyldt, da jeg har været en spade til at gå i seng og når jeg skal op ved 4-tiden flere dage i træk, så kommer straffen før eller siden. Det var i dag! Kroppen er gået helt i stå og jeg behøvede end ikke barbermaskinen i morges.

Selv efter en lur, tåger jeg rundt og er som beton i hele kroppen.

Den store plan gik på at skulle i FW i dag men det springer jeg over - er ganske enkelt bange for at blive kunstig frisk hvis jeg tager til træning nu. I stedet falder jeg ind i planen og håber at beholde formiddagen i morgen fri. Jeg har tilkaldevagt i morgen aften men det forventes at man tager en morgenvagt hvis der kommer en sygemelding til sådan en, så det er ikke til planlægge på de dage. Ellers er alt timet og tilrettelagt til og med næste uge hvor jeg "holder ferie". Overarbejdet er lagt ind så det generer mindst muligt og mon ikke at sommervejret gør at jeg ikke behøver at panikke mig ind på banecyklingholdet - er ret sikker på at de fleste vil bruge de, sikkert, sidste sommerdage udendørs.

Torsdag - let styrketræning, let opstart - FAIL

Fredag - lidt alenecykling OMG - aftenvagt :please: herefter ferie.

Lørdag - overarbejde midt på dagen så jeg kan sove længe

Søndag - klubcykling med "det ved jeg ikke endnu"

Mandag - overarbejde tidligt men bliver hentet i taxa :-)

Tirsdag - klubcykling HvidovreCK, L

Onsdag fri

Torsdag - klubcykling HvidovreCK, L

Fredag - tidligt overarbejde og derefter styrketræning, let opstart

Lørdag - overarbejde

Herfra afhænger det af hvad tid jeg skal arbejde om mandagen. Kan jeg nå banecykling, cykler jeg lidt lørdag og så opstart på velodromen om mandagen. Ellers hviledag lørdag og på Hallandsåsen om søndagen.

OT note til mig selv:

Undlad at starte dagen med store mængder kaffe når man aftenen inden har ædt grillpøller med højt saltindhold og derfor bællet og ophobet store mængder vand. I hvert fald ikke når de næste timer skal tilbringes i et tog.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag gik den heller ikke. Jeg sov kun 8½ time i nat, hvilket ikke er alverden da det er mere end de foregående to tøgn lagt sammen. Til gengæld var de første vågne 2-3 timer næsten som at sove i vågen tilstand men så var jeg faktisk også i hopla.

Det begyndte fint med at sætte cyklen tilbage til "fladlands-set-uppet". Skift af hjul, dæk, kæde tog ikke mange minutter, gearet blev justeret og jeg kom på cyklen. Nåja - gearet virkede på den lille klinge men kunne ikke lige få det til at spille på den store og det er jo primært den man bruger. Tilbage igen og i kampens hede forsvandt skruetrækkeren ned i dybet mellem gulvet og svalegangens rækværk (UPS!!!) men til sidst lykkedes det.

Det troede jeg, for på den store klinge vil den kun tage det lille tandhjul hvis jeg træder med friløb - med den mindste lille belastning står den bare og skurer. Det er jo noget pis, for i kampens hede kører man jo ikke 2 sekunder i næsten-frihjul. Nå, det må virke sådan indtil videre. Klokken var til gengæld blevet så meget at mit tilkald nu var med en times varsel og sidder også på arbejde nu og skal køre om lidt.

Det blev til lidt pendlerfræs i modvinden og hold fast hvor er det nitten med Kbhs cykelstier klokken lidt i 16. Det blev råbt lidt for at få plads når man kørte to og to i sneglefart og givet albuer til kuffertfolket ved busparkeringen ved DGI-byen. Når de ser at jeg kommer men bliver passivt stående på cykelstien så må de føle, de sataner. Det er to af de ting som virkelig får mit pis i kog. Jeg havde i øvrigt ret tunge stænger i dag men OK, i går vejede jeg 92,2kg og i morges 88,2kg. Selvom meget er væske, kan det ikke undgåes at det kan mærkes og er nok også ret carb-drænet men er ret opsat på at svinge omkring 88 i stedet for 90.

Nå, men den står på pendlertur igen i morgen - og giver nok lige gearet et sidste forsøg inden jeg betaler mig fra det.

Held og lykke til alle Jer der skal køre i den ene eller anden konkurrence her i weekenden.

Tilføjet: Har just rettet forkert vægt fra i morges.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var en tyrkfejl. Det var kun 4 kg der røg af - desværre.

De 82 ligger ellers tæt på det som jeg tror er min idealvægt (gætter på at den er lige over 80), men har desværre ikke viljestyrke til at nå den uden kontinuerligt med- og modspil.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share